Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

paefstra

Member
Μηνύματα
13.674
Likes
43.926
Κανεις δεν βλεπω να κανει λαθος, ουτε ξερω πως βγαινει το 60. Εκανα μια υποθεση αφου 150.000/2500=60 (γλυτωνω τις ασκησεις; )
Σταματαω εδω γιατι θα ειδοποιησω τους γονεις του μισου φορουμ να παρουν προβατα.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
773
Likes
2.100
Επόμενο Ταξίδι
Μαλαισία - Βόρνεο
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Κανεις δεν βλεπω να κανει λαθος, ουτε ξερω πως βγαινει το 60. Εκανα μια υποθεση αφου 150.000/2500=60 (γλυτωνω τις ασκησεις;)
Προσωπικα δεν κανω κανενα υπολογισμο. Προτιμω μακρινα κ μπιζνες πλην εκτακτων αναγκων.
Ναι, έτσι που το έκανες εσύ βγαίνει καλύτερα. Θέλεις 60 μίλια για να κερδισεις 1 ευρώ. Εγω θεωρούσα ότι έλεγε πως κερδίζεις 60 ευρω με 1000 μίλια και δε μου έβγαινε με το τίποτα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.648
Likes
10.175
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Δεν το συζητάμε, συμφέρουν περισσότερο τα ευρωπαϊκά. Το θέμα είναι να θέλεις να ταξιδέψεις Ευρώπη. Πάντως κι εσύ 16.6 τα βγάζεις σαν και μένα. Από πού προκύπτει το 60 που λέει ο Γιώργος;
Ο Στέφανος κάνει μίλια προς ευρώ και εσύ κάνεις ευρώ προς μίλια, γιαυτό βγαίνουν ανάποδα τα νούμερα.

Δηλαδή εάν για ένα ευρωπαϊκό ταξίδι θα ήθελες κανονικά 250 ευρώ για ένα πηγαινελα και μπορείς να το κάνεις με το να ξοδέψεις 15000 μίλια και 50 ευρώ φόρους, άρα η πράξη είναι 200/15000= 0,0133 άρα 13,3 ευρώ στα 1000 μίλια.

Συγγνωμη αλλα ενω ολοι υπολογιζουμε ευρω ανα μιλια, δηλαδη διαιρουμε τα ευρω με τη χιλιαδα, οσοι πετανε μακρινα κανουν αναποδα και λαθος την πραξη. Οκ.
Ουτε στη διπλανη θεση δεν θα σας αντεχα χωρις να σας βαλω ασκησεις.
Όσοι πετάνε μακριά και διαλέγουν τις σωστές διαδρομές και κάνουν και αντίστοιχη αριθμητική, μια χαρά τους βγαίνουν τα νούμερα.

1800 ευρώ εισιτήρια με 82500 μίλια και 85 ευρώ φόρους, μας κάνει 20 ευρώ και κάτι ψιλά ανά 1000 μίλια.

Έχει ειπωθεί και άλλες φορές, θα το ξαναγράψω άλλη μια.

Αυτό που συγκρίνουν οι απανταχού fan της Ευρώπης, είναι ότι επιλέγουν ίδιο αερόδρομιο άφιξης και αναχώρησης. Που και διαφορετικό να είναι, πάλι η διαφορά στο μοναδιαίο εισιτήριο είναι μηδαμινή από το r/t.

Εάν εισιτήριο εκτός Ευρώπης δε συνδυαστεί με διαφορετικά αερόδρομια άφιξης και αναχώρησης, τότε όντως μπορεί και να μη συμφέρει. Ποιος ο λόγος να πας Νέα Υόρκη με 70000 μίλια, όταν το εισιτήριο το βρίσκεις με 500 ευρώ με βαλίτσα; Ποιος ο λόγος να πας Σιγκαπούρη με 90000 μίλια όταν το εισιτήριο κάνει 800-900 ευρώ;

Όταν όμως το κάνεις συνδυαστικά, ε τότε συμφέρει κατά πολύ.

Αθήνα-Νέα Υόρκη-Σαν Φρανσίσκο-Αθήνα, άντε βρες το κάτω από 1500 ευρώ με μοναδικά εισιτήρια.

Αθήνα-Σιγκαπούρη-Μπανγκόκ-Αθήνα επίσης κοντά στα 2000.

Αθήνα-Μπουένος Άιρες-Ρίο-Αθήνα περίπου τα ίδια.

Και τελευταίο και πιο σημαντικό που δεν αποτιμάται σε ευρώ. Όταν πετάνε αρκετές εταιρείες StarAlliance από το μέρος που θέλεις να γυρίσεις πίσω Ελλάδα, είναι πολλές οι πιθανότητες μέχρι τελευταία στιγμή να μπορείς να αλλάξεις το εισιτήριο σου ακόμα και την προηγούμενη μέρα αναχώρησης και να το βάλεις είτε πιο πριν είτε πιο μετά.

Το να είσαι Σαν Ντιέγκο και να λες "ε θα κάτσω 3 μέρες ακόμα γιατί βρήκα μια ωραία αλλαγή και αντί για SAS θα πετάξω United και με 20 ευρώ λιγότερους φόρους" ή είσαι Ρίο ντε Τζανέιρο και λες το ίδιο, ε ρε φίλε δεν αποτιμάται αυτό σε ευρώ..

Άντε τράβα κάνε το στα δρομόλογια της Aegean αυτό τα ευρωπαϊκά που με το που πάει πάνω από 120-140 ευρώ το εισιτήριο μονής διαδρομής, το κλειδώνει και δε σου δίνει ποια διαθεσιμότητα.

Οπότε όσοι προτιμούν Ευρώπη με μίλια, καλά κάνουν και την προτιμούν, αλλά μην υποτιμούν τα εκτός Ευρώπης χωρίς να τα έχουν τεστάρει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.536
Μηνύματα
899.579
Μέλη
39.254
Νεότερο μέλος
Kor75

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom