Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

paefstra

Member
Μηνύματα
13.935
Likes
44.906
Κανεις δεν βλεπω να κανει λαθος, ουτε ξερω πως βγαινει το 60. Εκανα μια υποθεση αφου 150.000/2500=60 (γλυτωνω τις ασκησεις; )
Σταματαω εδω γιατι θα ειδοποιησω τους γονεις του μισου φορουμ να παρουν προβατα.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
789
Likes
2.145
Επόμενο Ταξίδι
Μαλαισία - Βόρνεο
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Κανεις δεν βλεπω να κανει λαθος, ουτε ξερω πως βγαινει το 60. Εκανα μια υποθεση αφου 150.000/2500=60 (γλυτωνω τις ασκησεις;)
Προσωπικα δεν κανω κανενα υπολογισμο. Προτιμω μακρινα κ μπιζνες πλην εκτακτων αναγκων.
Ναι, έτσι που το έκανες εσύ βγαίνει καλύτερα. Θέλεις 60 μίλια για να κερδισεις 1 ευρώ. Εγω θεωρούσα ότι έλεγε πως κερδίζεις 60 ευρω με 1000 μίλια και δε μου έβγαινε με το τίποτα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Δεν το συζητάμε, συμφέρουν περισσότερο τα ευρωπαϊκά. Το θέμα είναι να θέλεις να ταξιδέψεις Ευρώπη. Πάντως κι εσύ 16.6 τα βγάζεις σαν και μένα. Από πού προκύπτει το 60 που λέει ο Γιώργος;
Ο Στέφανος κάνει μίλια προς ευρώ και εσύ κάνεις ευρώ προς μίλια, γιαυτό βγαίνουν ανάποδα τα νούμερα.

Δηλαδή εάν για ένα ευρωπαϊκό ταξίδι θα ήθελες κανονικά 250 ευρώ για ένα πηγαινελα και μπορείς να το κάνεις με το να ξοδέψεις 15000 μίλια και 50 ευρώ φόρους, άρα η πράξη είναι 200/15000= 0,0133 άρα 13,3 ευρώ στα 1000 μίλια.

Συγγνωμη αλλα ενω ολοι υπολογιζουμε ευρω ανα μιλια, δηλαδη διαιρουμε τα ευρω με τη χιλιαδα, οσοι πετανε μακρινα κανουν αναποδα και λαθος την πραξη. Οκ.
Ουτε στη διπλανη θεση δεν θα σας αντεχα χωρις να σας βαλω ασκησεις.
Όσοι πετάνε μακριά και διαλέγουν τις σωστές διαδρομές και κάνουν και αντίστοιχη αριθμητική, μια χαρά τους βγαίνουν τα νούμερα.

1800 ευρώ εισιτήρια με 82500 μίλια και 85 ευρώ φόρους, μας κάνει 20 ευρώ και κάτι ψιλά ανά 1000 μίλια.

Έχει ειπωθεί και άλλες φορές, θα το ξαναγράψω άλλη μια.

Αυτό που συγκρίνουν οι απανταχού fan της Ευρώπης, είναι ότι επιλέγουν ίδιο αερόδρομιο άφιξης και αναχώρησης. Που και διαφορετικό να είναι, πάλι η διαφορά στο μοναδιαίο εισιτήριο είναι μηδαμινή από το r/t.

Εάν εισιτήριο εκτός Ευρώπης δε συνδυαστεί με διαφορετικά αερόδρομια άφιξης και αναχώρησης, τότε όντως μπορεί και να μη συμφέρει. Ποιος ο λόγος να πας Νέα Υόρκη με 70000 μίλια, όταν το εισιτήριο το βρίσκεις με 500 ευρώ με βαλίτσα; Ποιος ο λόγος να πας Σιγκαπούρη με 90000 μίλια όταν το εισιτήριο κάνει 800-900 ευρώ;

Όταν όμως το κάνεις συνδυαστικά, ε τότε συμφέρει κατά πολύ.

Αθήνα-Νέα Υόρκη-Σαν Φρανσίσκο-Αθήνα, άντε βρες το κάτω από 1500 ευρώ με μοναδικά εισιτήρια.

Αθήνα-Σιγκαπούρη-Μπανγκόκ-Αθήνα επίσης κοντά στα 2000.

Αθήνα-Μπουένος Άιρες-Ρίο-Αθήνα περίπου τα ίδια.

Και τελευταίο και πιο σημαντικό που δεν αποτιμάται σε ευρώ. Όταν πετάνε αρκετές εταιρείες StarAlliance από το μέρος που θέλεις να γυρίσεις πίσω Ελλάδα, είναι πολλές οι πιθανότητες μέχρι τελευταία στιγμή να μπορείς να αλλάξεις το εισιτήριο σου ακόμα και την προηγούμενη μέρα αναχώρησης και να το βάλεις είτε πιο πριν είτε πιο μετά.

Το να είσαι Σαν Ντιέγκο και να λες "ε θα κάτσω 3 μέρες ακόμα γιατί βρήκα μια ωραία αλλαγή και αντί για SAS θα πετάξω United και με 20 ευρώ λιγότερους φόρους" ή είσαι Ρίο ντε Τζανέιρο και λες το ίδιο, ε ρε φίλε δεν αποτιμάται αυτό σε ευρώ..

Άντε τράβα κάνε το στα δρομόλογια της Aegean αυτό τα ευρωπαϊκά που με το που πάει πάνω από 120-140 ευρώ το εισιτήριο μονής διαδρομής, το κλειδώνει και δε σου δίνει ποια διαθεσιμότητα.

Οπότε όσοι προτιμούν Ευρώπη με μίλια, καλά κάνουν και την προτιμούν, αλλά μην υποτιμούν τα εκτός Ευρώπης χωρίς να τα έχουν τεστάρει.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.976
Likes
52.468
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Βρε Γιώργο, στο παράδειγμα που αναφέρεις γιατί εμένα μου βγαίνει ότι κερδίζει 16 ευρώ με 1000 μίλια; Τι λάθος κάνω;
Δεν είναι δικό σου το λάθος, αλλά του δαίμονα του τυπογραφείου, κατά λάθος έσβησα δυο παραγράφους ολόκληρες όπου εξηγούσα ότι προτιμώ το λόγο μιλίων ανά ευρώ που χρησιμοποιούμε σε ισπανόφωνο φόρουμ ταξιδίων αντί να μπλέκω με τις χιλιάδες (πόσα μίλια δίνω για να εξοικονομήσω ένα ευρω) , ότι ως παράδειγμα για να υποστηρίξω τα όσα λέει ο tattoine παίρνω τις μακρινότερες δυνατές πτήσεις (πχ Σίδνεϊ) κι ότι είναι όντως πιο εμφανές το κέρδος αν επιλέξεις business. Μετά εξηγούσα και τον τρόπο υπολογισμού και ότι παίρνω το παράδειγμα των return tickets (εξ' ου και τα 150.000 μίλια, 75.000Χ2 θες για μετ' επιστροφής στην Αυστραλία) αλλά ότι -όπως σωστά προαναφέρθηκε- βασικό ρόλο παίζει στον υπολογισμό του οφέλους και το ύψος των φόρων κι ότι στο παράδειγμα που ανέφερα άλλο να πετάξεις με Singapore με 80€ φόρους κι άλλο με TK με 500€ κι ότι δεν βάζω στην εξίσωση εταιρείες scoot με το σκεπτικό ότι κάποιος που πετάει business μάλλον δε θα λάμβανε υπόψη του ούτε ως εναλλακτική μια low cost, που εγώ μια χαρά τη χρησιμοποιώ.


Για διευκόλυνση πάω με τα νερά του φόρουμ: υπολογίζω one way ticket (75.000 μίλια για Αυστραλία) σε business class για Σίδνεϊ. Δίνεις λοιπόν 75.0000 μίλια, πληρώνεις 80€ και πας στο Σίδνεϊ με τα μίλια σου, γλιτώνοντας 2500€ (2420 είναι για την ακρίβεια αλλά τα στρογγυλοποιώ, όπως και τους φόρους) που θα έκανε το εισιτήριο αν το αγόραζες (δε μου αρέσει να τα υπολογίζω έτσι πάντως, το return είναι πιο αξιόπιστος δείκτης, αφού οι περισσότεροι δεν πάμε στον αγύριστο, θα επιστρέψουμε κάποια στιγμή και ένα return στα μακρινά είναι συνήθως πολύ φθηνότερο από 2 one-way). Με τη δική σας μέθοδο των ευρώ ανά χιλιάδα μιλίων, ο συντελεστής που βγάζεις είναι 33,3 , υπερδιπλάσιος των ευρωπαϊκών εισιτηρίων που λέγαμε. Δύο παρατηρήσεις εδώ:
- πήρα ως υποθετική τιμή αγοράς εισιτηρίου τα 2500 όταν αν πετάξεις με τις πιο άνετες και με καλύτερες συνδέσεις Qatar, Qantas, Etihad, Emirates είσαι περίπου στο τετραχίλιαρο, οπότε το κέρδος σου -αν είναι προτεραιότητα η άνεση και οι καλές ώρες σύνδεσης, το να μην αλλάζεις εταιρίες κλπ)- είναι σαφώς μεγαλύτερο από το 33,3
- ξαναλέω ότι αν πάρουμε ως παράδειγμα το εισιτήριο μετ' επιστροφής το όφελος είναι μικρότερο

Για μένα, που δε με αφορούν καθόλου τα business εισιτήρια, αντιθέτως με εμποδίζουν πάρα πολύ στο ταξίδι, ο καλύτερος τρόπος χρήσης είναι
α) τα open jaw που υπό άλλες συνθήκες είναι αρκετά ακριβά (και παλιά ήταν και πανάκριβα) και τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά στα ταξίδια γιατί σπάνια κάνω loop σε μεγάλο ταξίδι, οπότε το αροδρόμιο εκκίνησης και λήξης είναι άλλο
β) όπως προαναφέρθηκε τα one way μακρινών προορισμών σε χώρες με πολύ λίγες επιλογές σε άλλες ηπέιρους. Πολύ συχνά ένα εισιτήριο εντός της Αφρικής ή σε ηπείρους τεράστιες (πχ Ωκεανία) είναι πανάκριβα ενώ σε μίλια σου κοστίζει 12.500, όσο ένα κοντινής απόστασης σε οποιαδήποτε ήπειρο.

Από κει και πέρα, σωστό και λάθος δεν υπάρχει, για άλλον όντως βγαίνει πιο επικερδής η κατανάλωση εντός Ευρώπης, άλλος έτσι κι αλλιώς πετάει μόνο business στα μακρινά οπότε εκεί θα τα ξοδέψει, άλλος προτιμάει να γλιτώσει ένα χιλιάρικο στο Χαβάη-Μελβούρνη, άλλος παίρνει round the world, που σπάνια αναφέρονται εδώ μέσα αλλά σε άλλα φόρα κάνουν θραύση. Δεν υπάρχει κανόνας γιατί δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και προτιμήσεις. Και τέλος εγώ πχ εντός Ευρώπης στα λίγα που κάνω πετάω με Aegean πρωτίστως για να διατηρήσω το status μου που θέλει και 4 πτήσεις με Aegean ετησίως, που εκτός Ευρώπης δεν μπορώ να τις κάνω, για κάποιον που είναι αδιάφορο το στάτους καλά κάνει και πετάει με low cost.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.935
Likes
44.906
1) Δηλαδή εάν για ένα ευρωπαϊκό ταξίδι θα ήθελες κανονικά 250 ευρώ για ένα πηγαινελα και μπορείς να το κάνεις με το να ξοδέψεις 15000 μίλια και 50 ευρώ φόρους, άρα η πράξη είναι 200/15000= 0,0133 άρα 13,3 ευρώ στα 1000 μίλια.


2) Οπότε όσοι προτιμούν Ευρώπη με μίλια, καλά κάνουν και την προτιμούν, αλλά μην υποτιμούν τα εκτός Ευρώπης χωρίς να τα έχουν τεστάρει.
1) Η αληθεια ειναι πως στο ευρωπαικο συνηθως επιλεγω ημερομηνιες που εξαργυρωνω 18-22 ανα 1000 μιλια. Αλλιως το ξανασκεφτομαι για low cost. Το προνομιο των Ευρωπαικων ειναι οτι χωρις κοστος το μεταθετεις αργοτερα, γιατι δεν εχουμε ολοι το προνομιο να παιρνουμε αδεια απο τον εαυτο μας αλλο ενα 3ημερο γιατι μας αρεσε το Σαν Ντιεγκο, Το πιθανοτερο ειναι σε μια στραβη να παμε του χρονου γιατι πρεπει να παρουμε αδεια, οχι να αγχωθουμε που δεν εχει για το επομενο 3ημερο. Αλλες αναγκες, αλλα επαγγελματα.
2) Καμια υποτιμηση, παρεθεσα μονο τα νουμερα.
Αν με 150.000 μιλια βγαζω κατα μεσο ορο 15 εισιτηρια των 200 ευρω= 3000 οφελος, δεν ειναι τιποτε αλλο απο νουμερα.
 
Last edited:

Ppetran

Member
Μηνύματα
181
Likes
53
Το προνομιο των Ευρωπαικων ειναι οτι χωρις κοστος το μεταθετεις αργοτερα, γιατι δεν εχουμε ολοι το προνομιο να παιρνουμε αδεια απο τον εαυτο μας αλλο ενα 3ημερο γιατι μας αρεσε το Σαν Ντιεγκο,
Η αλλαγή δεν έχει κόστος?
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Το προνομιο των Ευρωπαικων ειναι οτι χωρις κοστος το μεταθετεις αργοτερα, γιατι δεν εχουμε ολοι το προνομιο να παιρνουμε αδεια απο τον εαυτο μας αλλο ενα 3ημερο γιατι μας αρεσε το Σαν Ντιεγκο,
Το προνόμιο λειτουργεί και στην ανάποδη, όταν πρέπει να κοντύνεις ταξίδι και ισχύει σε όλα τα εισιτήρια, όχι μόνο στα Ευρωπαϊκά. Απλά στην Ευρώπη μπορεί στη μια τέτοια στραβή ή καλή να σου γλιτώσει κάποιες δεκάδες ευρώ εάν ήταν κανονικό εισιτήριο, σε ταξίδι εκτός Ευρώπης κάποιες εκατοντάδες ευρώ.

Η αλλαγή δεν έχει κόστος?
Όχι. Το μόνο κόστος που έχει είναι εάν η εταιρεία που θες να αλλάξεις είναι διαφορετική από αυτή που θα πετούσες, τότε έχει διαφορετικούς φόρους.

Οπότε είτε πληρώνεις την διαφορά, είτε σου επιστρέφουν φόρους άμα η επιλογή που βρίσκεις έχει λιγότερους φόρους από το αρχικό εισιτήριο.
 
Last edited:

Ppetran

Member
Μηνύματα
181
Likes
53
Όχι. Το μόνο κόστος που έχει είναι εάν η εταιρεία που θες να αλλάξεις είναι διαφορετική από αυτή που θα πετούσες, τότε έχει διαφορετικούς φόρους.
Οπότε είτε πληρώνεις την διαφορά, είτε σου επιστρέφουν φόρους άμα η επιλογή που βρίσκεις έχει λιγότερους φόρους από το αρχικό εισιτήριο.
Ας πάμε με ένα παράδειγμα. Εχω κλείσει εισητήριο με την συμμαχία για Χ προορισμό με 50.000 μίλια + φόρους. Αν:
1. Αλλάξω ημερομηνίες με την ίδια εταιρεία, τι χρεώνομαι? Την διαφορά φόρων (μπορεί να έχω και επιστροφή), διαφορά μιλίων (υπάρχει πιθανότητα?) και κάποιο τέλος διαχείρισης (υπάρχει?).
2. Αλλάζω εταιρεία. Εδώ μου επιστρέφονται τα μίλια (όλα? άλλη χρέωση?) και πάω ξανά από την αρχή.
Ανάλογα με τις απαντήσεις θέλω να ξέρω πόσο είναι λογικό και συμφέρει π.χ. περίοδο που υπάρχει προσφορά σε ανταλλαγές μιλίων (Νοέμβριο ?) να παίρνω εισητήρια με μίλια και να μπορώ να τα αλλάζω χωρίς να πληρώνω είτε χρήματα ή επιπλέον μίλια.

Επίσης συμφωνώ ότι μια καλή αναλογία είναι 20 ευρώ / 1000 μίλια για την αιγαίου. Για ταξίδια εκτός ευρώπης με μίλια ακόμα δεν έχω εμπειρία.

Όταν όμως το κάνεις συνδυαστικά, ε τότε συμφέρει κατά πολύ.
Αθήνα-Νέα Υόρκη-Σαν Φρανσίσκο-Αθήνα, άντε βρες το κάτω από 1500 ευρώ με μοναδικά εισιτήρια.
Για να κλείσεις συνδιαστικά το παραπάνω ταξίδι πως ακριβώς το κάνεις? (site, διαδικασία, κλπ).
 
Last edited:

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Ας πάμε με ένα παράδειγμα. Εχω κλείσει εισητήριο με την συμμαχία για Χ προορισμό με 50.000 μίλια + φόρους. Αν:
1. Αλλάξω ημερομηνίες με την ίδια εταιρεία, τι χρεώνομαι? Την διαφορά φόρων (μπορεί να έχω και επιστροφή), διαφορά μιλίων (υπάρχει πιθανότητα?) και κάποιο τέλος διαχείρισης (υπάρχει?).
2. Αλλάζω εταιρεία. Εδώ μου επιστρέφονται τα μίλια (όλα? άλλη χρέωση?) και πάω ξανά από την αρχή.
Ανάλογα με τις απαντήσεις θέλω να ξέρω πόσο είναι λογικό και συμφέρει π.χ. περίοδο που υπάρχει προσφορά σε ανταλλαγές μιλίων (Νοέμβριο ?) να παίρνω εισητήρια με μίλια και να μπορώ να τα αλλάζω χωρίς να πληρώνω είτε χρήματα ή επιπλέον μίλια.

Επίσης συμφωνώ ότι μια καλή αναλογία είναι 20 ευρώ / 1000 μίλια για την αιγαίου. Για ταξίδια εκτός ευρώπης με μίλια ακόμα δεν έχω εμπειρία.
Θα στο περιγράψω με παράδειγμα.

Έχεις κλείσει 28 Οκτωβρίου Σαν Ντιέγκο-Αθήνα επιστροφή με United μέσω Φρανκφούρτης και Φρανκφούρτη-Αθήνα Aegean, με 35000 μίλια και 65 ευρώ φόρους. Πας στην διαχείριση κράτησης και επιλέγεις άλλη ημερομηνία, ας πούμε 30 Οκτωβρίου και βλέπεις τις διαθέσιμες επιλογές.

Εάν το ίδιο δρομολόγιο στο δίνει διαθέσιμο (Σαν Ντιέγκο-Φρανκφούρτη-Αθήνα), τότε αλλάζεις το εισιτήριο, χωρίς τέλος διαχείρισης, χωρίς διαφορά μιλίων και χωρίς διαφορά φόρων.

Μπορεί όμως να σου δίνει διαθέσιμο άλλο εισιτήριο για εκείνη την ημέρα, πχ Σαν Ντιέγκο-Λονδίνο-Αθήνα, πάλι με United/Aegean, αλλά άλλο ενδιάμεσο αερόδρομιο. Τότε είναι πάλι 35000 μίλια, αλλά 45 ευρώ φόροι, οπότε προχωράς την κράτηση, πάλι χωρίς τέλος διαχείρισης, χωρίς διαφορά μιλίων και με επιστροφή 20 ευρώ.

Μπορεί να σου δίνει διαθέσιμο άλλο εισιτήριο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία της συμμαχίας, δεν υπάρχει περιορισμός. Στο τέλος της αλλαγής θα πληρώσεις ή θα σου επιστρέψουν τους φόρους αναλόγως το καινούργιο εισιτήριο.

Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις τα μίλια είναι ίδια, μπορεί να μη βρίσκεις με 1 ανταπόκριση, αλλά με 2, τότε το καινούργιο εισιτήριο μπορεί να έχει επιπλέον μίλια να δώσεις.

Παράδειγμα 2:

Αντί για Σαν Ντιέγκο-Αθήνα, θες να γυρίσεις από Σαν Φρανσίσκο. Κάνεις ακύρωση του Σαν Ντιέγκο-Αθήνα τηλεφωνικά που έχει 23 ευρώ τέλος διαχείρισης και τους ζητάς να σου επιστρέψουν τα μίλια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται εάν δε σε φτάνουν τα μίλια που έχεις για να κλείσεις το καινούργιο εισιτήριο (μου το έχουν κάνει εντός μιας ώρας).

Μόλις επιστραφούν τα μίλια, μπαίνεις στο app και κλείνεις το επόμενο εισιτήριο.
 
Last edited:

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.018
Η εφαρμογή τους σας πετάει κάθε μέρα έξω η το κάνει μόνο σε μένα.
πρώτα ο υπολογιστής ανά ώρα, τώρα και η εφαρμογή ανά 24 ώρες ξανά από την αρχή, και είναι τσεκαρισμένο το μείνε 6 μήνες συνδεδεμένος.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.084
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom