• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ryanair Ποιά η γνώμη σας για τη Ryanair;

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Μετά το 'χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά' του Σπίρτζη για την Τιμισοάρα, έχουμε παρουσιαστή δελτίου του ΑΝΤ1 να τη μετονομάζει σε 'Μινισοάρα'.

Υ.Γ. Τα ρουμάνικα λεωφορεία που διαμαρτύρονταν ότι ήταν ερείπια, μια χαρά φαίνονται.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.019
Likes
52.805
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Το "μαρτυρική" πτήση το βρήκα πολύ χαριτωμένο.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
To Γολγοθάς θα ταίριαζε καλύτερα αν η FR τους προσγείωνε στην Άκαμπα να γνωρίσουν τους Άγιους Τόπους παρέα με τους υπόλοιπους Έλληνες που βρίσκονται εκεί με την προσφορά των 19 και 99.
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Εαν καναν 31 ωρες στον δρομο αυτο ειναι σκετη ταλαιπωρια εγω θα το ελεγα ανετα μαρτυριο.
Εχει τυχει μια φορα να παω Ηγουμενιτσα να κανει το ΚΤΕΛ υπερβολικα πολλες ωρες λογω κινησης εορτων και πραγματικα ειχα μετανοιωσει που ξεκινησαμε.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
O κύριος που λέει ότι είναι 31 ώρες στο δρόμο προφανώς εννοεί απ' τη στιγμή που έφυγε απ' το ξενοδοχείο ή το σπίτι του στην Αγγλία.
Γιατί αφού προσγειώθηκαν Τιμισοάρα στις 11 το βράδυ 04/01/2018, τα λεωφορεία πρέπει να έφυγαν για Θεσσαλονίκη κάποια στιγμή μετά τα μεσάνυχτα έως τις 7 το πρωί 05/01/2018 όταν στον Αυτιά οι επιβάτες έλεγαν ότι ήδη έφυγαν κάποιοι με πούλμαν και έφτασαν Θεσσαλονίκη το βράδυ στις 05/01/2018, άρα το ταξίδι με το λεωφορείο πρέπει να διήρκεσε περίπου 10-12 ώρες.
 

origin

New Member
Μηνύματα
1
Likes
1
Είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρία μακράν. Επέστρεψα στην Αθήνα από Θεσσαλονίκη κατά το διάστημα των εορτών, ταξιδεύοντας με Ryanair, για πρώτη και τελευταία φορά. Γνωρίζετε όλοι προφανώς, ότι εκτός από το οξυγόνο όλα τα υπόλοιπα χρεώνονται. Έκλεισα λοιπόν το εισιτήριο 30 περίπου ημέρες νωρίτερα, με κόστος 45 ευρό (με μια αποσκευή.) Κάπου διάβασα ότι θα μπορούσα να κάνω check in ως και 60 μέρες πριν την πτήση αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση, έτσι κι'εγώ το άφησα για μετέπειτα. Κατά την διάρκεια μου στην Θεσσαλονίκη είχα ένα ατύχημα, έμεινα χωρίς κινητό διότι μου έσπασε η οθόνη. Είχα στο μυαλό μου να κάνω κάποια στιγμή online check in αλλά λίγο το κινητό, λίγο που το αμέλησα, περνώντας οι μέρες, έχοντας όμως στην άκρη του μυαλού μου ότι θα γίνει στο αεροδρόμιο. Δεν περίμενα να μου ζητήσουν 68 επιπλέον ευρό για να κάνω το check in εκεί. To 95% των αεροπορικών εταιριών δεν χρεώνουν ούτε ένα επιπλέον cent για το check in στο αεροδρόμιο, που είναι βέβαια και αυτονόητο. Απευθύνθηκα σε κάποια υπεύθυνο, δεν κατάφερα βέβαια να βγάλω άκρη. Κατά την διάρκεια της πτήσης έκανα προσπάθειες να κοιμηθώ γιατί ήταν ξημερώματα και είχα κοιμηθεί πολύ λίγες ώρες, δεν τα κατάφερα βέβαια, διότι την μισή διάρκεια της πτήσης άκουγα τον εκφωνητή να προσπαθεί να πουλήσει από φαγητό ως αφορολόγητα. Μετά απ'όλη αυτή την δυσάρεστη κατάσταση και κατά την διάρκεια της άφιξης με αφήνουν στην κυριολεξία στον χώρο αφίξεων-αναχωρήσεων των ΑΕΡΟΠΛΆΝΩΝ, που σημαίνει ότι έπρεπε να προχωρήσω 2 περίπου χιλιόμετρα για να φτάσω στην αίθουσα παραλαβή αποσκευών. Επίσης ψάχνοντας να βρω κάποιον εκπρόσωπο στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να εκφράσω τα παράπονα μου, το μόνο που βρήκα ήταν ένα γραφείο με 2 υπαλλήλους να συμφωνούν μαζί μου. Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσα να έρθω σε επαφή με την εταιρία είναι ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Ιρλανδία.
Υ.Γ κατά την διάρκεια της πτήσης μην περιμένετε να πιείτε ούτε ένα ποτήρι νερό χωρίς να πληρώσετε.

NEVER AGAIN!!!
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρία μακράν. Επέστρεψα στην Αθήνα από Θεσσαλονίκη κατά το διάστημα των εορτών, ταξιδεύοντας με Ryanair, για πρώτη και τελευταία φορά. Γνωρίζετε όλοι προφανώς, ότι εκτός από το οξυγόνο όλα τα υπόλοιπα χρεώνονται. Έκλεισα λοιπόν το εισιτήριο 30 περίπου ημέρες νωρίτερα, με κόστος 45 ευρό (με μια αποσκευή.) Κάπου διάβασα ότι θα μπορούσα να κάνω check in ως και 60 μέρες πριν την πτήση αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση, έτσι κι'εγώ το άφησα για μετέπειτα. Κατά την διάρκεια μου στην Θεσσαλονίκη είχα ένα ατύχημα, έμεινα χωρίς κινητό διότι μου έσπασε η οθόνη. Είχα στο μυαλό μου να κάνω κάποια στιγμή online check in αλλά λίγο το κινητό, λίγο που το αμέλησα, περνώντας οι μέρες, έχοντας όμως στην άκρη του μυαλού μου ότι θα γίνει στο αεροδρόμιο. Δεν περίμενα να μου ζητήσουν 68 επιπλέον ευρό για να κάνω το check in εκεί. To 95% των αεροπορικών εταιριών δεν χρεώνουν ούτε ένα επιπλέον cent για το check in στο αεροδρόμιο, που είναι βέβαια και αυτονόητο. Απευθύνθηκα σε κάποια υπεύθυνο, δεν κατάφερα βέβαια να βγάλω άκρη. Κατά την διάρκεια της πτήσης έκανα προσπάθειες να κοιμηθώ γιατί ήταν ξημερώματα και είχα κοιμηθεί πολύ λίγες ώρες, δεν τα κατάφερα βέβαια, διότι την μισή διάρκεια της πτήσης άκουγα τον εκφωνητή να προσπαθεί να πουλήσει από φαγητό ως αφορολόγητα. Μετά απ'όλη αυτή την δυσάρεστη κατάσταση και κατά την διάρκεια της άφιξης με αφήνουν στην κυριολεξία στον χώρο αφίξεων-αναχωρήσεων των ΑΕΡΟΠΛΆΝΩΝ, που σημαίνει ότι έπρεπε να προχωρήσω 2 περίπου χιλιόμετρα για να φτάσω στην αίθουσα παραλαβή αποσκευών. Επίσης ψάχνοντας να βρω κάποιον εκπρόσωπο στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να εκφράσω τα παράπονα μου, το μόνο που βρήκα ήταν ένα γραφείο με 2 υπαλλήλους να συμφωνούν μαζί μου. Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσα να έρθω σε επαφή με την εταιρία είναι ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Ιρλανδία.
Υ.Γ κατά την διάρκεια της πτήσης μην περιμένετε να πιείτε ούτε ένα ποτήρι νερό χωρίς να πληρώσετε.

NEVER AGAIN!!!
Δεν καταλαβαινω τι περίμενες. Η RyanAir είναι γνωστή και φθηνή ακριβώς γι’αυτο, επειδή πρέπει να κανεις το τσεκ ιν μόνος σου. Αυτό που πληρώνεις, αυτό παίρνεις. Είναι low cost εταιρεία που σημαινει ότι δεν σου προσφέρει και πολλά πέρα από την μετάβαση στον προορισμό σου. Αλλιως επιλέγουμε Aegean ή καμία άλλη πιο σοβαρή εταιρεία. Διαβάζουμε πάντα τους όρους και παίρνουμε κι άλλες απόψεις πριν κλείσουμε εισιτήριο.
 

serginio

Member
Μηνύματα
509
Likes
369
Επόμενο Ταξίδι
Νάπολι,Ιταλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Λυπάμαι για την εμπειρία σου, αλλά όσα αναφέρεις είναι γνωστά κ χιλιοειπωμενα.
Όσο για την πληρωμή για το check in νομίζω εφαρμόζεται και από άλλες εταιρείες.
Φυσικά επιλέγει τις χειρότερες θεσεις στο terminal για οικονομια
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.175
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Είναι η χειρότερη αεροπορική εταιρία μακράν. Επέστρεψα στην Αθήνα από Θεσσαλονίκη κατά το διάστημα των εορτών, ταξιδεύοντας με Ryanair, για πρώτη και τελευταία φορά. Γνωρίζετε όλοι προφανώς, ότι εκτός από το οξυγόνο όλα τα υπόλοιπα χρεώνονται. Έκλεισα λοιπόν το εισιτήριο 30 περίπου ημέρες νωρίτερα, με κόστος 45 ευρό (με μια αποσκευή.) Κάπου διάβασα ότι θα μπορούσα να κάνω check in ως και 60 μέρες πριν την πτήση αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση, έτσι κι'εγώ το άφησα για μετέπειτα. Κατά την διάρκεια μου στην Θεσσαλονίκη είχα ένα ατύχημα, έμεινα χωρίς κινητό διότι μου έσπασε η οθόνη. Είχα στο μυαλό μου να κάνω κάποια στιγμή online check in αλλά λίγο το κινητό, λίγο που το αμέλησα, περνώντας οι μέρες, έχοντας όμως στην άκρη του μυαλού μου ότι θα γίνει στο αεροδρόμιο. Δεν περίμενα να μου ζητήσουν 68 επιπλέον ευρό για να κάνω το check in εκεί. To 95% των αεροπορικών εταιριών δεν χρεώνουν ούτε ένα επιπλέον cent για το check in στο αεροδρόμιο, που είναι βέβαια και αυτονόητο. Απευθύνθηκα σε κάποια υπεύθυνο, δεν κατάφερα βέβαια να βγάλω άκρη. Κατά την διάρκεια της πτήσης έκανα προσπάθειες να κοιμηθώ γιατί ήταν ξημερώματα και είχα κοιμηθεί πολύ λίγες ώρες, δεν τα κατάφερα βέβαια, διότι την μισή διάρκεια της πτήσης άκουγα τον εκφωνητή να προσπαθεί να πουλήσει από φαγητό ως αφορολόγητα. Μετά απ'όλη αυτή την δυσάρεστη κατάσταση και κατά την διάρκεια της άφιξης με αφήνουν στην κυριολεξία στον χώρο αφίξεων-αναχωρήσεων των ΑΕΡΟΠΛΆΝΩΝ, που σημαίνει ότι έπρεπε να προχωρήσω 2 περίπου χιλιόμετρα για να φτάσω στην αίθουσα παραλαβή αποσκευών. Επίσης ψάχνοντας να βρω κάποιον εκπρόσωπο στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να εκφράσω τα παράπονα μου, το μόνο που βρήκα ήταν ένα γραφείο με 2 υπαλλήλους να συμφωνούν μαζί μου. Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσα να έρθω σε επαφή με την εταιρία είναι ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Ιρλανδία.
Υ.Γ κατά την διάρκεια της πτήσης μην περιμένετε να πιείτε ούτε ένα ποτήρι νερό χωρίς να πληρώσετε.

NEVER AGAIN!!!
Με συγχωρείς αλλά δε βλέπω πού φταίει η εταιρία σε όλα αυτά που αναφέρεις. Αυτοί είναι οι κανόνες της, είτε μας αρέσουν, είτε όχι (και τους αναφέρει όλους ξεκάθαρα στην ιστοσελίδα της, μαζί με τις όποιες χρεώσεις). Στέλνει ακόμα και υπενθυμίσεις με email πριν τις πτήσεις (για το check in, για τη χρέωση βαλιτσών κλπ). Εάν δε σου αρέσουν οι κανόνες της, κλείνεις με άλλη εταιρία. Εάν αγοράζεις από αυτήν αλλά δε γνωρίζεις εκ των προτέρων πώς λειτουργεί τότε σαφέστατα έρχεσαι αντιμέτωπος με δυσάρεστες εκπλήξεις και πολλές χρεώσεις αλλά επαναλαμβάνω, δε φταίει η Ryanair γι'αυτό.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.669
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom