• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ξεσηκώθηκαν οι Χιώτες- Μποϊκοτάρουν την Olympic Air και προτιμούν τούρκικη εταιρεία λόγω κόστους

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

tripakias

Member
Μηνύματα
8.102
Likes
12.464
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ω μα φυσικά... καλύτερα απευθείας επιδοτήσεις στα χέρια του λαού, σαν εκείνες του Κωστάκη στις πυρκαγιές της Πελοπονήσσου, σαν τις επιδοτήσεις της ΕΟΚ στους αγρότες επί Ανδρέα ή σαν τις τελευταίες γελοιότητες με τις σημερινές επιδοτήσεις της θέρμανσης... ήθελα να ήξερα διαβάζεται τι διάολο γράφετε?

Τέλος πάντων το θέμα πιστεύω ότι εξαντλήθηκε... όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν... οι υπόλοιποι ας περιμένουν την κοινωνική πρόνοια να τους επιδοτεί τα αεροπορικά τους ταξίδια...
Ωχ μωρε Traveller, ειναι δυνατον να περιμενω απο αυτην την κυβερνηση (που σιχαινομαι λιγο λιγοτερο απ'οτι τη ΧΑ) να κανει αυτα που προτεινω; Τι να περιμενω απο τα σκατα περα απο το να με λερωσουν; Ελεος!

Κι επειδη υποστηριζεις πως αυτα που προτεινα δεν γινονται πουθενα, δες στο παρακατω link τι κανει η Γαλλια για τα υπερποντια και συνδεδεμενα εδαφη της.

http://www.outre-mer.gouv.fr/?presentation-du-nouveau-dispositif-de-la-continuite-territoriale.html
 

thessaris

Member
Μηνύματα
619
Likes
931
Mπουχαχα... σε καλο σου βραδιατικα... η Ελληνικη ΥΠΑ εχει ξεβρακωθει στους Τουρκους και αυτοι ζητανε ολο και περισσοτερα... δες ποσες φορες και σε τι ωρες πετανε οι Τουρκοι απο Αθηνα και ασε τα κουλα...
Από τη στιγμή που η ΥΠΑ έχει ξεβρακωθεί στου τούρκους και τους έχει δώσει παραπάνω πτήσεις απ΄ότι προβλέπεται στην διακρατική συμφωνία θα κάνει το ίδιο και με τη δεύτερη πτήση της Turkish στη Θεσσαλονίκη. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η πτήση θα γίνει, κακώς για σένα που θεωρείς ότι μπορεί να υπάρχει αμοιβαιότητα μεταξύ μια μικρής περιφερειακής εταιρείας και μιας εταιρείας που πετάει σε όλο τον κόσμο, καλώς για μένα που θεωρώ ότι αφού υπάρχει πελατεία είναι καλό για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να τους δεχτεί, με όποια εταιρεία και να είναι, τουρκική ή ελληνική.[/quote]



Nαι ειναι δυνατον... γιατι η Τουρκικη εταιρια ουτε Ελληνες εργαζομενους απασχολει ουτε φορους στο Ελληνικο κρατος αποδιδει... η ΥΠΑ αριστα πρατει που δεν ξεβρακωνεται ακομη περισσοτερο στις απαιτησεις των Τουρκων... η Α3 εχει ζητησει πολλες φορες ανθρωπινα slots και οι Τουρκοι δινουν τα γαλαταδικα... εχε υποψιν λοιπον οτι ολες οι συμφωνιες βασιζονται στις αρχες της αμοιβαιοτητος και αυτες οι Τουρκοι δεν τις τηρουν...



Τα ειπαμε και παραπανω... χανει το Ελληνικο κρατος... αν δεν το βλεπεις ανοιξε τα ματια σου να το δεις...
Πολύ αμφιβάλω αν χάνει το ελληνικό κράτος αν την πτήση την πάρει η Turkish. Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να την πάρει η Aegean και να επωφελούνταν η Ελλάδα και την όποια (μηδαμινή) αύξηση θέσεων εργασίας, φόρους κλπ. Όμως η θετική επίδραση που έχει στην οικονομία μιας πόλης και μιας περιοχής και μία μόνο γεμάτη καθημερινή πτήση παραπάνω έστω και αν την κάνει η Turkish είναι πολύ μεγαλύτερη από τη χασούρα που θα έχει αν δεν έρχεται αυτή η πτήση. Ξενοδοχεία, αγορά αποδίδουν και αυτοί φόρους και έχουν και αυτοί εργαζόμενους και θα αποδώσουν πολύ περισσότερα και στο κράτος και στην οικονομία.

Bεβαίως όλα αυτά δεν έχουν σχέση με αυτό που λεει ο tripakias για τη Χίο και πολύ σωστά επισημαίνει ο traveller. Τα τερτίπια της ΥΠΑ στο "Μακεδονία" για να αβαντάρει την Aegean δεν μπορούν να γίνουν εντός Ε.Ε., η αγορά είναι παντελώς ελεύθερη, όποιος γουστάρει πετάει.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Για τον Τρότσκι ξέχασες να γράψεις ρε συ.Που τον θυμάσαι σε κάτι άκυρες κουβέντες αλλά στην τελική είσαι πιο νεοφιλελεύθερος κι από τον Friedman.
Υποθέτω ότι σε αυτό το θέμα μιλάμε σε πραγματικές συνθήκες και δεν θεωρητικολογούμε... δεν νομίζω ότι θα βγάλουν τίποτε οι συμφορμίτες που μας παρακολουθούν, αν αρχίσω να λέω τι θα έπρεπε να γίνει... ασφαλώς και είναι σωστά αυτά που λέει ο tripakias, αλλά στην Ελλάδα του 2013 ΔΕΝ είναι εφαρμόσιμα και καλό θα ήταν να το κατανοήσουν όλοι... το ιδεατό θα ήταν να υπήρχε μια κρατική εταιρία στυλ παλιάς Aeroflot η οποία δεν επιδοτούσε μόνο τα εσωτερικά της δρομολόγια, αλλά πετούσε σε όλες τις "σοσιαλιστικές" χώρες, επιδοτώντας εκτός από τα κομματικά στελέχη και φοιτητές οι οποίοι σπούδαζαν στην Σοβιετική Ένωση... στις συνθήκες όμως που επικρατούν σήμερα στον πλανήτη μας αυτό πλέον είναι μια ουτοπία... η μοναδική εταιρία που πλησιάζει το ιδεατό είναι η ένδοξη Air Koryo αλλά δεν την κόβω και να σκίζει... προτιμώ λοιπόν αντί να πολιτικολογήσω για ένα θέμα που μου αρέσει και το γνωρίζω καλά, να "προσγειώσω" τους συμφορμίτες και να τους επισημάνω τι συμβαίνει στα αεροπορικά δρώμενα... σύντροφε δεν ξέρω αν η προλεταριακή επανάσταση θα αρχίσει από την χώρα μας, αλλά η σίγουρα η αεροπορική επανάσταση δεν θα αρχίσει... το να γράφω λοιπόν σεντόνια προτείνοντας ανεφάρμοστες θεωρίες θεωρητικά ιντριγκάρει αλλά στην κουβέντα μας προσθέτει ελάχιστα...

Προς tripakias...

Δεν ομιλώ την Γαλλική καρντιά μου αλλά υποθέτω ότι μιλάς για τις επιδοτήσεις των κατοίκων στις υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας... αν μιλάς για αυτό, σιγά το νέο... τα ίδια κάνει και η Αγγλία με τα Φόκλαντ και όχι μόνο, τα ίδια και η Χιλή με το Νησί του Πάσχα τα ίδια και η Νορβηγία... λογικό είναι να πριμοδοτούνται οι κάτοικοι για να μπορούν να φτάνουν στην μαμά πατρίδα σε λογικές τιμές και αυτό ακριβώς κάνει και η Ελλάδα, σε μικρότερη κλίμακα με τα άγονα... απλά στην περίπτωση της Σκιάθου π.χ το επιδοτούμενο εισιτήριο κοστίζει 150€ ενώ τον χειμώνα δεν θα υπήρχε καν σύνδεση, ενώ ένα εισιτήριο για Μαρτινίκα κοστίζει οκτώ με δέκα φορές επάνω και φυσιολογικό είναι να υπάρχει επιδότηση για να εκλογικευτεί η τιμή του... tripakias στην Ελλάδα όσο κι αν δεν θες να το παραδεχθείς, υπάρχει κρατική μέριμνα για τα "άγονα" νησιά μας... κολοβή σίγουρα, κακή πολλές φορές, αλλά υπάρχει... αν δεν υπήρχε καμιά αεροπορική εταιρία δεν θα πέταγε από μόνη της χειμωνιάτικα στην Κάσο και κανένα καράβι δεν θα πήγαινε στον Αη Στράτη... σίγουρα μπορούν να γίνουν κι άλλα ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά η σαχλαμάρα που γράφτηκε ότι οι Χιώτες θα ζητήσουν αεροπορική σύνδεση από Τουρκική εταιρία είναι μνημείο ανοησίας...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Μου λες λοιπόν ότι "επειδή κάτι μοιάζει ανεφάρμοστο ζήτω ο άκρατος Καπιταλισμός,αλλά αν με ρωτήσουν εγώ θα λέω ότι είμαι αριστερός..."
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Από τη στιγμή που η ΥΠΑ έχει ξεβρακωθεί στου τούρκους και τους έχει δώσει παραπάνω πτήσεις απ΄ότι προβλέπεται στην διακρατική συμφωνία θα κάνει το ίδιο και με τη δεύτερη πτήση της Turkish στη Θεσσαλονίκη. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η πτήση θα γίνει, κακώς για σένα που θεωρείς ότι μπορεί να υπάρχει αμοιβαιότητα μεταξύ μια μικρής περιφερειακής εταιρείας και μιας εταιρείας που πετάει σε όλο τον κόσμο, καλώς για μένα που θεωρώ ότι αφού υπάρχει πελατεία είναι καλό για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να τους δεχτεί, με όποια εταιρεία και να είναι, τουρκική ή ελληνική.
Προφανώς δεν έχετε καταλάβει ορισμένα πράγματα... η αμοιβαιότητα δεν αφορά τις δυο εταιρίες αλλά τα δύο κράτη... η ΥΠΑ "εκβιάζει" λοιπόν τους Τούρκους στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί η Α3 ΑΠΑΙΤΕI ανθρωπινά slots για την δεύτερη, ουσιαστικά τέταρτη πτήση της, από Αθήνα και για την πρώτη της από Θεσσαλονίκη... η ταμπακιέρα λοιπόν δεν είναι η δεύτερη πτήση της ΤΚ αλλά απλά η αφορμή... όταν λοιπόν οι Τούρκοι με το καλό δώσουν τα slots θα πάρουν κι αυτοί την δεύτερη πτήση τους...

Πολύ αμφιβάλω αν χάνει το ελληνικό κράτος αν την πτήση την πάρει η Turkish. Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να την πάρει η Aegean και να επωφελούνταν η Ελλάδα και την όποια (μηδαμινή) αύξηση θέσεων εργασίας, φόρους κλπ. Όμως η θετική επίδραση που έχει στην οικονομία μιας πόλης και μιας περιοχής και μία μόνο γεμάτη καθημερινή πτήση παραπάνω έστω και αν την κάνει η Turkish είναι πολύ μεγαλύτερη από τη χασούρα που θα έχει αν δεν έρχεται αυτή η πτήση. Ξενοδοχεία, αγορά αποδίδουν και αυτοί φόρους και έχουν και αυτοί εργαζόμενους και θα αποδώσουν πολύ περισσότερα και στο κράτος και στην οικονομία.
Λυπάμαι αλλά αυτά που λες ελάχιστα ισχύουν... η συγκεκριμένη πτήση κυρίως θα εξυπηρετεί τους Έλληνες μια και θα λειτουργεί σαν πτήση τροφοδότης και ελάχιστους τουρίστες θα φέρει στην πόλη... η Κωνσταντινούπολη είναι πάρα πολύ κοντά στην Θεσσαλονίκη και οδικώς πολύ εύκολα προσβάσιμη για να είναι μια δεύτερη πτήση κρίσιμη για την οικονομία της πόλης... τα πενήντα και ζήτημα είναι άτομα που θα έρχονται σαν τουρίστες καθημερινά στην πόλη είναι ελάχιστα για να ανεβάσουν την οικονομία της...
 

thessaris

Member
Μηνύματα
619
Likes
931
Για το πρώτο και τι θα γίνει, θα δούμε, ίσως τελικά καταλήξουν σε μια λύση όπου και η Α3 θα πάρει πτήση με ανθρώπινο slot και η ΤΚ θα πάρει δεύτερη. Εν πάσει περιπτώσει μέχρι τον Μάρτιο σίγουρα το δρομολόγιο SKG-IST θα έχει και δεύτερη πτήση. Δεν είπα ότι η συμφωνία είναι μεταξύ εταιρειών φυσικά, απλά η ΥΠΑ λειτούργησε στη συγκεκριμένη περίπτωση ως υπερασπιστής της Α3, το παραδέχεσαι κι εσύ άλλωστε.

Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη για την σύνθεση των επιβατών της πτήσης της ΤΚ στη Θεσσαλονίκη. Παλιότερα ίσως να συνέβαινε αυτό που λες, όμως όπως ξέρεις έχει ανέβει απίστευτα ο αριθμός τούρκων τουριστών στη Θεσσαλονίκη και η πτήση που έρχεται από IST έχει 50% τούρκους 30% έλληνες και 20% ασιάτες, το οποίο αλλάζει συντριπτικά υπέρ των τούρκων στις μεγάλες γιορτές τους και κάπως υπέρ των ελλήνων το πάσχα και τα τριήμερα τα δικά μας. Η οδική πρόσβαση είναι εύκολη όπως σωστά λες, αλλά το αεροπλάνο είναι αεροπλάνο και οι τούρκοι που έρχονται δεν είναι μόνο από Κωνσταντινούπολη αλλά και από περιοχές της Τουρκίας μακρινές που δύσκολα μπορούν να έρθουν οδικώς. Γκρουπ από Άγκυρα, πόλεις της μαύρης θάλασσας, Άδανα, Σμύρνη ακόμα και από ανατολικά, πολλά σχολεία κλπ. Ειδικά από τότε που ξανάνοιξε το μουσείο Ατατούρκ η ζήτηση τούρκων για επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μου λες λοιπόν ότι "επειδή κάτι μοιάζει ανεφάρμοστο ζήτω ο άκρατος Καπιταλισμός,αλλά αν με ρωτήσουν εγώ θα λέω ότι είμαι αριστερός..."
Ρε μπαγάσα είσαι η επιτομή της σπέκουλας... θεωρείς δηλαδή ότι τα αιτήματα των κατοίκων της Χίου για φτηνά εισιτήρια μπορούν να γίνουν η αρχή μιας σοσιαλιστικής επανάστασης στην Ελλάδα ή πιστεύεις ότι θέτοντας σαχλοηδή αιτήματα χτυπάς το σύστημα? Συγνώμη αλλά την συγκεκριμένη στιγμή ζεις βολεμένος σε ένα καπιταλιστικό σύστημα και προσπαθείς, όπως όλοι μας να επιβιώσεις σε αυτό. Μέχρι τώρα η μόνη μας προσπάθεια για να ρίξουμε αυτό το σύστημα είναι να θεωρητικολογούμε στα διάφορα φόρα και παρέες και άντε να πηγαίνουμε και σε καμιά διαδήλωση για ξεκάρφωμα... μέχρις ότου λοιπόν κάνεις κάτι σοβαρό και επικοδομητικό για να πολεμήσεις το σύστημα να χαρείς μην μου κάνεις μαθήματα αριστερισμού...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Είναι προφανές ότι αυτό στο οποίο αναφερόμαστε κάποιοι είναι μια πιο σοσιαλιστική λογική γύρω από τις μεταφορές του πληθυσμού εντός της χώρας του.
Eίδαμε και τις τιμές στα εσωτερικά δρομολόγια της σοσιαληστρικής Cubana... φαρμάκι για τα εισοδήματα των ντόπιων...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Για απολογητές του Κουβανικού μοντέλου απευθύνσου σε άλλους που διαμένουν και εκεί.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ρε μπαγάσα είσαι η επιτομή της σπέκουλας... θεωρείς δηλαδή ότι τα αιτήματα των κατοίκων της Χίου για φτηνά εισιτήρια μπορούν να γίνουν η αρχή μιας σοσιαλιστικής επανάστασης στην Ελλάδα ή πιστεύεις ότι θέτοντας σαχλοηδή αιτήματα χτυπάς το σύστημα? Συγνώμη αλλά την συγκεκριμένη στιγμή ζεις βολεμένος σε ένα καπιταλιστικό σύστημα και προσπαθείς, όπως όλοι μας να επιβιώσεις σε αυτό. Μέχρι τώρα η μόνη μας προσπάθεια για να ρίξουμε αυτό το σύστημα είναι να θεωρητικολογούμε στα διάφορα φόρα και παρέες και άντε να πηγαίνουμε και σε καμιά διαδήλωση για ξεκάρφωμα... μέχρις ότου λοιπόν κάνεις κάτι σοβαρό και επικοδομητικό για να πολεμήσεις το σύστημα να χαρείς μην μου κάνεις μαθήματα αριστερισμού...
Δεν θεωρώ τίποτα.Κάνεις υποθέσεις πάνω στη σκέψη μου κι εν συνεχεία μπουρδολογείς επ'αυτών.Το αν κάνω και τι κάνω σε κοινωνικό επίπεδο δεν αφορά το φόρουμ κατ'αρχήν.Κι ύστερα το ότι δεν βλέπω να ανατρέπεται άμεσα το Καπιταλιστικό μοντέλο ή το ότι προσπαθώ να επιβιώσω εντός του (δεν είμαι οπαδός του αναχωρητισμού βλέπεις,ούτε μηδενιστής) δεν με κάνει και υπέρμαχο του συστήματος.Εσύ ξιφουλκείς από δω κι από κει για το πόσο ελεύθερη είναι η αγορά και τι καλοί άνθρωποι οι του Κεφαλαίου.Ε,συγγνώμη αλλά έχω κάθε δικαίωμα να αντιδρώ όταν μου πουλάς Σοσιαλισμό στη μια συζήτηση και David Ricardo στην άλλη.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.102
Likes
12.464
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Προς tripakias...

Δεν ομιλώ την Γαλλική καρντιά μου αλλά υποθέτω ότι μιλάς για τις επιδοτήσεις των κατοίκων στις υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας... αν μιλάς για αυτό, σιγά το νέο... τα ίδια κάνει και η Αγγλία με τα Φόκλαντ και όχι μόνο, τα ίδια και η Χιλή με το Νησί του Πάσχα τα ίδια και η Νορβηγία... λογικό είναι να πριμοδοτούνται οι κάτοικοι για να μπορούν να φτάνουν στην μαμά πατρίδα σε λογικές τιμές και αυτό ακριβώς κάνει και η Ελλάδα, σε μικρότερη κλίμακα με τα άγονα... απλά στην περίπτωση της Σκιάθου π.χ το επιδοτούμενο εισιτήριο κοστίζει 150€ ενώ τον χειμώνα δεν θα υπήρχε καν σύνδεση, ενώ ένα εισιτήριο για Μαρτινίκα κοστίζει οκτώ με δέκα φορές επάνω και φυσιολογικό είναι να υπάρχει επιδότηση για να εκλογικευτεί η τιμή του... tripakias στην Ελλάδα όσο κι αν δεν θες να το παραδεχθείς, υπάρχει κρατική μέριμνα για τα "άγονα" νησιά μας... κολοβή σίγουρα, κακή πολλές φορές, αλλά υπάρχει... αν δεν υπήρχε καμιά αεροπορική εταιρία δεν θα πέταγε από μόνη της χειμωνιάτικα στην Κάσο και κανένα καράβι δεν θα πήγαινε στον Αη Στράτη... σίγουρα μπορούν να γίνουν κι άλλα ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά η σαχλαμάρα που γράφτηκε ότι οι Χιώτες θα ζητήσουν αεροπορική σύνδεση από Τουρκική εταιρία είναι μνημείο ανοησίας...
Μονο που στις γαλλικες κτησεις δεν εξαρταται αμεσα η περιθαλψη, η εκπαιδευση, η προπονηση, η ασκηση επαγγελματος και αλλα πολλα απο τη μεταβαση τους στην ηπειρωτικη μητροπολιτικη Γαλλια (οπως συμβαινει σχεδον σε ολα τα ελληνικα νησια οπου ειναι αναγκαστικη η μεταφορα των κατοικων στην ηπειρωτικη Ελλαδα). Αλλα κι οταν πρεπει να μεταβουν οι κατοικοι της Μαρτινικα, της Γουαδελουπης, της Ρενιον, της Νεας Καληδονιας και των υπολοιπων περιοχων για καποιον απο τους παραπανω λογους τα εισιτηρια καλυπτονται σχεδον ολοκληρα ή ολοκληρα στις περισσοτερες περιπτωσεις.

Τους κατοικους των αγονων περιοχων δεν τους κανει καμια χαρη η ελληνικη κυβερνηση. Αυτη η ελαχιστη μεριμνα που τους παρεχει ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που προσφερει στους κατοικους της Αθηνας. Υποχρεωση της πολιτειας ειναι να μεριμνησει.

Αλλα στην Ελλαδα που αναγκαζονται παιδια να πληρωσουν τη μεταφορα τους για να πανε σχολειο πολλα ζητας θα μου πεις. Μηλας λοιπον και μαθε να ζεις με τα αποφαγια που σου πεταν και να λες κι ευχαριστω. Αν περισεψει κατι απο αυτα που παιρνουν οι χιλιες δυο ασχετες και χωρις ή με δευτερευουσης σημασιας ΜΚΟ ή απο τις σπαταλες αριστερα και δεξια θα το δουμε το θεμα. Αλλα να βγαλουμε κατι κι εμεις που θα φροντισουμε για το λαουτζικο (μην κανουμε τζαμπα δουλεια). Τελοσπαντων...

Η ΥΠΑ δηλαδη η κυβερνηση αποφασισε πως τους Ελληνες δεν τους συμφερει δευτερη καθημερινη πτηση των Τουρκων για Θεσσαλονικη. Γιατι προφανως θεωρουν πως οι Ελληνες ειναι μετοχοι στην Α3.

Στην ΕΕ ομως δεν μπορουν να κανουν τετοια και ο καθενας ειναι ελευθερος να πετα οποτε και οπου θελει. Οπως ειναι ελευθερος και τα σκουπιδια να πετα οπου θελει; Ασχετα αν απο την ΕΕ υπαρχει εντολη να κλεισουν οι χωματερες. Η ελληνικη κυβερνηση προτιμα να τρωει προστιμα ομως (γιατι της τρεχουν τα λεφτα απ' τα μπατζακια). Ειναι ομως και οι αντιδρασεις των κατοικων που εμποδιζουν τη δημιουργια ΧΥΤΑ. Γιατι δεν υπαρχουν εκτασεις στην Ελλαδα που να μην ενοχλουν τους πολιτες και οι ΧΥΤΑ πρεπει να γινουν σωνει και καλα εκει που εχει γινει ο αρχικος σχεδιασμος. Και οι κατοικοι ειναι τοσο ισχυροι που δεν μπορει να κανει τιποτα το κρατος για να τους εμποδισει. Μονο στις Σκουριες μπορουσε να κανει οπου επι χρονια καθημερινα χιλιαδες κατοικοι της περιοχης παλευουν για να σωσουν τον τοπο τους. Μονο εκει μπορουσε να στειλει μια τεραστια δυναμη των ΜΑΤ για να προστατευσει τα συμφεροντα της εταιριας που της χαρισε την εκταση λογω μικρου αντιτιμου, το οποιο δεν εισεπραξε το ελληνικο κρατος και εφαγε και γι αυτο προστιμο απο την ΕΕ.

Και μετα απ' ολα αυτα θελετε να με πεισετε να πιστεψω πως η κυβερνηση δεν δινει δεκαρα τσακιστει για τους κατοικους των νησιων, για μενα, για σας θα δωσει αδεια να πεταξει η οποιαδηποτε αεροπορικη οπουδηποτε. Θα προτιμησει δηλαδη να ερθει σε κοντρα με τα συμφεροντα της Α3 απο το να πληρωνει προστιμα στην ΕΕ. Μονο μια αεροπορικη που ξερει απο καλο λαδωμα μπορει να πεταξει οπου θελει.

Συγγνωμη για το παραλληρημα και για τον εκτροχιασμο της συζητησης αλλα περισσοτερο εξοργιστικο απο το να κανεις μπουρδελο τις ζωες των ανθρωπων ειναι το να παραδεχεσαι πως τα πραγματα ειναι σκατα και να δινεις αλλοθι σ' αυτους που τα κανουν ετσι.

Αν δεν προσπαθεις να αλλαξεις, να κανεις κατι δεν θα μαθεις ποτε αν αυτο που σκεφτεσαι ειναι ουτοπια ή οχι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.944
Likes
44.945
Το κράτος δεν είναι μόνο αδιάφορο, είναι ενίοτε και σαρδόνια εκδικητικό. Yποχρέωσε την τελευταία στιγμή μαθητές με αναπηρίες και δυσλεξία να δώσουν Πανελλαδικές μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη υποχρεώνοντας σε μίνι μετακόμιση ολόκληρη την οικογένεια για μέρες. Ας πρόσεχαν....Αλλά αν "προγραμμάτιζαν" νωρίς τις πτήσεις, θα τους στοίχιζε φτηνά, ε;
http://www.noesi.gr/node/3010
 
Last edited:
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.319
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom