Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Οι πτήσεις προς - από Τουρκία εμπίπτουν σε ειδικές διακρατικές συμφωνίες, μια που η Τουρκία δεν είναι μέλος της Ε.Ε. Συνεπώς πολύ καλά έκανε η ΥΠΑ και δεν έδωσε άδεια για δεύτερη πτήση της ΤΚ στην Θεσσαλονίκη... με άλλα λόγια είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση το παράδειγμα που λες με την πτήση προς- από την Χίο... πόσες φορές θα το πω, για να το καταλάβετε... όποιος γουστάρει, μπορεί να πετάξει όπου και όσο θέλει μέσα στην Ελλάδα και παντού στην Ε.Ε, αρκεί να μην είναι το δρομολόγιο άγονο και αρκεί να υπάρχουν χρονοθυρίδες στα εκάστοτε αεροδρόμια...Προσφατα απαγορευσαν στην Turkish να βαλει δευτερη πτηση για Θεσσαλονικη και δεν υπαρχει πιθανοτητα να απαγορευσουν στους Χιωτες που τους εχουν χεσμενους να πεταξουν.
Στο συγκεκριμένο θέμα δεν κάνουμε πολιτική, απλά λέμε ότι 100€ για να πάει και να έρθει κάποιος στην Χίο είναι λογικό ποσό... δεν μπορεί να κοστίζει λιγότερο μια πτήση, τέλος... αυτό είναι αντικειμενικός παράγοντας και δεν έχει να κάνει ούτε με την φτώχεια ούτε με την διαπλοκή ούτε με την διαφθορά που επικρατεί στην Ελλάδα... είναι το ίδιο σα να ζητάς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εμπορικής αξίας 10.000€ με 500€...Ενταξει, δεν εχω κατι αλλο να πω... Προφανως δεν βλεπετε φτωχεια, αναξιοκρατια, διαπλοκη, διαφθορα και αδιαφορια στην Ελλαδα και να σας πεισω για το αντιθετο το θεωρω ματαιο. Συνεχιστε να πιστευετε ο,τι θελετε.
Στα της Γαλλίας τώρα...
Πρώτα από όλα οι Γαλλικές εταιρίες που εκτελούν εσωτερικά δρομολόγια είναι ελάχιστες και σχεδόν όλες μέλη της ΑF... ελάχιστες είναι οι χώρες που μπορούν να έχουν πάνω από 2 άντε 3 σοβαρές σε μέγεθος αεροπορικές εταιρίες... μην μπερδεύεις τις 30 εταιρίες που έχουν πάρει άδεια από την Γαλλική ΥΠΑ με αυτές που εκτελούν προγραμματισμένα δρομολόγια...
Δεύτερον οι τιμές των εσωτερικών δρομολογίων είναι ακριβώς στα επίπεδα που είναι στην Ελλάδα... σε διαβεβαιώ ότι το κόστος ενός αεροπορικού ταξιδιού δεν εξαρτάται από το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων αλλά από ένα σωρό αντικειμενικούς παράγοντες, όπως τις τιμές των καυσίμων, τα αεροπορικά τέλη τον τύπο του αεροπλάνου, την πυκνότητα δρομολογίων, την κίνηση κ.α... άρα τα όσα μας λες για την διαφορά οικονομικού επιπέδου των δύο χωρών είναι αέρας φρέσκος...
Τρίτον... σωστά λες ότι στη Γαλλία υπάρχουν και μη Γαλλικές εταιρίες που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού... αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κίνηση και συνεπώς κέρδος για τις εταιρίες, πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Αν οι εταιρίες που ανέφερες υποπτεύονταν ότι υπάρχει σοβαρό κέρδος για τις εσωτερικές Ελληνικές γραμμές να είσαι σίγουρος ότι θα εκτελούσαν και με το παραπάνω αυτά τα δρομολόγια... αρα αν με τέτοιο ανταγωνισμό οι τιμές στη Γαλλία παραμένουν σε επίπεδα Ελλάδας, αυτό σημαίνει ότι η αγορά στην Γαλλία συσσωρεύει υπερκέρδη και οι Ελληνικές τιμές είναι πολύ ανταγωνιστικότερες...