Νέα προσπάθεια συγχώνευσης Olympic Air - Aegean Airlines

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Tα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται..
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
Tα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται..
Αυτό δεν είναι απάντηση
Αν μπορείς να τεκμηριώσεις την άποψη σου κάνε το.
Η οικονομική κατάστηση της Α3 και ιδιαίτερα της ΟΑ είναι τραγικές .
Για όσο διάστημα θα μπορεί θα βάζει χρήμα ο Κυρ Θόδωρας και οι λοιποί μέτοχοι θα λειτουργεί η Α3 έστω και έτσι ( απολύοντας συνεχώς κόσμο )

Η ΟΑ είναι ήδη τελειωμένη , ξεκίνησε απο την πρώτη στιγμή με ζημία (λογικό) και συνεχίζει με χειρότερα οικονομικά στοιχεία .

Αν δεν ενωθούν πολύ απλά θα κλείσουν γιατί και η συρρίκνωση παρηγοριά είναι και όχι λύση ( βλέπε ΟΑ που αν δεν είχε τα επιδοτούμενα θα υπήρχε μόνο στα χαρτιά ).
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
Εγώ πάντως, δεν εύχομαι να ακυρωθεί η συγχώνευση. Θα μου κακοφαίνεται να μείνει η χώρα χωρίς Ελληνική αεροπορική εταιρεία (κι ας ανήκουν, λέμε τώρα, πχ. όλες οι μετοχές της σε ξένους...). Να χρησιμοποιώ πχ. μια Τουρκική εταιρεία για τις πτήσεις που ως τώρα έκανα με τις ΟΑ & ΑΑ (και δεν έχω τίποτε με τους γείτονες).
Απ' τη άλλη θα μου πείτε: Αεροπορικές Εταιρείες, Πλούσιοι καπιταλιστές, εκμεταλλευτές & βασανιστές των εργαζομένων, ζητούν και κόμιστρο για να σε ταξιδέψουν...
Καλά να πάθουν ....να κλείσουν....
Είναι κι αυτό μια άποψη που...έχει τους οπαδούς της. Και πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
Υπάρχουν επίσης και αυτοί που δεν έχουν τέτοιες "εκδικητικές" προσδοκίες, αλλά ελπίζουν ακόμη, ότι αν μείνουν και οι δύο εταιρείες ως έχουν, αλλά με νέα "προοδευτική φιλολαϊκή" διαχείριση, θα επιβιώσουν και θα προσφέρουν "φτηνό και ποιοτικό" προϊόν στο Λαό.
Κάτι σαν να λέμε: "τρίτος δρόμος στο σοσιαλισμό..."
Και αυτή την άποψη πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Εγώ πάντως, δεν εύχομαι να ακυρωθεί η συγχώνευση. Θα μου κακοφαίνεται να μείνει η χώρα χωρίς Ελληνική αεροπορική εταιρεία (κι ας ανήκουν, λέμε τώρα, πχ. όλες οι μετοχές της σε ξένους...). Να χρησιμοποιώ πχ. μια Τουρκική εταιρεία για τις πτήσεις που ως τώρα έκανα με τις ΟΑ & ΑΑ (και δεν έχω τίποτε με τους γείτονες).
Απ' τη άλλη θα μου πείτε: Αεροπορικές Εταιρείες, Πλούσιοι καπιταλιστές, εκμεταλλευτές & βασανιστές των εργαζομένων, ζητούν και κόμιστρο για να σε ταξιδέψουν...
Καλά να πάθουν ....να κλείσουν....
Είναι κι αυτό μια άποψη που...έχει τους οπαδούς της. Και πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
Υπάρχουν επίσης και αυτοί που δεν έχουν τέτοιες "εκδικητικές" προσδοκίες, αλλά ελπίζουν ακόμη, ότι αν μείνουν και οι δύο εταιρείες ως έχουν, αλλά με νέα "προοδευτική φιλολαϊκή" διαχείριση, θα επιβιώσουν και θα προσφέρουν "φτηνό και ποιοτικό" προϊόν στο Λαό.
Κάτι σαν να λέμε: "τρίτος δρόμος στο σοσιαλισμό..."
Και αυτή την άποψη πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
Εγώ ελπίζω να μην συγχωνευθούν γιατί απλά μας πασάρουν το παραμύθι ότι όλα γίνονται υπέρ του καταναλωτή ενώ στην ουσία θα υπάρχει μονοπώλιο. Γι'αυτό και εξ'αρχής έφαγαν άκυρο από την ΕΕ. Επίσης ελεύθερη αγορά ήθελαν, ας παίξουν τώρα με τους κανόνες της. Όποιος δεν μπορεί να επιβιώσει ας κλείσει. Κάποιος άλλος θα βρεθεί να πάρει τη θέση τους να είσαι σίγουρος. Εμένα σαν καταναλωτή με ενδιαφέρει να υπάρχει σωστός ανταγωνισμός με σωστές τιμές και όχι μονοπώλια και καρτέλ. Δεν γίνεται ο κάθε Βασιλάκης να μου ζητάει 200+ ευρώ για να πάω από Θεσ/νίκη στο Ηράκλειο..Και αυτό όταν υπάρχει θεωρητικά αντίπαλον δέος η ΟΑ. Σκέψου να συγχωνευθούν κιόλας..Μονίμως εκεί οι τιμές..Κατανοητό αυτό που λες για την Ελληνική εταιρεία, αλλά σκέψου ότι είμαστε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και σχεδόν τπτ δεν είναι πλέον Ελληνικό, όποτε είναι θέμα ποιος σου κάνει τη δουλεία καλύτερα, αποτελεσματικότερα και εν τέλει φθηνότερα..
 

stratis

Member
Μηνύματα
93
Likes
32
Η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, δημιουργεί μονοπώλιο.
..ανταγωνισμός προς όφελος του κοινού δεν μας λέει και η Τρόικα εσωτερικού & εξωτερικού..?! που είναι ;
 

thessaris

Member
Μηνύματα
624
Likes
955
Μονοπώλιο σημαίνει ότι επιβάλλεται δια νόμου μία εταιρεία να διαχειρίζεται μονοπωλιακά τη γραμμή πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Στην περίπτωση αυτή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν φίλε μου stratis αν θεωρείς ότι έχεις τις δυνατότητες και τα κεφάλαια κανένας δεν σου απαγορεύει να ανοίξεις τη δική σου αεροπορική εταιρεία, να ανταγωνιστείς τη νέα A3 και να μας προσφέρεις χαμηλές τιμές. Να ΄σαι σίγουρος ότι θα σε προτιμήσω κι εγώ και πολλοί.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Δεν γίνεται ο κάθε Βασιλάκης να μου ζητάει 200+ ευρώ για να πάω από Θεσ/νίκη στο Ηράκλειο..Και αυτό όταν υπάρχει θεωρητικά αντίπαλον δέος η ΟΑ. Σκέψου να συγχωνευθούν κιόλας..Μονίμως εκεί οι τιμές...
Ναι ε? ενδιαφέρον... επειδή είμαι λίγο χαζούλης, ας μου εξηγήσεις εσύ που πιστεύεις ότι τα 200€ είναι αισχροκέρδια, γιατί δεν βγαίνει κανένας άλλος χριστιανός να ανοίξει μια εταιρία να πουλάει 100€ και να κονομίσει... γιατί δεν ανοίγει πτήσεις η Εύκολη και ο Λίγδης... δεν τους κόβω για κορόιδα οπότε το έργο μάλλον είναι ακατάληλο για σοβαρούς παίκτες
και φράγκα δεν υπάρχουν...

Κι επειδή δεν μπορώ να διαβάζω ότι νάναι, με το πετρέλαιο εκεί που είναι και με πελάτες να τους κυνηγάνε με το τουφέκι, 2 μεγάλες εταιρίες δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουν στην Ελλάδα... εδώ δεν υπάρχουν σε μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα θα υπάρξουν? Αν εγκριθεί λοιπόν η συγχώνευση εγκρίθηκε, αν όχι η ΟΑ θα αναπαυθεί σε τόπο χλοερό και ο Θόδωρας πάλι μόνος του θα μείνει... τα ρέστα είναι αέρας κοπανιστός...
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Μονοπώλιο σημαίνει ότι επιβάλλεται δια νόμου μία εταιρεία να διαχειρίζεται μονοπωλιακά τη γραμμή πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Στην περίπτωση αυτή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν φίλε μου stratis αν θεωρείς ότι έχεις τις δυνατότητες και τα κεφάλαια κανένας δεν σου απαγορεύει να ανοίξεις τη δική σου αεροπορική εταιρεία, να ανταγωνιστείς τη νέα A3 και να μας προσφέρεις χαμηλές τιμές. Να ΄σαι σίγουρος ότι θα σε προτιμήσω κι εγώ και πολλοί.
Τότε γιατί ακριβώς ακυρώθηκε από την ΕΕ η συγχώνευση την πρώτη φορά αν όχι για μονοπωλιο; Για ποιο λόγο;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.968
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, δημιουργεί μονοπώλιο.
Το εξηγείς λίγο? Σε ποια προϊόντα θεωρείς ότι δημιουργείται μονοπώλιο, εφόσον γίνει δεκτή η συμφωνία? (Και πως συγκρίνεις αυτό το μονοπώλιο με το αντίστοιχο της κρατικής ΟΑ?)

..ανταγωνισμός προς όφελος του κοινού δεν μας λέει και η Τρόικα εσωτερικού & εξωτερικού..?! που είναι ;
Τι σχέση έχει τώρα η "Τρόικα εσωτερικού & εξωτερικού" ? Έχουμε να κάνουμε με μια απόφαση 2 εταιριών για εξαγορά της μίας από την άλλη χωρίς συγχώνευση. Δεν έχουμε ακούσει κάποια δήλωση από τις αρχές ανταγωνισμού για το θέμα.... Το τελευταίο που είχαμε ακούσει από την ΕΕ είναι ότι η προηγούμενη συγχώνευση ΔΕΝ εγκρίθηκε. Γιατί τώρα σπεύδουμε να τους κατηγορήσουμε για δημιουργία μονοπωλίου? Στο κάτω κάτω, αν κάποιος δε "φταίει", αυτός είναι η ΕΕ που ήταν οι μόνοι που απέρριψαν την προηγούμενη απόπειρα συγχώνευσης. Και που ενδεχομένως και πάλι να κάνουν το ίδιο.
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
... γιατί δεν βγαίνει κανένας άλλος χριστιανός να ανοίξει μια εταιρία να πουλάει 100€ και να κονομίσει...
....πως δε βγαίνει...., βγαίνει....
ερχόμαστε "εμείς" Hellas Airlines - Hellas Airlines | Airline Tickets, Low Cost Flights με έδρα Βόλο,.... ο Οβελίξ, ο Αστερίξ με το μαγικό φίλτρο και με 50Ε a/r, για όλους τους προορισμούς εσωτερικού από Βόλο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.968
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μονοπώλιο σημαίνει ότι επιβάλλεται δια νόμου μία εταιρεία να διαχειρίζεται μονοπωλιακά τη γραμμή πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Στην περίπτωση αυτή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν φίλε μου stratis αν θεωρείς ότι έχεις τις δυνατότητες και τα κεφάλαια κανένας δεν σου απαγορεύει να ανοίξεις τη δική σου αεροπορική εταιρεία, να ανταγωνιστείς τη νέα A3 και να μας προσφέρεις χαμηλές τιμές. Να ΄σαι σίγουρος ότι θα σε προτιμήσω κι εγώ και πολλοί.
Δεν είναι μόνο αυτό μονοπώλιο. Αυτό που περιγράφεις είναι το legal monopoly. Υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις μονοπωλίων, π.χ. coercive mononoply, efficient monopoly κλπ. Εδώ, ο ενοποιημένος ομιλικά αερομεταφορέας θα έχει τέτοιο μέγεθος, που μπορεί πολύ εύκολα να εξωθήσει άλλους "παίκτες" όπως τη Cyprus έξω από την εσωτερική αγορά, με πρακτικές χειραγώγησης, κατά τον ίδιο τρόπο που πριν 2 χρόνια θα είχε τη δυνατότητα να κρατήσει τον ανταγωνισμό έξω από συγκεκριμένα δρομολόγια (σύμφωνα με το σκεπτικό της ευρωπαϊκής ΕΕ, άσχετα με το αν εγώ συμφωνώ μ΄ αυτή τη λογική ή όχι). Είναι λοιπόν θέμα ρύθμισης (regulation) να αποφευχθεί αυτό, και με δεδομένο ότι στις αερομεταφορές δεν υπάρχει δυνατότητα για price regulation (όπως υπάρχει π.χ. στις τηλεπικοινωνίες), προσωπικά εκτιμώ ότι στην παρούσα φάση η ΕΕ είτε θα ζητήσει σημαντικά πρόσθετα μέτρα από τις εταιρίες, ή ίσως απορρίψει και πάλι τη συμφωνία.
 

stratis

Member
Μηνύματα
93
Likes
32
"Θα μου κακοφαίνεται να μείνει η χώρα χωρίς Ελληνική αεροπορική εταιρεία.."

Εύχομαι να έχεις τον ίδιο προβληματισμό για λιμάνια,αεροδρόμια,ΔΕΗ,ΟΣΕ,ΤΤ κτλ

Να χρησιμοποιώ πχ. μια Τουρκική εταιρεία για τις πτήσεις

..η Turkish Airlines ελέγχεται κατα 75% απο Δημόσιο..


Απ' τη άλλη θα μου πείτε: Αεροπορικές Εταιρείες, Πλούσιοι καπιταλιστές, εκμεταλλευτές & βασανιστές των εργαζομένων, ζητούν και κόμιστρο για να σε ταξιδέψουν...

Αεροπορικές Εταιρείες "πτώχευσαν" εξαιτίας δικών του αποφάσεων προς όφελος των διοικήσεων τους χαμένοι ήταν ακομα και μικρομέτοχοι.. αντίστοιχα έγινε και στις ναυτιλιακές..ΔΕΝ τους λυπάμαι..τους εργαζομένους λυπάμαι..το σωστό είναι να σταματήσουν να τις ελέγχουν οι ίδιοι.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.520
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom