GTS
Member
- Μηνύματα
- 7.061
- Likes
- 20.472
Βρε ας έπαιρνε μετοχές το Δημόσιο έστω, και ποιος χέζει τη θέση στο ΔΣ. Αλλά ούτε αυτό.
Γιατί η πρώτη θα είναι ή η τελευταία;η συγκεκριμενη συμφωνια βρωμαει βαλκανικη ποδαριλα.
Οι μέτοχοι να 'ναι καλά θα μου πεις...
Δεκτή η διευκρίνηση για warrants και μετοχές.Φυσικά το γενικό θέμα είναι πως και μέχρι πόσο στηρίζεται μια αεροπορική(και φυσικά κάθε άλλη εταιρεία) στις μέρες μας.Με βάση το παραπάνω μνμ σου, λογικά έχεις μπερδέψει την διαφορά των warrants με την απευθείας αγορά μετοχών.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο πιο απλά μπορώ, τα warrants είναι δικαίωμα σε προκαθορισμένο χρόνο να πάρει το κράτος μερικές μετοχές, με συγκεκριμένους όρους, όχι απευθείας αγορά μετοχών.
Η μετοχή είναι απλά να μπει το κράτος σαν χρηματοδότης και να πει "αγοράζω αυτές τις μετοχές".
Και όχι δεν μπαίνουν όλα τα κράτη με warrants στις αεροπορικές, π.χ. στην Lufthansa το κράτος πήρε και warrants , αλλά έχει και 2 θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και άλλα προνόμια π.χ. νομίζω το γερμανικό κράτος πήρε και ένα 20% της Lufthansa direct.
Το ελληνικό κράτος μίλησε μόνο για warrants, εδώ είναι το πρόβλημα.
Ξέρω ότι αυτά που λέω είναι ψιλά γράμματα, αλλά όποιος θέλει ας δει στο παρελθόν τι έγινε με τα warrant του ΤΧΣ, στις ελληνικές τράπεζες.
@fotast πάντως όπως είπε και ένας φίλος "είναι ωραία να είσαι κληρονόμος, να στέκονται όλοι σούζα, να δίνεις συνεντεύξεις, να παραγγέλνεις νέα αεροπλάνα, και όταν κάτσει η στραβή να μπαίνει το κράτος με 0 δικαιώματα."
Εδώ να προσθέσω πως άτομα εδώ σε αυτό το φόρουμ είχαμε πει, ότι η Aegean έκανε αγορά σε ιστορικά υψηλά για τον αεροπορικό κλάδο. με τιμές στα ύψη.
Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.
Πανε οι εποχες που το χρηματιστηριο και οι μετοχοι πανηγυριζαν τισ αμκ γιατι σημαινε πως θα εκτοξευοταν η τιμη της μετοχης! Ολο αυτο ηταν φουσκα, αμκ σημαινει δανεισμος και αρα το πιθανοτερον κακο μαντατο (εχει εξαιρεσεις φυσικα). Απλα εισαι υποχρεωμενος να μπεις για να διατηρησεις την θεση σου, αλλα καλο νεο δεν ειναι!Οι μεγαλομέτοχοι* γιατί οι μικροί θα κλαίνε, αν δεν μπουν στην ΑΜΚ (αλλιώς ρισκάρουν να μπουν σε πηγάδι δίχως πάτο).
Κρίνω με βάση τα warrants των ελληνικών τραπεζών (νομίζω 2 φορές έχουν καεί οι επενδυτές)Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.
Στατιστικά θεωρώ ήταν πολύ υψηλά, όποιος θέλει να με διαψεύσει, στέλνει link με νέα list prices που είναι υψηλότερες οι τιμές και του λέω "συγγνώμη είχες δίκιο".Όπως δεν υπάρχει και καμία ανακοίνωση για το τίμημα αγοράς των Α320-neo series, που άλλωστε δεσμεύονται συμβατικά οι δυο πλευρές να μην το αποκαλύψουν. Οι ανακοινώσεις αναφέρονται σε list prices. Άρα οι εκτιμήσεις ότι αγόρασε σε ιστορικά υψηλά είναι επιπέδου tilestwra.gr.
Μήπως να στείλεις εσύ link με το τίμημα της αγοράς; (κι όχι φυσικά list prices, από τα οποία τα discounts μπορεί να φτάσουν και πάνω από 90% - και υπάρχουν ΠΑΝΤΑ discounts). Γιατί είναι κάτι που δεν το γνωρίζουμε, επομένως δε μπορούμε να βγάλουμε κανένα συμπέρασμα για το αν ήταν ακριβά ή φθηνά.Στατιστικά θεωρώ ήταν πολύ υψηλά, όποιος θέλει να με διαψεύσει, στέλνει link με νέα list prices που είναι υψηλότερες οι τιμές και του λέω "συγγνώμη είχες δίκιο".
Διευκρινίζω ότι αναφερόμουνα σε άλλα λεφτά, πάντως.Το θέμα είναι αυτό που πολύ σωστά είπε ο @taver τα λεφτά θα είναι χωρίς επιστροφή..
Διευκρινίζω ότι αναφερόμουνα σε άλλα λεφτά, πάντως.