• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Aegean Airlines Νέα κ Πληροφορίες για Aegean

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@taver άλλο market cap έχει η Aegean και άλλο η Lufthansa.

Επίσης γιατί δεν πήρε direct μετοχές?
Για τον πολύ απλό λόγο να μην κόψει την φόρα από τους μεγαλομέτοχους.

Σου λέει "θα πάρω και τα warrants και αν έχω ζημιά σιγά το πράγμα" , μεταξύ μας ποιος πιστεύει ότι τα warrants θα έχουν κέρδος?
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.655
Likes
51.491
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
η συγκεκριμενη συμφωνια βρωμαει βαλκανικη ποδαριλα.
Γιατί η πρώτη θα είναι ή η τελευταία;
Ή μήπως είναι λίγο προκλητική τη περίοδο που διανύουμε;
Οι μέτοχοι να 'ναι καλά θα μου πεις...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
15.001
Με βάση το παραπάνω μνμ σου, λογικά έχεις μπερδέψει την διαφορά των warrants με την απευθείας αγορά μετοχών.

Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο πιο απλά μπορώ, τα warrants είναι δικαίωμα σε προκαθορισμένο χρόνο να πάρει το κράτος μερικές μετοχές, με συγκεκριμένους όρους, όχι απευθείας αγορά μετοχών.

Η μετοχή είναι απλά να μπει το κράτος σαν χρηματοδότης και να πει "αγοράζω αυτές τις μετοχές".

Και όχι δεν μπαίνουν όλα τα κράτη με warrants στις αεροπορικές, π.χ. στην Lufthansa το κράτος πήρε και warrants , αλλά έχει και 2 θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και άλλα προνόμια π.χ. νομίζω το γερμανικό κράτος πήρε και ένα 20% της Lufthansa direct.
Το ελληνικό κράτος μίλησε μόνο για warrants, εδώ είναι το πρόβλημα.

Ξέρω ότι αυτά που λέω είναι ψιλά γράμματα, αλλά όποιος θέλει ας δει στο παρελθόν τι έγινε με τα warrant του ΤΧΣ, στις ελληνικές τράπεζες.

@fotast πάντως όπως είπε και ένας φίλος "είναι ωραία να είσαι κληρονόμος, να στέκονται όλοι σούζα, να δίνεις συνεντεύξεις, να παραγγέλνεις νέα αεροπλάνα, και όταν κάτσει η στραβή να μπαίνει το κράτος με 0 δικαιώματα."

Εδώ να προσθέσω πως άτομα εδώ σε αυτό το φόρουμ είχαμε πει, ότι η Aegean έκανε αγορά σε ιστορικά υψηλά για τον αεροπορικό κλάδο. με τιμές στα ύψη.
Δεκτή η διευκρίνηση για warrants και μετοχές.Φυσικά το γενικό θέμα είναι πως και μέχρι πόσο στηρίζεται μια αεροπορική(και φυσικά κάθε άλλη εταιρεία) στις μέρες μας.

Δεκτό και ότι αγόρασε στα υψηλά.Αλλά δεν νομίζω να το έκανε για επίδειξη.΄Ολες οι ενδείξεις(τουρισμός κτλ) ήταν θετικές.Δεν χρειάζονταν τα αεροπλάνα;Να το τραβούσε με τα παλιά;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
@taver άλλο market cap έχει η Aegean και άλλο η Lufthansa.

Επίσης γιατί δεν πήρε direct μετοχές?
Για τον πολύ απλό λόγο να μην κόψει την φόρα από τους μεγαλομέτοχους.

Σου λέει "θα πάρω και τα warrants και αν έχω ζημιά σιγά το πράγμα" , μεταξύ μας ποιος πιστεύει ότι τα warrants θα έχουν κέρδος?
Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.

Όπως δεν υπάρχει και καμία ανακοίνωση για το τίμημα αγοράς των Α320-neo series, που άλλωστε δεσμεύονται συμβατικά οι δυο πλευρές να μην το αποκαλύψουν. Οι ανακοινώσεις αναφέρονται σε list prices. Άρα οι εκτιμήσεις ότι αγόρασε σε ιστορικά υψηλά είναι επιπέδου tilestwra.gr.
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
572
Likes
4.263
Οι μεγαλομέτοχοι* γιατί οι μικροί θα κλαίνε, αν δεν μπουν στην ΑΜΚ (αλλιώς ρισκάρουν να μπουν σε πηγάδι δίχως πάτο).
Πανε οι εποχες που το χρηματιστηριο και οι μετοχοι πανηγυριζαν τισ αμκ γιατι σημαινε πως θα εκτοξευοταν η τιμη της μετοχης! Ολο αυτο ηταν φουσκα, αμκ σημαινει δανεισμος και αρα το πιθανοτερον κακο μαντατο (εχει εξαιρεσεις φυσικα). Απλα εισαι υποχρεωμενος να μπεις για να διατηρησεις την θεση σου, αλλα καλο νεο δεν ειναι!
 
  • Like
Reactions: Ntt

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
+1 @Nikos86 αυτό εννοώ ότι το μεγάλο όφελος το έχουν οι μεγαλομέτοχοι συνήθως. Οι μικροί θα καούν.

Κέρδος η ζημιά δεν το ξέρουμε, και δεν το ξέρουμε γιατί η τιμή εξαγοράς του δεν περιλαμβάνεται στην ανακοίνωση.
Κρίνω με βάση τα warrants των ελληνικών τραπεζών (νομίζω 2 φορές έχουν καεί οι επενδυτές)

Όπως δεν υπάρχει και καμία ανακοίνωση για το τίμημα αγοράς των Α320-neo series, που άλλωστε δεσμεύονται συμβατικά οι δυο πλευρές να μην το αποκαλύψουν. Οι ανακοινώσεις αναφέρονται σε list prices. Άρα οι εκτιμήσεις ότι αγόρασε σε ιστορικά υψηλά είναι επιπέδου tilestwra.gr.
Στατιστικά θεωρώ ήταν πολύ υψηλά, όποιος θέλει να με διαψεύσει, στέλνει link με νέα list prices που είναι υψηλότερες οι τιμές και του λέω "συγγνώμη είχες δίκιο".

Ξεκάθαρα η Aegean θα είχε πολύ λιγότερες υποχρεώσεις και πολύ πιο άνετη ρευστότητα αν δεν την πίεζε η παραγγελία των νέων αεροπλάνων.

Anyway δεν έχει νόημα να διαφωνούμε...αφού στο βάθος συμφωνούμε.
 
Last edited:

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
H ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί είναι αν πρέπει η όχι να δωθεί κρατική ενίσχυση στην Α3. Νομίζω ότι ο κάθε καλοπροαίρετος θα απαντήσει ότι η ενίσχυση είναι μονόδρομος. Η Α3 αποτελεί μια από τις ναυαρχίδες της Ελληνικής επιχειρηματικής ζωής και αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης επιχείρησης. Η εταιρία κλονίζεται λόγω πανδημίας και όχι λόγω κακοδιαχείρισης, συνεπώς το κράτος επιβάλλεται να την στηρίξει, αυτός είναι και ο ρόλος του να στέκεται δίπλα στον πολίτη και στις επιχειρήσεις του στις στραβές. Τα ρέστα περί θέσεων στο Δ.Σ είναι για γέλια. Πιο δημόσιο θα βάλει πια στελέχη στο Δ.Σ μιας επιτυχημένης επιχείρησης? Σοβαρά μιλάτε ότι κρατικά στελέχη θα έχουν λόγο στην πολιτική της εταιρίας? Θα ψηφίζουν οι κατσαπλιάδες για το που θα πετάει η εταιρία, πια αεροπλάνα θα πάρει και πως θα διαμορφώνουν τις τιμές? Σοβαρευτείτε ρε σεις.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@Traveller όλοι συμφωνούν στην στήριξη νομίζω (προσωπικά συμφωνώ), ωστόσο το πάρε warrants, όταν ξέρουμε τι έχει γίνει στο παρελθόν το θεωρώ χαζό. Πόσο μάλλον όταν είναι ΜΟΝΟ warrants.
Όσο για την θέση δημοσίου και αυτό για γέλια είναι.

Το θέμα είναι αυτό που πολύ σωστά είπε ο @taver τα λεφτά θα είναι χωρίς επιστροφή..
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Στατιστικά θεωρώ ήταν πολύ υψηλά, όποιος θέλει να με διαψεύσει, στέλνει link με νέα list prices που είναι υψηλότερες οι τιμές και του λέω "συγγνώμη είχες δίκιο".
Μήπως να στείλεις εσύ link με το τίμημα της αγοράς; (κι όχι φυσικά list prices, από τα οποία τα discounts μπορεί να φτάσουν και πάνω από 90% - και υπάρχουν ΠΑΝΤΑ discounts). Γιατί είναι κάτι που δεν το γνωρίζουμε, επομένως δε μπορούμε να βγάλουμε κανένα συμπέρασμα για το αν ήταν ακριβά ή φθηνά.

Το θέμα είναι αυτό που πολύ σωστά είπε ο @taver τα λεφτά θα είναι χωρίς επιστροφή..
Διευκρινίζω ότι αναφερόμουνα σε άλλα λεφτά, πάντως.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.577
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom