• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μπραβο στην booking

happiness

Member
Μηνύματα
235
Likes
146
Επόμενο Ταξίδι
...τελικά δεν άργησε :)
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Κούβα
δεν καταλαβαίνω γιατί η booking επέτρεψε στον kabamarou την ακύρωση σε δωμάτιο από το οποίο δεν μπορούσε να πάρει τίποτα πίσω? Τι πιο απλό από το να του έλεγε ότι δεν μπορεί να κάνει ακύρωση?
Γιατί δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Μπορεί κάποιο ξενοδοχείο να επιστρέφει μέρος των χρημάτων ακόμα και την τελευταία στιγμή. Επίσης, συνήθως με την ακύρωση χρεώνεσαι μόνο το πρώτο βράδυ της διαμονής. Αλλά άμα έχεις κλείσει μόνο ένα βράδυ, αυτό σημαίνει ότι το χάνεις ολόκληρο. Γενικά θα έπρεπε να υλοποιήσουν κάποιον αλγόριθμο που να κάνει έλεγχο εάν θα επιστραφούν χρήματα στον πελάτη, κάτι που δεν έχουν κανέναν λόγο να κάτσουν να κάνουν, αφού σε έχουν ενημερώσει εκ των πρωτέρων και ξεκάθαρα για τους όρους ακύρωσης :-\ Δυστυχώς.
 

shristod

Member
Μηνύματα
135
Likes
37
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο?
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλία
Γιατί δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Μπορεί κάποιο ξενοδοχείο να επιστρέφει μέρος των χρημάτων ακόμα και την τελευταία στιγμή. Επίσης, συνήθως με την ακύρωση χρεώνεσαι μόνο το πρώτο βράδυ της διαμονής. Αλλά άμα έχεις κλείσει μόνο ένα βράδυ, αυτό σημαίνει ότι το χάνεις ολόκληρο. Γενικά θα έπρεπε να υλοποιήσουν κάποιον αλγόριθμο που να κάνει έλεγχο εάν θα επιστραφούν χρήματα στον πελάτη, κάτι που δεν έχουν κανέναν λόγο να κάτσουν να κάνουν, αφού σε έχουν ενημερώσει εκ των πρωτέρων και ξεκάθαρα για τους όρους ακύρωσης :-\ Δυστυχώς.
Αναφέρομαι στις περιπτώσεις που από την ακύρωση δεν έχει τίποτα να κερδίσει ο ενοικιαστής (πελάτες είναι και τα ξενοδοχεία :D).
Λες δηλαδή ότι πιθανόν να σου επιστρέψουν χρήματα από ακύρωση ακόμη και αν δεν έχουν υποχρέωση να το κάνουν από την αρχικές δεσμεύσεις, δεν το έχω κάνει ποτέ δεν το ξέρω.
Όσο για τον αλγόριθμο, δεν είναι και κανένας σπουδαίος, ένα απλό if, δεν πειθομαι ότι είναι αυτό που τους κουράζει, μάλλον εσκεμμένο μου φαίνεται. Αν το είχαν κάνει θα ήταν περισσότερο σαφές σε όλα τα μέρη, τα συστήματα υποτίθεται ότι εξασφαλίζουν τους χρήστες από μικρές ή μεγάλες εκπλήξεις, (πχ. ο kabamarou περίμενε ότι κάτι θα έπαιρνε από την ακύρωση). Anyway...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Αλλά lets face it, όλοι κάνουμε βλακείες. Και τις βλακείες τις πληρώνουμε, και τσατιζόμαστε με τον εαυτό μας που την πατήσαμε και ευχόμαστε να υπήρχε κάποιος να μας "σώσει" από την στιγμιαία κουταμάρα μας. Αλλά δεν είναι δυνατόν να υπάρχει :(.
Φυσικά όλοι κάνουμε βλακείες. Αλλά τα λάθη πληρώνονται.
Και τι πιο δίκαιο να τα πληρώνει αυτός που τα έχει κάνει κάνει και όχι κάποιος άλλος...
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
2. Ο Ξενοδόχος είναι πολύ πιθανόν να μην κατάφερε να νοικιάσει το δωμάτιο, όπως γράφεις και ξαναγράφεις, Μην ξεχνάς ότι ακύρωσες το δωμάτιο σχεδόν τελευταία στιγμή. Για ποιον λόγο να σου επιστρέψει λοιπόν χρήματα.
Σκέψου και την αντίθετη περίπτωση. Το δωμάτιο να είχε ζήτηση, όσο ήταν σε ισχύ η κράτηση σου και μετά την ακύρωση, να μην είχε. Για ποιον λόγο αυτός ο άνθρωπος να έχανε τα χρήματα του, επειδή εσύ αποφάσισες να παραμείνεις στον προηγούμενο προορισμό σου;
Είχε επικοινωνήσει άτομο δικό μου με το ξενοδοχείο λίγες ώρες μετά την ακύρωση και τους είπε ότι τα δωμάτια που ακυρώσαμε νοικιάστηκαν.Δεν θα έγραφα κάτι αν δεν είμουν σίγουρος.Το ξενοδοχείο βρήκε άλλους πελάτες χάρη στην ακύρωση μου τους οποίους δεν θα τους έβρισκε αν δεν έκανα ακύρωση.Για αυτόν τον λόγο πιστεύω ότι το σύστημα ακύρωσης δεν ήταν δίκαιο στην περίπτωση μου.
Αν δεν έβρισκε άλλους πελάτες βέβαια θα πει κανείς τι θα έλεγα;Στην περίπτωση που ακυρώνει κάποιος μια ημέρα πιο μπροστά όπως έγραψα και παραπάνω το πιο δίκαιο θα ήταν να επιστρέφεται το μισό ποσό.Ούτως η άλλως στις 2 ημέρες επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό και μένει πάλι ο ξενοδόχος "ξεκρέμαστος".Αν δεν υπάρχει όφελος από την ακύρωση που γίνεται 24 ώρες πιο μπροστά ο πελάτης δεν έχει λόγο να κάνει ακύρωση και ο ξενοδόχος δεν έχει καμία πιθανότητα να το νοικιάσει το δωμάτιο σε άλλον οπότε το χάσιμο πέφτει και στον ξενοδόχο.


3. Καλό και "ηθικό" θα ήταν η booking να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο, μήπως και γίνει κάτι, αλλά το άδικο στην προκειμένη περίπτωση το έχεις όλο εσύ.
Αυτή την στιγμή για αυτό διαμαρτύρομαι κυρίως, για το ότι υποσχέθηκε ότι θα επικοινωνήσει και με έχει ψιλογράψει.Ακόμη περιμένω απάντηση.

Τώρα από εκεί και πέρα μην ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια συνέχεια.Όφειλα να γνωρίζω τους κανονισμούς και δεν έχει γίνει κάποια παραβίαση των κανονισμών στην δικιά μου περίπτωση από την πλευρά του ξενοδοχείου η της booking ,αλλού επικεντρώνομαι εγώ την παρούσα στιγμή.
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.143
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
.Ούτως η άλλως στις 2 ημέρες επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό και μένει πάλι ο ξενοδόχος "ξεκρέμαστος".

Αυτό το ξανάπες αλλά που το είδες;
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων για ακύρωση δύο ημέρες πριν χρεώνεσαι τουλάχιστον ολόκληρο το ποσό της πρώτης διανυκτέρευσης
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Είχε επικοινωνήσει άτομο δικό μου με το ξενοδοχείο λίγες ώρες μετά την ακύρωση και τους είπε ότι τα δωμάτια που ακυρώσαμε νοικιάστηκαν.....
Στην περίπτωση που ακυρώνει κάποιος μια ημέρα πιο μπροστά όπως έγραψα και παραπάνω το πιο δίκαιο θα ήταν να επιστρέφεται το μισό ποσό. Ούτως η άλλως στις 2 ημέρες επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό και μένει πάλι ο ξενοδόχος "ξεκρέμαστος".Αν δεν υπάρχει όφελος από την ακύρωση που γίνεται 24 ώρες πιο μπροστά ο πελάτης δεν έχει λόγο να κάνει ακύρωση και ο ξενοδόχος δεν έχει καμία πιθανότητα να το νοικιάσει το δωμάτιο σε άλλον οπότε το χάσιμο πέφτει και στον ξενοδόχο.
Το τι έκανε ο ξενοδόχος τα δωμάτια του, αφού τα ακύρωσες εσύ, αφορά μόνο εκείνον και όχι εσένα. Τα νοίκασε, τα έκαψε, τα χάρισε, δεν σε αφορά.
Εσύ μπορεί να πιστεύεις τι είναι πιο δίκαιο, αλλά το τι πιστεύεις εσύ, αφορά αποκλειστικα εσένα και κανέναν άλλο.
Τελικά ποιο είναι το θέμα? πόσα έβγαλε ο ξενοδόχος - που δεν είναι δική σου δουλειά, ή πόσα έχασες εσύ? ( που είναι δική σου δουλειά, αλλά και δικό σου φταίξιμο).
Πολύ το ζαλίζεις το θέμα. Δεν είδες τους όρους, ακύρωσες την τελευταία στιγμή, την πάτησες, τέρμα.
Μην έχεις απαιτήσεις και μη προσπαθείς να ρίξεις φταίξιμο ούτε στον ξενοδόχο, ούτε στη booking.com που κάνει τη δουλειά της μια χαρά.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
Αυτό το ξανάπες αλλά που το είδες;
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων για ακύρωση δύο ημέρες πριν χρεώνεσαι τουλάχιστον ολόκληρο το ποσό της πρώτης διανυκτέρευσης
Στην πλειοψηφία όπως είπες πολύ σωστά και όχι σε όλα τα ξενοδοχεία.
Μην έχεις απαιτήσεις και μη προσπαθείς να ρίξεις φταίξιμο ούτε στον ξενοδόχο, ούτε στη booking.com που κάνει τη δουλειά της μια χαρά.
Είναι δικαίωμα μου να έχω την άποψη που εγώ θέλω και να θεωρώ δίκαιο αυτό που εγώ νομίζω και κανένας σαν εσένα δεν θα μου αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα ούτε και θα δεχτώ να μου υποβάλει το τι θα γράφω.Ούτε υπεύθυνος του site είσαι ούτε πατέρας μου για να μου πεις τι θα κάνω.
Τέλος.
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.143
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Στην πλειοψηφία όπως είπες πολύ σωστά και όχι σε όλα τα ξενοδοχεία.

Δεν μας λες ένα ξενοδοχείο που σε περίπτωση ακύρωσης δύο μέρες πριν, δε σε χρεώνει ακυρωτικα;:shock:
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Η HRS σου επιτρέπει να ακυρώνεις κρατήσεις σε πολλά ξενοδοχεία μέχρι το απόγευμα της ημέρας που αρχίζει η διαμονή σου.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
Δεν μας λες ένα ξενοδοχείο που σε περίπτωση ακύρωσης δύο μέρες πριν, δε σε χρεώνει ακυρωτικα;:shock:
Είναι αμέτρητα αυτά τα ξενοδοχεία.Παραπέμπω link από ένα ξενοδοχείο όπου δεν σε χρεώνει τίποτα για ακυρώσεις που θα γίνουν όχι 2 ημέρες πιο μπροστά που λες αλλά μία ημέρα πιο μπροστά.
Booking.com: Hotel Naviglio Grande, Corsico, Italy - 150 Guest reviews. Book your hotel now!
 

ioanna balla

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
565
Επόμενο Ταξίδι
geneva!!!
Ταξίδι-Όνειρο
αμερική
και το booking σου δινει την δυνατοτητα να ακυρωσεις 1,2 μερες πριν την αφιξη χωρις καμμια χρεωση και ακομα την ιδια μερα της αφιξης σε ορισμενες περιπτώσεις πάλι χωρις χρέωση...εξαρταται απο την πολιτική του καθε ξενοδοχείου....και τι εσυ εχεις διαλεξει να πληρωσεις....
 

demkri

New Member
Μηνύματα
4
Likes
4
Στην πλειοψηφία όπως είπες πολύ σωστά και όχι σε όλα τα ξενοδοχεία.
Είναι δικαίωμα μου να έχω την άποψη που εγώ θέλω και να θεωρώ δίκαιο αυτό που εγώ νομίζω και κανένας σαν εσένα δεν θα μου αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα ούτε και θα δεχτώ να μου υποβάλει το τι θα γράφω.Ούτε υπεύθυνος του site είσαι ούτε πατέρας μου για να μου πεις τι θα κάνω.
Τέλος.
Το ίδιο ισχύει και για τον traveladdict όμως, και του την πέφτεις βλέπω...

Και εγώ μπορεί να θεωρώ δίκαια την φοροδιαφυγή (όπως κάθε "σωστός Έλληνας":bleh:) ή το παρκάρισμα όπου νά 'ναι(όπως κάθε "σωστός Έλληνας":bleh:) κλπ. κλπ. ... και δεν δέχομαι κανένας να μου πει τίποτα για το τι πιστεύω.
Παράξενο που θα την μου την πέσουν "αδικαιολόγητα" ε?:shock:

Μωρέ και λίγο είναι για τις βλακείες που θα έχω ξεστομίσει...:haha::haha::haha:


Έχεις 100% άδικο στο θέμα που αναφέρεσαι, και δεν με νοιάζει αν έκανες μπίζνες με την booking ή τον Ρωχάμη το ίδιο...

Έχω δικαίωμα να γράφω ότι πιστεύω ε???:roll::roll::roll:

:lol:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.658
Μηνύματα
906.810
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom