• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Μπραβο στην booking

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.292
Likes
11.701
Τώρα αυτό τι σχέση έχει;Το σύστημα είναι μια ψυχρή μηχανή που δεν μεταβάλλεται η διάθεση του από συναισθηματικούς η σωματικούς παράγοντες παράγοντες για να φτάσει στο λάθος.Ο πελάτης πέρα από το ότι μπορεί να κάνει λάθος λόγω αστάθμητων παραγόντων έχει να κάνει με μια διαδικασία που μπορεί να την κάνει και για πρώτη φορά και για αυτό πρέπει να υπάρχουν και οι προιδοποιείσεις για να αποφεύγονται τα λάθη .Να είχαμε να λέγαμε βέβαια είναι η συζήτηση περί αυτού του θέματος.

Πέρα από το λάθος που έκανα βέβαια η εξυπηρέτησης της booking προς εμένα στα τελευταία mails είναι απαράδεκτη.

Μου υποσχέθηκαν ότι θα επικοινωνήσουν με το ξενοδοχείο μήπως και επιστραφούν τα χρήματα (μιας και τα δωμάτια τα ξανανοικιάσανε σε άλλους λόγω του ότι τους ειδοποίησα,όχι ότι είναι υποχρεωμένοι βέβαια να δώσουν τα χρήματα πίσω) .

Τους στέλνω mail και τους λέω:τι έγινε επικοινωνήσατε;

Δεν απαντάνε.

Τους στέλνω πάλι mail και τους ξαναρωτάω:Τι έγινε επικοινωνήσατε όπως μου υποσχεθήκατε; (και κάποιες άλλες ερωτήσεις)

Μου στέλνουν mail και μου γράφουν για τις πολιτικές ακύρωσης.Το ίδιο ακριβώς mail με τα ίδια ακριβώς λόγια που ήταν απάντηση σε κάποιες ερωτήσεις μου σε άλλο mail.

Tους ξαναστέλνω πάλι mail και τους λέω:Δεν σας ρώτησα για τις πολιτικές ακύρωσης.Σας ρώτησα αν επικοινωνήσατε με το ξενοδοχείο όπως μου υποσχεθήκατε.

Για ακόμη μια φορά δεν πήρα απάντηση.

Συγνώμη κιόλας σε αυτούς που υπερασπίζονται την booking αλλά αυτή η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη για εμένα.
Τι πρέπει να κάνει η booking δηλαδή? Να βγάλει ντουντούκα τη στιγμή που κάνεις το τελευταίο κλίκ και κλέινεις ξενοδοχείο και να σου υπενθυμίζει τους όρους κράτησης ενώ αυτοί φαίνονται ήδη από την πρώτη σελίδα?
Και για τι λάθος μιλάς? Λάθος ημερομηνίες? Λάθος ονοματεπώνυμο? Λάθος αριθμό πιστωτικής? Εδώ μιλάμε ότι έκανες ακύρωση και μετά το μετάνιωσες...
 

sfakhania

Member
Μηνύματα
142
Likes
40
Ταξίδι-Όνειρο
ινδια , ρωσσια
booking

οπως καθε ελληνας...νομιζεις οτι ο κοσμος στρεφεται γυρω απο σενα ε? για τι ποσο μιλαμε? ποσα χρηματα εχασες για ενα βραδυ? αμαν πια ...με τη γκρινια των ελληνων .εσυ αν ειχεσ ξενοδοχειο και σου ακυρωναν την τελευταια στιγμη , θα τους γυρναγες τα χρηματα πισω ? και αν μετα αλλαζαν γνωμη και ερχονταν θα τους εδινες δωματιο χωρις κανενα προβλημα????? δεν νομιζω......
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Eπειδή όλοι πέσαμε πάνω στον kabamarou (κι εγώ επίσης), να παραθέσω ένα άρθρο που διάβασα σήμερα στο οποίο η Orbitz αποδείχτηκε πιο πιεστική από την Booking προς το ξενοδοχείο του πελάτη της για ένα αντίστοιχο θέμα στο οποίο ο πελάτης έκανε απλά μια ακύρωση και ούτε καν αποφάσισε να μείνει τελικά στο ξενοδοχείο.

That's Ridiculous! No Credit for Your Nonrefundable Hotel Room
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
δοκιμασε την τηλεφωνικη επικοινωνια με την booking 00800 127605 (24 ωρες)
Ευχαριστώ για την πληροφορία.Για την ιστορία να πω ότι η booking τελικά επικοινώνησε καθυστερημένα μαζί μου και μου είπε ότι θα εποικοινωνήσει με το ξενοδοχείο όπως υποσχέθηκε.
Τι πρέπει να κάνει η booking δηλαδή? Να βγάλει ντουντούκα τη στιγμή που κάνεις το τελευταίο κλίκ και κλέινεις ξενοδοχείο και να σου υπενθυμίζει τους όρους κράτησης ενώ αυτοί φαίνονται ήδη από την πρώτη σελίδα?
Καμία σχέση.Ενημέρωση επαρκής σχετικά με την ακύρωση ζήτησα την στιγμή της ακύρωσης.
οπως καθε ελληνας...νομιζεις οτι ο κοσμος στρεφεται γυρω απο σενα ε?
Εσυ δηλαδή νομίζεις ότι με αυτά που γράφεις ξεφεύγεις από τα πλαίσια της Ελληνικής συμπεριφοράς;

για τι ποσο μιλαμε? ποσα χρηματα εχασες για ενα βραδυ?
Σημασία δεν έχει μόνο το ποσό αλλά και πόσο σημαντικό είναι για κάποιον αυτό ανάλογα με τις ανάγκες του.
Eπειδή όλοι πέσαμε πάνω στον kabamarou (κι εγώ επίσης), να παραθέσω ένα άρθρο που διάβασα σήμερα στο οποίο η Orbitz αποδείχτηκε πιο πιεστική από την Booking προς το ξενοδοχείο του πελάτη της για ένα αντίστοιχο θέμα στο οποίο ο πελάτης έκανε απλά μια ακύρωση και ούτε καν αποφάσισε να μείνει τελικά στο ξενοδοχείο.
Εγώ έχασα κάποια χρήματα και ήμουν εκνευρισμένος και έγραψα κάποια πράγματα παραπάνω, κάποιοι άλλοι τι χάσανε ακριβώς και εξαπολύουν τόση χολή;
Τέλος πάντων τους δικαιολογώ γιατί ζούμε σε δύσκολες εποχές έχουμε πολλά απωθημένα δεν νιώθουμε καλά με τον ευατό μας και το πιο εύκολο για να νιώσουμε καλύτερα είναι να σκίσουμε κάποιον άγνωστο μέσω internet για να νιώσουμε ότι εμείς είμαστε καλύτεροι.Μέχρι την στιγμή βέβαια που και εμείς πάνω στον εκνευρισμό μας θα συμπεριφερθούμε ίσως έξω από τους κώδικές και θα μας σκίσουν κάποιοι άλλοι και αυτοί με την σειρά τους για να νιώσουν και αυτοί ανώτεροι από εμάς και επομένως σωστοί.


Ευχαριστώ για το link.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
Ήθελα να συμπληρώσω κάτι λόγω του ότι ειπώθηκε το τι θα έκανα εγω σαν ξενοδόχος.

Σαν ξενοδόχος εγώ θα έβαζα έναν κανονισμό ώστε για 2 ημέρες πιο μπροστά ακύρωση να μην πληρώνει κάποιος τίποτα(όπως έχει τώρα) και για μια ημέρα πιο μπροστά ακύρωση να πληρώνει το μισό ποσό της πρώτης ημέρας.

Ετσι θα έχει ο πελάτης το κίνητρο να κάνει ακύρωση μια ημέρα πιο μπροστά και ο ξενοδόχος θα έχει πληρωθεί για το μισό ποσό της κράτησης και θα μπορεί ίσως παράλληλα να νοικιάσει το δωμάτιο και σε άλλον και να έχει και κέρδος τελικά από την ακύρωση.

Ούτως η άλλως για ακύρωση 2 ημέρες πιο μπροστά δεν παίρνει τίποτα.Γιατί λοιπόν για ακύρωση μια ημέρα πιο μπροστά να ισχύει το όλα η τίποτα;

Στην δική μου περίπτωση ξέρω ότι λόγω της ακύρωσης που έκανα μια ημέρα πιο μπροστά ο ξενοδόχος μπόρεσε και νοίκιασε τα δωμάτια σε άλλους και πήρε μάλλον και περισσότερα χρήματα από ότι θα έπαιρνε αν έμενα εγώ.Αν δεν έκανα ακύρωση όμως δεν θα μπορούσε να πάρει αυτά τα χρήματα από άλλους γιατί θα περίμενε ότι ανά πάσα στιγμή θα μπορούσα να εμφανιστώ.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.878
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Εγώ έχασα κάποια χρήματα και ήμουν εκνευρισμένος και έγραψα κάποια πράγματα παραπάνω, κάποιοι άλλοι τι χάσανε ακριβώς και εξαπολύουν τόση χολή;
Τέλος πάντων τους δικαιολογώ γιατί ζούμε σε δύσκολες εποχές έχουμε πολλά απωθημένα δεν νιώθουμε καλά με τον ευατό μας και το πιο εύκολο για να νιώσουμε καλύτερα είναι να σκίσουμε κάποιον άγνωστο μέσω internet για να νιώσουμε ότι εμείς είμαστε καλύτεροι.Μέχρι την στιγμή βέβαια που και εμείς πάνω στον εκνευρισμό μας θα συμπεριφερθούμε ίσως έξω από τους κώδικές και θα μας σκίσουν κάποιοι άλλοι και αυτοί με την σειρά τους για να νιώσουν και αυτοί ανώτεροι από εμάς και επομένως σωστοί.

Ditto.

Για την ιστορία να πω ότι η booking τελικά επικοινώνησε καθυστερημένα μαζί μου και μου είπε ότι θα εποικοινωνήσει με το ξενοδοχείο όπως υποσχέθηκε.


Αν έχεις νέα, γραψ' το, θα έχει ενδιαφέρον.
 

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
535
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Σαν ξενοδόχος εγώ θα έβαζα έναν κανονισμό ώστε για 2 ημέρες πιο μπροστά ακύρωση να μην πληρώνει κάποιος τίποτα(όπως έχει τώρα) και για μια ημέρα πιο μπροστά ακύρωση να πληρώνει το μισό ποσό της πρώτης ημέρας.
Εγώ σαν ξενοδόχος θα απαιτούσα ολόκληρο το ποσό την ημέρα της κράτησης και δε θα επέστρεφα χρήματα σε περίπτωση ακύρωσης.


Αλλά ούτε εσύ, ούτε εγώ είμαστε ξενοδόχοι οπότε δεν έχει κανένα νόημα να το συζητάμε....
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Ήθελα να συμπληρώσω κάτι λόγω του ότι ειπώθηκε το τι θα έκανα εγω σαν ξενοδόχος.

Σαν ξενοδόχος εγώ θα έβαζα έναν κανονισμό ώστε για 2 ημέρες πιο μπροστά ακύρωση να μην πληρώνει κάποιος τίποτα(όπως έχει τώρα) και για μια ημέρα πιο μπροστά ακύρωση να πληρώνει το μισό ποσό της πρώτης ημέρας.

Ετσι θα έχει ο πελάτης το κίνητρο να κάνει ακύρωση μια ημέρα πιο μπροστά και ο ξενοδόχος θα έχει πληρωθεί για το μισό ποσό της κράτησης και θα μπορεί ίσως παράλληλα να νοικιάσει το δωμάτιο και σε άλλον και να έχει και κέρδος τελικά από την ακύρωση.

Αν ήσουν ξενοδόχος και δούλευες έτσι, θα το είχες κλείσει το μαγαζί μέσα σε ένα χρόνο.
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.145
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Φίλε σε παρακολουθώ εδώ και μέρες και έχω να πω:
1. Η booking κατά τη διαδικασία της κράτησης σε ενημέρωσε επανειλημένως για την πολιτική ακύρωσης, οπότε δεν είναι φαόυλ πουθενά. Αν εσύ όταν έκανες την ακύρωση δεν θυμόσουν τους όρους, φταις μόνο εσύ. Δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου θυμίσουν όρους που ήδη είχες αποδεχτεί.
2. Ο Ξενοδόχος είναι πολύ πιθανόν να μην κατάφερε να νοικιάσει το δωμάτιο, όπως γράφεις και ξαναγράφεις, Μην ξεχνάς ότι ακύρωσες το δωμάτιο σχεδόν τελευταία στιγμή. Για ποιον λόγο να σου επιστρέψει λοιπόν χρήματα.
Σκέψου και την αντίθετη περίπτωση. Το δωμάτιο να είχε ζήτηση, όσο ήταν σε ισχύ η κράτηση σου και μετά την ακύρωση, να μην είχε. Για ποιον λόγο αυτός ο άνθρωπος να έχανε τα χρήματα του, επειδή εσύ αποφάσισες να παραμείνεις στον προηγούμενο προορισμό σου;
3. Καλό και "ηθικό" θα ήταν η booking να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο, μήπως και γίνει κάτι, αλλά το άδικο στην προκειμένη περίπτωση το έχεις όλο εσύ.
 

happiness

Member
Μηνύματα
235
Likes
146
Επόμενο Ταξίδι
...τελικά δεν άργησε :)
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Κούβα
Πολύ πέσιμο έχει γίνει στον kabamarou, αλλά εγώ τον συμμερίζομαι. Θα ξεχάσω νομίζεις kabamarou εγώ εκείνη την φορά που ήμουν Αθήνα και ήθελα να χρησιμοποιήσω την αττική οδό, αλλά όντας αφηρημένη μπήκα σε λάθος ρεύμα, πλήρωσα διόδια, μόνο για να βγω στην επόμενη έξοδο και να ξαναμπώ από το άλλο ρεύμα, όπου.... ξαναπλήρωσα διόδια :(.
Θα με βόλευε ομολογουμένως εκείνη την στιγμή να υπάρχει ένας υπάλληλος στην είσοδο της αττικής να μου υπενθυμίσει "είστε σίγουρη ότι μπαίνετε στο σωστό ρεύμα; προς τα που θέλετε να πάτε;". Όπως έχει την ανακοίνωση το τρένο "προσοχή στο διάκενο μεταξύ συρμού και αποβάθρας" :D. Αλλά lets face it, όλοι κάνουμε βλακείες. Και τις βλακείες τις πληρώνουμε, και τσατιζόμαστε με τον εαυτό μας που την πατήσαμε και ευχόμαστε να υπήρχε κάποιος να μας "σώσει" από την στιγμιαία κουταμάρα μας. Αλλά δεν είναι δυνατόν να υπάρχει :(.
 

shristod

Member
Μηνύματα
135
Likes
37
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο?
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλία
Πάντως, αν και το λάθος είναι δικό μας όταν "απαιτούμε" διαφορετικούς όρους από αυτούς που έχουμε αποδεχθεί πιο πριν, δεν καταλαβαίνω γιατί η booking επέτρεψε στον kabamarou την ακύρωση σε δωμάτιο από το οποίο δεν μπορούσε να πάρει τίποτα πίσω? Τι πιο απλό από το να του έλεγε ότι δεν μπορεί να κάνει ακύρωση? Άρα μάλλον σε τέτοιες περιπτώσεις, το σύστημα δουλεύει για το ξενοδοχείο και όχι για τον πελάτη, μια και το δωμάτιο που έχεις πληρώσει μπορεί να νοικιαστεί πάλι.
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.793
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Πάντως, αν και το λάθος είναι δικό μας όταν "απαιτούμε" διαφορετικούς όρους από αυτούς που έχουμε αποδεχθεί πιο πριν, δεν καταλαβαίνω γιατί η booking επέτρεψε στον kabamarou την ακύρωση σε δωμάτιο από το οποίο δεν μπορούσε να πάρει τίποτα πίσω? Τι ποιο απλό από το να του έλεγε ότι δεν μπορεί να κάνει ακύρωση? Άρα μάλλον σε τέτοιες περιπτώσεις, το σύστημα δουλεύει για το ξενοδοχείο και όχι για τον πελάτη, μια και το δωμάτιο που έχεις πληρώσει μπορεί να νοικιαστεί πάλι.

Οι επιχειρήσεις τύπου booking, λειτουργούν αμφίδρομα. Είναι μεσάζοντες.
Οι συνεργάτες/πελάτες τους λοιπόν, δεν είναι μόνο αυτοί που αναζητούν την ενοικίαση κάποιου δωματίου, αλλά και αυτοί που προσφέρουν τα δωμάτιά τους προς ενοικίαση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.987
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom