Πάντως η όποια "διαφωνία" οφείλεται στο ό,τι στο συγκεκριμένο topic μιλάμε κατά βάση για δύο πράγματα:
1. την τυπική πλευρά του θέματος και κατά πόσο για όλα αυτά ευθύνεται ο kabamarou που δεν πρόσεξε τις αρχικές οδηγίες, λάθος του το οποίο και ο ίδιος δεν είχε πρόβλημα να παραδεχθεί
2. πως θα έπρεπε να λειτουργεί στο σύστημα (booking, ξενοδόχοι) ώστε να δίνει όσο γίνεται περισσότερες δικλείδες στο χρήστη/ενοικιαστή για να αποφεύγει πιθανές γι' αυτόν κακοτοπιές + την εξυπηρέτηση σε δεύτερη φάση από το booking (από το οποίο βέβαια ζητάς χάρη με την έννοια ότι δεν έχεις το δίκιο με το μέρος σου). Η συζήτηση βέβαια όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι είναι καθαρά φιλολογική (άλλωστε όπως ειπώθηκε και πριν και οι ξενοδόχοι πελάτες είναι ) και δευτερεύουσας σημασίας.
και κάτι άσχετο μια και μιλάμε για συστήματα και προειδοποιήσεις, αυτό το πορτοκαλί στο χάρτη του traveladdict μας έβγαλε τα μάτια, ίσως οι admins πρέπει να κάνουν κάτι να εμφανίζεται σταδιακά, μια προειδοποίηση, κάτι τελοσπάντων....
1. την τυπική πλευρά του θέματος και κατά πόσο για όλα αυτά ευθύνεται ο kabamarou που δεν πρόσεξε τις αρχικές οδηγίες, λάθος του το οποίο και ο ίδιος δεν είχε πρόβλημα να παραδεχθεί
2. πως θα έπρεπε να λειτουργεί στο σύστημα (booking, ξενοδόχοι) ώστε να δίνει όσο γίνεται περισσότερες δικλείδες στο χρήστη/ενοικιαστή για να αποφεύγει πιθανές γι' αυτόν κακοτοπιές + την εξυπηρέτηση σε δεύτερη φάση από το booking (από το οποίο βέβαια ζητάς χάρη με την έννοια ότι δεν έχεις το δίκιο με το μέρος σου). Η συζήτηση βέβαια όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι είναι καθαρά φιλολογική (άλλωστε όπως ειπώθηκε και πριν και οι ξενοδόχοι πελάτες είναι ) και δευτερεύουσας σημασίας.
και κάτι άσχετο μια και μιλάμε για συστήματα και προειδοποιήσεις, αυτό το πορτοκαλί στο χάρτη του traveladdict μας έβγαλε τα μάτια, ίσως οι admins πρέπει να κάνουν κάτι να εμφανίζεται σταδιακά, μια προειδοποίηση, κάτι τελοσπάντων....