• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Μπραβο στην booking

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.787
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Aptaliko αμα το πει ενας,δυο,πεντε σαφως και δεν ειναι και τοσο αξιοπιστο, εκτος κι αν τα συγκεκριμενα ατομα τα ξερεις και τα εμπιστευεσαι καργα. Αμα το πουν ομως εκατο, χιλιοι ή χιλιαδες και μαλιστα απο διαφορετικες χωρες και σε διαφορετικα φορρουμ; Ποσο οραγωμενο να ειναι εκει;
Η αρνητικη διαφημιση χωρις αποδειξεις απαγορευεται απο το νομο. Δεν πεφτει κανεις να σε φαει, μαλλον σε προστατευει για να μην εχεις αλλα προβληματα...
 

gone

Member
Μηνύματα
110
Likes
28
Συμφωνώ και εγώ ότι οι θετικές γνώμες δεν είναι διαφήμιση εδώ στο φόρουμ. Πράγματι όπου κλείνω εδώ και τρία χρόνια χρησιμοποιώ μόνο το Booking.com γιαυτό και το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Ξέρει κανείς το τηλέφωνο του γραφείου στην Αθήνα; ή μόνο μέσω Ολλανδίας υπάρχει δια ζώσης επικοινωνία;
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.787
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
85 Poseidonos Ave
Glyfada 166 74 Αθήνα (third floor)
Ελλάδα
e-mail [email protected]
Εξυπηρέτηση Πελατών 00800 127605

Εξυπηρέτηση Ξενοδοχείου 00800 127608
Τηλέφωνο +30 210 898 4401 (ώρες γραφείου)
Fax +30 210 8984400
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
+1 στην booking και από εμένα.Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα πέρυσι που έκλεισε ο φίλος μου ξενοδοχείο και φέτος που έστελνα mail στο ξενοδοχείο για να σιγουρευτώ ότι ενημερώθηκαν για την κράτηση και δεν μου απαντούσαν, επικοινώνησε η booking με το ξενοδοχείο για εμένα και με ενημέρωσε.Το site της επίσης είναι αρκετά εύχρηστο και με πολλές πληροφορίες για το ξενοδοχείο.
 

giorgio7

Member
Μηνύματα
51
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΚΡΙΝΟΙ
το booking ειναι απίστευτα αξιόπιστο. όσες φορές έχω κλείσει δωμάτιο σε Ελλάδα ή εξωτερικό πάντα ήταν όλα ok. Φυσικά τις περισσότερες φορές ήταν και σε πολύ καλύτερες τιμές. μάλιστα την πρώτη φορά που έκλεισα δωμάτιο, ήμουν πολύ επιφυλακτικός και αποφάσισα να ψάξω δωμάτια μέσω booking αλλά να το κλείσω τηλεφωνικά. Όταν πήρα τηλέφωνο να το κλείσω και ρώτησα για την τιμή η διαφορά ήταν αρκετή (το booking το έδινε 80 και το ξενοδοχείο τηλεφωνικώς πάνω από 100) και έτσι το έκλεισα από το booking.
Από τότε για ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ προτιμώ μόνο το booking. Σε ότι έχει να κάνει με διαμερίσματα όμως δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σκέφτομαι όταν θα ψάξω διαμέρισμα να κοιτάξω το holiday.rentals.co.uk. Έχει κανείς εντύπωση απ αυτό το site?
 
Μηνύματα
107
Likes
39
Επόμενο Ταξίδι
Κωσταντινούπολη!
Ταξίδι-Όνειρο
O γύροs του κόσμου!
Κι εγω έχω χρησιμοποιήσει το booking αρκετές φορές και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Μάλιστα πέρισυ, έκανε μια κράτηση η αδελφή μου για ξενοδοχείο στην Κωσταντινούπολη. Έχασε όμως το αεροπλάνο και μου τηλεφώνησε για να αλλάξω την ημερομηνία της κράτησης. Τηλεφώνησα τότε στα γραφεία της Ελλάδας να ρωτήσω αν χρειαζόταν να πληρώσουμε ακυρωτικά για την αλλάγή ή τη χρέωση του δωματίου για την ημέρα και η κοπέλα που απάντησε μου είπε οτι θα μιλούσε με το ξεν/χείο στην Κωσταντινούπολη και θα με ενημέρωνε. Πράγματι μετά απο λίγο με πήρε πίσω και μου είπε πως όλα ήταν εντάξει , η κράτηση είχε αλλάξει και δεν χρειάστηκε να πληρώσουμε τίποτα πραπάνω. Άμεση και πολύ καλή εξυπηρέτηση!
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
Θα αναφέρω την αρνητική εμπειρία μου από την booking για να έχουν υπόψιν κάποια πράγματα λίγο και οι υπόλοιποι για να μην την πατήσουν.

Είχα κάνει κράτηση για μια ημέρα σε ένα ξενοδοχείο μέσω της booking αλλά τελικά όμως αποφασίσαμε να μείνουμε λίγο περισσότερο στον προηγούμενο προορισμό και έκανα ακύρωση για το ξενοδοχείο μια ημέρα πριν πάμε.Δεν περίμενα ότι δεν θα χρεωθώ τίποτα για την ακύρωση αλλά δεν περίμενα ότι θα χρεωθώ κανονικά όλο το ποσό της κράτησης.
Τέλος πάντων αυτοί είναι οι κανονισμοί λέω, άδικοι η δίκαιοι(άδικοι για εμένα)και πρέπει να τους δεχτώ.
Όταν ξανασκεφτήκαμε όμως το πρόγραμμα μας είδαμε ότι δεν μας έπαιρνε να κάτσουμε και άλλη μέρα στον προηγούμενο προορισμό γιατί υπήρχε περίπτωση να χάσουμε το αεροπλάνο.
Αποφασίζουμε λοιπόν να πάμε τελικά στο ξενοδοχείο που είχαμε κάνει κράτηση.

Ελα όμως που δεν μπορούσαμε πλέον να αλλάξουμε την ακύρωση και καταλήξαμε τελικά και να έχουμε πληρωμένο το ξενοδοχείο αλλά και να μην μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.

Ουσιαστικά δηλαδή αν έχεις κλείσει ξενοδοχείο για μια ημέρα και πας να το ακυρώσεις σε λιγότερο από 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη κράτηση δεν έχεις κανένα απολύτως κέρδος γιατί και τα χρήματα σου χάνεις αλλά και το ξενοδοχείο δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στην περίπτωση που αλλάξει το πρόγραμμα σου.

Ο μόνος που κερδίζει από αυτή την ακύρωση είναι ο ξενοδόχος και ο πελάτης είναι χαμένος 100%.
Δυστυχώς η booking δεν σου παρέχει καμία προειδοποιήση όταν πας να κάνεις την ακύρωση(ότι δηλαδή ουσιαστικά την κάνεις τζάμπα και δεν υπάρχει λόγος).

Επίσης σε επικοινωνία που είχαμε στην συνέχεια μου είπανε ότι θα μιλήσουν με το ξενοδοχείο μήπως και μου επιστρέψουν τα χρήματα αλλά με γράψανε κανονικά και δεν μου αναφέραν τίποτα από εκεί και πέρα μέχρι στιγμής.

-1 για την booking από εμένα και για την κακή εξυπηρέτηση αλλά και για το ότι δεν σε προστατεύει όπως θα έπρεπε.

Αντιρρήσεις δεκτές αλλά με κόσμιο τρόπο παρακαλώ γιατί έχω πολλά νεύρα για το παραπάνω συμβάν.
 

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
535
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Το ακύρωσες ή όχι; Αφού το ακύρωσες δε μπορώ να καταλάβω σε τί σου φταίει η booking...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
-1 από εμένα για το post #19... κάποια στιγμή πρέπει να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας και να μην τα ρίχνουμε σε άλλους.
Προφανώς, το booking δεν μπορούσε να κρατήσει δωμάτιο που ακυρώθηκε.

Y.Γ. Ίσως τελικά σε περιπτώσεις που το πρόγραμμα είναι λίγο αβέβαιο, να συμφέρει να κάνουμε κρατήσεις μέσω των sites των ξενοδοχείων που προσφέρουν πιο ελαστικούς όρους ακυρώσεων.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.878
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν περίμενα ότι δεν θα χρεωθώ τίποτα για την ακύρωση αλλά δεν περίμενα ότι θα χρεωθώ κανονικά όλο το ποσό της κράτησης.

Το τι χρεώνεσαι σε περίπτωση ακύρωσης (και ανάλογα με το πόσο νωρίς γίνεται η ακύρωση) θα πρέπει να αναφέρεται στη φόρμα κράτησης την ώρα που την πραγματοποιείς. Το αν δεν το κοίταξες είναι δική σου ευθύνη. Το τι ποσό σου κρατάνε ανάλογα με την περίσταση εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου.

Αποφασίζουμε λοιπόν να πάμε τελικά στο ξενοδοχείο που είχαμε κάνει κράτηση.

Πλέον δεν είχατε κάνει κράτηση, ακύρωση είχατε κάνει. Η κράτησή σας είχε εξαφανιστεί, επειδή εσείς το ζητήσατε. Το να ξαναεμφανιστεί θα ήταν το περίεργο, οι κρατήσεις και οι ακυρώσεις γίνονται ηλεκτρονικά από το σύστημα.

Επίσης σε επικοινωνία που είχαμε στην συνέχεια μου είπανε ότι θα μιλήσουν με το ξενοδοχείο μήπως και μου επιστρέψουν τα χρήματα αλλά με γράψανε κανονικά και δεν μου αναφέραν τίποτα από εκεί και πέρα μέχρι στιγμής.
Εδώ έχεις δίκιο. Από την ώρα που δεσμεύτηκαν να έχουν έστω μια επικοινωνία, θα έπρεπε να σε πάρουν τηλέφωνο, είναι κακή εξυπηρέτηση πελάτη.
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.793
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Η booking φυσικά και δεν ευθύνεται για το συγκεκριμένο χειρισμό σου.

Η αρχική σου κράτηση, σίγουρα ανέφερε πόσες μέρες πριν μπορείς να κάνεις ακύρωση χωρίς ποινή, καθώς και τί θα ήσουν υποχρεωμένος να πληρώσεις σε περίπτωση ακύρωσης μετά από αυτή την ημερομηνία.
Από τη στιγμή που αποφάσισες να κάνεις ακύρωση μετά από αυτή την ημερομηνία, καλώς πλήρωσες τα ακυρωτικά.

Και φυσικά εννοείται ότι σε περίπτωση ακύρωσης, η κράτηση παύει αυτομάτως να ισχύει και δεν επαναφέρεται.

Το γεγονός ότι άλλαξες γνώμη και ήθελες να μείνεις τελικά κανονικά στο ξενοδοχείο, σημαίνει ότι θα έπρεπε να κάνεις νέα κράτηση.

Δυστυχώς, δε μέτρησες σωστά τα πράγματα και "την πάτησες".

Τώρα όμως ξέρεις για επόμενη φορά.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
Καταρχάς αναφέρω ότι το έγραψα για να μην την πατήσουν και άλλοι.Είναι κάτι που δεν το ήξερα ότι λειτουργεί έτσι και προφανώς να μην το ξέρουν και άλλοι.

Η booking θα έπρεπε για έμενα να σε προειδοποιεί με πληροφορίες την στιγμή που πας να κάνεις την ακύρωση ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνεις ακύρωση γιατί δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα. Μόνο ο ξενοδόχος κερδίζει σε αυτή την περίπτωση.

Αυτή είναι προσωπική γνώμη για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί το σύστημα.
Είναι άδικο για εμένα να χάνεις τόσα χρήματα απλά επειδεί πάτησες μερικά κουμπιά κάποια στιγμή που μπορεί να μην είσουν και απόλυτα συγκεντρωμένος για 1002 λόγους.

Το ότι δεν ξαναεποικοινώνησε μαζί μου η booking ενώ το υποσχέθηκε είναι σίγουρα αρκετό για να εισπράξει "αρνητική ψήφο" άσχετα με το αν έχω άδικο για τα ακυρωτικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.746
Μηνύματα
910.980
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom