varioAthens
Member
- Μηνύματα
- 6.163
- Likes
- 11.173
Τι πρέπει να κάνει η booking δηλαδή? Να βγάλει ντουντούκα τη στιγμή που κάνεις το τελευταίο κλίκ και κλέινεις ξενοδοχείο και να σου υπενθυμίζει τους όρους κράτησης ενώ αυτοί φαίνονται ήδη από την πρώτη σελίδα?Τώρα αυτό τι σχέση έχει;Το σύστημα είναι μια ψυχρή μηχανή που δεν μεταβάλλεται η διάθεση του από συναισθηματικούς η σωματικούς παράγοντες παράγοντες για να φτάσει στο λάθος.Ο πελάτης πέρα από το ότι μπορεί να κάνει λάθος λόγω αστάθμητων παραγόντων έχει να κάνει με μια διαδικασία που μπορεί να την κάνει και για πρώτη φορά και για αυτό πρέπει να υπάρχουν και οι προιδοποιείσεις για να αποφεύγονται τα λάθη .Να είχαμε να λέγαμε βέβαια είναι η συζήτηση περί αυτού του θέματος.
Πέρα από το λάθος που έκανα βέβαια η εξυπηρέτησης της booking προς εμένα στα τελευταία mails είναι απαράδεκτη.
Μου υποσχέθηκαν ότι θα επικοινωνήσουν με το ξενοδοχείο μήπως και επιστραφούν τα χρήματα (μιας και τα δωμάτια τα ξανανοικιάσανε σε άλλους λόγω του ότι τους ειδοποίησα,όχι ότι είναι υποχρεωμένοι βέβαια να δώσουν τα χρήματα πίσω) .
Τους στέλνω mail και τους λέω:τι έγινε επικοινωνήσατε;
Δεν απαντάνε.
Τους στέλνω πάλι mail και τους ξαναρωτάω:Τι έγινε επικοινωνήσατε όπως μου υποσχεθήκατε; (και κάποιες άλλες ερωτήσεις)
Μου στέλνουν mail και μου γράφουν για τις πολιτικές ακύρωσης.Το ίδιο ακριβώς mail με τα ίδια ακριβώς λόγια που ήταν απάντηση σε κάποιες ερωτήσεις μου σε άλλο mail.
Tους ξαναστέλνω πάλι mail και τους λέω:Δεν σας ρώτησα για τις πολιτικές ακύρωσης.Σας ρώτησα αν επικοινωνήσατε με το ξενοδοχείο όπως μου υποσχεθήκατε.
Για ακόμη μια φορά δεν πήρα απάντηση.
Συγνώμη κιόλας σε αυτούς που υπερασπίζονται την booking αλλά αυτή η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη για εμένα.
Και για τι λάθος μιλάς? Λάθος ημερομηνίες? Λάθος ονοματεπώνυμο? Λάθος αριθμό πιστωτικής? Εδώ μιλάμε ότι έκανες ακύρωση και μετά το μετάνιωσες...