Μετρό Θεσσαλονίκης

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πόλεις σαν τη Θεσ/νικη συνήθως δεν έχουν πολλές γραμμές, ανέλυσα πιο πάνω για τη Γενοβα(με τη μία κ μοναδική γραμμή).
Σωστά και να προσθέσω ότι πολλές πόλεις του μεγέθους της Θεσσαλονίκης δεν έχουν καθόλου μετρό αλλά εναλλακτικά συστήματα συγκοινωνίας (τραμ), όπως πχ η Νίκαια.

-δεν είναι το ακριβότερο μετρό στον κόσμο. (ναι είχε μεγάλο κόστος, λόγω καθυστερήσεων και πολύ μεγάλου αρχαιολογικού έργου)
Με πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ το χλμ. μάλλον είναι το ακριβότερο αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο (έτσι λέει και το chatgpt). Ενδεικτικά, οι Σαουδάραβες έφτιαξαν μετρό 180 χλμ στην πρωτεύουσα με 21 δις ευρώ (κάντε τους υπολογισμούς).
 
Μηνύματα
2.521
Likes
3.323
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Όσο για τα εγκαίνια και τα υπόλοιπα εθιμοτυπικά, απλά δε ψήνομαι. Χάντρες και καθρεφτάκια για ιθαγενείς, σ' ένα ημιτελές έργο που καθυστέρησε 12 χρόνια, κόστισε τα διπλά που θα πληρώνουν τα κοροΐδα μια ζωή και χαράμισε ένα μνημείο της Unesco (σταθμός Βενιζέλου) που θα μπορούσε να αποτελεί στολίδι για την πόλη. Η Ελληνική ρεμούλα στα καλύτερα της!
Θα βοηθήσει; Σίγουρα θα βοηθήσει σε μια πόλη πηγμένη από άκρη σ' άκρη που λειτουργεί στα κόκκινα εδώ κι ένα χρόνο, ωστόσο δε λύνει πολύ βασικά ζητήματα, όπως της πρόσβασης του αεροδρομίου, των κτελ, αλλά κυρίως των δυτικών συνοικιών που 'ναι πάντα οι ριγμένες της υπόθεσης, με έργα που έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά μάλλον δε θα προλάβουμε να τα δούμε.
Δεν έχεις βιώσει την (μέχρι σήμερα) συγκοινωνιακή καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης, γι αυτό λες αυτό που λες. Για όσους ξέρουν και μπορούν να δουν, η εικόνα που εγώ βλέπω (και μακάρι να κάνω λάθος) - και παρά την ελάχιστη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα - είναι ότι το μέσο είναι ήδη κορεσμένο: Λίγα βαγόνια, μικρές πλατφόρμες, πολύς κόσμος ακόμη και σε ώρες μη αιχμής. Δεν πρόκειται να λιγοστέψει. Πρόβλεψη για μεγαλύτερους συρμούς δεν υπάρχει, όταν θα μπει στο δίκτυο και η γραμμή προς Καλαμαριά τον επόμενο χρόνο, το μέσο θα στενάξει.
Δε λέω και για τη γραμμή προς τα δυτικά - αν και όταν γίνει - που στον υποτιθέμενο σταθμό μετεπιβίβασης (στο Βαρδάρη) δεν υπάρχει καμμία σχετική πρόβλεψη ή σχεδιασμός (που θα έπρεπε από τώρα να έχουν γίνει οι σήραγγες) για την επέκταση της πλατφόρμας ή τη δημιουργία νέας. ΘΑ δούμε...
Δυστυχώς άλλη επιλογή δεν υπάρχει, ο ΟΑΣΘ είναι τραγικός και το άλλο "μεγάλο" έργο του flyover στραγγαλίζει την πόλη με την απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί.
Δεν ξέρω αν θα βγάλει τα λεφτά του το μετρό της Θεσσαλονίκης, δεν ξέρω αν τα βγάζει το μετρό της Αθήνας ή των άλλων πόλεων στην Ευρώπη, εκείνο που ξέρω είναι ότι τώρα μπορώ να πάω στο κέντρο χωρίς να σκέφτομαι τι έχω να τραβήξω και ξέρω και πόση ώρα θα κάνω ... και δεν είναι λίγο ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
κάθε φορά που θα διαβάζω τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες δικαιολόγησης των ιθυνόντων και των καταστάσεων του μετρό από ένα συγκεκριμένο άτομο.. θα επαναλαμβάνομαι κι εγώ και μάλιστα με τις φωνές των αξιόλογων συμφορουμιτών μου (δεν βρήκα να συμπεριλάβω τα ποστ του tripakia και του Θανου που απαντά πολυ ωραία και ΜΕ ΦΩΤΟ για την τρύπα του κούβελα πριν 38 χρόνια ..)γιατί κουράστηκα να ξαναδιαβάζω για το ..όχι 38 αλλά 18.. λες και τα 18 ακόμακι αυτά είναι λίγα ε? τι ειναι μόλις 18 χρονια για το ..κουσουρλίδικο και υπερυπερκοστολογημένό έργο
 
Last edited:

8avos

Member
Μηνύματα
784
Likes
7.279
Ξέφυγε το θέμα.Το ποιός λαός αρέσει στον καθένα είναι υποκειμενικό,οπότε δεν έχω πολλά να σχολιάσω για το ποιός είναι ωραίος κ ποιός όχι.

Οι μισές Ελληνίδες που ξέρω να πήγαν Αγγλία για σπουδές κλπ,γύρισαν παντρεμένες με Σκωτσέζους,Άγγλους,Ιρλανδούς,ακούω πως έχουν πέραση εκεί οι Ελληνίδες,τις βρίσκουν εξωτικές.Προφανώς δεν παντρεύεσαι μόνο για αυτό,λένε πως θεώρησαν κ ο ένας τον άλλο κατάλληλο για σπίτι-οικογένεια αλλιώς δεν θα το προχωρούσαν.Παραδόξως όσες ξέρω να πήραν άντρες από Ην.Βασίλειο έκαναν κ περισσότερα παιδιά από τη μέση Ελληνίδα(τυχαίο ή όχι δεν ξέρω).

Στο θέμα μας που είναι το μετρό,κρίμα να εμφανίζει βλάβες από τόσο νωρίς κ να βγαίνει κόσμος από καταπακτές(!!!!)...Για μένα το έργο ήταν πολύ χρήσιμο,μακάρι να γίνει κ η επέκταση στην Καλαμαριά κ κυρίως να είναι ασφαλές.Αυτό είναι το βασικό.

Πόλεις σαν τη Θεσ/νικη συνήθως δεν έχουν πολλές γραμμές, ανέλυσα πιο πάνω για τη Γενοβα(με τη μία κ μοναδική γραμμή).
off topic alert,οι Ελληνίδες και οι Ελληνες , δεν έχουν τίποτα το εξωτικό στους "ευρωπαίους".
Μας βλέπουν σαν τους Ευρωπαίους μεσοανατολιτες,με ότι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτός ο τίτλος,που ακόμη έχουν στο μυαλό τους τον "παραδοσιακό όρο,οικογένεια" διότι καμμία Αγγλίδα ή Γερμανίδα,μιας που πιάσαμε το θυληκο γένος λόγω των γνωστών σου(ή έστω εξτριμ υψηλό ποσοστό),δεν θέλει αυτόν τον ρόλο.
 

alma

Member
Μηνύματα
4.125
Likes
17.684
off topic alert,οι Ελληνίδες και οι Ελληνες , δεν έχουν τίποτα το εξωτικό στους "ευρωπαίους".
Μας βλέπουν σαν τους Ευρωπαίους μεσοανατολιτες,με ότι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτός ο τίτλος,που ακόμη έχουν στο μυαλό τους τον "παραδοσιακό όρο,οικογένεια" διότι καμμία Αγγλίδα ή Γερμανίδα,μιας που πιάσαμε το θυληκο γένος λόγω των γνωστών σου(ή έστω εξτριμ υψηλό ποσοστό),δεν θέλει αυτόν τον ρόλο.
Για μεσανατολίτες δεν ξέρω,οι Άγγλοι πάλι φίλοι που έχω έχουν παντρευτεί Νοτιοευρωπαίες(κ μερικοί μεταξύ αστείου κ σοβαρού μας λένε πως Ιταλοί,Έλληνες,Ισπανοί,Πορτογάλοι τους φαινόμαστε ίδιοι).
Μετά η Πορτογαλίδα γυναίκα του ενός, του απαντά πως κ εκεινης όλοι οι Βόρειοι ίδιοι της φαίνονται,οπότε γίνεται μια ωραία ατμόσφαιρα στην παρέα. :haha:

(Όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το μετρό Θεσσαλονίκης βέβαια).
 

annoula

Member
Μηνύματα
462
Likes
1.130
Το σημαντικοτερο ειναι να αντιληφθουμε οτι δεν ειναι το μετρό σου και το μετρό μου, το μεν της Αθήνας, το δε της Θεσσαλονίκης. Στην ίδια χώρα ζούμε και δεν είμαστε δέντρα, μετακινούμαστε και μας ενδιαφέρει η διευκόλυνση στις μετακινήσεις τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα είτε γίνεται λόγω δουλειάς είτε για αναψυχή, μεταφορά σε αεροδρόμια κλπ κλπ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.736
Μηνύματα
910.367
Μέλη
39.471
Νεότερο μέλος
syphonen

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom