evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.763
- Likes
- 14.783
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Το διάβασα κ γω και μου προκάλεσε έκπληξη, δεν ξέρω πως βγαίνουν αυτά τα στατιστικά. Εγώ την ώρα που πάω στη δουλειά χρησιμοποιώ τον κύριο άξονα που "τρέχει" το μετρό από ανατολικά προς κέντρο κ κάποια στιγμή αλλάζω κατεύθυνση για να πάω στο γραφείο μου. Προ μετρό αδιανόητο να χρησιμοποιήσω την Κωνσταντίνου Καραμανλή, έβρισκα δίοδο μέσα από τα στενά για να γλύτώνω το φρακάρισμα. Πλέον βγαίνω με αυτοπεποίθηση, διασχίζω όλο το δρόμο με ελάχιστα σταματήματα κ έχω κερδίσει τουλάχιστον 5 λεπτά στο δρομολόγιό μου δίχως να χρειάζεται να χρησιμοποιώ εναλλακτικούς δρόμους.Να και τα αναμενομενα στατιστικα.
Η μειωση χρησης αυτοκινητου ειναι περιπου 10% αλλα απο Δυτικα προς Ανατολικα φτανει το 15% ενω απο Ανατολικα προς κεντρο δεν εχει σημαντικο οφελος.
Εχω καποιες σκεψεις γιατι γινεται αυτο αλλα θα περιμενω,
Θεσσαλονίκη: Μειώθηκε ο αριθμός των οχημάτων στο κέντρο της πόλης μετά την λειτουργία του Μετρό