bandit650
Member
- Μηνύματα
- 725
- Likes
- 3.334
Aυτο ειλικρινα δε το ειχα ακουσει ξανα..και κουμπάρα του Παγασητικού
Αν δε γινει αυτο πως θα οριστει αλλιως το ποσο της μιζας;όλα να περνάνε από έναν Δ-ντη, Γεν. Δ-ντη, Πρόεδρο κ.λ.π.
Aυτο ειλικρινα δε το ειχα ακουσει ξανα..και κουμπάρα του Παγασητικού
Αν δε γινει αυτο πως θα οριστει αλλιως το ποσο της μιζας;όλα να περνάνε από έναν Δ-ντη, Γεν. Δ-ντη, Πρόεδρο κ.λ.π.
στενοί δρόμοι στο κέντρο?οι δρόμοι του κέντρου παράλληλοι και κάθετοι όλοι μεγάλοι είναι.,όχι ίδιοι βέβαια. αλλά.όλοι σχεδόν είναι λεωφορειόδρομοι ,μητροπολεως,τσιμισκη,εγνατια,αγ δημητριου,κασσάνδρου, ολυμπιάδος,εθν αμυνης,λαγκαδά κλπ κλπ ,εκτος κι αν δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς στενους...Το κεντρο εχει στενους δρομους. Οχι πιο στενους απο το Πορτο βεβαια ουτε καν τις ανηφορες του. Η Μοναστηριου τι στενο εχει ακριβως?
Έχω δουλέψει σε περιβάλλον με διοίκηση και μπορεί και να δουλεύω.Δεν εχεις δουλεψει ποτε σε περιβαλλον με διοικηση, ε? Πληρωνεται για να ξερει. Αλλιως ας γινουν περιπτεραδες, να μη φοβουνται και να μην ξερουν. Τι μας νοιαζουν τα ψυχολογικα τους, ας πανε σε ψυχιατρο. Δεν ειναι υποχρεωτικο να παιρνουν τον μισθο ενω ειναι ανεπαρκεις.
Έτσι είναι αλλά αν έχεις στενό κεφάλι ούτε από τη Λαγκαδά (που περνάει και αεροπλάνο άμα λάχει) δεν μπορείς να χωρέσεις τραμ.στενοί δρόμοι στο κέντρο?οι δρόμοι του κέντρου παράλληλοι και κάθετοι όλοι μεγάλοι είναι.,όχι ίδιοι βέβαια. αλλά.όλοι σχεδόν είναι λεωφορειόδρομοι ,μητροπολεως,τσιμισκη,εγνατια,αγ δημητριου,κασσάνδρου, ολυμπιάδος,εθν αμυνης,λαγκαδά κλπ κλπ ,εκτος κι αν δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς στενους...
η Μοναστηρίου όχι μόνο στενό δεν ειναι
ειναι κεντρικός κεντρικότατος οδικός άξονας απ όπου περνούν πολλά λεωφορεία(κι απο κάτω τωρα το μετρό) και έχει από 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση(και 3 προς δυτικά)
και είναι μιά ευθεία αρκετών χλμ από Βαρδάρη που συνεχίζει δυτικά και "πιάνει"απ έξω τουλάχιστον 4 από τις δυτικές συνοικίες Αμπελόκηποι ,Μενεμένη,Εύοσμο ,Κορδελιό...
Ένα θα μπορούσε να είναι η διαφορά οικονομικής τάξης αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη για να δικαιολογεί το καθόλου από μείωση από Ανατολικά.Να και τα αναμενομενα στατιστικα.
Η μειωση χρησης αυτοκινητου ειναι περιπου 10% αλλα απο Δυτικα προς Ανατολικα φτανει το 15% ενω απο Ανατολικα προς κεντρο δεν εχει σημαντικο οφελος.
Εχω καποιες σκεψεις γιατι γινεται αυτο αλλα θα περιμενω,
Θεσσαλονίκη: Μειώθηκε ο αριθμός των οχημάτων στο κέντρο της πόλης μετά την λειτουργία του Μετρό
Η λογικότερη εξήγηση είναι ότι το χρησιμοποίησαν άνθρωποι που εργάζονται ανατολικά (π.χ. εκπαιδευτικοί, δημόσιοι υπάλληλοι) αλλά μένουν στα δυτικά (π.χ. φτηνότερα ενοίκια, κλπ.).Να και τα αναμενομενα στατιστικα.
Η μειωση χρησης αυτοκινητου ειναι περιπου 10% αλλα απο Δυτικα προς Ανατολικα φτανει το 15% ενω απο Ανατολικα προς κεντρο δεν εχει σημαντικο οφελος.
Εχω καποιες σκεψεις γιατι γινεται αυτο αλλα θα περιμενω,
Θεσσαλονίκη: Μειώθηκε ο αριθμός των οχημάτων στο κέντρο της πόλης μετά την λειτουργία του Μετρό
Ως ατομο που δεν οδηγει και χρησιμοποιει αποκλειστικα μμμ και ταξι, παντα θα μου κανει εντυπωση το ποσοστο παιδιων που δεν εχουν μπει ποτε σε μετρο αλλα μετακινουνται παντου με αυτοκινητο στην πολη, εννοω Αθηνα. Ειναι θεμα νοοτροπιας, συνθεσης οικογενειας (το μετρο ειναι πιο ακριβο απο το αυτοκινητο και ανταγωνιστικο του ταξι για 3 ατομα αν εχεις μετεπιβιβαση) και πολλα ακομη.Ένα θα μπορούσε να είναι η διαφορά οικονομικής τάξης αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη για να δικαιολογεί το καθόλου από μείωση από Ανατολικά.
Προφανώς είναι το πάρκινγκ Κοντά στο σταθμό βρίσκεις πιο εύκολα...Στα Ανατολικά μαρτυράς την ώρα και τη στιγμή.
Πως βγαίνει το αυτοκίνητο πιο φθηνό από το μετρό με τις τιμές της Θεσσαλονίκης;Ως ατομο που δεν οδηγει και χρησιμοποιει αποκλειστικα μμμ και ταξι, παντα θα μου κανει εντυπωση το ποσοστο παιδιων που δεν εχουν μπει ποτε σε μετρο αλλα μετακινουνται παντου με αυτοκινητο στην πολη, εννοω Αθηνα. Ειναι θεμα νοοτροπιας, συνθεσης οικογενειας (το μετρο ειναι πιο ακριβο απο το αυτοκινητο και ανταγωνιστικο του ταξι για 3 ατομα αν εχεις μετεπιβιβαση) και πολλα ακομη.
Ειναι ενιαιο το εισιηριο με μετεπιβιβαση σε λεωφορειο η ξαναπληρωνεις; Αν λεμε για 3 ατομα, με μετεπιβιβαση ειναι. Ανταγωνιστικο δεν εννοω ιδια τιμη αλλα οτι ειναι κοντα σε τιμη και πιο ξεκουραστο το ταξι.Πως βγαίνει το αυτοκίνητο πιο φθηνό από το μετρό με τις τιμές της Θεσσαλονίκης;