• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μετρό Θεσσαλονίκης

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.009
Likes
52.721
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Το ότι δεν ..έχουν μετρό δε μου λέει τίποτα, ξέρεις τι αλλά μέσα ΜΜ διαθέτουν,με πόση συχνότητα κλπ;;όσοι δεν ζείτε Θεσσαλονίκη μην ..δικαιολογείτε τα αδικαιολόγητα,ούτε κι εμένα θα ήταν επιτακτική μου ανάγκη το μέτρο αν εκτός από τα τραγικά γικά ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ η πόλη μου ειχε και πχ τραμ,.. υποθαλάσσια η ξέρω γω κάτι άλλο,η μεγαλύτερη συχνότητα λεωφορείων,,και μια που αναφέρεις.... μικρές πόλεις,η Σόφια έχει ήδη εδώ και ..15 χρόνια μετρό με 3 γραμμές, λεωφορεία και τραμ,..
Δεν ξέρω ποια αδικαιολόγητα νομίζεις ότι πάω να δικαιολογήσω. Απαραίτητoς όρος συμμετοχής στο φόρουμ είναι η κατανόηση γραπτού λόγου, ευχαριστώ.
 
Last edited:

Teodoro

Member
Μηνύματα
60
Likes
212
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66?..
Τελικά αυτές οι "παιδικές ασθένειες" έχουν γίνει κολυμπηθρα του Σιλωάμ.
Όλα τα προβλήματα τα βαφτίζουν έτσι οι αρμόδιοι για, να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.
Π.χ. Να εγκαινιάζουν το πιο μοντέρνο μετρό και να μην μπορείς με άλλο τρόπο πλην μετρητών εν έτη τέλος 2024 να βγαλεις εισιτήριο για να το χρησιμοποιήσεις.
Και μερικά ακόμη.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Γιατί να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάρτα; Ή τα κέρματα και μόνο 5ευρα για τα μηχανήματα;
Σκέφτηκα το εξής:
Αυτοί μάλλον δεν προλάβαιναν μέχρι 30/11 να τα έχουν όλα έτοιμα. Και τις συνδέσεις για κάρτες, αλλά δεν προνόησαν να προμηθευτούν ούτε για ρέστα, κέρματα, 5ευρα & 10ευρα στα μηχανήματα.
Για μένα αυτό είναι η αποτυχία του συγκεντρωτισμού, όλα να περνάνε από έναν Δ-ντη, Γεν. Δ-ντη, Πρόεδρο κ.λ.π. Οπότε φοβούνται οι υπάλληλοι να πάρουν πρωτοβουλίες και κανείς δεν κάνει τίποτε, αν δεν πάρει σαφή εντολή. Εντωμεταξύ οι υψηλά ιστάμενοι, δεν τα προλαβάινουν όλα και πολλά μένουν πίσω. Και μετά ζητούν ευθύνες από τους κάτω. Μα, ρε μ...., αφού δεν δίνεις το ok και θες να τα δεις όλα εσύ, για ποιες καθυστερήσεις (χωρίς σύνδεση για κάρτες, χωρίς ρέστα τα μηχανήματα) μιλάς μετά;
:)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.099
Likes
45.463
1. Για μένα αυτό είναι η αποτυχία του συγκεντρωτισμού, όλα να περνάνε από έναν Δ-ντη, Γεν. Δ-ντη, Πρόεδρο κ.λ.π. 2. Οπότε φοβούνται οι υπάλληλοι να πάρουν πρωτοβουλίες και κανείς δεν κάνει τίποτε, αν δεν πάρει σαφή εντολή. 3. Εντωμεταξύ οι υψηλά ιστάμενοι, δεν τα προλαβάινουν όλα και πολλά μένουν πίσω.
1. Διοικηση λεγεται
2. Δεν πληρωνονται για να παιρνουν πρωτοβουλιες αψηφωντας τη Διοικηση.
3. Πληρωνονται παρα πολλα για να τα προλαβαινουν. Παρα παρα πολλα. Αν δεν προλαβαινουν, υπαρχει και η παραιτηση, ο αποκεφαλισμος κλπ.
 

Teodoro

Member
Μηνύματα
60
Likes
212
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66?..
Καο μετρο ...και flyover ...και μαρίνα....θα σκάσουμε απο την ζηλεια μας.... :haha:

Μεγάλο έργο 50 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη - Πού θα γίνει μαρίνα για 440 σκάφη
Η ερωτική συμβασιλεύουσα θα γενεί πρωτεύουσα των Βαλκανίων-ε!
Τι δουλειά κάνουμε;
Μπρίκια κολλάμε;
:cool::)

1. Διοικηση λεγεται
2. Δεν πληρωνονται για να παιρνουν πρωτοβουλιες αψηφωντας τη Διοικηση.
3. Πληρωνονται παρα πολλα για να τα προλαβαινουν. Παρα παρα πολλα. Αν δεν προλαβαινουν, υπαρχει και η παραιτηση, ο αποκεφαλισμος κλπ.
1. Υπάρχει και η αποκεντρωμένη.
2. Ναι, αλλά να τους εμπιστεύεται η Διοίκηση, μην τρέμει σα το φύλλο μην γίνει κάτι λάθος.
3. Ίδιο με πάνω, να τους εμπιστεύεται. Αλλά ίσως πρέπει να ξέρει πρώτα η "Διοικηση" για να εμπιστευτεί. Φοβάται γιατί δεν ξέρει.
:)
edit:
Και πάρα πάρα πάρα πολλά δεν πληρώνονται..
🙃
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.039
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Ναι εεε, φαντασιακα αφηγήματα.
Στη φιέστα των εγκαινίων γιατί αναφέρθηκαν από Ταχιάο και Τζιτζικωστα η κυβέρνηση του Καραμανλή σενιορ και ο Κούβελας ως πρόδρομοι του έργου εισπραττοντας και χειροκρότημα;
Και ναι το περιμένω από το μακρυνο 1987 γιατί κάθε μέρα για κάποια χρόνια περνούσα ως φοιτητής δίπλα από αυτή την αστεία πινακίδα για να πάω στη σχολή μου.
IMG_20241215_132511.jpg
 

Teodoro

Member
Μηνύματα
60
Likes
212
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66?..
Δεν απαξιώ την συζήτηση, αλλά πρέπει ν' αποχωρήσω.
Επανέρχομαι.
:)
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.869
Likes
18.481
Αυτά τα 38 και 40 χρόνια υπάρχουν μόνο σε φαντασιακά αφηγήματα που δεν έχουν ιδέα της ιστορίας του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Πριν 40 χρόνια είχαμε 1984 και πριν 38 είχαμε 1986. Το μεν 1984 το μετρό είχε απλά αναφερθεί ως ιδέα και μόνο από τον νομάρχη Κώστα Πυλαρινό το 1976, σε μια κατάσταση που μάλλον οι περισσότεροι απλά γέλασαν, ενώ το 1986 πράγματι το μετρό μπήκε στην ατζέντα της συζήτησης μέσω του δημάρχου Σ. Κούβελα ο οποίος αντιπολιτευμένος το τότε κυβερνών ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να προτείνει μετρό στην πόλη και να το κάνει σημαία χωρίς κάποια σοβαρή μελέτη η προεργασία. Μάλιστα δεν έμεινε εκεί αλλά έκανε και εκσκαφή στην Εγνατία (μπροστά στο ΑΠΘ) η οποία φυσικά δεν θα μπορούσε ποτέ να χρησιμοποιηθεί για μετρό και είναι γνωστη μέχρι και σήμερα ως "τρυπα του Κούβελα"

Το 1992 επί ΝΔ Μητσοτάκη έγινε μία προσπάθεια μήπως αναζητηθεί τρόπος κατασκευής με αυτοχρηματοδότηση (από ιδιώτες) και φυσικά πήγε άπατη αφού μετρό κερδοφόρο δεν υπάρχει.

Έπρεπε να φτάσουμε στο 2002 ώστε η κυβέρνηση Σημίτη με υπουργό τη Β. Παπανδρέου να πάρει την πολιτική απόφαση κατασκευής του μετρό ως δημόσιο έργο. Το έργο δημοπρατήθηκε, ωρίμαστε και ξεκίνησε η κατασκευή του στα τέλη του 2006. Άρα 18 χρόνια.

Είναι λίγα; όχι φυσικά, πολλά είναι με πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες. Όμως μην ξεχνάμε ότι κατά τη διάρκεια της κατασκευής η Ελλάδα χρεωκόπησε, οι εταιρείες που το κατασκεύαζαν βάρεσαν κανόνι, ενώ οι παλινωδίες στο σταθμό Βενιζέλου χρεώνονται μάλλον περισσότερο στο ντόπιο κατεστημένο της πόλης και λιγότερο στην κεντρική εξουσία. (όχι ότι δεν είχε και αυτή το μερίδιό της)

Τελικά η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα αξιοπρεπέστατο μετρό με αυτόματη λειτουργία (είναι ακριβώς όμοιο με της Κοπεγχάγης) έχει έτοιμη επέκταση της Καλαμαριάς με 5 σταθμούς (παραδίδεται σε 10 μήνες) και αυτό που πρέπει να διεκδικήσει είναι οι επεκτάσεις δυτικά που όντως έχει αργήσει πολύ η προεργασία για μελέτες και χρηματοδότηση.
Καλά όλα αυτά αλλά η αναγκη δημιουργίας μετρό ως μέτρο αντιμετωπισης του συγκοινωνιακου προβλήματος της πολης απο την δεκαετία του 70 ψελίζονταν... και ο χρονος ωριμανσης πιστευω μετραει αφου η αναγκη σιγουρα υπήρχε αλλά κανενας δεν μπορουσε να συζητησει σοβαρα για αυτό το θέμα την στιγμη που η Αθηνα ζουσε ακομα με τον Ηλεκτρικό του 1900.. οτι θα επρεπε να ειχε γινει απο τα τελη της δεκαετίας του 80 δεν το συζητω καν οπως φυσικά και οι γραμμες μετρό στην Αθηνα θα επρεπε να υπήρχαν εδω και 40 χρονια...

Αργουμε γενικά παρα πολυ για να κανουμε μεγάλα εργα και μας κοστιζουν επισης παρα πολύ και πολλές φορες αδικαιολόγητα..
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.099
Likes
45.463
1. Υπάρχει και η αποκεντρωμένη.
2. Ναι, αλλά να τους εμπιστεύεται η Διοίκηση, μην τρέμει σα το φύλλο μην γίνει κάτι λάθος.
3. Ίδιο με πάνω, να τους εμπιστεύεται. Αλλά ίσως πρέπει να ξέρει πρώτα η "Διοικηση" για να εμπιστευτεί. Φοβάται γιατί δεν ξέρει.
:)
edit:
Και πάρα πάρα πάρα πολλά δεν πληρώνονται..
🙃
Δεν εχεις δουλεψει ποτε σε περιβαλλον με διοικηση, ε? Πληρωνεται για να ξερει. Αλλιως ας γινουν περιπτεραδες, να μη φοβουνται και να μην ξερουν. Τι μας νοιαζουν τα ψυχολογικα τους, ας πανε σε ψυχιατρο. Δεν ειναι υποχρεωτικο να παιρνουν τον μισθο ενω ειναι ανεπαρκεις.
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.619
Likes
10.612
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Καλά όλα αυτά αλλά η αναγκη δημιουργίας μετρό ως μέτρο αντιμετωπισης του συγκοινωνιακου προβλήματος της πολης απο την δεκαετία του 70 ψελίζονταν... και ο χρονος ωριμανσης πιστευω μετραει αφου η αναγκη σιγουρα υπήρχε αλλά κανενας δεν μπορουσε να συζητησει σοβαρα για αυτό το θέμα την στιγμη που η Αθηνα ζουσε ακομα με τον Ηλεκτρικό του 1900.. οτι θα επρεπε να ειχε γινει απο τα τελη της δεκαετίας του 80 δεν το συζητω καν οπως φυσικά και οι γραμμες μετρό στην Αθηνα θα επρεπε να υπήρχαν εδω και 40 χρονια...

Αργουμε γενικά παρα πολυ για να κανουμε μεγάλα εργα και μας κοστιζουν επισης παρα πολύ και πολλές φορες αδικαιολόγητα..
Ορμώμενος από την τελευταία σου παράγραφο και εκτός θέματος, το μεγάλο πάρτι, δεν ξέρω ποιο κόμμα θα είναι στην εξουσία, αλλά ξέρω ότι θα γίνει άρπα κόλα και εν θερμώ, θα είναι ηο εξοπλισμός αφαλάτωσης για την καταπολέμηση της επερχόμενης λειψυδρίας. Πολλά τα λεφτά Άρη.... Καλό μεσημέρι Κυριακής και καλή όρεξη στο σπέσιαλ Κυριακάτικο γεύμα σας.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.152
Likes
12.744
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Στις ξύλινες σκάλες ενός παλιού 10όροφου κτιρίου γραφείων διαρκώς ανεβοκατεβαίνει κόσμος. Το κτίριο δεν διαθέτει ασανσέρ και οι εργαζόμενοι σπαταλούν χρόνο και ενέργεια για να μεταφερθούν από όροφο σε όροφο. Η διοίκηση αναγνωρίζει το πρόβλημα και αποφασίζει τη δημιουργία σύγχρονου αυτόματου ανελκυστήρα ο οποίος παραδίδεται ύστερα από μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με τα αρχικά πλάνα. Όλοι είναι ενθουσιασμένοι και γίνεται ένα μεγάλο πάρτι την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου ασανσέρ. Όλοι δεν παραλείπουν να βγάλουν μία selfie στο έργο που θα κάνει τη ζωή τους πιο εύκολη. Μόνο που το ασανσέρ ξεκινάει από τον 4ο όροφο και φτάνει μέχρι τον 6ο. Υπάρχουν και κάποια τεχνικά προβλήματα. Καμιά φορά δεν λειτουργούν οι αισθητήρες για να ανοίξουν οι πόρτες, κάποιες φορές διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, καμιά φορά δεν ξεκινάει κ.α. Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι των διπλανών κτιρίων χαρακτηρίζουν το έργο ως έργο πνοής και κατηγορούν τους εργαζόμενους του κτιρίου ως γκρινιάρηδες που δεν έχουν υπομονή και δεν δείχνουν ανοχή για το νέο ασανσέρ που είναι το πιο σύγχρονο στην πόλη.

Όσοι δεν βλέπουν πως συγκοινωνιακά η χώρα και οι δύο μεγαλύτερες της πόλεις είναι 40 χρόνια πίσω με τις χώρες και τις πόλεις που θα έπρεπε να συγκρίνεται και όσοι δεν βλέπουν πως διοικητικά σε όλους τους βαθμούς και τομείς είναι για τα πανηγύρια...Μακάριοι
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.725
Μηνύματα
909.737
Μέλη
39.464
Νεότερο μέλος
EvagS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom