kalspiros
Member
- Μηνύματα
- 2.554
- Likes
- 3.996
- Επόμενο Ταξίδι
- remaining UK
- Ταξίδι-Όνειρο
- yeah, whatever...
Περιεχόμενα
Ένα ΣΚ στον Λίβανο εδώ δίπλα. Το google earth σε υπερορίες, η MEA σε μόνιμη τηλεφωνική επικοινωνία και το travelstories κατά πόδας να προτείνει. Καθώς δεν καταφέρνω να πάρω αρκετές πληροφορίες από τον Λιβανέζο συνάδελφο (aka Ihab) αναλαμβάνω δράση. Φεύγω για Λάρνακα με έναν εκτυπωμένο χάρτη με καμιά εικοσαριά κοτσαρισμένα waypoints πάνω του.
Η πτήση κάνα μισάωρο. Φτάνοντας στον προορισμό, για άλλη μια φορά αποδείχθηκε σοφή η επιλογή της θέσης μου: αρκετά πίσω από το φτερό, παράθυρο Α. Η Βηρυτός απ’ άκρη σ’ άκρη, μπροστά στα μάτια μου. Προλαβαίνω και παίρνω μάτι φαντασμαγορικά φωτισμένα πολυώροφα κτίρια καθώς και κοντά στο αεροδρόμιο, στριμωγμένα άναρχα φωτάκια σχεδόν πάνω στο νερό (πρέπει να την επιμεληθώ την συγκεκριμένη περιοχή)
Κατεβαίνω σε ένα ευπρεπέστατο αεροδρόμιο και, μετά τον έλεγχο διαβατηρίου μπας και βρεθούν τίποτα ανεπιθύμητης σφραγίδες, προχωράμε προς την έξοδο. Γνωριμία με το τοπικό νόμισμα μέχρι να έρθει ο ταξιτζής εκ ξενοδοχείου. (1.000 Λιβανέζικες λίρες = 0,67 Δολάρια = περίπου μισό Ευρώ, να ταξιδέψετε με δολάρια στον Λίβανο)
Και έρχεται ο άνθρωπος, Hussein το όνομα και αμέσως κατάλαβα ότι η υπόθεση μαζί του έχει πολύ ψωμί! Τον προτρέπω να μου μιλήσει για την χώρα και εκείνος δεν σταματάει να μου δίνει πληροφορίες και να συζητάει μαζί μου τα τεκταινόμενα (τον εμφύλιο, το Ισραήλ, την Χεζμπολάχ, το κράτος και την διαφθορά, τις μεγάλες εταιρίες που χώθηκαν στην χώρα, για το τεράστιο εργοτάξιο της Βηρυτού που την ωθεί σε μια καθημερινή αλλαγή και άλλα που θα τα δούμε στην συνέχεια). Του μοιράζομαι και την σκέψη μου να περάσω την δεύτερη μέρα μου στον Λίβανο, στο Jeita Grotto και εκείνος σπεύδει να προσθέσει το άγαλμα της Παναγίας στην Harissa καθώς και την Byblos (Lullu ευχαριστώ!!) Μια ολόκληρη μέρα λοιπόν, έναντι 130 δολαρίων με περιθώρια παζαριού αλλά με καμία τέτοια διάθεση από εμένα.
Η διαδρομή από τεράστιους αυτοκινητοδρόμους με πολλαπλές γέφυρες και υπόγειες σάλπιγγες μου θύμισε ελαφρά Κάιρο. Το mentalite των οδηγών κάπου ανάμεσα σε Αιγύπτιο και Έλληνα (ασφυχτικά κολλήματα με πάσης φύσεως εμπόδια, αμάξια, ανθρώπους αλλά σε λογικότερες ταχύτητες). Αφήνοντας τους μεγάλους δρόμους και όντας πλέον στην Hamra, διάσπαρτοι φαντάροι σε σχηματισμό μπλόκου τριγυρνάμε στην σκοπιά τους. Συρματοπλέγματα και μεταλλικά αστέρια οδοφραγμάτων.
Και φτάνουμε αγαπητά μέλη στο ξενοδοχείο .....Embassy!! Όπως ακριβώς με είχε προϊδεάσει η Ευαγγελία, η Σοφία (thnk u!!) και η ιστοσελίδα τους plus κάποια στοιχεία ανέλπιστου «κάλους» όπως το κλιμακοστάσιο που οδηγούσε στον δεύτερο όροφο εν μέσω μαύρου (κατράμι!) σκοταδιού αλλά και οι σοφιστικέ industrial κρεμάστρες πίσω από την πόρτα του δωματίου μου σε σχήμα βάνας ντουζ και κομμένης σωλήνας……. Εύγε! (την δεύτερη μέρα, πατώντας το χαλί από κάτω τους, ανακάλυψα σιφόνι! Μμμ. Μάλλον δεν πρόκειται για κρεμάστρες.) Τάβλα στο κρεβάτι (εξαίσιο! Πάντα αγαπούσα άλλωστε το κρεβάτι της γιαγιάς στο χωριό...) (κορίτσια δεν σας παίρνω από τα μούτρα! Πραγματικά αυτό περίμενα! Η τιμή παραμένει super)
Η πτήση κάνα μισάωρο. Φτάνοντας στον προορισμό, για άλλη μια φορά αποδείχθηκε σοφή η επιλογή της θέσης μου: αρκετά πίσω από το φτερό, παράθυρο Α. Η Βηρυτός απ’ άκρη σ’ άκρη, μπροστά στα μάτια μου. Προλαβαίνω και παίρνω μάτι φαντασμαγορικά φωτισμένα πολυώροφα κτίρια καθώς και κοντά στο αεροδρόμιο, στριμωγμένα άναρχα φωτάκια σχεδόν πάνω στο νερό (πρέπει να την επιμεληθώ την συγκεκριμένη περιοχή)
Κατεβαίνω σε ένα ευπρεπέστατο αεροδρόμιο και, μετά τον έλεγχο διαβατηρίου μπας και βρεθούν τίποτα ανεπιθύμητης σφραγίδες, προχωράμε προς την έξοδο. Γνωριμία με το τοπικό νόμισμα μέχρι να έρθει ο ταξιτζής εκ ξενοδοχείου. (1.000 Λιβανέζικες λίρες = 0,67 Δολάρια = περίπου μισό Ευρώ, να ταξιδέψετε με δολάρια στον Λίβανο)
Και έρχεται ο άνθρωπος, Hussein το όνομα και αμέσως κατάλαβα ότι η υπόθεση μαζί του έχει πολύ ψωμί! Τον προτρέπω να μου μιλήσει για την χώρα και εκείνος δεν σταματάει να μου δίνει πληροφορίες και να συζητάει μαζί μου τα τεκταινόμενα (τον εμφύλιο, το Ισραήλ, την Χεζμπολάχ, το κράτος και την διαφθορά, τις μεγάλες εταιρίες που χώθηκαν στην χώρα, για το τεράστιο εργοτάξιο της Βηρυτού που την ωθεί σε μια καθημερινή αλλαγή και άλλα που θα τα δούμε στην συνέχεια). Του μοιράζομαι και την σκέψη μου να περάσω την δεύτερη μέρα μου στον Λίβανο, στο Jeita Grotto και εκείνος σπεύδει να προσθέσει το άγαλμα της Παναγίας στην Harissa καθώς και την Byblos (Lullu ευχαριστώ!!) Μια ολόκληρη μέρα λοιπόν, έναντι 130 δολαρίων με περιθώρια παζαριού αλλά με καμία τέτοια διάθεση από εμένα.
Η διαδρομή από τεράστιους αυτοκινητοδρόμους με πολλαπλές γέφυρες και υπόγειες σάλπιγγες μου θύμισε ελαφρά Κάιρο. Το mentalite των οδηγών κάπου ανάμεσα σε Αιγύπτιο και Έλληνα (ασφυχτικά κολλήματα με πάσης φύσεως εμπόδια, αμάξια, ανθρώπους αλλά σε λογικότερες ταχύτητες). Αφήνοντας τους μεγάλους δρόμους και όντας πλέον στην Hamra, διάσπαρτοι φαντάροι σε σχηματισμό μπλόκου τριγυρνάμε στην σκοπιά τους. Συρματοπλέγματα και μεταλλικά αστέρια οδοφραγμάτων.
Και φτάνουμε αγαπητά μέλη στο ξενοδοχείο .....Embassy!! Όπως ακριβώς με είχε προϊδεάσει η Ευαγγελία, η Σοφία (thnk u!!) και η ιστοσελίδα τους plus κάποια στοιχεία ανέλπιστου «κάλους» όπως το κλιμακοστάσιο που οδηγούσε στον δεύτερο όροφο εν μέσω μαύρου (κατράμι!) σκοταδιού αλλά και οι σοφιστικέ industrial κρεμάστρες πίσω από την πόρτα του δωματίου μου σε σχήμα βάνας ντουζ και κομμένης σωλήνας……. Εύγε! (την δεύτερη μέρα, πατώντας το χαλί από κάτω τους, ανακάλυψα σιφόνι! Μμμ. Μάλλον δεν πρόκειται για κρεμάστρες.) Τάβλα στο κρεβάτι (εξαίσιο! Πάντα αγαπούσα άλλωστε το κρεβάτι της γιαγιάς στο χωριό...) (κορίτσια δεν σας παίρνω από τα μούτρα! Πραγματικά αυτό περίμενα! Η τιμή παραμένει super)
Attachments
-
123,9 KB Προβολές: 128