KLEOPATRA
Member
- Μηνύματα
- 5.870
- Likes
- 2.265
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ειρηνικος ..παντου
Μου ξεχασες το Δημοτικο και θιχτηκα!
Οτι ναναι θα γραφουν. Το θεμα ειναι πως διορθωνουν οι δασκαλοι. Υποθετω οτι θα διορθωνουν ειτε με βαση την επισημη γλωσσα, ειτε με βαση τα δικα τους ακουσματα. Αλλα ως γνωστον οι δασκαλοι και αυτοι διοριζονται επισης οπου ναναι. Αρα, αναρωτιεμαι κατα ποσον ειναι πιθανον την γενικη που θα χρησιμοποιει ενα παιδακι στη σαντορινη να του τη διορθωνει σε αιτιατικη ο μακεδονας δασκαλος του.Τωρα μου γεννας τη δευτερη απορια :στο σχολειο τα παιδια στις εκθεσεις τι γραφουν?
με ειπε ή μου ειπε?
Εξαρταται σε ποια παιδια αναφερεσαι, σε αυτα με τη πρασινη μυτη και τα πορτοκαλι αυτια η σε αυτα με τα τρια ποδια και τα δυο κεφαλια?Τωρα μου γεννας τη δευτερη απορια :στο σχολειο τα παιδια στις εκθεσεις τι γραφουν?
με ειπε ή μου ειπε?
Για καντο μου πιο λιανα.Εξαρταται σε ποια παιδια αναφερεσαι, σε αυτα με τη πρασινη μυτη και τα πορτοκαλι αυτια η σε αυτα με τα τρια ποδια και τα δυο κεφαλια?
Αυτο δεν ειναι προβλημα του παιδιου αυτο ειναι προβλημα του ΔΑΣΚΑΛΟΥ.Αυτο Ερση ειναι ενα ζητημα αξιο συζητησεως!Φανταζεσαι να εισαι γονιος στην Πατρα και ο Μακεδονας δασκαλος να διορθωσει το μου-σου του παιδιου σου σε με-σε και το αντιστροφο στη Βορεια Ελλαδα?
Πραγματικα ειναι αποριας αξιον τι γραμμη θα δινεται απο το ιδιο το σχολειο στους διδασκοντες ή ο καθενας θα διορθωνει κατα βουληση?
Δε μου λες; Απο το ολο προβλημα της παιδειας μας εκει κολησες εσυ; Μακαρι να ηταν το μονο πραγμα που ενδεχομενως μαθαινουν λαθος στο σχολειο τα παιδια.Αυτο Ερση ειναι ενα ζητημα αξιο συζητησεως!Φανταζεσαι να εισαι γονιος στην Πατρα και ο Μακεδονας δασκαλος να διορθωσει το μου-σου του παιδιου σου σε με-σε και το αντιστροφο στη Βορεια Ελλαδα?
Πραγματικα ειναι αποριας αξιον τι γραμμη θα δινεται απο το ιδιο το σχολειο στους διδασκοντες ή ο καθενας θα διορθωνει κατα βουληση?
Φοβουμαι την κοινωνικη κατακραυγη...
Ασε αυτο το προθεμα ε- μπροστα απο τα ρηματα: επηγα, εθεωρησα, εφιλησα, επονεσα, εγα**σα κλπ.Αυτα δεν αποτελούν άμεσα προβλήματα, τα παιδιά μας όταν γράφουν ξέρουν πιο είναι το σωστό και το κοινώς αποδεκτό.
Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα παιδιά της Νοτίου Ελλάδος όταν γράφουν ρήματα στον παρατατικό σε -αγα ενώ η κατάληξη είναι κανονικά σε - ούσα
πχ. νίκαγα αντί για νικούσα
μίλαγα αντί για μιλούσα
κοκ
είναι δυνατόν να μην τα διορθώνουν με βάση την επίσημη γλώσσα;Οτι ναναι θα γραφουν. Το θεμα ειναι πως διορθωνουν οι δασκαλοι. Υποθετω οτι θα διορθωνουν ειτε με βαση την επισημη γλωσσα, ειτε με βαση τα δικα τους ακουσματα. Αλλα ως γνωστον οι δασκαλοι και αυτοι διοριζονται επισης οπου ναναι. Αρα, αναρωτιεμαι κατα ποσον ειναι πιθανον την γενικη που θα χρησιμοποιει ενα παιδακι στη σαντορινη να του τη διορθωνει σε αιτιατικη ο μακεδονας δασκαλος του.