• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
8η ημέρα - Η Ρομαντική οδός και ο Λουδοβίκος ο Β’ της Βαυαρίας!

Η καταπληκτική σπιτονοικοκυρά μας Annette ήρθε το πρωί στο ραντεβού μας για να της παραδώσουμε τα κλειδιά. Μιλήσαμε και για την Ελλάδα και για τις υπέροχες διακοπές που είχε κάνει στην Κρήτη και πόσο της άρεσε η ρακή και οι Κρητικοί, μιλήσαμε για το μεράκι που έχει για τα παλιά πράγματα και πόσο της αρέσει να τα «αναπαλαιώνει», μιλήσαμε και για το πόσο μας αρέσουν τα ταξίδια, μιλήσαμε και για το Landsberg am Lech και το πόσο όμορφο είναι και εμείς ΔΕΝ το είχαμε δει!!!
Χαιρετηθήκαμε λοιπόν και κατευθυνθήκαμε προς το Landsberg.

Αυτό ήταν το όμορφο σπιτάκι που μας φιλοξένησε τα δύο τελευταία βράδια...


R-20170905_085057.jpg


Μια λεπτομέρεια του κήπου...του εξοχικού σπιτιού του χωριού...
R-IMG_5422.JPG


Χαιρετίσαμε και το χωριό...
R-IMG_5657.JPG


R-IMG_5659.JPG


και σε πολύ λίγο φτάσαμε στο Landsberg am Lech, που απείχε μόλις 2,5km από το "εξοχικό μας σπίτι" :)

LANDSBERG AM LECH
Την πόλη του Landsberg am Lech, τη διαρρέει ο ποταμός … Lech, που στο κέντρο της σχηματίζει έναν αρκετά μεγάλου πλάτους καταρράκτη. Παρκάραμε και απολαύσαμε μια παραποτάμια βόλτα με τον καφέ που μας κέρασε η καφετιέρα της Annette επί χείρας.

Καλά αυτή είναι μια τυχαία πόλη της Βαυαρίας; Και πως γίνεται να μην είναι τουριστική; Είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως … εγώ τα βλέπω όλα όμορφα; Αράξαμε στα παράχθια παγκάκια και απολαύσαμε το καφεδάκι μας και …τη φύση. Τη φύση που ήταν μέσα … στην πόλη, η οποία πόλη δεν είναι και μικρή. Είναι πόλη των 30.000 κατοίκων.
R-IMG_5671.JPG


R-IMG_5681.JPG



R-IMG_5682.JPG


R-IMG_5687.JPG


R-IMG_5689.JPG


R-IMG_5693.JPG


R-IMG_5666.JPG


R-IMG_5694.JPG


Εκεί θα είμαστε ακόμα αν δεν μας έπιανε η βροχή. Μα τι απότομα που ξεκινάει η βροχή εδώ στα βόρεια. Τρέχοντας μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήραμε το δρόμο για τα κάστρα της Βαυαρίας. Φεύγοντας περάσαμε πρώτα και από την κεντρική πλατεία της πόλης για να δούμε τον μεσαιωνικό της πύργο, που κάποτε ήταν μέρος της οχύρωσης της πόλης. “Schmalzturn” είναι το όνομά του, που σημαίνει «Πύργος του λαρδιού». Το αστείο αυτό όνομα προήλθε από την εποχή που οι έμποροι του λαρδιού, προκειμένου να μη λιώσει η πραμάτεια τους από τον ήλιο, στεκόντουσαν κάτω από τον Πύργο για να την προστατεύσουν με τη σκιά του...

R-IMG_5699.JPG


Όμως το Landsberg am Lech είναι γνωστό (ή και άγνωστο), επειδή εδώ βρίσκονται οι Βαυαρικές φυλακές. Και είναι φυλακές με ιστορία. Στις φυλακές του Landsberg το 1926 είχε κρατηθεί ο Χίτλερ, καθώς και ο Rudolf Hess, αργότερα μετά τον πόλεμο είχαν κρατηθεί εγκληματίες πολέμου και πολλοί από τους ενόχους της Δίκης της Νυρεμβέργης και κάποιοι από αυτούς είχαν εκτελεστεί σε αυτήν.

R-IMG_5696.JPG


R-IMG_5697.JPG

Και αναρωτιέμαι…μήπως γι’ αυτό αυτή η πανέμορφη αυτή πόλη που βρίσκεται πάνω στην Romantic Strasse και που είναι τόσο κοντά στο Μόναχο δεν είναι τουριστική;

Αλλά όμως άμα δε “σε θέλει”! Ακόμα και σήμερα που είμαστε μέσα στους χρόνους μας κάτι έγινε και βγήκαμε πάλι από αυτούς. Τι έγινε; Πήραμε λάθος δρόμο. Τo gps έκανε λάθος; Εμείς δώσαμε λάθος οδηγία; Πάντως μας έστειλε προς Μόναχο και η επόμενη αναστροφή ήταν στα 22km. Εμείς θέλαμε να κατευθυνθούμε νότια και μέσω της Romantic Strasse να καταλήξουμε στο κάστρο Neuschwanstein. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά και έτσι κάναμε αναστροφή στα 22km και “χάσαμε” κανένα τριάρι τέταρτα.

WIESKIRCHE
Επόμενη στάση μας ήταν η Wies church.
Η προσκυνηματική εκκλησία Wieskirche εγγράφηκε στον κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco ως αριστούργημα της ανθρώπινης δημιουργικότητας. Βρίσκεται στους πρόποδες των Άλπεων , στο δήμο Steingaden, και σε σημείο που αποτελούσε για μας πολύ μικρή παράκαμψη από τη Romantic Strasse που είμαστε, οπότε ήταν ευκαιρία να δούμε ένα ακόμη site της Unesco.

Στρίψαμε λοιπόν στην καφέ ταμπέλα προς “Wieskirche”, που υποδηλώνει ότι κάτι σημαντικό βρίσκεται προς τα εκεί. Με το που στρίψαμε αρχίσαμε να ψάχνουμε να τη δούμε. Μα πως είναι δυνατόν στη μέση του πουθενά να υπάρχει εκκλησία της Unesco; Εδώ είχε μόνο καταπράσινα αλπικά λιβάδια και το μάτι μας έπιασε και κάποιο μικρό χωριό στο βάθος. Και καθώς οδηγούσαμε ξαφνικά βλέπουμε μια μεγάλη λευκή οβάλ σχήματος εκκλησία να εμφανίζεται μπροστά μας. Και ενώ ψάχνεις να τη βρεις από τη μια ….ξαφνιάζεσαι που τη βλέπεις από την άλλη. Και ενώ «δεν έχει καμιά δουλειά» να βρίσκεται εκεί από τη μια,…..είναι και τόσο … ταιριαστή με το όλο περιβάλλον από την άλλη. Και αυτό κάνει πιο εντυπωσιακό το σκηνικό.

Αυτήν την εκκλησία “στη μέση του πουθενά”, μάλλον την ήξεραν πολλοί, γιατί όταν φτάσαμε με δυσκολία βρήκαμε να παρκάρουμε, ανάμεσα στα πούλμαν και τα Ι.Χ. που ήταν παρκαρισμένα.

R-IMG_5702.JPG


R-IMG_5708.JPG


Rρ-IMG_5704.jpg


R-IMG_5707.JPG


Η Wieskirche χτίστηκε από τους αρχιτέκτονες Zimmermann (το 1745), για να στεγάσει το θαυματουργό ξύλινο άγαλμα του Ιησού. Έτσι δημιουργήθηκε το τέλειο δείγμα βαυαρικής αρχιτεκτονικής ροκοκό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι επισκέπτες πια να έρχονται όχι μόνο για θρησκευτικούς λόγους (να προσκυνήσουν τον Ιησού), αλλά και απολαύσουν τη μαγευτική τέχνη του ροκοκό.
Η φωτεινότητα του εσωτερικού της εκκλησίας είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Ο συνδυασμός των γλυπτών, των τοιχογραφιών, των γυψομαρμάρων και των χρωμάτων δίνει ένα αποτέλεσμα τόσο μα τόσο φωτεινό!!! Σαν να εκπέμπει φως το άγαλμα του Χριστού που βρίσκεται στο κέντρο της εκκλησίας! (το αντίθετο δηλαδή από την baroque Asam’s του Μονάχου).

“Πέσαμε” πάνω σε λειτουργία και ήταν πολύ κατανυκτική η όλη ατμόσφαιρα. Για λίγη ώρα ακούσαμε τη λειτουργία και μετά από λίγο διακριτικά αποχωρήσαμε μέσα από τον αρκετό κόσμο που είχε στο μεταξύ μαζευτεί.
Επισήμως απαγορεύονταν οι φωτογραφίες του εσωτερικού της εκκλησίας, με βάση τη σήμανση. Ανεπισήμως όμως, υπήρχε μια ψιλο – ανεκτικότητα στο θέμα, … οπότε:
R-IMG_5712.JPG



R-IMG_5710.JPG


Στην έξοδο συναντήσαμε ένα μαγαζάκι με λουκουμάδες. Νομίζω ότι κάποιος Θεός άκουσε την σκέψη μου και μου έφερε το λουκουμά… στο δρόμο μου. Kücherl πουλούσε, αλλά εγώ … λουκουμά έφαγα! Ο πολύ χαρωπός και εκδηλωτικός λουκουμαντζής που μας σέρβιρε ήταν και ο μοναδικός σε ολόκληρη την εκδρομή που έδειξε ότι χάρηκε που συνάντησε Έλληνες!
R-IMG_5716.JPG


NEUSCWANSTEIN CASTLE
Μετά από αυτό το ευχάριστο οπτικό και γευστικό διάλειμμα συνεχίσαμε για τα κάστρα του Λουδοβίκου. Σε πολύ λίγη ώρα είδαμε από μακριά μέσα από τα δέντρα να ξεπροβάλει η κορυφή του Neuschwanstein. Αυτό το παραμυθένιο κάστρο, διάσημο landmark της Γερμανίας, πηγή έμπνευσης του Walt Disney και καημός δικός μου να το δω από κοντά…ήταν πια μπροστά μου, το πλησίαζα!

R-IMG_5722.JPG


Μπορεί να είχαμε φροντίσει να βγάλω εισιτήρια διαδικτυακά για το κάστρο για να γλυτώσω τις ουρές, αλλά δεν φρόντισα να φτάσω την ώρα του ραντεβού στον γκισέ των εισιτηρίων. Γλύτωσα βέβαια την ουρά, αλλά το ραντεβού μας μετατοπίστηκε μιάμιση ώρα μετά. Μικρό το κακό. Από το να περίμενα μιάμιση ώρα στην ουρά καλύτερα να χαζεύω στα σουβενιρομάγαζα ή να ανέβουμε στο κάστρο με τα πόδια και με την ησυχία μας.

Αυτό και κάναμε. Χαζέψαμε στα μαγαζάκια, επισημάναμε τι θα ψωνίσουμε στο γυρισμό και καθίσαμε σε μια καντίνα για να φάμε …επιτέλους λουκάνικα!:) Φάγαμε currywurst. Εμένα μου φάνηκαν καταπληκτικά. Τώρα φταίει που μου αρέσει πολύ το κάρυ; Φταίει που μου άρεσε πολύ και το περιβάλλον; Φταίει που ικανοποιήθηκα που προλάβαμε να φάμε λουκάνικα στο παραπέντε πριν να φύγουμε από τη Γερμανία; Μπορεί να “φταίει” απλά ότι ήταν … πάρα πολύ νόστιμα. Ας μην ψάχνω άλλο να βρω δικαιολογίες γιατί μου άρεσαν όλα! :lol::lol:

Κάστρο Hohenschwanghau...
R-IMG_5730.JPG


Μετά σιγά σιγά πήραμε την ανηφόρα για το κάστρο. Υπήρχαν και άλλοι τρόποι για να προσεγγίσουμε το κάστρο. Θα μπορούσαμε να πάμε είτε με λεωφορείο (που δεν μας άρεσε καθόλου) ή να πάμε με άμαξα. Το τελευταίο το απορρίψαμε γιατί είχε ουρά από κόσμο και για να γλυτώσουμε και κανένα euro, γιατί δεν ήταν και φθηνά τα αλογάκια. Εμείς λοιπόν ποδαράτοι κάναμε μια όμορφη διαδρομή μέσα στο δάσος. Μόνο που ήταν ανηφορική! Μα σε αυτήν την εκδρομή πουθενά δεν γίνεται να φτάσω και να μην είμαι λαχανιασμένη; Μάλλον αυτό είναι το τίμημα όταν πηγαίνεις σε πολύ όμορφα μέρη. Να φτάνεις κουρασμένος.

R-IMG_5728.JPG



R-IMG_5732.JPG


R-IMG_5733.JPG

Βαριά η ανηφοριά...
R-IMG_5739.JPG



R-IMG_5744.JPG


Φτάσαμε στην είσοδο του κάστρου και νομίζοντας ότι έχουμε ακόμα χρόνο ξεκινήσαμε για την Μarienbrücke, τη γέφυρα από την οποία φαίνεται το κάστρο όπως το γνωρίζουν όλοι. Από την οπτική που δείχνει πιο …καρτποσταλικό,…πιο παραμυθένιο! Ακόμα και σε ένα παζλ που έχουμε στο σπίτι μας, φαίνεται το κάστρο από την οπτική αυτής της γέφυρας. Παζλ των 1000 κομματιών που δεν έχουμε καταφέρει να το ολοκληρώσουμε. Είναι πολύ δύσκολο να το φτιάξουμε, γιατί είναι τόσα πολλά τα χρώματα των δέντρων που το περιβάλλουν στην εικόνα του παζλ……όπως είναι και στην πραγματικότητα. Τώρα πια μπορώ να το πω με σιγουριά, τώρα που το βλέπω από κοντά…Μα τι φύση είναι αυτή! :eek::eek:

Η Marienbrucke από μακριά...
R-IMG_5764.JPG


Μόνο που όταν φτάσαμε στα μισά της διαδρομής για τη γέφυρα και συνειδητοποιήσαμε ότι είναι μακριά και δεν θα προλάβουμε το ραντεβού μας στην είσοδο του κάστρου αποφασίσαμε να …γυρίσουμε πίσω. Δεν φτάσαμε στην Marienbrucke. Κρίμα! Και είχα και λουκετάκι να κρεμάσουμε! Είχαμε όμως προλάβει και είχαμε δει αυτήν την καταπληκτική θέα...
R-IMG_5749.JPG


της κοιλάδας και των λιμνών που κείτονται χαμηλά. Ακόμα και το πατρικό κάστρο του Λουδοβίκου φαίνεται στο βάθος, το Hohenschwangau...
R-IMG_5747.JPG

Πολύ μερακλής αυτός ο βασιλιάς. Καλλιτέχνης και ανήσυχο πνεύμα. Πέρασε στην ιστορία με το τίτλο «ο τρελός βασιλιάς». Εγώ νομίζω ότι είναι πολύ άδικη υστεροφημία αυτή που του έχουνε προσδώσει. Απλά ήταν ένας πολύ εκκεντρικός βασιλιάς, με ιδιαίτερες συνήθειες, που του άρεσαν η αρχιτεκτονική και η μουσική. Και επειδή ασχολιόταν με αυτά και μόνο ενοχλούσε τον περίγυρό του.
Η ιστορία λέει ότι:
Μετά την ίδρυση της ενιαίας Γερμανίας ο Λουδοβίκος ο Β’ της Βαυαρίας (1864-1886) απομακρύνθηκε από την πολιτική και αφιερώθηκε όλο και περισσότερο σε αυτά που του άρεσαν περισσότερο, δηλ. στη κατασκευή κάστρων και στη μουσική. Κατασκεύασε επιβλητικά κάστρα-πύργους (Neuschwanstein, Herrenkimsee, Linderhof, Schlösschen), με ανάμεικτους αρχιτεκτονικούς ρυθμούς, δύο όπερες κ.α. και μετέτρεψε το εσωτερικό τους σε έναν ερμητικά κλειστό κόσμο πολυτέλειας και υπερβολής. Είχε ακόμα στα σχέδιά του την κατασκευή και άλλων κάστρων καθώς και συναυλιακών χώρων για τη μεγάλη του αδυναμία: τον συνθέτη Richard Wagner.

Όταν οι υπουργοί αμφισβήτησαν την οικονομική του πολιτική, εκείνος προσπάθησε να τους αντικαταστήσει συνεχίζοντας με τις ρομαντικές του φαντασιώσεις. Αυτοί όμως, τον κατηγόρησαν ως παράφρονα και τον οδήγησαν στην εκθρόνισή του με τη βοήθεια ενός ψυχιάτρου, που διέγνωσε ότι ο βασιλιάς είναι παρανοϊκός. Λίγες μέρες μετά την εκθρόνισή του ο Λουδοβίκος και ο ψυχίατρός του βρέθηκαν πνιγμένοι στη λίμνη Starnberg.
Και έτσι τελείωσε το παραμύθι….:(:(

R-IMG_5753.JPG

R-IMG_5757.JPG


R-IMG_5760.JPG


Στο κάστρο μπήκαμε ακολουθώντας και παρακολουθώντας ένα συμπαθέστατο μικροσκοπικό Γερμανό-ξεναγό. Το εσωτερικό του κάστρου είναι το ίδιο υπέροχο και εντυπωσιακό όσο και το εξωτερικό του. Αξίζει όποιος φτάσει μέχρι εδώ να μπει και μέσα. Συνδυάζει στοιχεία από τη βυζαντινή και τη γοτθική αρχιτεκτονική. Πολλές τοιχογραφίες απεικονίζουν σκηνές από έργα του Βάγκνερ. Όλα τα δωμάτια που είδαμε είναι καταπληκτικά, αλλά την αίθουσα του θρόνου και το εσωτερικό μπαλκόνι-σπηλιά, που είχε θέα την κοιλάδα…δεν θα τα ξεχάσω ποτέ.

Χαρακτηριστικό γνώρισμα του Thronsaal (της αίθουσας του θρόνου), είναι η απομίμηση του βυζαντινού μεγαλείου.
Στην αίθουσα του θρόνου μια σειρά κιόνων, που εκτείνονται στη μέση της, τη χωρίζουν σαν εκκλησία στο “μεσαίο ναό” και σε δύο άλλες πλευρές. Η βορινή πλευρά που ανυψώνεται σαν βωμός, με μαρμάρινα σκαλοπάτια, έχει αψιδωτό σχήμα (σαν τον τρούλο των εκκλησιών) και αποτελεί τη θέση του «χρυσελεφάντινου» θρόνου, ο οποίος όμως … λείπει. Δεν πρόλαβε να κατασκευαστεί, γιατί ο “αυτοκράτορας”… έφυγε!
Οι τοιχογραφίες της αψίδας δείχνουν αγγέλους, απόστολους, αγίους και γεγονότα από τη ζωή των ευσεβών βασιλιάδων. Οι απόστολοι έχουν σχεδιαστεί εκατέρωθεν του θρόνου και έτσι ώστε να κατευθύνονται προς αυτόν.
Ο σχεδιασμός της αίθουσας του θρόνου σαν εκκλησία υποδηλώνει την αντίληψη του Λουδοβίκου για το πώς έβλεπε τον εαυτό του. Τον έβλεπε όχι μόνο ως βασιλιά, αλλά και ως μεσολαβητή μεταξύ του Θεού και του κόσμου.
Το αποκορύφωμα ήταν ο πολυέλαιος, που είχε σχήμα στέμματος Βυζαντινού αυτοκράτορα!
Ο Ιουστινιανός είχε κάτι ανάλογο; Δεν είμαι σίγουρη. o_Oo_O Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτή η αίθουσα δεν ολοκληρώθηκε ποτέ!
Και δεν πρόλαβε να το χαρεί o Ludwig …, γιατί πέθανε νωρίς……..

Είναι αξιοσημείωτο ότι αυτό το κάστρο έγινε επισκέψιμο για το κοινό μόλις 6 εβδομάδες μετά το θάνατό του. Είναι γνωστή και η σχετική ατάκα «Χτίστηκε για έναν, αλλά το χαίρονται οι πολλοί»!

Η ξενάγηση στο εσωτερικό του κάστρου δεν διήρκησε πολύ. Πολύ λίγα διαμερίσματα μας έδειξαν. Σε μισή ώρα είμαστε πάλι έξω.
Δεν σταματήσαμε καθόλου στα μαγαζάκια του κάστρου. Πήραμε αμέσως την κατηφόρα ακολουθώντας μονοπατάκια που «έκοβαν» δρόμο μέσα από την ‘καρδιά΄ του δάσους αυτή τη φορά.

Μα τι φύση είναι αυτή! :shock::shock:
R-IMG_5768.JPG


R-IMG_5769.JPG


Φτάσαμε στα πρώτα μαγαζάκια της σειράς για να ψωνίσουμε σουβενίρ. Είχαμε εντοπίσει από το πρωί τι ήθελε ο καθένας και τώρα στοχευμένα πήγαμε σε τρία διαφορετικά μαγαζιά και ψωνίσαμε μικρά αναμνηστικά, φιγούρες ιπποτών και μινιατούρες κάστρα.

R-IMG_5772.JPG

Ακόμα και το μαγαζάκι με τα σουβενίρ μοιάζει παραμυθένιο...
R-IMG_5773.JPG


Σήμερα όλα ήταν υπέροχα. Η εκκλησία – έκπληξη Wieskirche, το παραμυθένιο κάστρο, ο περίπατος στη φύση, ο Λουδοβίκος, τα currywurst, ακόμα και τα σουβενίρ μας ήταν ιδιαίτερα και τα ευχαριστήθηκα.
"Χαλάστηκα" ήταν το τυποποιημένο παγωτό που πήραμε φεύγοντας στο χέρι, που δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου, γιατί ήταν πανάκριβο. Με 15€ τα τέσσερα παγωτά,…ούτε στη Βενετία. “Πουλάει” ο Λουδοβίκος….130 χρόνια μετά το θάνατό του!
Αποχαιρετίσαμε το κάστρο και καθώς απομακρυνόμασταν γυρνούσα και έριχνα κλεφτές ματιές καθώς μίκραινε με την απόσταση. Το σίγουρο είναι, ότι το εντυπωσιακό αυτό κάστρο που κατασκεύασε στη Γερμανία ο ρομαντικός βασιλιάς (δεν μπορώ να πω το «παρανοϊκός»), αποτελεί σήμερα πολύ σημαντικό τουριστικό προορισμό όλης της Ευρώπης., και δικαίως…

Τώρα, άντε πάλι στον αγώνα του να πάμε στην ώρα μας στο ξενοδοχείο. Η καθυστέρηση της μιάμισι ώρας παραπάνω στο κάστρο ήταν η αιτία που χάσαμε το Innsbruck. Τόση ώρα είχα υπόψη μου ότι θα διαθέταμε στην πόλη. Κρίμα…μιαν άλλη φορά.

Χωρίς να πάμε στο Innsbruck θα φτάναμε στην ώρα που είχα δηλώσει στο διαμέρισμά μας και μέσα στα όρια του check in.
Όλα καλά δηλαδή…μέχρι που συναντήσαμε κίνηση (στην 189), μετά η κίνηση έγινε ουρά και μετά η ουρά έγινε “να σβήσω τη μηχανή να μην χαλάμε βενζίνη”. Σε κάποια στιγμή που όλοι κάνανε αναστροφή ακολουθήσαμε και εμείς και με τη βοήθεια του δορυφόρου πήραμε ένα άλλο δρόμο, σαφώς μακρύτερο (επιστρέψαμε πίσω κάποια χιλιόμετρα και βγήκαμε στην Α12 από τον κόμβο του Imst) και μετά από μια ώρα χάσιμο, βγήκαμε τελικά στον αυτοκινητόδρομο Α12 (με συνέχεια στον Α22) με κατεύθυνση πια για την κοιλάδα Funes του Νότιου Τιρόλο, στη Βόρεια και Γερμανόφωνη Ιταλία, που ήταν το επόμενο διαμέρισμά μας.

Για κάποιο λόγο τα gps μας δεν δεχόντουσαν τη διεύθυνση που βάζαμε, ούτε και γειτονικές διευθύνσεις. Μάλλον έχουν λίγο διαφορετικό σύστημα διευθύνσεων στην περιοχή γιατί εκ των υστέρων κατάλαβα ότι αυτά που έβαζα σαν οδό, ήταν ονόματα οικισμών. Κάτι τέτοιο συνέβαινε. Εντελώς προσανατολιστικά καταφέραμε και φτάσαμε στο χωριό ή οικισμό θα έλεγα Santa Margarita, στο οποίο βρισκόταν το σπίτι μας. Ε! ήταν αδύνατο μέσα στη νύχτα, χωρίς να βοηθάει το gps να βρούμε το σπίτι. Τελικά, ύστερα από δεύτερο τηλέφωνο που κάναμε στον ιδιοκτήτη αναγκάσαμε τον άνθρωπο να έρθει να μας πάρει από τον κεντρικό δρόμο.

Το διαμέρισμα ήταν ένα απλό ευρύχωρο για 5 άτομα διαμέρισμα με πολύ καλά εξοπλισμένη κουζίνα. Αυτό που υποψιαζόμουν ήταν ότι θα πρέπει να βρίσκεται σε φοβερό σημείο και να έχει ωραία θέα, αλλά τώρα μέσα στη νύχτα δεν μπορούσα να το διαπιστώσω.
Μαγείρεψα πάλι τα δικά μου και φάγαμε βλέποντας λίγο τηλεόραση. Αυτή τη φορά δεν είχε US open αλλά “έπιανε” ΕΡΤ! o_Oo_O

Η κουζινίτσα μας αυτή ήταν η πρώτη που συναντήσαμε που είχε σουρωτήρι για τα μακαρόνια... Είναι φανερό ότι οι Ιταλοί είναι μακαρονάδες....
R-IMG_5781.JPG


Ύπνος βαρύς έπεσε………

Η διαδρομή που κάναμε σήμερα ήταν…
fallerhof2.jpg
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.497
Likes
11.811
Επόμενο Ταξίδι
?
Ερώτηση. Και γιατί δεν πήγατε μετά στην Marienbrucke να δείτε πανοραμικά το κάστρο?
Πόση ώρα περίπου είναι?
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Ερώτηση. Και γιατί δεν πήγατε μετά στην Marienbrucke να δείτε πανοραμικά το κάστρο?
Πόση ώρα περίπου είναι?

Ήταν καθαρά θέμα (έλλειψης) χρόνου. Δεν μας έπαιρνε να αφιερώσουμε άλλο χρόνο στο κάστρο γιατί δεν θα προλαβαίναμε το check in του επόμενου καταλύματός μας…..

Η απόσταση μέχρι την Marienbrucke σύμφωνα με τις ταμπέλες ήταν 20’ περπάτημα να πας και 20’ να γυρίσεις. Επειδή η διαδρομή είναι ανηφοριά – κατηφοριά και επειδή είναι και πανέμορφη λογικά θα χρειζόμασταν πάνω από ώρα για να δούμε στη γέφυρα. Χρειαζόμασταν άλλη μια ώρα τουλάχιστον, για να κατέβουμε κάτω μαζί με τα ψώνια που θα κάναμε, που σημαίνει ότι αφού βγήκαμε στις 4:15 από το κάστρο, θα φεύγαμε από το parking του κάστρου κατά τις 6:30. Το επόμενο κατάλυμά μας ήταν δυο ώρες μακριά και είχε check in μέχρι τις 8:00, όπου είχα ενημερώσει ότι θα φτάσουμε. Μας έτυχε στο δρόμο και η καθυστέρηση, οπότε τελικά στο κατάλυμα φτάσαμε κατά τις 9:30.

Όλα πήγαν πίσω λόγω της πρωινής καθυστέρησης, με τη λάθος κατεύθυνση που πήραμε το πρωί. Στο κάστρο αντί να μπούμε 1:15 που είχαμε το αρχικό ραντεβού τελικά μπήκαμε στις 3:00 και αφού δεν προλάβαμε να πάμε στη γέφυρα πριν το κάστρο … δεν πήγαμε καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι νόμιζα ότι η γέφυρα είναι πολύ πιο κοντά στο κάστρο από ότι ήταν τελικά και όποιος πάει να γνωρίζει ότι θέλει και αυτή το χρόνο της…..

Στο κάστρο Neuschwanstein υπολόγιζα να “φάμε” περίπου 3ωρο και τελικά “φάγαμε” 5ωρο και είχαμε και κλεισμένα εισιτήρια. Εκτός από την επίσκεψη σε προκαθορισμένη ώρα του κάστρου ήταν και το ανέβα-κατέβα (όλοι οι τρόποι θέλουν το χρόνο τους), ήταν και το φαγητό και τα σουβενίρ και το «χάζεμα» και οι φωτογραφίες … :icon_redface::icon_redface:
 

KostasLia

Member
Μηνύματα
311
Likes
1.749
Επόμενο Ταξίδι
για Βαλκάνια το κόβω
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ
Ήταν καθαρά θέμα (έλλειψης) χρόνου. Δεν μας έπαιρνε να αφιερώσουμε άλλο χρόνο στο κάστρο γιατί δεν θα προλαβαίναμε το check in του επόμενου καταλύματός μας…..

Η απόσταση μέχρι την Marienbrucke σύμφωνα με τις ταμπέλες ήταν 20’ περπάτημα να πας και 20’ να γυρίσεις. Επειδή η διαδρομή είναι ανηφοριά – κατηφοριά και επειδή είναι και πανέμορφη λογικά θα χρειζόμασταν πάνω από ώρα για να δούμε στη γέφυρα. Χρειαζόμασταν άλλη μια ώρα τουλάχιστον, για να κατέβουμε κάτω μαζί με τα ψώνια που θα κάναμε, που σημαίνει ότι αφού βγήκαμε στις 4:15 από το κάστρο, θα φεύγαμε από το parking του κάστρου κατά τις 6:30. Το επόμενο κατάλυμά μας ήταν δυο ώρες μακριά και είχε check in μέχρι τις 8:00, όπου είχα ενημερώσει ότι θα φτάσουμε. Μας έτυχε στο δρόμο και η καθυστέρηση, οπότε τελικά στο κατάλυμα φτάσαμε κατά τις 9:30.

Όλα πήγαν πίσω λόγω της πρωινής καθυστέρησης, με τη λάθος κατεύθυνση που πήραμε το πρωί. Στο κάστρο αντί να μπούμε 1:15 που είχαμε το αρχικό ραντεβού τελικά μπήκαμε στις 3:00 και αφού δεν προλάβαμε να πάμε στη γέφυρα πριν το κάστρο … δεν πήγαμε καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι νόμιζα ότι η γέφυρα είναι πολύ πιο κοντά στο κάστρο από ότι ήταν τελικά και όποιος πάει να γνωρίζει ότι θέλει και αυτή το χρόνο της…..

Στο κάστρο Neuschwanstein υπολόγιζα να “φάμε” περίπου 3ωρο και τελικά “φάγαμε” 5ωρο και είχαμε και κλεισμένα εισιτήρια. Εκτός από την επίσκεψη σε προκαθορισμένη ώρα του κάστρου ήταν και το ανέβα-κατέβα (όλοι οι τρόποι θέλουν το χρόνο τους), ήταν και το φαγητό και τα σουβενίρ και το «χάζεμα» και οι φωτογραφίες … :icon_redface::icon_redface:
Σε διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον όπως πάντα άλλωστε και σε θαυμάζω για αυτό το ταξίδι.
Όσο όμως το μελετάω καταλαβαίνω ότι γενικότερα είχατε πολύ αγχος με τον χρόνο και γενικότερα με την ώρα που φτάνατε στα δωμάτια. Ετσι την πατάνε συνηθως αυτοί ή μάλλον εμείς που θέλουμε να τα δούμε ΟΛΑ..
Το ίδιο πάθαμε και μεις στην Ρουμανία και από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου σε μελλοντικό roadtrip να αφήνω περισσότερη ώρα στην διαθεσή μας και ίσως να βάζω καμια επιπλέον διανυκτέρευση εκεί που βλέπω ότι είμαι οριακά..
Κρίμα που δεν προλάβατε την γέφυρα ..θα σου πω μόνο ότι οι φωτογραφίες από το σημείο εκείνο θα ήταν και οι ωραιότερες που θα είχες από το κάστρο. Θα σου ανέβαζα μερικές αλλά δεν τις έχω σε ηλεκτρονική μορφή σκέψου πόσα χρόνια έχουν περάσει!!!!
Επίσης αυτό που θυμάμαι έντονα ήταν ότι κοίταξα κάτω από την γέφυρα και ένω μεχρι τότε δεν φοβόμουν τα ύψη εκεί συνηδειτοποίησα ότι παίζει να έχω υψοφοβία (οπότε αν είσαι υψοφοβική μην αγχώνεσαι που δεν πρόλαβες)!!
Μου δίνεις ιδέες για μελλοντικά ταξίδια όχι ένα ουτε και δέκα βέβαια..οποτε περιμένω και έναν τελικό απολογισμό για το τέλος!!!τι αξιζε και τι όχι!!!
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Σε διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον όπως πάντα άλλωστε και σε θαυμάζω για αυτό το ταξίδι.
Όσο όμως το μελετάω καταλαβαίνω ότι γενικότερα είχατε πολύ αγχος με τον χρόνο και γενικότερα με την ώρα που φτάνατε στα δωμάτια. Ετσι την πατάνε συνηθως αυτοί ή μάλλον εμείς που θέλουμε να τα δούμε ΟΛΑ..
Το ίδιο πάθαμε και μεις στην Ρουμανία και από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου σε μελλοντικό roadtrip να αφήνω περισσότερη ώρα στην διαθεσή μας και ίσως να βάζω καμια επιπλέον διανυκτέρευση εκεί που βλέπω ότι είμαι οριακά..
Κρίμα που δεν προλάβατε την γέφυρα ..θα σου πω μόνο ότι οι φωτογραφίες από το σημείο εκείνο θα ήταν και οι ωραιότερες που θα είχες από το κάστρο. Θα σου ανέβαζα μερικές αλλά δεν τις έχω σε ηλεκτρονική μορφή σκέψου πόσα χρόνια έχουν περάσει!!!!
Επίσης αυτό που θυμάμαι έντονα ήταν ότι κοίταξα κάτω από την γέφυρα και ένω μεχρι τότε δεν φοβόμουν τα ύψη εκεί συνηδειτοποίησα ότι παίζει να έχω υψοφοβία (οπότε αν είσαι υψοφοβική μην αγχώνεσαι που δεν πρόλαβες)!!
Μου δίνεις ιδέες για μελλοντικά ταξίδια όχι ένα ουτε και δέκα βέβαια..οποτε περιμένω και έναν τελικό απολογισμό για το τέλος!!!τι αξιζε και τι όχι!!!

Ναι Λία μου, η αλήθεια είναι ότι από το απόγευμα και μετά της κάθε μέρας εμένα τουλάχιστον με έπιανε ένα άγχος σχετικά με το κατάλυμα. Ποιο πολύ άγχος όμως έχω μήπως περάσω δίπλα από κάποιο φοβερό αξιοθέατο και επειδή δεν γνωρίζω ότι υπάρχει εκεί να το προσπεράσω κατά λάθος και να μη το δω. :eek::eek: Θέλω να τα δω ΟΛΑ!
Σίγουρα στο μέλλον θα βάλω λίγο "αέρα" στα roadtrips, κάποιες ώρες την ημέρα, αλλά δεν νομίζω να βάλω ...ολόκληρη ημέρα! Θα σκέφτομαι πόσα θα μπορούσα να δω σε μια ολόκληρη ημέρα και δεν τα είδα, γιατί χαλάρωνα. Δεν θα μπορούσα....:lol::lol:
Το σίγουρο είναι ότι κάθε ταξίδι μας, μας κάνει σοφότερους. Το ευτύχημα είναι ότι με το travelstories που "μπλέξαμε" και τα ταξίδια των άλλων μας βοηθούν και μας κάνουν και αυτά σοφότερους επίσης...;);)
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.497
Likes
11.811
Επόμενο Ταξίδι
?
Ο καθένας μας έχει τα δικά του ταξιδιωτικά βίτσια:D αλλά συζήτηση να γίνεται: Μου κάνει εντύπωση που εξακολουθείς να λες πως δεν θα άλλαζες τίποτα και δεν σε ενόχλησε το άγχος με την ώρα και το τρέξιμο γιατί είδατε πολλά. Πιστεύεις όμως πως τα είδατε σωστά? Εγώ όποτε έκανα πασαλείμματα, είχα τύψεις μετά για το ότι δεν έβλεπα σωστά το μέρος και δεν του αφιέρωσα τον χρόνο που θα έπρεπε και στην ουσία δεν το απόλαυσα. Λες δεν θα έβαζες μια έξτρα μέρα να δεις μια πόλη γιατί θα χάσεις άλλα πράγματα? Δεν σκέφτεσαι όμως πως έτσι χάνεις ένα μέρος που έχει να προσφέρει πολλά για να δεις στο τρέξιμο και να επισκεφτείς άλλα μέρη. Νομίζω πως όσο ωριμάζουμε ταξιδιωτικά, το ''θέλω να τα δω ΟΛΑ'' πρέπει να μετριάζεται και να εστιάζουμε στην ποιότητα και όχι την ποσότητα.

Ξέρω, όμως πως λες ''δεν πάτε να λέτε εσείς. Εγώ σε 10 μέρες θα επισκέπτομαι 10 χώρες'':D Περί ορέξεως...
Οπότε άσε μας να λέμε και γράφε τη συνέχεια:)
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.601
Likes
8.129
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
ευχαριστουμε ..μια ωραια διαδρομη...
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Ο καθένας μας έχει τα δικά του ταξιδιωτικά βίτσια:D αλλά συζήτηση να γίνεται: Μου κάνει εντύπωση που εξακολουθείς να λες πως δεν θα άλλαζες τίποτα και δεν σε ενόχλησε το άγχος με την ώρα και το τρέξιμο γιατί είδατε πολλά. Πιστεύεις όμως πως τα είδατε σωστά? Εγώ όποτε έκανα πασαλείμματα, είχα τύψεις μετά για το ότι δεν έβλεπα σωστά το μέρος και δεν του αφιέρωσα τον χρόνο που θα έπρεπε και στην ουσία δεν το απόλαυσα. Λες δεν θα έβαζες μια έξτρα μέρα να δεις μια πόλη γιατί θα χάσεις άλλα πράγματα? Δεν σκέφτεσαι όμως πως έτσι χάνεις ένα μέρος που έχει να προσφέρει πολλά για να δεις στο τρέξιμο και να επισκεφτείς άλλα μέρη. Νομίζω πως όσο ωριμάζουμε ταξιδιωτικά, το ''θέλω να τα δω ΟΛΑ'' πρέπει να μετριάζεται και να εστιάζουμε στην ποιότητα και όχι την ποσότητα.

Ξέρω, όμως πως λες ''δεν πάτε να λέτε εσείς. Εγώ σε 10 μέρες θα επισκέπτομαι 10 χώρες'':D Περί ορέξεως...
Οπότε άσε μας να λέμε και γράφε τη συνέχεια:)

Σκοπός μου δεν ήταν να πάμε σε όσες περισσότερες χώρες μπορούσαμε σε δέκα ημέρες.
Σκοπός μας ήταν να φτάσουμε μέχρι το Μόναχο και να γυρίσουμε πίσω. Διαλέξαμε να γυρίσουμε πίσω, μέσω Ιταλίας και όχι από σχεδόν τον ίδιο δρόμο. Το πρόβλημα ήταν ότι είχα διαθέσιμες μόνο 13 ημέρες. Για την ακρίβεια είχα 12 ημέρες στη διάθεσή μου, τις οποίες τις ΅τράβηξᡨ και έγιναν 13.
Η αλήθεια είναι ότι αν είχα 14 ημέρες πάλι την ίδια διαδρομή θα έκανα. Αν είχα όμως 15 μάλλον θα πρόσθετα κι άλλα πράγματα να δούμε και ας ήμασταν στο τρέξιμο.
Γιατί;
Γιατί ανήκω στο είδος εκείνο των ταξιδιωτών που όταν δω αυτά που μου αρέσουν ή που αρέσουν στην παρέα μου … μετά θέλω να φύγω και να πάω… γι¨ άλλα.
Ανήκω στο είδος εκείνο των ταξιδιωτών που νιώθω τύψεις όταν αράζω πολύ ώρα για καφέ ή πολύ ώρα για φαγητό ή πολλές ώρες για ύπνο όταν είμαι σε ταξίδι. Αυτά θεωρώ ότι μπορώ να τα κάνω και στην Ελλάδα στο σπίτι μου.
Ανήκω στο είδος εκείνο των ταξιδιωτών που είμαι τουρίστας και όχι …περιηγητής. Δυστυχώς νιώθω ότι δεν έχω το χρόνο για να είμαι περιηγητής (που πολύ θα το ¨θελα).
Και πάλι όλα τα παραπάνω εξαρτώνται συχνά από την παρέα μου και τον προορισμό.
Η συγκεκριμένη εκδρομή -λόγω των παιδιών μου- ήταν και λίγο … εκπαιδευτική και ακράδαντα πιστεύω ότι εστίασα στην ποιότητα και ας προέκυψε και η ...ποσότητα. :rolleyes:
Τέλος…
Όπως λες και εσύ …περί ορέξεως….:icon_redface:
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
9η ημέρα - Νότιο Τιρόλο, ο άνθρωπος των πάγων & Βενετία η αγαπημένη!

Αυτό που αντίκρισα από τη βεράντα του διαμερίσματός μας στις 6:30 το πρωί που σηκώθηκα ήταν μια εικόνα…ειδυλλιακή.
Ήταν μια εικόνα που είχα δει κάποια στιγμή τυχαία στο internet, η οποία με μάγεψε τόσο, που έψαξα μανιωδώς μέχρι να μάθω αν βρίσκεται κάπου … και που, για να πάω να τη δω από κοντά! «Δούλεψε» πολύ το google street map και το google earth μέχρι που τη βρήκα. Υπάρχει τελικά, τη βρήκα, και τώρα είμαι μέρος της…..

Έμεινα πολύ ώρα να κοιτώ και να θαυμάζω….
R-IMG_5787.JPG


R-IMG_5788.JPG


R-IMG_5793.JPG


R-IMG_5794.JPG


R-IMG_5795.JPG


R-IMG_5804.JPG


20170907_094530.jpg


Με δυσκολία… προσγειώθηκα. Έφτιαξα πρωινά και ξύπνησα και τους υπόλοιπους, προσπαθώντας με την τσίμπλα στο μάτι να τους “τραβήξω” στη βεράντα λεγοντάς τους μα…! Δείτε…! “Δεν υπάρχει”…! :shock::shock:
Και από το μπαλκόνι μας, άρχισα να τραβώ φωτογραφίες, πολλές φωτογραφίες… ώσπου … τελείωσε η κάρτα μνήμης της φωτογραφικής μου μηχανής! Βέβαια… είχα κι άλλη για τη συνέχεια.
Έβγαλα φωτογραφίες από τη βεράντα μας, από το δρόμο, από την πίσω μεριά του σπιτιού, απ’ το παράθυρο, από παντού!
R-IMG_5805.JPG



R-IMG_5819.JPG


R-IMG_5823.JPG



R-IMG_5824.JPG


Φορτώσαμε το αυτοκίνητο μετά πόνου ψυχής...Ή μάλλον ήταν η πρώτη φορά που εγώ έκανα λίγο το κορόιδο με το φόρτωμα, γιατί "ασχολιόμουν" με τον περίγυρο. Με "τραβούσε" το περιβάλλον τόσο πολύ...

R-IMG_5813.JPG


R-IMG_5814.JPG


R-IMG_5819.JPG


R-IMG_5820.JPG


R-IMG_5821.JPG


R-IMG_5823.JPG


R-IMG_5824.JPG


R-IMG_5831.JPG



Όπως φαινόταν το "σπίτι" μας από την κορυφή του λόφου. Ένα μικρό σπίτι στο λιβάδι... κυριολεκτικά...
Μόνο που οι μυτερές κορυφές των Δολομιτών είχαν τον ήλιο πίσω τους, που μόλις είχε ανατείλει ...
Αλλά το απόγευμα που θα έχει τέλειο φωτισμό ...δεν θα είμαστε εδώ...
20170907_100503.jpg


Όχι ... δεν είναι η Λώρα Ινγκλις (από το "μικρό σπίτι στο λιβάδι")... Είναι ο γιος μου...
R-IMG_5834.JPG

Το "σπίτι" μας από κοντά...
R-IMG_5843.JPG


Αφού φορτώσαμε και πριν ακόμα φύγουμε (κλαψ…) προχωρήσαμε και περιηγηθήκαμε λίγο στην ευρύτερη κοιλάδα με το αυτοκίνητο ...
R-IMG_5844.JPG


R-IMG_5845.JPG


R-IMG_5847.JPG


R-IMG_5848.JPG


R-IMG_5858.JPG


R-IMG_5862.JPG


..... φτάνοντας ακόμα πιο κοντά στο κέντρο της φωτογραφίας (που είχα δει κάποτε στο internet), στο οποίο υπήρχε μια εκκλησία. Πρόκειται για το εκκλησάκι του San Giovanni.

Αυτή ήταν εικόνα: η εκκλησία του San Giovanni στο μέσο μιας καταπράσινης κοιλάδας (της Val di Funes) και στο βάθος να ξεπροβάλλουν οι κορυφές των Δολομιτών…
R-IMG_5863.JPG


R-IMG_5866.JPG


R-IMG_5869.JPG


R-IMG_5871.JPG


R-IMG_5875.JPG




20170907_103038.jpg



Δολομίτες αποκαλούνται τα όρη που βρίσκονται σε αυτήν την περιοχή της Ιταλίας. Ονομάζονται έτσι λόγω των (ομώνυμων) πετρωμάτων από τα οποία αποτελούνται και που τους προσδίδουν τις μυτερές και απότομες κορυφές καθώς και ένα χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα. Λόγω της ομορφιάς αυτού του … αρχιτεκτονικού θαύματος της φύσης ανακηρύχθηκαν από την Unesco Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
20170907_100429.jpg


Καλύτερα να μην το ‘βλεπα το μέρος. Ήταν τόσο όμορφα, που ήμουνα “για να σκάσω” που δεν αφιέρωσα άλλη μια μέρα εδώ. Ήθελα άλλη μια μέρα, για να κάνουμε πεζοπορικές διαδρομές από τις πολλές προκαθορισμένες που υπάρχουν στην περιοχή ή ακόμα και να πάμε μέχρι το διάσημο θέρετρο της Cortina που βρίσκεται βαθιά μέσα στους Δολομίτες. Τώρα θα γυρίσω πίσω και έχω απωθημένο. Θα ‘χω κλείσει πολλές «τρύπες» με αυτήν την εκδρομή δε λέω, αλλά θα έχω ανοίξει και άλλες. Δεν θα ήταν σωστό να γυρίσω πίσω και να είμαι πιο “ξεσηκωμένη” από πριν…

Φύγαμε, αφού εγώ έβαλα για τα καλά στο μυαλό μου ότι εδώ αξίζει και πρέπει να ξανάρθω…
Αχ! Αυτήν την Ιταλία δεν θα την τελειώσω ποτέ…..Αν και εδώ το τοπίο δεν μοιάζει και πολύ Ιταλικό. Εδώ τα σπιτάκια δείχνουν “Γερμανικά”, με ξύλινες επενδύσεις και πολύ επικλινείς στέγες και οι κάτοικοι φορούν κοντά παντελόνια Βαυαρικά…. Και οι οδοί στις πινακίδες είναι στα Γερμανικά (Villnöss), αλλά παρόλα αυτά …είμαστε σε Ιταλικό έδαφος! ;)

Επόμενη στάση για σήμερα ήταν η πόλη του Bolzano ή μάλλον πιο συγκεκριμένα το αρχαιολογικό μουσείο του Νότιου Τιρόλο.
Στο «South Tyrol Museum of Archaeology» φιλοξενείται ο Ötzi ή αλλιώς «Ο άνθρωπος των πάγων». Πρόκειται για μια ανθρώπινη μούμια, που βρέθηκε το 1991 σε υψόμετρο 3.200m στις Άλπεις στα σύνορα Ιταλίας-Αυστρίας.

IMG_4639.JPG


Ο Ötzi, που πήρε το όνομά του από την κοιλάδα Ötztal στην οποία βρέθηκε, είναι μια “υγρή” μούμια. Ο
ιστός, τα οστά και τα όργανα του είναι πολύ καλά διατηρημένα. Ο Ötzi είναι μοναδική περίπτωση
μούμιας στον κόσμο που έχει διατηρηθεί σχεδόν στο σύνολό του. Αυτό σημαίνει ότι ο Ötzi αποτέλεσε για
τους επιστήμονες πηγή πάρα πολλών πληροφοριών για τον άνθρωπο που έζησε στις Άλπεις, πριν 5.000
χρόνια.
Η διάσημη μούμια διατηρείται από το 1998 σε ένα κρύο κελί στο Μουσείο Αρχαιολογίας στο Bolzano,
υπό συνθήκες παγετώνα και παρακολουθείται με εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας. Συγκεκριμένα
βρίσκεται στους -6 ° C και σε 99% υγρασία και ψεκάζεται τακτικά με αποστειρωμένο νερό για να
αποφευχθεί η απώλεια της φυσικής υγρασίας.
Σε αυτό το κελί ήταν ξαπλωμένη όταν περάσαμε και την είδαμε μέσω ενός μικρού παραθύρου.

Οι φωτογραφίες απαγορεύονταν, αλλά μια ιδέα για το πώς την είδαμε μας δίνει και η παρακάτω:
IMG_4641.JPG
IMG_4643.JPG


Μια γιγάντια οθόνη touch screen σου έδινε πολλές πληροφορίες σχετικά με το σώμα που βρέθηκε στους πάγους...
R-IMG_20170907_124257.jpg


Εκτός από το σώμα του Ötzi, στο μουσείο είδαμε τα ρούχα του, τα όπλα του, καθώς και άλλα που σχετίζονται με την εποχή του χαλκού. Το πιο εντυπωσιακό όμως ήταν η αναπαράσταση του Ötzi όταν ήταν εν ζωή (και λίγο πριν πεθάνει). Σε μια αίθουσα στέκεται αγέρωχος ένας άνδρας 45 χρονών, με ύψος 1,60μ και βάρος 50 κιλά, που με υγρά μάτια ψάχνει γύρω του τον κίνδυνο. Γιατί ο Ötzi δολοφονήθηκε…..

R-IMG_5894.JPG
IMG_4650.JPG


Περάσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα μιάμιση ώρα μέσα στο μουσείο. Εκτός από τις αίθουσες με τα εκθέματα που είδαμε, παρακολουθήσαμε και την παρουσίαση ενός ξεναγού, ο οποίος επεξηγούσε με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο ζωής του Ötzi, τι έτρωγε, με τι ασχολιόταν, την κατάσταση της υγείας του, τις ικανότητές του και με πολύ ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ακόμα και για τις συνθήκες θανάτου του!!!

Ομολογώ ότι πήγα με μεγάλη περιέργεια σε αυτό το μουσείο και έφυγα πολύ ικανοποιημένη. Είχε εξαιρετική παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων που είχαν περισυλλέξει οι επιστήμονες από την εποχή της ανακάλυψης της μούμιας,

Το Bolzano λίγο το είδαμε. Είδαμε μόνο την περιοχή γύρω από το μουσείο και όσο περπατήσαμε από αυτό μέχρι το αυτοκίνητο. Δοκιμάσαμε όμως και το παγωτό του. Μόλις μπήκαμε Ιταλία εξάλλου και “επιβαλλόταν” ένα παγωτό έστω και πρωί.
R-IMG_5916.JPG

Μια μικρή άποψη από το παλιό και μεσαιωνικό κέντρο του Bolzano, με τα όμορφα Τυρολέζικα σπίτια του.
R-IMG_5881.JPG



R-IMG_5922.JPG


Πήραμε το αυτοκίνητό μας και βγήκαμε εύκολα στην Α22, με κατεύθυνση πια προς Βενετία. Στην ουσία είχαμε ήδη πάρει το δρόμο της επιστροφής από χθες, αλλά παρόλα αυτά θα ακολουθούσαν τρεις ημέρες και κάτι ακόμα, επί … Ιταλικού εδάφους. Είχε ακόμα “κι άλλα” το ταξίδι και μάλιστα “Ιταλικά”, που τόσο αρέσουν σε όλους μας. Εμείς οι μεγάλοι νιώθαμε πιο σιγουριά και άνετα στα γνωστά λημέρια της Ιταλίας, με τις τόσες φορές που έχουμε ξαναέρθει και στα παιδιά επίσης αρέσει η Ιταλία για … τα παγωτά, τις πίτσες, τα τόσα “ρωμαϊκά”, που ξέρουν ήδη από την Ιστορία, για τη Βενετία, τη Ρώμη και γενικά για …όλα!

Και εκεί που ταξιδεύαμε, έχοντας ανεβασμένη διάθεση…ακούμε ξαφνικά τη μικρή μας να λέει:
«Μπαμπά τι είναι αυτό το χαρτάκι στο τζάμι;»
«Ποιο … χαρτάκι;»
«Αμάν! Φάγαμε κλήση!»
«Από ποιον φάγαμε; Την Αστυνομία ή τη Δημοτική Αστυνομία; Γιατί; Για το παρκάρισμα; Αφού εκεί που το παρκάραμε δεν είχε παρκόμετρο. Πόσα να “φάγαμε”; Δε σταματάμε να δούμε;»
«Που να σταματήσω; Πρέπει να βρούμε parking στην Εθνική πρώτα. Λες να μας πήρανε τις πινακίδες;»

Μέχρι να βρούμε σημείο στο δρόμο για να κάνουμε στάση για να δούμε τι γίνεται … «λαχταρήσαμε». Παρόλο που επρόκειτο για μικρο-παράβαση (απλήρωτο παρκόμετρο), εμάς το μυαλό μας πήγε στο χειρότερο…μήπως μας έχουν πάρει τις πινακίδες. Πως θα γυρνούσαμε πίσω;;;;; :confused::confused:
Τελικά οι πινακίδες ήταν στη θέση τους και η κλήση ήταν από τη Δημοτική Αστυνομία. Ήταν ένα πρόστιμο των 41€.
Εμείς μέχρι τότε με τα παρκαρίσματα είμαστε πάρα πολύ τυπικοί και προσέχαμε υπέρ του δέοντος. Ακόμα και στην ερημιά της κοιλάδας Funes κάτω από τους Δολομίτες το πρωί που σταματήσαμε για 10’ για να βγάλουμε μια φωτογραφία…πληρώσαμε parking! Εδώ όμως στο Bolzano, δεν βάλαμε εισιτήριο γιατί δεν είδαμε και πουθενά παρκόμετρο. Παρκάραμε και μέσα δε ένα αδιέξοδο και έτσι…τη “φάγαμε”.
Βέβαια, ένα άλλο καλό όταν ταξιδεύεις με το δικό σου αυτοκίνητο (και όχι με νοικιασμένο) είναι ότι μπορεί να “φας” κλήση και να τη γλυτώσεις! Που θα σε βρει η Policia του Bolzano για να σου πάρει τα χρήματα; Εμείς το βράδυ θα είμαστε Βενετία, αύριο στη Ρώμη και μεθαύριο Ελλάδα…Τρέχα γύρευε δηλαδή! Βέβαια την τρομάρα … την “τρως”! «Καταχωρείται το γεγονός αυτό … στις συγκινήσεις του ταξιδιού» :icon_redface::icon_redface:

Τέλος καλό, όλα καλά. Εμείς πάντως φύγαμε χωρίς να κάνουμε επίσκεψη στα ταμεία του Bolzano και συνεχίσαμε το δρόμο μας προς τη Βενετία. Το επόμενο κατάλυμά μας βρισκόταν 25’ πριν τη Βενετία σε ένα χωριό ονόματι Pianiga, κοντά στην Autostrada (Α4). Είναι από τις ελάχιστες φορές που είμαστε στην ώρα μας στο ξενοδοχείο. Αν θέλαμε ας κάναμε και αλλιώς, γιατί στα “ψιλά” του booking είχα διαβάσει ότι το κατάλυμα αυτό είχε και πέναλτι σε περίπτωση που έφτανε κάποιος μετά το check in. Εμείς γύρω στις 4:00 είμαστε εκεί.

Το δωμάτιό μας ήταν ένα κλασικό, τυπικό δωμάτιο μικρού ξενοδοχείου, ευρύχωρο και με τα βασικά. Για ξενοδοχείο, που είναι κοντά στη Βενετία και για 5 άτομα ήταν από τα καλύτερα που μπορούσα να βρω και να είναι και οικονομικό.
Μέχρι να κάνουμε check in, να ψιλοετοιμαστούμε, να οργανωθούμε λίγο (γιατί θα ήταν και βροχερό απόγευμα), στη Βενετία φτάσαμε κατά τις 5:30 το απόγευμα.

Μόλις παρκάραμε και αρχίσαμε το περπάτημα … άρχισε και η βροχή! Ευτυχώς όμως ήταν βροχή τύπου shower, δηλαδή ότι πρέπει για να κάνουμε ρομαντική βόλτα μέσα στα στενά της Βενετίας και χωρίς τις ορδές του κόσμου που συνήθως την κατακλύζουν.
r-IMG_5945.JPG


r-IMG_5937.JPG


Η υπόλοιπη ημέρα συνεχίζεται σε επόμενο post με Βενετία .....
 

Attachments

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.614
Likes
22.500
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Αχ! ναι. Ομολογώ ότι οι δύο αυτές ημέρες, της Σλοβενίας και της Αυστρίας, που είχαν πολύ φύση, ήταν πολύ όμορφες. Θα ακολουθήσει και άλλη μία (αυτή της Βαυαρίας). Ήταν και αρκετά κουραστικές, αλλά αυτό ήταν στιγμιαίο. Τώρα που τις αναπολώ καθώς τις καταγράφω είναι σαν να τις ξαναζώ, κάτι που μου αρέσει πολύ!
Και να φανταστείς ότι μπήκαν στο πρόγραμμα πιο πολύ για να ευχαριστηθούν τα παιδιά. Και το καταευχαριστήθηκαν.
Μόνο που τώρα "ανέβηκε ο πήχης" και δεν ξέρω τι θα μπορεί να περιμένουν στο επόμενο...:lol::lol::lol:
Είχα βάλει στο "πάγο" την ιστορία σου, για τον λόγο που ξέρεις και για να πώ την αλήθεια, ανυπομονούσα να την συνεχίσω απο εκεί που την άφησα....και είχα δίκιο για αυτή την ανυπομονησία.....Έχει αλληθωρίσει το μάτι μου απο τις ομορφιές της φύσης και τα μνημεία της Unesco !!!! Σπήλαια, παγετώνες και του πουλιού το γάλα !!!!!
Συνεχίζω την ανάγνωση με μεγάλη ευχαρίστηση :)

Υ.Γ. Οι Άλπεις Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ε Σ...!!!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.614
Likes
22.500
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Από τον οποίο "λόγο" - αν κατάλαβα καλά - θα διαβάσουμε καμία ιστορία ή μπα.... :)
Αν έχεις όρεξη να δείς μνημεία της Unesco, μάλλον θα διαβάσεις! ...Και θα δείς....ΠΟΛΛΕΣ εκκλησίες :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.166
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom