• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

James

Member
Μηνύματα
1.017
Likes
5.452
Επόμενο Ταξίδι
Ανατολική Κρήτη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Πιο πολύ ράδιο αρβύλα μου ακούγεται, ο τρίτος που θεωρεί ότι υποκλάπηκαν τα στοιχεία του ενημερώνει την τράπεζα και όχι το booking, με σκοπό την άμεση ακύρωσή της προς αποφυγή περαιτέρω χρεώσεων. Ακόμη και με το booking να επικοινωνήσει θα τον παραπέμψει στην τράπεζα. Η πληρωμή δεν αποδεικνύει ποιος έκανε χρήση της υπηρεσίας, αλλά ποιος πλήρωσε γι' αυτήν. Τέτοια θέματα λύνονται εσωτερικά μεταξύ επιχείρησης και τράπεζας, όπως σε οποιαδήποτε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρέωσης, η ιστορία μπάζει από την αρχή.
Επίσης, αν μιλάμε για ηλεκτρονική χρέωση που προηγείται της διαμονής (συνήθως αρκετές ημέρες), δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι η παθούσα για να κινηθεί η σχετική διαδικασία πριν το check in του πελάτη; Δεν έχει και πολύ νόημα όλο αυτό.

Φαντάζομαι ότι κάπως έτσι υποτίθεται ότι έγινε. Η τρίτη της υπόθεσης επικοινώνησε με την τράπεζα, και από εκεί η τράπεζα με το booking.

Τώρα για το πότε το πήρε χαμπάρι, ε σου λέει τώρα το είδα, τώρα κάνω το παράπονο.
 

James

Member
Μηνύματα
1.017
Likes
5.452
Επόμενο Ταξίδι
Ανατολική Κρήτη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δεν ξέρω περισσότερα, δλδ ποιος έκανε παράπονο σε ποιον, ή με ποια σειρά.

Το ρεζουμέ είναι ότι ένας τρίτος ισχυρίζεται ότι κακώς χρεώθηκε η πιστωτική του. Δεν ήταν αυτός, δεν έμεινε, άρα θέλει τα λεφτά του πίσω. Και ότι τελικά το πετυχαίνουν.

Απλά έλεγα μήπως κάποιος εδώ ήξερε κάτι παραπάνω να μας διαφωτίσει.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Το οτι φανταζεσαι οτι εγινε με μεσολαβηση της τραπεζας, δεν σημαινει οτι εγινε και ετσι, εφοσον μεταφερεις φημες. Η τραπεζα ξεσκονιζει τα παντα, πχ τη βεβαιωση κρατησης που λεει ποιος εμεινε και εφοσον πιστοποιησει διαρροη ακυρωνει την καρτα. Και ποιος αποκλειει να εγινε οντως διαρροη? Μπορει να εγινε, φημες συζηταμε.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Το ρεζουμέ είναι ότι ένας τρίτος ισχυρίζεται ότι κακώς χρεώθηκε η πιστωτική του. Δεν ήταν αυτός, δεν έμεινε, άρα θέλει τα λεφτά του πίσω. Και ότι τελικά το πετυχαίνουν.
Μπα, κράτα μικρό καλάθι, αυτές είναι απάτες προνηπιακού σταδίου, υπάρχει πρωτόκολλο για την αντιμετώπισή τους. Οι απάτες πλέον είναι πολύ πιο εξελιγμένες. Κράτα ότι είναι μια ραδιο-αρβύλα, το πιθανότερο εκ του πονηρού, μπας και αντληθεί κάποια πληροφορία από κανα wanabe ερασιτέχνη απατεώνα. Δεν έχει νόημα η περαιτέρω συζήτηση.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Το παραπάνω δεν είναι ράδιο αρβύλα. Έχει συμβεί.

1 φορά πάντως που πήγα να κλείσω ξενοδοχείο (18 χρόνων τι κάρτα να έχω) και έκλεισα με του πατέρα μου σε αλυσίδα (best western) όχι μέσω booking αλλά απευθείας, μου ζήτησαν "credit card authorization letter" αλλιώς δεν θα με άφηναν να κάνω check in.

Επίσης ξέρω ξενοδοχεία που και μέσω booking ζητούν την ίδια φόρμα συμπληρωμένη.

Προφανώς το μέλος παραπάνω μιλάει για ξενοδοχείο της πλάκας και για μικρό απατεώνες. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν και φταίνε οι ξενοδόχοι, φοβούνται μην χάσουν την κράτηση και δεν ζητούν ότι χαρτί τους καλύπτει νομικά.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Δεν ξέρω περισσότερα, δλδ ποιος έκανε παράπονο σε ποιον, ή με ποια σειρά.

Το ρεζουμέ είναι ότι ένας τρίτος ισχυρίζεται ότι κακώς χρεώθηκε η πιστωτική του. Δεν ήταν αυτός, δεν έμεινε, άρα θέλει τα λεφτά του πίσω. Και ότι τελικά το πετυχαίνουν.

Απλά έλεγα μήπως κάποιος εδώ ήξερε κάτι παραπάνω να μας διαφωτίσει.
Ισχύει αυτό που λέει και ο @Ntt δηλαδή κανονικά δε μπορεί να γίνει χρέωση κάρτας ατόμου που δεν έχει κάνει την κράτηση. Αν κάποιος κάνει κράτηση μέσω booking με την κάρτα του αλλά δε μείνει ο ίδιος το δηλώνει σε πεδίο κατά την κράτηση. Αν κάνει την κράτηση για αυτόν αλλά πληρώσει με κάρτα που δεν είναι στο όνομα του χρειάζεται κάποιου είδους εξουσιοδότηση κατά το check in αλλιώς κανονικά δε πρέπει να γίνεται δεκτή η πληρωμή. Κανονικά δίνεις την κάρτα μαζί με διαβατήριο/ταυτότητα για να δουν ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Αυτό που λέω εγώ και ο @echo2011 ισχύει για ΚΑΘΕ αγορά με κάρτα τρίτου. Κανονικά ο πωλητής για να είναι καλυμμένος πρέπει να ζητήσει αυτή την αίτηση και αντίγραφο ταυτότητας.

Βέβαια αυτό καταντάει γελοίο.
Πρόσφατα στην Ελβετία έδωσα την κάρτα μου στη κοπέλα μου να ψωνίσει κάτι από κατάστημα της NIKE.

Παρόλο που με πήρε τηλέφωνο, τους είπα ότι είμαι εγώ κτλ κτλ, δεν δέχτηκαν με τίποτα.
Και μιλάμε για ευτελούς πράγματα τύπου 1 φόρμα και 2 κάλτσες (δηλαδή να έκλεβε κάρτα για να την χρεώσει 50 φράγκα?) γελοιότητα, αλλά ο νόμος είναι νόμος.

Σε άλλα μαγαζιά δεν είχα ποτέ θέμα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Θα το γράψω απλά: Έχουμε δυο γνωστούς και ένας από αυτούς έμεινε σε ξενοδοχείο με την κάρτα κάρτα του άλλου, χωρίς να ξέρουμε αν η πληρωμή έγινε ηλεκτρονικά ή με pin (βέβαια δεν γίνεται δεκτή πληρωμή με κάρτα τρίτου, αλλά χάριν ευκολίας ας πούμε ότι δεν το πρόσεξε ο υπάλληλος, εφόσον η συναλλαγή έγινε με φυσική κάρτα). Μετά τη διαμονή, ο έτερος ισχυρίζεται ότι δεν έμεινε αυτός στο ξενοδοχείο, φαντάζομαι προχωρώντας σε αμφισβήτηση συναλλαγής και μάλιστα παίρνει -λέει- τα λεφτά του πίσω (δεν αναφέρεται μετά από πόσο καιρό, αλλά αναφέρεται ότι τα παίρνει από την επιχείρηση με refund και όχι από την τράπεζα). Οπότε κάποιος που τα στοιχεία του έχει η επιχείρηση (συνήθως με φωτοαντίγραφο ταυτότητας/διαβατηρίου/διπλώματος) -και μετά την αμφισβήτηση της συναλλαγής είναι διαθέσιμα στις τραπεζικές και αστυνομικές αρχές- είτε έκανε συναλλαγή με κάρτα και pin, είτε ηλεκτρονικά με CVV. Τι δεν κολλάει, οεο; Δεν θα μπω στη διαδικασία αν απαιτήθηκε η υποβολή έγκλησης κατά τρίτου ή μηνυτήρια αναφορά κατά αγνώστου ή να κινηθεί νομικά η ίδια η τράπεζα, αλλά αν σας πείθει αυτή η ιστορία, τι να πω! Καλές αγορές στον Κωτσόβολο με την κάρτα του μπατζανάκη του κουμπάρου σας...
Το παραπάνω δεν είναι ράδιο αρβύλα. Έχει συμβεί.
1 φορά πάντως που πήγα να κλείσω ξενοδοχείο (18 χρόνων τι κάρτα να έχω) και έκλεισα με του πατέρα μου σε αλυσίδα (best western) όχι μέσω booking αλλά απευθείας, μου ζήτησαν "credit card authorization letter" αλλιώς δεν θα με άφηναν να κάνω check in.
Αυτό δεν παραπέμπει σε περιστατικό που έχει συμβεί, αντίθετα δείχνει ότι υπάρχουν στοιχειώδη μέτρα που ακολουθούν οι περισσότερες επιχειρήσεις.
 
Last edited:

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
1 φορά πάντως που πήγα να κλείσω ξενοδοχείο (18 χρόνων τι κάρτα να έχω) και έκλεισα με του πατέρα μου σε αλυσίδα (best western) όχι μέσω booking αλλά απευθείας, μου ζήτησαν "credit card authorization letter" αλλιώς δεν θα με άφηναν να κάνω check in.
Μην το μπλέκουμε, αυτά είναι αρχαίες ιστορίες. Το νομοκό πλαίσιο έχει πλέον αλλάξει (κι αν κάποιος χρησιμοποιεί τέτοια φόρμα, μάλλον το κάνει από συνήθεια ή είναι εκτός ΕΕ).
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.109
Likes
28.874
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι λέτε,αλλά πριν λίγες ημέρες διαπίστωσα ότι εδώ και ενάμιση χρόνο κυκλοφοράω με την κάρτα της γυναίκας μου και αυτή με την δικιά μου.Κανείς μα κανείς δεν μου ζήτησε ταυτότητα-διαβατήριο,παρά μόνο
το Pin .Τίποτε άλλο.Και έχω κάνει άπειρες συναλλαγές.
Το να κινηθεί νομικά το ξενοδοχείο εναντίον του πελάτη,αυτού που χρησιμοποίησε την κάρτα,δεν το σκέφτηκε
αυτός που ζητάει την αμφισβήτηση της πληρωμής;
Τι θα ισχυριστεί;Ότι την έχασα και μετά την ξαναβρήκα;Θα δηλώσει ότι την έχασε ή του την έκλεψαν;
Θα την ακυρώσει και μετά θα βγάλει καινούρια;Ψιλοαπατεωνιές που δεν πιάνουν.Κι εύκολα γίνετε μπέρδεμα και
μπλέξιμο.
 

vasilios

Member
Μηνύματα
61
Likes
123
καλησπερα σας.εκλεισα μεσω booking ξενοδοχειο χωρις να δωσω πιστωτικη καρτα. τωρα θελω να ακυρωσω και μου λεει οτι θα χρεωθω ολο το ποσο.πως γινεται αυτο χωρις να εχω δωσει καθολεου στοιχεια πιστωτικης?
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
καλησπερα σας.εκλεισα μεσω booking ξενοδοχειο χωρις να δωσω πιστωτικη καρτα. τωρα θελω να ακυρωσω και μου λεει οτι θα χρεωθω ολο το ποσο.πως γινεται αυτο χωρις να εχω δωσει καθολεου στοιχεια πιστωτικης?
Εχει το δικαιωμα το ξενοδοχειο να διεκδικησει δικαστικα τα χρηματα του αν το επιθυμει και το συμφερει. Νομικα το πατημα του κουμπιου της κρατησης που εκανες ισοδυναμει με υπογραφη συμβολαιου
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom