James
Member
- Μηνύματα
- 1.017
- Likes
- 5.448
- Επόμενο Ταξίδι
- Ανατολική Κρήτη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Πιο πολύ ράδιο αρβύλα μου ακούγεται, ο τρίτος που θεωρεί ότι υποκλάπηκαν τα στοιχεία του ενημερώνει την τράπεζα και όχι το booking, με σκοπό την άμεση ακύρωσή της προς αποφυγή περαιτέρω χρεώσεων. Ακόμη και με το booking να επικοινωνήσει θα τον παραπέμψει στην τράπεζα. Η πληρωμή δεν αποδεικνύει ποιος έκανε χρήση της υπηρεσίας, αλλά ποιος πλήρωσε γι' αυτήν. Τέτοια θέματα λύνονται εσωτερικά μεταξύ επιχείρησης και τράπεζας, όπως σε οποιαδήποτε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρέωσης, η ιστορία μπάζει από την αρχή.
Επίσης, αν μιλάμε για ηλεκτρονική χρέωση που προηγείται της διαμονής (συνήθως αρκετές ημέρες), δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι η παθούσα για να κινηθεί η σχετική διαδικασία πριν το check in του πελάτη; Δεν έχει και πολύ νόημα όλο αυτό.
Φαντάζομαι ότι κάπως έτσι υποτίθεται ότι έγινε. Η τρίτη της υπόθεσης επικοινώνησε με την τράπεζα, και από εκεί η τράπεζα με το booking.
Τώρα για το πότε το πήρε χαμπάρι, ε σου λέει τώρα το είδα, τώρα κάνω το παράπονο.