• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
ξενοδοχείο που έχω κάνει κράτηση από το booking μου έστειλε μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του booking αλλά δεν την είδα ποτέ.Σε ποιο ακριβώς σημείο του site μπορώ να βρω τα μηνύματα που έχω λάβει από τα ξενοδοχεία? Στο φακελάκι πάνω πάνω στην σελίδα γράφει "ειδοποιήσεις" και δεν έχει τίποτα εκεί. Μέσα στην κράτηση του κάθε ξενοδοχείου έχει πεδίο "Αποστολή email στο κατάλυμα" το οποίο με πετάει στο outlook και δεν έχει εισερχόμενα μηνύματα.
Που στο καλό είναι και δεν τα βρίσκω τα μηνύματα που έχω λάβει???
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.012
Likes
13.029
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
ξενοδοχείο που έχω κάνει κράτηση από το booking μου έστειλε μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του booking αλλά δεν την είδα ποτέ.Σε ποιο ακριβώς σημείο του site μπορώ να βρω τα μηνύματα που έχω λάβει από τα ξενοδοχεία? Στο φακελάκι πάνω πάνω στην σελίδα γράφει "ειδοποιήσεις" και δεν έχει τίποτα εκεί. Μέσα στην κράτηση του κάθε ξενοδοχείου έχει πεδίο "Αποστολή email στο κατάλυμα" το οποίο με πετάει στο outlook και δεν έχει εισερχόμενα μηνύματα.
Που στο καλό είναι και δεν τα βρίσκω τα μηνύματα που έχω λάβει???
Στο μαιλ σου δεν έρχονται αυτά τα μηνύματα;
 
Μηνύματα
664
Likes
2.983
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δεν μπορείς να δεις τα μηνύματα που έχεις κάνει μέσω booking στο site.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Στο μαιλ σου δεν έρχονται αυτά τα μηνύματα;
Συνήθως έρχονται στο email εκτός από μια εξαίρεση Που ενώ μου είχαν απαντήσει δεν το έλαβα ποτέ στο email. Και είναι επιβεβαιωμενο ότι το ξενοδοχείου είχε απαντήσει γιατί μου προώθησε όλη την σχετική αλληλογραφία.
Και επειδή από ένα ξενοδοχείο δεν έχω λάβει απάντηση στο email ψάχνω μήπως είναι κάπου τα μηνύματα μέσα στο booking.com.
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ξενοδοχείο που έχω κάνει κράτηση από το booking μου έστειλε μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του booking αλλά δεν την είδα ποτέ.Σε ποιο ακριβώς σημείο του site μπορώ να βρω τα μηνύματα που έχω λάβει από τα ξενοδοχεία? Στο φακελάκι πάνω πάνω στην σελίδα γράφει "ειδοποιήσεις" και δεν έχει τίποτα εκεί. Μέσα στην κράτηση του κάθε ξενοδοχείου έχει πεδίο "Αποστολή email στο κατάλυμα" το οποίο με πετάει στο outlook και δεν έχει εισερχόμενα μηνύματα.
Που στο καλό είναι και δεν τα βρίσκω τα μηνύματα που έχω λάβει???
πατα το ονομα σου και πηγαινε στην επισκοπηση, αριστερα απο τις ειδοποιησεις θα βγει και ενα αλλο εικονιδιακι για τα μηνυματα μεσω της πλατφορμας.
 

buffon85

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ισως να πρεπει να υπαρχουν μηνυματα, δεν το ξερω.
bookinh.jpg
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Συνήθως έρχονται στο email εκτός από μια εξαίρεση Που ενώ μου είχαν απαντήσει δεν το έλαβα ποτέ στο email. Και είναι επιβεβαιωμενο ότι το ξενοδοχείου είχε απαντήσει γιατί μου προώθησε όλη την σχετική αλληλογραφία.
Και επειδή από ένα ξενοδοχείο δεν έχω λάβει απάντηση στο email ψάχνω μήπως είναι κάπου τα μηνύματα μέσα στο booking.com.
Τα μηνύματα επικοινωνίας από/προς τον ιδιοκτήτη φαίνονται στο "Booking Assistant".
 

James

Member
Μηνύματα
1.017
Likes
5.444
Επόμενο Ταξίδι
Ανατολική Κρήτη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν το ερώτημά μου.
Πελάτισσα μου, μου ανέφερε ότι σε μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων που δουλεύει η αδερφή της, αραιά και πού έρχονται αντιμέτωποι με μία είδους "κομπίνα". Από την οποία μάλιστα δεν μπορούν να προφυλαχτούν.

Ύστερα από διαμονή ενός ζευγαριού, του κ. Παπατρέχα και της κ. Σούλασμπουλας, η οποία πληρώθηκε με πιστωτική κάρτα ενός τρίτου ατόμου, της κ. Τσάτραπατρα, εμφανίζεται η κ. Τσάτραπατρα και κάνει παράπονα στη Booking ότι κακώς χρεώθηκε η κάρτα της, εκείνη δεν έμεινε ποτέ στο εν λόγω ξενοδοχείο (πράγμα αληθές κατά τα άλλα).
Το ξενοδοχείο δεν μπορεί να κάνει κάτι και αναγκάζεται να επιστρέψει τα λεφτά στην ιδιοκτήτρια της κάρτας. Και μάλιστα δεν τους έχει συμβεί μία μόνο φορά.

Έχει ακούσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Διότι εμένα μου φάνηκε αρκετά περίεργο και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν το ερώτημά μου.
Πελάτισσα μου, μου ανέφερε ότι σε μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων που δουλεύει η αδερφή της, αραιά και πού έρχονται αντιμέτωποι με μία είδους "κομπίνα". Από την οποία μάλιστα δεν μπορούν να προφυλαχτούν.

Ύστερα από διαμονή ενός ζευγαριού, του κ. Παπατρέχα και της κ. Σούλασμπουλας, η οποία πληρώθηκε με πιστωτική κάρτα ενός τρίτου ατόμου, της κ. Τσάτραπατρα, εμφανίζεται η κ. Τσάτραπατρα και κάνει παράπονα στη Booking ότι κακώς χρεώθηκε η κάρτα της, εκείνη δεν έμεινε ποτέ στο εν λόγω ξενοδοχείο (πράγμα αληθές κατά τα άλλα).
Το ξενοδοχείο δεν μπορεί να κάνει κάτι και αναγκάζεται να επιστρέψει τα λεφτά στην ιδιοκτήτρια της κάρτας. Και μάλιστα δεν τους έχει συμβεί μία μόνο φορά.

Έχει ακούσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Διότι εμένα μου φάνηκε αρκετά περίεργο και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Πιο πολύ ράδιο αρβύλα μου ακούγεται, ο τρίτος που θεωρεί ότι υποκλάπηκαν τα στοιχεία του ενημερώνει την τράπεζα και όχι το booking, με σκοπό την άμεση ακύρωσή της προς αποφυγή περαιτέρω χρεώσεων. Ακόμη και με το booking να επικοινωνήσει θα τον παραπέμψει στην τράπεζα. Η πληρωμή δεν αποδεικνύει ποιος έκανε χρήση της υπηρεσίας, αλλά ποιος πλήρωσε γι' αυτήν. Τέτοια θέματα λύνονται εσωτερικά μεταξύ επιχείρησης και τράπεζας, όπως σε οποιαδήποτε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρέωσης, η ιστορία μπάζει από την αρχή.
Επίσης, αν μιλάμε για ηλεκτρονική χρέωση που προηγείται της διαμονής (συνήθως αρκετές ημέρες), δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι η παθούσα για να κινηθεί η σχετική διαδικασία πριν το check in του πελάτη; Δεν έχει και πολύ νόημα όλο αυτό.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.709
Η τραπεζα τι λεει? Υποχρεωνει τους επιχειρηματιες σε επιστροφη? Γιατι οι επιχειρηματιες μπορουν να στειλουν τα στοιχεια της κρατησης στην τραπεζα και να δικαιωθουν αν αμφισβητειται η συναλλαγη . Αυτο εφοσον οι τουριστες απευθυνονται στην τραπεζα, αλλα φυσικα κανουν παραπονα για απατη μονο στη booking. Προφανως η booking εχει τους λογους της να επιβαλλει επιστροφη χρηματων και ο επιχειρηματιας εχει τους λογους του να μην ψαχνει το δικιο του μεσω τραπεζας.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.251
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom