Το ξέρω , αλλά δεν μπορώ να βάλω μυαλό σε ηλίθιους. Μόνο όταν την πατήσουν θα μάθουν.Κακώς συνενοηθηκαν ιδιωτικά με τον ιδιοκτήτη, εκτός πλατφόρμας
Το ξέρω , αλλά δεν μπορώ να βάλω μυαλό σε ηλίθιους. Μόνο όταν την πατήσουν θα μάθουν.Κακώς συνενοηθηκαν ιδιωτικά με τον ιδιοκτήτη, εκτός πλατφόρμας
Στο μαιλ σου δεν έρχονται αυτά τα μηνύματα;ξενοδοχείο που έχω κάνει κράτηση από το booking μου έστειλε μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του booking αλλά δεν την είδα ποτέ.Σε ποιο ακριβώς σημείο του site μπορώ να βρω τα μηνύματα που έχω λάβει από τα ξενοδοχεία? Στο φακελάκι πάνω πάνω στην σελίδα γράφει "ειδοποιήσεις" και δεν έχει τίποτα εκεί. Μέσα στην κράτηση του κάθε ξενοδοχείου έχει πεδίο "Αποστολή email στο κατάλυμα" το οποίο με πετάει στο outlook και δεν έχει εισερχόμενα μηνύματα.
Που στο καλό είναι και δεν τα βρίσκω τα μηνύματα που έχω λάβει???
Συνήθως έρχονται στο email εκτός από μια εξαίρεση Που ενώ μου είχαν απαντήσει δεν το έλαβα ποτέ στο email. Και είναι επιβεβαιωμενο ότι το ξενοδοχείου είχε απαντήσει γιατί μου προώθησε όλη την σχετική αλληλογραφία.Στο μαιλ σου δεν έρχονται αυτά τα μηνύματα;
πατα το ονομα σου και πηγαινε στην επισκοπηση, αριστερα απο τις ειδοποιησεις θα βγει και ενα αλλο εικονιδιακι για τα μηνυματα μεσω της πλατφορμας.ξενοδοχείο που έχω κάνει κράτηση από το booking μου έστειλε μήνυμα μέσω της πλατφόρμας του booking αλλά δεν την είδα ποτέ.Σε ποιο ακριβώς σημείο του site μπορώ να βρω τα μηνύματα που έχω λάβει από τα ξενοδοχεία? Στο φακελάκι πάνω πάνω στην σελίδα γράφει "ειδοποιήσεις" και δεν έχει τίποτα εκεί. Μέσα στην κράτηση του κάθε ξενοδοχείου έχει πεδίο "Αποστολή email στο κατάλυμα" το οποίο με πετάει στο outlook και δεν έχει εισερχόμενα μηνύματα.
Που στο καλό είναι και δεν τα βρίσκω τα μηνύματα που έχω λάβει???
Τα μηνύματα επικοινωνίας από/προς τον ιδιοκτήτη φαίνονται στο "Booking Assistant".Συνήθως έρχονται στο email εκτός από μια εξαίρεση Που ενώ μου είχαν απαντήσει δεν το έλαβα ποτέ στο email. Και είναι επιβεβαιωμενο ότι το ξενοδοχείου είχε απαντήσει γιατί μου προώθησε όλη την σχετική αλληλογραφία.
Και επειδή από ένα ξενοδοχείο δεν έχω λάβει απάντηση στο email ψάχνω μήπως είναι κάπου τα μηνύματα μέσα στο booking.com.
Πιο πολύ ράδιο αρβύλα μου ακούγεται, ο τρίτος που θεωρεί ότι υποκλάπηκαν τα στοιχεία του ενημερώνει την τράπεζα και όχι το booking, με σκοπό την άμεση ακύρωσή της προς αποφυγή περαιτέρω χρεώσεων. Ακόμη και με το booking να επικοινωνήσει θα τον παραπέμψει στην τράπεζα. Η πληρωμή δεν αποδεικνύει ποιος έκανε χρήση της υπηρεσίας, αλλά ποιος πλήρωσε γι' αυτήν. Τέτοια θέματα λύνονται εσωτερικά μεταξύ επιχείρησης και τράπεζας, όπως σε οποιαδήποτε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρέωσης, η ιστορία μπάζει από την αρχή.Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν το ερώτημά μου.
Πελάτισσα μου, μου ανέφερε ότι σε μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων που δουλεύει η αδερφή της, αραιά και πού έρχονται αντιμέτωποι με μία είδους "κομπίνα". Από την οποία μάλιστα δεν μπορούν να προφυλαχτούν.
Ύστερα από διαμονή ενός ζευγαριού, του κ. Παπατρέχα και της κ. Σούλασμπουλας, η οποία πληρώθηκε με πιστωτική κάρτα ενός τρίτου ατόμου, της κ. Τσάτραπατρα, εμφανίζεται η κ. Τσάτραπατρα και κάνει παράπονα στη Booking ότι κακώς χρεώθηκε η κάρτα της, εκείνη δεν έμεινε ποτέ στο εν λόγω ξενοδοχείο (πράγμα αληθές κατά τα άλλα).
Το ξενοδοχείο δεν μπορεί να κάνει κάτι και αναγκάζεται να επιστρέψει τα λεφτά στην ιδιοκτήτρια της κάρτας. Και μάλιστα δεν τους έχει συμβεί μία μόνο φορά.
Έχει ακούσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Διότι εμένα μου φάνηκε αρκετά περίεργο και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.