• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.957
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
... Due to the continuous update and adjustments of rates and availability, we strongly suggest to make screenshots when making a reservation to support your position (if needed)...

https://www.booking.com/content/terms.en-gb.html

Παράγραφοι 7 και 9 (Disclaimer)
Ε ναι, δε λέει κάπου ότι ο ξενοδόχος μπορεί να αλλάξει τιμή που συμφώνησε, εκτός κι αν μου διαφεύγει κατι. Ισα-ισα λέει να βγάλεις μια φωτογραφία της κράτησης και να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου:

Λόγω των διαρκών ενημερώσεων και προσαρμογών σε τιμές και διαθεσιμότητας, σας συστήνουμε να λαμβάνετε στιγμιότυπα οθόνης όταν κάνετε κράτηση για να υποστηρίξετε τη θέση σας (εφόσον χρειαστεί).

Για καταναλωτές (στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Περιοχή): Σας συμβουλεύουμε να μας ειδοποιείτε για τυχόν παράπονα επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας. Αν το θέμα δεν επιλυθεί, μπορείτε να το ανεβάσετε στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Θα την βρείτε εδώ: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL.
 

Pilgrim

Member
Μηνύματα
90
Likes
137
Προσωπικά αν βρισκόμουν σε μια τέτοια περίπτωση θα το κυνηγούσα οσο μπορούσα και δεν θα πλήρωνα τη διαφορά. Επειδή όμως στην περίπτωση αυτή μιλάμε για κράτηση σε Αμερική ίσως να υπάρχει και πίεση χρόνου οπότε θα επικοινωνούσα μέσω email απευθείας με το ξενοδοχείο και θα προσπαθούσα να βρω μια συμβιβαστική λύση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.707
Οταν ο ξενοδοχος κανει νερα στη booking και το δωματιο ειναι με δωρεαν ακυρωση, σου τραβανε μια ωραιοτατη ακυρωση. Αν το ειχες προπληρωσει, θα μπορουσες να πιεσεις περισσοτερο.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.957
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Οταν ο ξενοδοχος κανει νερα στη booking και το δωματιο ειναι με δωρεαν ακυρωση, σου τραβανε μια ωραιοτατη ακυρωση. Αν το ειχες προπληρωσει, θα μπορουσες να πιεσεις περισσοτερο.
Ξαναλέω πάντως, σε δίκη μου παρόμοια περίπτωση που μου τράβηξαν μια ωραία ακύρωση, τους απειλησα με καταγγελία και μου ξαναεκανα την κράτηση με την αρχική τιμή, με την Expedia να καλύπτει τη διαφορά και μου έστειλε κι ένα voucher 50£ που ξεχασα να χρησιμοποιήσω. Οχι, δεν είχα προπληρωσει.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.957
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Φυσικα, ετσι ειναι στην expedia, hotels.com κλπ. Γι αυτο ειπα ειδικα για τη booking.
Στο amsterdam έχει έδρα κι η booking, στους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπάγεται, εγώ θα συμπλήρωναν τη φόρμα της καταγγελίας, αφού τους ενημερωνα για τις σχετικές ενέργειες.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.707
Δεν χανει κατι, αν προλαβαινει να κανει τις ενεργειες .
Αλλα επειδη πιθανον να ερθει η ακυρωση, καλο ειναι να κλεισει μια διαμονη μεχρι να ληξει η διαπραγματευση, σε περιπτωση που ληξει προς οφελος του ξενοδοχου, οπως προβλεπουν οι οροι της booking για τα error.
Το μειλ επιβεβαιωσης δεν λεει αν οι φοροι περιλαμβανονται? Γιατι αν το λεει, επρεπε να κατσαδιασει τον ξενοδοχο. Κατι που η booking δεν εδειξε να θελει να κανει ζητωντας ακυρωση η ιδια.
 
Last edited:

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.417
Το ταξίδι απ'ότι είπε είναι μετά από μήνες.Είτε ακυρώνεις,είτε δέχεσαι την νέα τιμή.
Όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου κατά την άποψη μου.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.957
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στο λινκ που έβαλε ο @babaduma στο άρθρο 2 λέει οτι τα λάθη δεν ειναι δεσμευτικά.

View attachment 280586
Τα "προφανή " λάθη, λέει.

Λοιπόν φίλος με σπίτι στο booking υποχρεώθηκε να δώσει το σπίτι για 5€ αντί για 50, σε παρόμοια περίπτωση πέρσι, όταν ο πελάτης διαμαρτυρήθηκε ότι θα καταγγείλει την booking. Ή κράτηση έγινε το Γενάρη, για τον Απρίλιο. Δεν το βρίσκω και τόσο χάσιμο χρόνου ένα μέιλ με απειλή καταγγελίας η τη συμπλήρωση της φόρμας, λίγα δευτερόλεπτα ειναι.

Edit: Μάλιστα απ ό,τι μου γράφει, είχε βάλει λάθος τιμή για όλο το μήνα, 5€ όλο το σπίτι, αντί για 50€. Του έγιναν τρεις κρατήσεις, υποχρεώθηκε από τη booking να τιμήσει μόνο την κράτηση για την οποία ο πελάτης απείλησε με προσφυγή στα αρμόδια όργανα, παρότι οι άλλες δύο ήταν για τον ίδιο μήνα. Κοινώς, μια χαρά έχει νόημα να στείλεις το μηνυματάκι σου.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.707
Προπληρωσε η οχι τα 5? Εχω κανει το ιδιο σε booking, 10 ευρω αντι 100, προπληρωμενα, η booking επεμενε για ακυρωση αλλα η κρατηση σωθηκε γιατι ειχε πληρωθει και το πηραν χαμπαρι μηνες μετα, κατι που δεν τους δικιολογουσε να εχουν τοσο καιρο τα λεφτα.
Οι ακυρωσιμες κρατησεις ειναι ρευστες. Εχω φαει 2 ακυρωσεις απο error σε booking επειδη ηταν απληρωτες.
Τεσπα, οποιος αρεσκεται οπως εγω στην αναζητηση error, δεν ψαχνει στη booking και με δυνατοτητα ακυρωσης.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.247
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom