Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.019
- Likes
- 52.800
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Tα πιο σοβαρά που μου έχουν τύχει (δε μιλάω τώρα να χάσω πτήση ή να ακυρωθεί, αυτά θα συμβούν αν πετάς συχνά, από τη Μικρονησία και τη Χιλή μέχρι τη Γαλλία) :
- Στη Βενεζουέλα έπαθα τροφική δηλητηρίαση που μετατράπηκε σε αντιδραστική αρθρίτιδα, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κινήσω τα άκρα μου και εν τέλει τίποτε πέραν του λαιμού μου, με έβαλαν σε ένα νοσοκομείο όπου νόμιζαν ότι είμαι Κουβανός και με πέταξαν στο πάτωμα επί 3 ημέρες, την 4η και 5η με έβαλαν σε κρεβάτι αλλά μου είπαν "δε θα χαρούμε αν ζήσεις ούτε και θα λυπηθούμε αν πεθάνεις κουμούνι" κι εν τέλει μια συγγενής ασθενούς ειδοποίησε την ελληνική πρεσβεία, που έστειλε τον Έλληνα ιερέα που έφαγε πόρτα. Μετά επιστράτευσαν τα μεγάλα μέσα, έστειλαν τον κουμπουροφόρο κύριο Κ, ο οποίος με έβγαλε, με έστειλε σε ιδιωτική κλινική και εν τέλει με φιλοξένησε μέχρι να μπορώ να κινούμαι αρχικά σε καροτσάκι και αργότερα κανονικά. Σε όλες αυτές τις μέρες φιλοξενίας διαπίστωσα πως ο διαπρεπής Έλλην της διασποράς ήταν ουσιαστικά η τοπική μαφία, κάτι ανάμεσα σε τοκογλυφο και παροχή προστασίας σε μαγαζιά με ενόπλους, εξαιρετικές ιστορίες.
- Στην Ινδία μπαίνω στο σταθμό του τραίνου, με το που αναχωρούμε από το σταθμό ακούω κάτι ουρλιαχτά και στρακαστρούκες αλλά δεν έδωσα σημασία (συνηθισμένες οι φασαρίες εκεί) και τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν η διαβόητη επίθεση των μουτζαχεντίν στη Βομβάη που καθάρισαν όποιον βρήκαν στο σταθμό της Βομβάης, έπιασαν ομήρους σε ξενοδοχεία κλπ. Εγώ φυσικά χαμπάρι δεν πήρα, αλλά το τελευταίο μέιλ που είχα στείλει στους δικούς μου (και στο Δευκαλίωνα, η πρώτη φορά που επικοινωνούσαμε!) ήταν "πάω στο σταθμό της Βομβάης". Αποτέλεσμα η μητέρα μου να με ψάχνει, εγώ δεν είχα κινητό εκείνα τα χρόνια, με δήλωσε αγνοούμενο, η πόλη στην οποία έφτασα μετά από 8 ώρες είχε διακοπή ρεύματος οπότε εξακολουθούσα να αγνοώ τι έχει γίνει κι ότι με αναζητά η πρεσβεία, έπεσα για ύπνο, την επόμενη πήγα να δω και κάτι κάστρα και συνειδητοποίησα ότι με έψαχναν την άααααλλη μέρα.
- Πάλι στην αγαπημένη Ινδία, κατεβαίνοντας από ένα λεωφορείο έπαθα ρήξη συνδέσμων στον αστράγαλο, το ταξίδι μου διαλύθηκε, αλλά με πήγαν σε ένα νοσοκομείο όπου ΚΑΝΕΙΣ δε μιλούσε Αγγλικά (γιατροί στην Ινδία που δε μιλάνε Αγγλικά...δε γίνονται αυτά), η αεροπορική δε με άφηνε να πετάξω και πέρασα μερικές εβδομάδες ακινητοποιημένος, τις πρώτες μέρες σε ένα νοσοκομείο όπου δυο φορές μπήκαν και σουλατσάριζαν αγελάδες
- Στην Ινδονησία έπαθα υπερκόπωση, αρρώστησα, μπήκα σε ένα νοσοκομείο και με είχαν για 3 μέρες με ορό. Ζήτησα από τις νοσοκομες να πάνε να στείλουν ένα μέιλ στη μάνα μου στα greeklish να ξέρει ότι είμαι (σχεδόν) καλά, αυτές το αντέγραφαν... όπως μπορούσαν αλλά μετά έμαθα ότι ταξίδευαν 2,5 ώρες κάθε μέρα για να πάνε σε ίντερνετ καφέ σε άλλη πόλη (μιλάμε για τα 90ς τώρα...)
- Σε πτήση από Ιαπωνία προς Βόρειο Κορέα μέσω Κίνας συνέβη αυτό
το υπέροχο περιστατικό στην Ωκεανία κατάπιε ο ωκεανός τη φωτογραφική μου μηχανή, ενώ στην Ινδονησία κάποτε από τα 2 καρυδότσουφλα που πήγαιναν στο Κομόντο βυθίστηκε το ένα κι επεράσαμε όμορφα όμορφα κοιμώμενοι στο κατάστρωμα (και βράχηκαν τα μισά μου φιλμ) και στην Κούβα την πρώτη φορά που πήγα μπήκε ένας πιτσιρικάς στο σχολείο όπου κοιμόμασταν το βράδυ και μου άρπαξε τα ρούχα και πέρασα 2 μήνες με αυτά που φορούσα για πιτζάμες συν 3 μπλουζάκια, 3 εσώρουχα και 2 σορτσάκια που έκαναν έρανο οι υπόλοιποι εθελοντές και μου χάρισαν (ρούχα στη χώρα δεν υπήρχαν).
- Φεύγοντας από το Τόγκο για το Μπενίν από... την ασυνήθιστη πλευρά δεν υπήρχε κανείς στα σύνορα λόγω αργίας, οπότε δε μας σφράγισαν τα διαβατήρια. Όταν πήγαμε στην επόμενη πόλη στην αστυνομία, ένας θεόρατος Ιμίν Νταντά μας κλείδωσε στο γραφείο του και μας ζήτησε μπαξίσι, του έδωσα το αντίστοιχο των 3 ευρώ τα οποία πέταξε επιδεικτικά μας είπε "πως θα έχουμε πρόβλημα" και μας κλείδωσε στο γραφείο του. Εμείς αρπάξαμε τους σάκους μας και το σκάσαμε από το παράθυρο κι εν τέλει πήγαμε σε άλλα σύνορα των δύο χωρών όπου είχαμε τη φαεινή ιδέα να... πηδήξουμε παράνομα προς το Τόγκο και να πούμε ότι τώρα εισερχόμαστε στο Μπενίν για πρώτη φορά (ώστε να μη στοιχειοθετείται το αδίκημα της παράνομης εισόδου στη χώρα), αλλά μας είδαν κι ευτυχώς έδειξαν κατανόηση, μας έδωσαν μια προσωρινή βίζα. Όταν τελικά πήγαμε στο Κοτονού και το Πορτονόβο, παρέδωσα στο immigration το διαβατήριό μου, το οποίο όμως μετά από 3 μέρες... το έχασαν κι έμεινα χωρίς διαβατήριο και χωρίς δικαίωμα να βγάλω άλλο (θεωρούμουν ακόμη ανυπότακτος εκείνη την εποχή, μέχρι να κερδίσω τη δίκη). Εν τέλει μπουκάρισα στο υπουργείο, με πήγαν σε έναν υφυπουργό ο οποίος είχε το διαβατήριό μου στο γραφείο του επειδή "το κατάλυμα που είχα δηλώσει δεν είχε σήμα του ΕΟΤ". Μου είπαν να πάω να τα βρω με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος... ο οποίος με έστειλε στον ΕΟΤ του Μπενίν (ναι, δεν κάνω πλάκα) όπου πήρα την πολυπόθητη σφραγίδα και μου επέστρεψαν το διαβατήριο, αλλά χωρίς τη βίζα, αφού δεν την είχαν εκδώσει. Υπό τον κίνδυνο να μου ξανακρατήσουν το διαβατήριο και να το χάσουν, αρνήθηκα να τους το δώσω και αντί βίζας μου έδωσαν... ένα postit (αυτά τα κίτρινα χαρτάκια που γράφουμε τα ψώνια και τα κολλάμε στο ψυγείο), το οποίο και περιέργως δέχθηκε ο κοιμισμένος φύλακας του Νίγηρα. Στον οποίο Νίγηρα δε μας άφηναν να βγούμε από την πρωτεύουσα λόγω απαγωγών της Αλ Κάιντα (εν τέλει αποκεφάλισαν κι ένα καημένο Γάλλο που είχε πάει για ένα γάμο και συμπέσαμε), αλλά εν τέλει τα καταφέραμε και γυρίσαμε κάπως τη χώρα, έστω και με συνοδεία κονβόι.
- Ωραίες ιστορίες είχαμε και στην κεντρική Ασία, αφού ο Θεός Κρεκούζας είχε βγάλει λάθος βίζα με αποτέλεσμα στην έξοδο από Ουζμπεκιστάν προς Τατζικιστάν ναι μεν να βγούμε από τη μία χώρα... αλλά να μη μας δέχεται η επόμενη... αλλά ούτε και η προηγούμενη μας άφηνε να γυρίσουμε με αποτέλεσμα να κοιμηθούμε σε ένα τζιπ ανάμεσα στα δύο φυλάκια
εδώ πιο αναλυτικά η διανυκτέρευση στην πράσινη γραμμή
- Από βαλίτσες και αεροπορικές πολλά επεισόδια όπως συνηθίζεται, αλλά η μια που ήταν μια αναστρέψιμη κατάσταση ήταν όταν μετακόμιζα από την Ελλάδα στην Κούβα, οπότε και η Ιμπέρια έχασε και τις δύο μου βαλίτσες με όλο μου το βιος: όχι μόνο ρούχα αλλά και ημερολόγια, πτυχία, τα άλμουμ με τις φωτογραφίες και δε βρέθηκαν ποτέ, χάθηκαν οριστικά.
- Δεν είναι ακριβώς ταξιδιωτικό, αλλά με απέλασαν από την Ινδονησία επειδή εργαζόμουν χωρίς βίζα, κάποτε στο Μιλάνο δεν είχαμε πού να κοιμηθούμε και η συνταξιδιώτισσά μου είχε γνωστό γιατρό που κανόνισε να κοιμηθούμε σε... ψυχιατρείο με τους τρόφιμους να ουρλιάζουν από όλες τις κατευθύνσεις το βράδυ, κάποτι πετάχτηκα μέχρι τη Λίμα δυο μέρες πριν το γάμο της πρώην μου... για να της κάνω πρόταση γάμου (μεγαλοφυής ιδέα, μου έφερε την κιθάρα στο κεφάλι) και στα νιατα μας κοιμηθήκαμε κρυφά μέσα στο Μάτσου Πίτσου και κοντέψαμε να πάθουμε κρυοπάγημα, τη δε επόμενη κάναμε το Ινκα Τρέιλ... ανάποδα (ξεκινώντας δηλαδή από το Μάτσου Πίτσου) για να μην πληρώσουμε τα 17$ που κόστιζε η είσοδος στο μονοπάτι κι επειδή φυσικά δεν είχαμε εισιτήρια για το τραίνο. Στο ίδιο ταξίδι γνωρίσαμε κάτι σάπιες που ενθουσιάστηκαν που ήμασταν λευκοί και ωραίοι (σε σχέση με τους ντόπιους στο Τρουχίγιο μοντέλα ήμασταν), μας πήγαν σε ένα μπαρ με άνδρες στρίππερ οι οποίοι όμως δεν εμφανίστηκαν και ξαφνικά όλο το κλαμπ (δηλαδή 20χρονες λυσσάρες Κέτσουα) μας σήκωσαν στην πίστα και φώναζαν "βγάλτε τα εσείς να δούμε λευκές π...", φύγαμε τρέχοντας.
- Στη Σρι Λάνκα τσακώθηκα με ένα τύπο ο οποίος προσπαθούσε να πουλήσει εκδρομή σε έναν αδαή μπακπάκερ στο 5πλάσιο της κανονικής τιμής κι όταν είδε πως του έφαγα τον πελάτη ξεσήκωσε όλο το χωριό και μας πήρε στο κυνήγι, με το συνταξιδιώτη μου τον Πάνο να έχει διάρροια και να μη μπορεί να τρέξει (κυριολεκτικά με το σκατό στην κάλτσα)
- Ωραίο περιστατικό ήταν κι κι αυτό με τα ΑΤΜ στη Βολιβία , όπως κι εκείνο με το ρεσεψιονίστ που κατούρησα στη γλάστρα του , αν και στο συγκεκριμένο ταξίδι μάλλον πιο σουρεάλ ήταν ο καραφλοχαιτάς γυμνιστής τρελός επιστήμων της NASA με σύνδρομο Asperger που είχα για συγκάτοικο στην Ανταρκτική, που ήταν όλη τη μέρα ξεβράκωτος
και στα δείπνα πήγαινε και ρωτούσε κάτι 70χρονες Τεξανές "αν έχουν να κάνουν σεξ τόσο καιρό που έχουν πιάσει αράχνες στο μ... τους", χωρίς να κατανοεί ότι η ερώτηση είναι προσβλητική.
- Έζησα και μια Αιθιοπία χωρίς άσφαλτο με λεωφορεία με σιδερένεις θέσεις κι μέση ταχύτητα 20χλμ/ώρα που η κίνηση σταματούσε στις 6 με αποτέλεσμα το λεωφορείο να σταματάει... όπου έτυχε να βρίσκεται στις 6 (στην έρημο, σε χωριό, σε κατσάβραχα) και κοιμόμασταν μαζί με τους ντόπιους... κάτω από το λεωοφορείο κάθε βράδυ, ένα Εκουαδόρ στις ασόβαρες εποχές του όπου ένας ξεναγός μας πρότεινε να μας πάει να δούμε απαγορευμένες φυλές στον Αμαζόνιο "θα έχουμε και πιστόλι μαζί μας, αλλά πλέον δεν επιτρέπεται να τους σκοτώνουμε", με λήστεψαν με πιστόλι μέσα σε δημόσιο λεωφορείο ντάλα μεσημέρι στη Γουατεμάλα, με "υιοθέτησαν" κάτι Μαυριτανοί πιτσιρικάδες που πήγαιναν στη Σενεγάλη για όργια και ... μπάτσελορ (ωραίες εποχές) και φυσικά δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ τιε περιπέτειες στα χωριά της Κίνας όπου επί μέρες αδυνατούσα να συνενοηθώ έστω και για τα βασικά όπως το πού είμαι, αν υπάρχει δρόμος ή τραίνο κοντά και τους Θιβετιανούς που μας έκρυβαν από την αστυνομία (πήγαμε σε εποχή που δεν έδιναν άδειες γιατί είχε αναταραχές στο Θιβέτ).
Φαντάζομαι ότι ξεχνάω κι άλλα, αλλά θα ξαναμπώ να συμπληρώσω, ωραία ιδέα να είναι κάπου μαζεμένα.
- Στη Βενεζουέλα έπαθα τροφική δηλητηρίαση που μετατράπηκε σε αντιδραστική αρθρίτιδα, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κινήσω τα άκρα μου και εν τέλει τίποτε πέραν του λαιμού μου, με έβαλαν σε ένα νοσοκομείο όπου νόμιζαν ότι είμαι Κουβανός και με πέταξαν στο πάτωμα επί 3 ημέρες, την 4η και 5η με έβαλαν σε κρεβάτι αλλά μου είπαν "δε θα χαρούμε αν ζήσεις ούτε και θα λυπηθούμε αν πεθάνεις κουμούνι" κι εν τέλει μια συγγενής ασθενούς ειδοποίησε την ελληνική πρεσβεία, που έστειλε τον Έλληνα ιερέα που έφαγε πόρτα. Μετά επιστράτευσαν τα μεγάλα μέσα, έστειλαν τον κουμπουροφόρο κύριο Κ, ο οποίος με έβγαλε, με έστειλε σε ιδιωτική κλινική και εν τέλει με φιλοξένησε μέχρι να μπορώ να κινούμαι αρχικά σε καροτσάκι και αργότερα κανονικά. Σε όλες αυτές τις μέρες φιλοξενίας διαπίστωσα πως ο διαπρεπής Έλλην της διασποράς ήταν ουσιαστικά η τοπική μαφία, κάτι ανάμεσα σε τοκογλυφο και παροχή προστασίας σε μαγαζιά με ενόπλους, εξαιρετικές ιστορίες.
- Στην Ινδία μπαίνω στο σταθμό του τραίνου, με το που αναχωρούμε από το σταθμό ακούω κάτι ουρλιαχτά και στρακαστρούκες αλλά δεν έδωσα σημασία (συνηθισμένες οι φασαρίες εκεί) και τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν η διαβόητη επίθεση των μουτζαχεντίν στη Βομβάη που καθάρισαν όποιον βρήκαν στο σταθμό της Βομβάης, έπιασαν ομήρους σε ξενοδοχεία κλπ. Εγώ φυσικά χαμπάρι δεν πήρα, αλλά το τελευταίο μέιλ που είχα στείλει στους δικούς μου (και στο Δευκαλίωνα, η πρώτη φορά που επικοινωνούσαμε!) ήταν "πάω στο σταθμό της Βομβάης". Αποτέλεσμα η μητέρα μου να με ψάχνει, εγώ δεν είχα κινητό εκείνα τα χρόνια, με δήλωσε αγνοούμενο, η πόλη στην οποία έφτασα μετά από 8 ώρες είχε διακοπή ρεύματος οπότε εξακολουθούσα να αγνοώ τι έχει γίνει κι ότι με αναζητά η πρεσβεία, έπεσα για ύπνο, την επόμενη πήγα να δω και κάτι κάστρα και συνειδητοποίησα ότι με έψαχναν την άααααλλη μέρα.
- Πάλι στην αγαπημένη Ινδία, κατεβαίνοντας από ένα λεωφορείο έπαθα ρήξη συνδέσμων στον αστράγαλο, το ταξίδι μου διαλύθηκε, αλλά με πήγαν σε ένα νοσοκομείο όπου ΚΑΝΕΙΣ δε μιλούσε Αγγλικά (γιατροί στην Ινδία που δε μιλάνε Αγγλικά...δε γίνονται αυτά), η αεροπορική δε με άφηνε να πετάξω και πέρασα μερικές εβδομάδες ακινητοποιημένος, τις πρώτες μέρες σε ένα νοσοκομείο όπου δυο φορές μπήκαν και σουλατσάριζαν αγελάδες
- Στην Ινδονησία έπαθα υπερκόπωση, αρρώστησα, μπήκα σε ένα νοσοκομείο και με είχαν για 3 μέρες με ορό. Ζήτησα από τις νοσοκομες να πάνε να στείλουν ένα μέιλ στη μάνα μου στα greeklish να ξέρει ότι είμαι (σχεδόν) καλά, αυτές το αντέγραφαν... όπως μπορούσαν αλλά μετά έμαθα ότι ταξίδευαν 2,5 ώρες κάθε μέρα για να πάνε σε ίντερνετ καφέ σε άλλη πόλη (μιλάμε για τα 90ς τώρα...)
- Σε πτήση από Ιαπωνία προς Βόρειο Κορέα μέσω Κίνας συνέβη αυτό
το υπέροχο περιστατικό στην Ωκεανία κατάπιε ο ωκεανός τη φωτογραφική μου μηχανή, ενώ στην Ινδονησία κάποτε από τα 2 καρυδότσουφλα που πήγαιναν στο Κομόντο βυθίστηκε το ένα κι επεράσαμε όμορφα όμορφα κοιμώμενοι στο κατάστρωμα (και βράχηκαν τα μισά μου φιλμ) και στην Κούβα την πρώτη φορά που πήγα μπήκε ένας πιτσιρικάς στο σχολείο όπου κοιμόμασταν το βράδυ και μου άρπαξε τα ρούχα και πέρασα 2 μήνες με αυτά που φορούσα για πιτζάμες συν 3 μπλουζάκια, 3 εσώρουχα και 2 σορτσάκια που έκαναν έρανο οι υπόλοιποι εθελοντές και μου χάρισαν (ρούχα στη χώρα δεν υπήρχαν).
- Φεύγοντας από το Τόγκο για το Μπενίν από... την ασυνήθιστη πλευρά δεν υπήρχε κανείς στα σύνορα λόγω αργίας, οπότε δε μας σφράγισαν τα διαβατήρια. Όταν πήγαμε στην επόμενη πόλη στην αστυνομία, ένας θεόρατος Ιμίν Νταντά μας κλείδωσε στο γραφείο του και μας ζήτησε μπαξίσι, του έδωσα το αντίστοιχο των 3 ευρώ τα οποία πέταξε επιδεικτικά μας είπε "πως θα έχουμε πρόβλημα" και μας κλείδωσε στο γραφείο του. Εμείς αρπάξαμε τους σάκους μας και το σκάσαμε από το παράθυρο κι εν τέλει πήγαμε σε άλλα σύνορα των δύο χωρών όπου είχαμε τη φαεινή ιδέα να... πηδήξουμε παράνομα προς το Τόγκο και να πούμε ότι τώρα εισερχόμαστε στο Μπενίν για πρώτη φορά (ώστε να μη στοιχειοθετείται το αδίκημα της παράνομης εισόδου στη χώρα), αλλά μας είδαν κι ευτυχώς έδειξαν κατανόηση, μας έδωσαν μια προσωρινή βίζα. Όταν τελικά πήγαμε στο Κοτονού και το Πορτονόβο, παρέδωσα στο immigration το διαβατήριό μου, το οποίο όμως μετά από 3 μέρες... το έχασαν κι έμεινα χωρίς διαβατήριο και χωρίς δικαίωμα να βγάλω άλλο (θεωρούμουν ακόμη ανυπότακτος εκείνη την εποχή, μέχρι να κερδίσω τη δίκη). Εν τέλει μπουκάρισα στο υπουργείο, με πήγαν σε έναν υφυπουργό ο οποίος είχε το διαβατήριό μου στο γραφείο του επειδή "το κατάλυμα που είχα δηλώσει δεν είχε σήμα του ΕΟΤ". Μου είπαν να πάω να τα βρω με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος... ο οποίος με έστειλε στον ΕΟΤ του Μπενίν (ναι, δεν κάνω πλάκα) όπου πήρα την πολυπόθητη σφραγίδα και μου επέστρεψαν το διαβατήριο, αλλά χωρίς τη βίζα, αφού δεν την είχαν εκδώσει. Υπό τον κίνδυνο να μου ξανακρατήσουν το διαβατήριο και να το χάσουν, αρνήθηκα να τους το δώσω και αντί βίζας μου έδωσαν... ένα postit (αυτά τα κίτρινα χαρτάκια που γράφουμε τα ψώνια και τα κολλάμε στο ψυγείο), το οποίο και περιέργως δέχθηκε ο κοιμισμένος φύλακας του Νίγηρα. Στον οποίο Νίγηρα δε μας άφηναν να βγούμε από την πρωτεύουσα λόγω απαγωγών της Αλ Κάιντα (εν τέλει αποκεφάλισαν κι ένα καημένο Γάλλο που είχε πάει για ένα γάμο και συμπέσαμε), αλλά εν τέλει τα καταφέραμε και γυρίσαμε κάπως τη χώρα, έστω και με συνοδεία κονβόι.
- Ωραίες ιστορίες είχαμε και στην κεντρική Ασία, αφού ο Θεός Κρεκούζας είχε βγάλει λάθος βίζα με αποτέλεσμα στην έξοδο από Ουζμπεκιστάν προς Τατζικιστάν ναι μεν να βγούμε από τη μία χώρα... αλλά να μη μας δέχεται η επόμενη... αλλά ούτε και η προηγούμενη μας άφηνε να γυρίσουμε με αποτέλεσμα να κοιμηθούμε σε ένα τζιπ ανάμεσα στα δύο φυλάκια
εδώ πιο αναλυτικά η διανυκτέρευση στην πράσινη γραμμή
- Από βαλίτσες και αεροπορικές πολλά επεισόδια όπως συνηθίζεται, αλλά η μια που ήταν μια αναστρέψιμη κατάσταση ήταν όταν μετακόμιζα από την Ελλάδα στην Κούβα, οπότε και η Ιμπέρια έχασε και τις δύο μου βαλίτσες με όλο μου το βιος: όχι μόνο ρούχα αλλά και ημερολόγια, πτυχία, τα άλμουμ με τις φωτογραφίες και δε βρέθηκαν ποτέ, χάθηκαν οριστικά.
- Δεν είναι ακριβώς ταξιδιωτικό, αλλά με απέλασαν από την Ινδονησία επειδή εργαζόμουν χωρίς βίζα, κάποτε στο Μιλάνο δεν είχαμε πού να κοιμηθούμε και η συνταξιδιώτισσά μου είχε γνωστό γιατρό που κανόνισε να κοιμηθούμε σε... ψυχιατρείο με τους τρόφιμους να ουρλιάζουν από όλες τις κατευθύνσεις το βράδυ, κάποτι πετάχτηκα μέχρι τη Λίμα δυο μέρες πριν το γάμο της πρώην μου... για να της κάνω πρόταση γάμου (μεγαλοφυής ιδέα, μου έφερε την κιθάρα στο κεφάλι) και στα νιατα μας κοιμηθήκαμε κρυφά μέσα στο Μάτσου Πίτσου και κοντέψαμε να πάθουμε κρυοπάγημα, τη δε επόμενη κάναμε το Ινκα Τρέιλ... ανάποδα (ξεκινώντας δηλαδή από το Μάτσου Πίτσου) για να μην πληρώσουμε τα 17$ που κόστιζε η είσοδος στο μονοπάτι κι επειδή φυσικά δεν είχαμε εισιτήρια για το τραίνο. Στο ίδιο ταξίδι γνωρίσαμε κάτι σάπιες που ενθουσιάστηκαν που ήμασταν λευκοί και ωραίοι (σε σχέση με τους ντόπιους στο Τρουχίγιο μοντέλα ήμασταν), μας πήγαν σε ένα μπαρ με άνδρες στρίππερ οι οποίοι όμως δεν εμφανίστηκαν και ξαφνικά όλο το κλαμπ (δηλαδή 20χρονες λυσσάρες Κέτσουα) μας σήκωσαν στην πίστα και φώναζαν "βγάλτε τα εσείς να δούμε λευκές π...", φύγαμε τρέχοντας.
- Στη Σρι Λάνκα τσακώθηκα με ένα τύπο ο οποίος προσπαθούσε να πουλήσει εκδρομή σε έναν αδαή μπακπάκερ στο 5πλάσιο της κανονικής τιμής κι όταν είδε πως του έφαγα τον πελάτη ξεσήκωσε όλο το χωριό και μας πήρε στο κυνήγι, με το συνταξιδιώτη μου τον Πάνο να έχει διάρροια και να μη μπορεί να τρέξει (κυριολεκτικά με το σκατό στην κάλτσα)
- Ωραίο περιστατικό ήταν κι κι αυτό με τα ΑΤΜ στη Βολιβία , όπως κι εκείνο με το ρεσεψιονίστ που κατούρησα στη γλάστρα του , αν και στο συγκεκριμένο ταξίδι μάλλον πιο σουρεάλ ήταν ο καραφλοχαιτάς γυμνιστής τρελός επιστήμων της NASA με σύνδρομο Asperger που είχα για συγκάτοικο στην Ανταρκτική, που ήταν όλη τη μέρα ξεβράκωτος
και στα δείπνα πήγαινε και ρωτούσε κάτι 70χρονες Τεξανές "αν έχουν να κάνουν σεξ τόσο καιρό που έχουν πιάσει αράχνες στο μ... τους", χωρίς να κατανοεί ότι η ερώτηση είναι προσβλητική.
- Έζησα και μια Αιθιοπία χωρίς άσφαλτο με λεωφορεία με σιδερένεις θέσεις κι μέση ταχύτητα 20χλμ/ώρα που η κίνηση σταματούσε στις 6 με αποτέλεσμα το λεωφορείο να σταματάει... όπου έτυχε να βρίσκεται στις 6 (στην έρημο, σε χωριό, σε κατσάβραχα) και κοιμόμασταν μαζί με τους ντόπιους... κάτω από το λεωοφορείο κάθε βράδυ, ένα Εκουαδόρ στις ασόβαρες εποχές του όπου ένας ξεναγός μας πρότεινε να μας πάει να δούμε απαγορευμένες φυλές στον Αμαζόνιο "θα έχουμε και πιστόλι μαζί μας, αλλά πλέον δεν επιτρέπεται να τους σκοτώνουμε", με λήστεψαν με πιστόλι μέσα σε δημόσιο λεωφορείο ντάλα μεσημέρι στη Γουατεμάλα, με "υιοθέτησαν" κάτι Μαυριτανοί πιτσιρικάδες που πήγαιναν στη Σενεγάλη για όργια και ... μπάτσελορ (ωραίες εποχές) και φυσικά δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ τιε περιπέτειες στα χωριά της Κίνας όπου επί μέρες αδυνατούσα να συνενοηθώ έστω και για τα βασικά όπως το πού είμαι, αν υπάρχει δρόμος ή τραίνο κοντά και τους Θιβετιανούς που μας έκρυβαν από την αστυνομία (πήγαμε σε εποχή που δεν έδιναν άδειες γιατί είχε αναταραχές στο Θιβέτ).
Φαντάζομαι ότι ξεχνάω κι άλλα, αλλά θα ξαναμπώ να συμπληρώσω, ωραία ιδέα να είναι κάπου μαζεμένα.