• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ακυρωση/Αλλαγή booking

panpan

Member
Μηνύματα
7.109
Likes
28.874
Όταν έρθει η κράτηση σου πρέπει να γράφει για το 30%.Αυτό το κάνουν οι
ξενοδόχοι επειδή έχουν δωρεάν ακύρωση να μην μπαίνουν άσχετοι ή κακόβουλοι
και δεσμεύουν δωμάτια και τα ελευθερώνουν στο παρά πέντε.
Αυτό τους το κάνανε συνήθως οι ανταγωνιστές τους.
Έχει το δικαίωμα ο ξενοδόχος να το κάνει αλλά πρέπει να το γράφει οπωσδήποτε
στους όρους της κράτησης.Αν δεν το αναφέρει αλλά το ζητά και δεν θέλεις να τα
δώσεις (για τους δικούς σου λόγους) ακυρώνεις την κράτηση και πας αλλού.
Ακόμα και αν τα δώσεις τα χρήματα και κάνεις την ακύρωση μέσα στις προθεσμίες
σου επιστρέφει ο ξενοδόχος τα χρήματα.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.109
Likes
28.874
Μπαίνω στον πειρασμό να το ακυρωςω γιατι τα έχω πάρει κι εγώ και νομίζω ότι λειτουργει καπως εκβιαστικά, αφού έχω κανει παράλληλη κράτηση σε άλλο.
Ακριβώς για αυτό το κάνουν για να διαφυλάξουν τα συμφέροντα τους.
Φαντάζεσαι να έχουν πολλαπλές κρατήσεις και από άλλους και να δείχνει το
ξενοδοχείο γεμάτο,να χάνει εν δυνάμει πελάτες και στο τέλος να τους ακυρώσεις.
Είναι αποτρεπτικό μέτρο των πολλαπλών κρατήσεων.
Αργά η γρήγορα θα εφαρμόζετε όλο κι από περισσότερους ξενοδόχους.
 

damasta

Member
Μηνύματα
196
Likes
401
Επόμενο Ταξίδι
ιού επιτρέποντος ΠΑΝΤΟΥ
Όταν έρθει η κράτηση σου πρέπει να γράφει για το 30%.Αυτό το κάνουν οι
ξενοδόχοι επειδή έχουν δωρεάν ακύρωση να μην μπαίνουν άσχετοι ή κακόβουλοι
και δεσμεύουν δωμάτια και τα ελευθερώνουν στο παρά πέντε.
Αυτό τους το κάνανε συνήθως οι ανταγωνιστές τους.
Έχει το δικαίωμα ο ξενοδόχος να το κάνει αλλά πρέπει να το γράφει οπωσδήποτε
στους όρους της κράτησης.Αν δεν το αναφέρει αλλά το ζητά και δεν θέλεις να τα
δώσεις (για τους δικούς σου λόγους) ακυρώνεις την κράτηση και πας αλλού.
Ακόμα και αν τα δώσεις τα χρήματα και κάνεις την ακύρωση μέσα στις προθεσμίες
σου επιστρέφει ο ξενοδόχος τα χρήματα.
ευχαριστω πολυ
η απαντηση σου ηταν ξεκαθαρη και διελυσε την συγχυση μου
καλο βραδυ
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.095
Likes
13.203
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Ακριβώς για αυτό το κάνουν για να διαφυλάξουν τα συμφέροντα τους.
Φαντάζεσαι να έχουν πολλαπλές κρατήσεις και από άλλους και να δείχνει το
ξενοδοχείο γεμάτο,να χάνει εν δυνάμει πελάτες και στο τέλος να τους ακυρώσεις.
Ok καταλαβαίνω τι λες. Θα έπρεπε να αλλάξουν το "καμία προπληρωμή" που λειτουργεί και ως κράχτης και να κάνουν σαφέστατο τι ζητάνε και με ποιο τρόπο και αν αυτό το ποσό επιστρέφεται ή όχι σε περίπτωση ακύρωσης. Ευθύνεται και το booking ή το hotels και ο ιδιοκτήτης για την ελλιπή ενημέρωση των χρηστών. Μην τα θέλουν όλα δικά τους.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Ακριβώς. Χάνουν κάθε αξιοπιστία όταν λένε ρητά στην επιβεβαίωση ότι δεν θα χρεωθεις και βλέπεις σε δυο μέρες χρέωση και όχι δέσμευση. Η δε τράπεζα μου είπε ότι μπορώ ακόμη και καταγγελία να κάνω και αμφισβήτηση της χρέωσης αφού δεν τους έχω εξουσιοδοτήσει για κάτι τέτοιο,
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.109
Likes
28.874
Έχεις δίκιο για αυτό που λες,για αυτό είπα ότι αν δεν το γράφει ο ξενοδόχος ,ή το κρατάς ή το αφήνεις.Παίζουν με τις λέξεις οταν λένε καμιά προπληρωμή.Τα χρήματα τα παίρνουν σαν εγγύηση.
 

damasta

Member
Μηνύματα
196
Likes
401
Επόμενο Ταξίδι
ιού επιτρέποντος ΠΑΝΤΟΥ
σημερα εκανα τις επαφες μου με καταλυμα και booking
το booking με εξυπηρετησε αμεσα(τηλ. )
βεβαια καθως ειπε και ο panapan εάν θελω την κρατηση πρεπει να δωσω προκαταβολή όμως διατηρω το δικαιωμα της δωρεαν ακυρωσης.
εκεινο που με ενοχλησε από μερια του ξενοδοχου η παραδοχή του για διαφορετικη πολιτικη προς ελληνες και διαφορετικη προς αλλοδαπους πελατες
 

vanda

Member
Μηνύματα
914
Likes
4.585
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Ακριβώς. Χάνουν κάθε αξιοπιστία όταν λένε ρητά στην επιβεβαίωση ότι δεν θα χρεωθεις και βλέπεις σε δυο μέρες χρέωση και όχι δέσμευση. Η δε τράπεζα μου είπε ότι μπορώ ακόμη και καταγγελία να κάνω και αμφισβήτηση της χρέωσης αφού δεν τους έχω εξουσιοδοτήσει για κάτι τέτοιο,
Μερικές φορές λέει στα ψιλά γράμματα ότι το ξενοδοχείο "μπορεί να κάνει δέσμευση ποσού ως εγγύηση", δεν λέει όμως ότι θα την κάνει.

Συνέβη σε εμένα, με ξενοδοχείο στη Λισσαβόνα(κράτηση από booking), το οποίο μου δέσμευσε όλο το ποσό της κράτησης ως εγγύηση, χωρίς να με ειδοποιήσει και το διαπίστωσα όταν πήγα να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα και δεν επαρκούσε το υπόλοιπο.

Επικοινώνησα με το booking, και μου είπανε ότι αν κάνω ακύρωση τα χρήματα θα επιστραφούν σε 10-15 ημέρες. Διαμαρτυρήθηκα γιατί χρειαζόμουνα το ποσό για άλλη χρήση και τελικά τα επιστρέψανε σε 2 ημέρες. Φυσικά μου είπανε ότι μου κάνανε χάρη.:mad:
 

mavroudaki

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Καλησπέρα, το πρωί έκανα κράτηση σε ξενοδοχείο το οποίο δεν χρειάζεται προπληρωμή και ισχύει δωρεάν ακύρωση. Παρόλα αυτά είχε σημείωση ότι μπορεί να προεγκρινει κάποιο ποσό. Όταν μου ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας δεν μου ζήτησε το CVV και είχε σημείωση μάλιστα ότι δεν χρειάζεται. Πριν λίγο μου έστειλε μήνυμα το booking ότι το κατάλυμα δεν κατάφερε να χρεώσει την πιστωτική κάρτα και να ενημερώσω την κάρτα δίνοντας μου σχετικό λινκ. Στο email επιβεβαίωσης παρόλα αυτά δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο προβλήμα κ η κράτηση ισχύει κανονικά. Οπότε θέλω να ρωτήσω να ενημερώσω την κάρτα και να μ δεσμεύσει πόσο ή να το αφήσω ως έχει. Ευχαριστώ!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.141
Καλησπέρα, το πρωί έκανα κράτηση σε ξενοδοχείο το οποίο δεν χρειάζεται προπληρωμή και ισχύει δωρεάν ακύρωση. Παρόλα αυτά είχε σημείωση ότι μπορεί να προεγκρινει κάποιο ποσό. Όταν μου ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας δεν μου ζήτησε το CVV και είχε σημείωση μάλιστα ότι δεν χρειάζεται. Πριν λίγο μου έστειλε μήνυμα το booking ότι το κατάλυμα δεν κατάφερε να χρεώσει την πιστωτική κάρτα και να ενημερώσω την κάρτα δίνοντας μου σχετικό λινκ. Στο email επιβεβαίωσης παρόλα αυτά δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο προβλήμα κ η κράτηση ισχύει κανονικά. Οπότε θέλω να ρωτήσω να ενημερώσω την κάρτα και να μ δεσμεύσει πόσο ή να το αφήσω ως έχει. Ευχαριστώ!
Αφού έστειλε mail μετά την κράτηση θα πρέπει να δώσεις τα στοιχεία της κάρτας για προέγκριση.Το γράφει όπως λες και στην κράτηση σαν σημείωση.Αν δεν το κάνεις μπορείς να βρεθείς χωρίς κράτηση όταν πας.
 

gregory79

Member
Μηνύματα
129
Likes
57
Καλησπέρα, το πρωί έκανα κράτηση σε ξενοδοχείο το οποίο δεν χρειάζεται προπληρωμή και ισχύει δωρεάν ακύρωση. Παρόλα αυτά είχε σημείωση ότι μπορεί να προεγκρινει κάποιο ποσό. Όταν μου ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας δεν μου ζήτησε το CVV και είχε σημείωση μάλιστα ότι δεν χρειάζεται. Πριν λίγο μου έστειλε μήνυμα το booking ότι το κατάλυμα δεν κατάφερε να χρεώσει την πιστωτική κάρτα και να ενημερώσω την κάρτα δίνοντας μου σχετικό λινκ. Στο email επιβεβαίωσης παρόλα αυτά δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο προβλήμα κ η κράτηση ισχύει κανονικά. Οπότε θέλω να ρωτήσω να ενημερώσω την κάρτα και να μ δεσμεύσει πόσο ή να το αφήσω ως έχει. Ευχαριστώ!
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν μια βδομάδα. Καλό είναι να επικοινωνήσεις με το booking ή το ξενοδοχείο. Εμένα παρόλο που το booking μετα απο επικοινωνια με το ξενοδοχειο μου ειπε οτι θα δοκιμαζαν να κανουν την προεγκριση, την επομενη μερα με ενημερωσαν οτι η κρατηση ακυρωθηκε.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.438
Likes
4.565
Καλησπέρα, το πρωί έκανα κράτηση σε ξενοδοχείο το οποίο δεν χρειάζεται προπληρωμή και ισχύει δωρεάν ακύρωση. Παρόλα αυτά είχε σημείωση ότι μπορεί να προεγκρινει κάποιο ποσό. Όταν μου ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας δεν μου ζήτησε το CVV και είχε σημείωση μάλιστα ότι δεν χρειάζεται. Πριν λίγο μου έστειλε μήνυμα το booking ότι το κατάλυμα δεν κατάφερε να χρεώσει την πιστωτική κάρτα και να ενημερώσω την κάρτα δίνοντας μου σχετικό λινκ. Στο email επιβεβαίωσης παρόλα αυτά δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο προβλήμα κ η κράτηση ισχύει κανονικά. Οπότε θέλω να ρωτήσω να ενημερώσω την κάρτα και να μ δεσμεύσει πόσο ή να το αφήσω ως έχει. Ευχαριστώ!
Σε πολλά ξενοδοχεία μου έχει τύχη μέσω του booking να μην μπορούν να κάνουν την κράτηση με συγκεκριμένη κάρτα μίας τράπεζας και στέλνουν φόρμα να βάλεις τα στοιχεία της κάρτας. Αν έχεις άλλη κάρτα από άλλη τράπεζα βάλε εκείνη. Το Booking δεν κάνει την κράτηση απλά δίνει τα στοιχεία στο ξενοδοχείο και η κράτηση γίνεται από αυτούς. Παρόλα αυτά το χαρτί της κράτησης που σου έχει αρχικά σταλεί από το booking (με την κράτηση το στέλνουν αυτόματα) αν δεν λυθεί το θέμα με την κάρτα πιθανότατα δεν θα ισχύει.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.743
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom