skoumpi
Member
- Μηνύματα
- 1.206
- Likes
- 1.101
Καλησπέρα για να μην ανοίγω αλλο θέμα θελω να κάνω μια ερώτηση. Πριν 10-15 μέρες εκανα κράτηση για ενα διαμέρισμα στη Ρώμη (booking.com). Ηρθε μail επιβεβαίωσης μιλήσαμε με τον ιδιοκτήτη για μεταφορά απο αεροδρόμιο κτλ και ολα καλά. Χτες μου στελνει μαιλ ο ιδιοκτήτης οτι δεν ειναι διαθέσιμο το διαμέρισμα και να μεινω το πρωτο βράδυ εκει και τα υπόλοιπα θα μας μεταφερει με δικά του εξοδα σε ενα άλλο και με και μας δινει και μια έκπτωση. Το άλλο όμως είναι κάπως μακρυά και δεν μου αρεσει. Σκέφτομαι λοιπόν να αρνηθώ... το θέμα είναι οτι δεν βρίσκω κάτι καλό και σε καλή τιμή γιατι πέρασαν οι μέρες.
Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση; Εχει τύχει σε κάποιον; Υπάρχει κάποια πολιτική για τις ακυρώσεις απο πλευράς ξενοδόχου;
Τι γίνεται σε αυτη την περίπτωση; Εχει τύχει σε κάποιον; Υπάρχει κάποια πολιτική για τις ακυρώσεις απο πλευράς ξενοδόχου;