• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ακυρωση/Αλλαγή booking

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.987
Δεν ακυρωσα εγκαιρα απο οτι αποδειχτηκε.. γιατι νομιζα οτι ειχα ακυρωσει πολυ νωριτερα, λογω του οτι στο σαιτ της aegean που ειχα κανει την κρατηση,μολις πηγαινα να κανω ακυρωση η αλλαγη μου εβγαζε οτι δεν υπαρχει η ιστοσελιδΑ η error. Επρεπε να το ειχα ψαξει περισσοτερο φυσικα,αλλΑ οπως αποδεικνυεται θελει πολλη προσοχη.
Δεν πρέπει να ασχολείσαι με το site της Aegean.Μέσω booking να διαχειρίζεσαι την κράτηση.Και φυσικά να μην ξεκινάς τελευταία στιγμή για την ακύρωση για να προλαβαίνεις κάθε απρόοπτο.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Στις 28 Φεβ έκανα κράτηση σε κεντρικό ξενοδοχείο της ΝΥ με κόστος 92 δολλάρια τη βραδιά με πρωινό και δωρεάν ακύρωση. Πίστευα οτι ήταν μια καλή προσφορά. Σήμερα μετά απο 11 μέρες μου ηρθε e-mail απο την booking λεέι τα εξής:

"Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και τηλεφωνικά για να συζητήσουμε ένα λάθος στην τελική για την κράτησή σας στο Hotel Central Fifth Avenue, αλλά δεν καταφέραμε να σας βρούμε.

Η πραγματική τιμή του Hotel Central Fifth Avenue είναι 219 USD/ ανά διανυκτέρευση, και όχι 92 USD όπως αναφέρεται στην κράτησή σας.

Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση .

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να επιβεβαιώσετε εάν αποδέχεστε την προσφορά ,διαφορετικά το κατάλυμα θα ακυρώσει την κράτησή σας, καθώς δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την κράτηση με τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή.

Παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας μέσα στις επόμενες 3 ημέρες ,ώστε να μας ενημερώσετε αν αποδέχεστε τη νέα τιμή.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία."

Εχει τύχει σε κάποιον κάτι τέτοιο και αν ναι τι έκανε?
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Στις 28 Φεβ έκανα κράτηση σε κεντρικό ξενοδοχείο της ΝΥ με κόστος 92 δολλάρια τη βραδιά με πρωινό και δωρεάν ακύρωση. Πίστευα οτι ήταν μια καλή προσφορά. Σήμερα μετά απο 11 μέρες μου ηρθε e-mail απο την booking λεέι τα εξής:

"Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και τηλεφωνικά για να συζητήσουμε ένα λάθος στην τελική για την κράτησή σας στο Hotel Central Fifth Avenue, αλλά δεν καταφέραμε να σας βρούμε.

Η πραγματική τιμή του Hotel Central Fifth Avenue είναι 219 USD/ ανά διανυκτέρευση, και όχι 92 USD όπως αναφέρεται στην κράτησή σας.

Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση .

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να επιβεβαιώσετε εάν αποδέχεστε την προσφορά ,διαφορετικά το κατάλυμα θα ακυρώσει την κράτησή σας, καθώς δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την κράτηση με τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή.

Παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας μέσα στις επόμενες 3 ημέρες ,ώστε να μας ενημερώσετε αν αποδέχεστε τη νέα τιμή.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία."

Εχει τύχει σε κάποιον κάτι τέτοιο και αν ναι τι έκανε?
Εφόσον η τιμή που το κλείσατε δεν είναι εξωπραγματικά χαμηλή και λόγω του ότι μεσολάβησε εύλογο χρονικό διάστημα, αν και δε ξέρω για πότε ακριβώς είναι η κράτηση, να επιμείνετε να τηρήσουν την αρχική τιμή.

Βέβαια δε ξέρω κατά πόσο η booking.com ως μεσολαβητής θα καταβάλει προσπάθεια καθότι αυτός είναι ο λόγος που πλέον αποτελεί την τελευταία μου επιλογή για κρατήσεις. Μου συνέβη ότι συνέβη σε εσάς δύο φορές απανωτα με την booking να νιπτει τας χείρας της.
 

spirosninja

Member
Μηνύματα
286
Likes
507
οποτε γινεται συχνα... ειχε γινει και σε ενα ζευγαρι φιλων μου. ειχαν κλεισει για Λονδινο απο Αυγουστο και τον Νοεμβριο τους εστειλαν το μαιλ. Ανταλλαξανε καμια 10αρια μαιλ και τελικα καταληξανε σε airbnb.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Άρα σε περιπτωση που βρεις καλή τιμή κάνεις κράτηση και ελπίζεις να μην δηλώσει το ξενοδοχείο λάθος?
 

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Καλησπέρα, είχα κάνει δύο κρατήσεις σε ξενοδοχεία και έλεγαν ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης μέχρι 7 Ιουνίου, σήμερα(6 Ιουνίου) ακύρωσα και τις δύο κρατήσεις, ωστόσο έγινε με χρέωση ολοκλήρου του ποσού και στα 2 καταλύματα. Ευτυχώς δεν έχω χρήματα στον λογαριασμό οπότε δεν έχω χρεωθει κάτι προς το παρόν. Σε επικοινωνία μου με την booking μου είπαν ότι αυτό οφείλεται στην διαφορά μερας μεταξύ των χωρών, έστειλαν μήνυμα στα ξενοδοχεία αλλά μου είπαν πως δεν μπορεί να γίνει κάτι και πρέπει να χρεωθω τα 600€ σύνολο. Είχε κανείς σας προηγούμενη εμπειρία και πως μπορώ να το αντιμετωπίσω? Έχουμε μαζέψει χρήματα με το ζόρι για αυτό το ταξίδι και τα 600€ θα μας έβγαζαν τελείως εκτός προϋπολογισμου. Επικοινώνησα και με την τράπεζα της οποίας ανήκει η κάρτα που έχω κάνει την κράτηση και μου είπαν πως εφόσον δεν έχει γίνει κάποια δέσμευση χρημάτων μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό. Παρακαλώ κάποια βοήθεια
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Καλησπέρα, είχα κάνει δύο κρατήσεις σε ξενοδοχεία και έλεγαν ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης μέχρι 7 Ιουνίου, σήμερα(6 Ιουνίου) ακύρωσα και τις δύο κρατήσεις, ωστόσο έγινε με χρέωση ολοκλήρου του ποσού και στα 2 καταλύματα. Ευτυχώς δεν έχω χρήματα στον λογαριασμό οπότε δεν έχω χρεωθει κάτι προς το παρόν. Σε επικοινωνία μου με την booking μου είπαν ότι αυτό οφείλεται στην διαφορά μερας μεταξύ των χωρών, έστειλαν μήνυμα στα ξενοδοχεία αλλά μου είπαν πως δεν μπορεί να γίνει κάτι και πρέπει να χρεωθω τα 600€ σύνολο. Είχε κανείς σας προηγούμενη εμπειρία και πως μπορώ να το αντιμετωπίσω? Έχουμε μαζέψει χρήματα με το ζόρι για αυτό το ταξίδι και τα 600€ θα μας έβγαζαν τελείως εκτός προϋπολογισμου. Επικοινώνησα και με την τράπεζα της οποίας ανήκει η κάρτα που έχω κάνει την κράτηση και μου είπαν πως εφόσον δεν έχει γίνει κάποια δέσμευση χρημάτων μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό. Παρακαλώ κάποια βοήθεια
Εγώ δεν καταλαβαίνω, αφού θα γίνει το ταξίδι, αν το αντιλήφθηκα σωστά, γιατί ακύρωσες και τα δυο καταλύματα, και μάλιστα τελευταία στιγμή; Έχεις κλείσει και σε τρίτο στο οποίο τελικά θα μείνεις; Και αν είναι έτσι, στην πνοή της λήξης της δωρεάν ακύρωσης αποφάσισες να αποδεσμεύσεις τα άλλα δύο; Ή δεν θα γίνει τελικά το ταξίδι;
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Χωρίς να είμαι δικηγόρος ή να έχω κλείσει μέσω booking θα απαντήσω με βάση την ψυχραιμία και την κοινή λογική.

Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να σε κυνηγήσει, θεωρητικά μόνο να πάνε δικαστικά (που δεν έχω ακούσει ποτέ κάποια τέτοια ιστορία μέχρι σήμερα).

Για άλλη μία φορά απορώ γιατί τα ξενοδοχεία να κρατήσουν μία κράτηση χωρίς valid κάρτα μετά το 1ο 24ωρο.
Εφόσον κράτησαν χωρίς δέσμευση χρημάτων την κράτηση μετά το 1ο/2ο/3ο 24ωρο και πάει λέγοντας θεωρώ αστείο το να κάνουν κάποια χρέωση.

Δηλαδή τι χρέωσαν ? τον αέρα?

Γνώμη μου επειδή υπάρχουν κουτοπόνηροι ξενοδόχοι (νόμιζαν ότι είναι έξυπνοι που δέχτηκαν κράτηση χωρίς valid κάρτα) που μπορεί να δοκιμάσουν να σε χρεώσουν αν βάλεις λεφτά στο λογαριασμό και μετά από 6 μήνες - 1 χρόνο κτλ, ακύρωσε την κάρτα. Γιατί αν στο μέλλον ξεχαστείς και π.χ. μετά από 6 μήνες βάλεις λεφτά μπορούν οι ξενοδόχοι να προσπαθήσουν να σε χρεώσουν (το έχει παραδεχτεί άτομο σε αυτό το forum).
Γενικά εφόσον οι ξενοδόχοι το έπαιξαν άνετοι και δέχτηκαν κρατήσεις χωρίς έγκυρη κάρτα και δέσμευση του ποσού το 1ο 24ωρο, καλή τους τύχη.

Και επειδή παλιότερα είχαμε την ίδια συζήτηση (ή παρόμοια) είναι σαν να καλείς π.χ. σε ένα κατάστημα να τους λες "κρατήστε μου το κινητό τάδε μοντέλο θα περάσω να το αγοράσω αύριο"
να σου ζητάνε κάρτα , να τους δίνεις μία χωρίς λεφτά να μην περάσει η δέσμευση χρημάτων και μετά από 3-4 ημέρες να έρθουν να σου πουν "Κάτσε φίλε μας είπες ότι θα περάσεις και δεν πέρασες, έλα να σε χρεώσουμε"
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Είναι η καινούρια εξυπνάδα που κυκλοφορεί στα φόρουμ (όχι εδώ). Έχει μάθει και η κουτσή Μαρία το booking, κλείνει μια ντουζίνα δωμάτια να υπάρχουν και τα ακυρώνει λίγο πριν το ταξίδι. Ας πούμε ότι τον κίνδυνο να ξεχαστείτε για μια μέρα και να πληρώσετε ακυρωτικά δεν τον υπολογίζετε, τον άνθρωπο με τα δωμάτια που περιμένει πελάτη και του ακυρώνετε τελευταία στιγμή δεν τον σκέφτεστε; Γι' αυτό το booking έχει καταντήσει εκεί που βρίσκεται λόγω τέτοιων μαζικών πρακτικών.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Ο North είπε μια μεγάλη αλήθεια, βέβαια το ίδιο το booking επικροτεί αυτό το είδος πελατη, αντι να κάνει cross check αλλά σου λέει "καλύτερα ποσότητα πελατών, παρά ποιότητα" επίσης αν στο παραπάνω post υπήρχε δέσμευση 600 ευρώ ο πελάτης θα το σκεφτόταν 2 φορές πριν κάνει αβερτα κρατήσεις.
Βέβαια όταν οι ξενοδόχοι δίνουν refundable μεχρι 1-2 ημέρες πριν ΚΑΛΑ να πάθουν. Ας βάλουν μυαλό όπως οι αεροπορικές.

Απορώ υπάρχει αεροπορική που μπορώ να κρατήσω το εισιτήριο 3 ή 6 μήνες τσάμπα και να αποφασίσω αν θα πετάξω 24 ώρες πριν ?
Όχι
Γιατί? Ας αναρωτηθούμε λοιπόν τι θα γινόταν.
 

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Είναι η καινούρια εξυπνάδα που κυκλοφορεί στα φόρουμ (όχι εδώ). Έχει μάθει και η κουτσή Μαρία το booking, κλείνει μια ντουζίνα δωμάτια να υπάρχουν και τα ακυρώνει λίγο πριν το ταξίδι. Ας πούμε ότι τον κίνδυνο να ξεχαστείτε για μια μέρα και να πληρώσετε ακυρωτικά δεν τον υπολογίζετε, τον άνθρωπο με τα δωμάτια που περιμένει πελάτη και του ακυρώνετε τελευταία στιγμή δεν τον σκέφτεστε; Γι' αυτό το booking έχει καταντήσει εκεί που βρίσκεται λόγω τέτοιων μαζικών πρακτικών.
Καλησπέρα και πάλι, από την στιγμή που το booking δίνει την δυνατότητα πολλαπλών κρατήσεων και ακύρωσης στη συνέχεια δεν θεωρώ πως αυτό που γίνεται είναι παράνομο η κατακριτέο. Είχα λοιπόν 4 κρατήσεις και λόγο αλλαγής των ημερομηνιών από πόλη σε πολη έπρεπε να ακυρώσω τις δύο εφόσον δεν είχαν διαθέσιμες διαφορετικές ημερομηνίες. Ναι λάθος μου που το έκανα τελευταία στιγμή, ωστόσο το ταξίδι απέχει ένα μήνα από σήμερα οπότε δεν το λες και τελευταία στιγμή, και επίσης δεν ανησυχώ για το εάν θα δώσουν το δωμάτιο η όχι Ιούλιο μήνα στο Ubud.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.151
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom