Πολύ σωστά!Νομίζω κανείς δεν σου είπε να δώσεις τα 600 ευρώ, ακόμη και όσοι διαφώνησαν μαζί σου.
Πολύ σωστά!Νομίζω κανείς δεν σου είπε να δώσεις τα 600 ευρώ, ακόμη και όσοι διαφώνησαν μαζί σου.
Ειναι τραπεζικα εξοδα τα ποσα που παρακρατηθηκαν. Δεν νομιζω πως μπορεις να κανεις κατι. Αν το καταλυμα ειχε στους ορους πως εχει το δικαιωμα να κανει χρεωση οποιαδηποτε στιγμη μετα την κρατηση δεν εχει κανει κατι παρανομο.Έκλεισα μέσω booking με δωρεάν ακύρωση διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη στις 12-2-20 . Στο mail επιβεβαίωσης στις σημαντικές πληροφορίες αναφέρουν τα εξής "After booking, guests will receive a rental agreement which must be signed and returned to the property management company electronically before payment is processed. If guests do not receive the agreement, please contact the property management company at the number on the booking confirmation. "το οποίο ήρθε ,ποτέ δεν το συμπλήρωσα αντίθετα στις 13-2-20 έκανα ακύρωση της κράτησης. Σε λίγο όμως είδα στο ebankig ότι μου χρέωσαν την κάρτα με 1904,54 δολαρια που σε ευρώ στην κάρτα μου μεταφράστηκαν σε 1788,12 ευρώ ενώ στο μήνυμα τους έλεγε οτι αν δεν το συμπληρώσω αυτό που στείλανε ακυρώνεται η κράτηση. Περιμένοντας να ξαναπάρω πίσω τα χρήματα μου αφού ειχα δωρεάν ακύρωση επικοινώνησα με το booking στις 25-2-20 , μου είπανε να κάνω υπομονή γιατί αυτά αργούν και να επικοινωνήσω μαζί τους στις 28-2-20. Επικοινώνησα τελικά στις 3-2-20 για να μου πούνε να τους στείλω την κίνηση της κάρτας μου, που να φαίνεται οτι έγινε η κράτηση απο το κατάλυμα. Μετα απο αλλεπάλληλα email και τηλεφωνήματα λαβανε το αποδεικτικό αλλά έπρεπε να ξανακάνω υπομονή για να επικοινωνησουν με το κατάλυμα. Περνώντας οι μέρες στις 11-2-20 είπανε οτι το booking θα βάλει τα χρήματά, πράγμα που έγινε μου βάλανε στο πορτοφόλι του booking 1678,82 ευρύ δηλαδή 110 ευρώ λιγότερα. Και σήμερα ω του θαύματος, μετά από 1 μήνα από την ακύρωση, βλέπω στο ebankig ότι το κατάλυμα μου επιστρέφει 1641,70 ευρώ αλλά μου ήρθε και μήνυμα ότι μπορεί να τα πάρει πίσω φαντάζομαι όταν τα διεκδικήσει το booking απο αυτούς. Η ιστορία μου έδειξε ότι όταν θα τα πάρουν πίσω πάλι θα πληρώσω ακριβότερα και δεν ξέρω ακόμα αυτή η δωρεαν ακύρωσή πόσο θα μου κοστίσει. Η booking νίπτει τας χείρας της και μου λέει οτι πρέπει να ειμαι και ευχαριστημενη γιατί αυτοί με βοήθησαν. Αναρωτιέμαι είμαι πολύ κορόιδο η μπορώ να κάνω κάτι ?
Το οτι ΔΕΝ συμπληρωσα το εντυπο τους για να προχωρησουν στην επεξεργασια της πληρωμης οπως ζητουσαν δεν εχει καμια σημασια ?Ειναι τραπεζικα εξοδα τα ποσα που παρακρατηθηκαν. Δεν νομιζω πως μπορεις να κανεις κατι. Αν το καταλυμα ειχε στους ορους πως εχει το δικαιωμα να κανει χρεωση οποιαδηποτε στιγμη μετα την κρατηση δεν εχει κανει κατι παρανομο.
Τωρα χωρις να γνωριζω τους ορους κρατησης και την πολιτικη ακυρωσης δεν μπορω να απαντησω αλλα υποθετω πως το εντυπο το χρειαζονταν για την περιπτωση που δεν μπορουσαν να χρεωσουν την καρτα (ειχες μπλοκαρει συναλλαγες εξωτερικο, εξαντληση οριου συναλλαγων κλπ).Το οτι ΔΕΝ συμπληρωσα το εντυπο τους για να προχωρησουν στην επεξεργασια της πληρωμης οπως ζητουσαν δεν εχει καμια σημασια ?
Λιγη υπομονη ακομη. εγω περιμενω δυο εβδομαδες κι ακομη δεν τα πηρα, θα αρχισω να ανησυχω μετα την τριτη εβδομαδα .Καλησπέρα!
Είχα κάνει κράτηση για Μαδρίτη για τέλη Μαΐου με δωρεάν ακύρωση. Μέρος του ποσού χρεώθηκε αμέσως μετά την κράτηση. Πριν μια βδομάδα έκανα ακύρωση αλλά δε μου έχουν επιστραφεί ακόμα. Συνήθως μετά από πόσο καιρό επιστρέφονται; Είναι και δύσκολη η κατάσταση στην Ισπανία και έλεγα να μην στείλω ακόμα mail στον ξενοδόχο.
Υπομονή, μου πήρε πάνω από 20 μέρες για να έρθουν τα χρήματα πίσω στο λογαριασμό μου στο booking και από εκεί να τα ζητήσω στη κάρτα μου. Περιμένω πλέον να τα δω και τραπεζικά.Καλησπέρα!
Είχα κάνει κράτηση για Μαδρίτη για τέλη Μαΐου με δωρεάν ακύρωση. Μέρος του ποσού χρεώθηκε αμέσως μετά την κράτηση. Πριν μια βδομάδα έκανα ακύρωση αλλά δε μου έχουν επιστραφεί ακόμα. Συνήθως μετά από πόσο καιρό επιστρέφονται; Είναι και δύσκολη η κατάσταση στην Ισπανία και έλεγα να μην στείλω ακόμα mail στον ξενοδόχο.
Καλησπέρα, το είχα απαντήσει αλλά κάπου χάθηκε το μήνυμα.@thaliaper @psilos3 καλησπέρα σας! Είχατε κανένα νέο; Εγώ ακόμα τίποτα... την ακύρωση την έκανα στις 31 Μαρτίου δηλαδή έχουν περάσει 4 εβδομάδες.
Επικοινωνησε αμεσα με τη booking τηλεφωνικα και ακολουθησε τις οδηγιες τους. Σε αναλογη ιστορια που δεν εστελνε το ξενοδοχειο τα χρηματα, τα εδωσε το booking. Αν ειχες δωρεαν ακυρωση δεν προκειται να χασεις τα λεφτα σου !!@thaliaper @psilos3 καλησπέρα σας! Είχατε κανένα νέο; Εγώ ακόμα τίποτα... την ακύρωση την έκανα στις 31 Μαρτίου δηλαδή έχουν περάσει 4 εβδομάδες.