Ακυρωση/Αλλαγή booking

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Χωρίς να είμαι δικηγόρος ή να έχω κλείσει μέσω booking θα απαντήσω με βάση την ψυχραιμία και την κοινή λογική.

Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να σε κυνηγήσει, θεωρητικά μόνο να πάνε δικαστικά (που δεν έχω ακούσει ποτέ κάποια τέτοια ιστορία μέχρι σήμερα).

Για άλλη μία φορά απορώ γιατί τα ξενοδοχεία να κρατήσουν μία κράτηση χωρίς valid κάρτα μετά το 1ο 24ωρο.
Εφόσον κράτησαν χωρίς δέσμευση χρημάτων την κράτηση μετά το 1ο/2ο/3ο 24ωρο και πάει λέγοντας θεωρώ αστείο το να κάνουν κάποια χρέωση.

Δηλαδή τι χρέωσαν ? τον αέρα?

Γνώμη μου επειδή υπάρχουν κουτοπόνηροι ξενοδόχοι (νόμιζαν ότι είναι έξυπνοι που δέχτηκαν κράτηση χωρίς valid κάρτα) που μπορεί να δοκιμάσουν να σε χρεώσουν αν βάλεις λεφτά στο λογαριασμό και μετά από 6 μήνες - 1 χρόνο κτλ, ακύρωσε την κάρτα. Γιατί αν στο μέλλον ξεχαστείς και π.χ. μετά από 6 μήνες βάλεις λεφτά μπορούν οι ξενοδόχοι να προσπαθήσουν να σε χρεώσουν (το έχει παραδεχτεί άτομο σε αυτό το forum).
Γενικά εφόσον οι ξενοδόχοι το έπαιξαν άνετοι και δέχτηκαν κρατήσεις χωρίς έγκυρη κάρτα και δέσμευση του ποσού το 1ο 24ωρο, καλή τους τύχη.

Και επειδή παλιότερα είχαμε την ίδια συζήτηση (ή παρόμοια) είναι σαν να καλείς π.χ. σε ένα κατάστημα να τους λες "κρατήστε μου το κινητό τάδε μοντέλο θα περάσω να το αγοράσω αύριο"
να σου ζητάνε κάρτα , να τους δίνεις μία χωρίς λεφτά να μην περάσει η δέσμευση χρημάτων και μετά από 3-4 ημέρες να έρθουν να σου πουν "Κάτσε φίλε μας είπες ότι θα περάσεις και δεν πέρασες, έλα να σε χρεώσουμε"
Ευχαριστώ για την ψύχραιμη απάντηση σου :) προσπάθησα να επικοινωνήσω και εγώ μαζί τους εκτός από το booking έτσι ώστε είτε να μου αλλάξουν ημερομηνίες είτε να δεχθούν την δωρεάν ακύρωση. Διαφορετικά θα ακυρώσω την κάρτα μου είτε θα κλείσω τον λογαριασμό μου, γιατί δεν θεωρώ δίκαιο από την στιγμή που αναφερόταν 7 Ιουνίου να χρεωθω 600 ευρώ, και δεν μιλάμε για λίγες μέρες πριν την διαμονή μιλάμε για έναν μήνα. Συνεπώς πιστεύω πως είναι ένα παραθυράκι ώστε να μην πραγματοποιούνται έγκαιρα ακυρώσεις και να χρεώνεται ο πελάτης. Δεν αποποιουμαι τις ευθύνες μου που προφανώς έχω, αλλά ούτε θα πληρώσω για μια ακύρωση που έκανα ένα μήνα πριν λίγες ώρες μετά την λήξη της προθεσμίας.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Και επειδή παλιότερα είχαμε την ίδια συζήτηση (ή παρόμοια) είναι σαν να καλείς π.χ. σε ένα κατάστημα να τους λες "κρατήστε μου το κινητό τάδε μοντέλο θα περάσω να το αγοράσω αύριο"
να σου ζητάνε κάρτα , να τους δίνεις μία χωρίς λεφτά να μην περάσει η δέσμευση χρημάτων και μετά από 3-4 ημέρες να έρθουν να σου πουν "Κάτσε φίλε μας είπες ότι θα περάσεις και δεν πέρασες, έλα να σε χρεώσουμε"
Έχει γίνει διαφορετική συζήτηση που δεν αφορούσε ακύρωση κράτησης , αλλά εξαρχής απόρριψη κάρτας σε κράτηση χωρίς δωρεάν ακύρωση. Αφού απορρίφθηκε η συναλλαγή, θα έπρεπε να απορριφθεί και η κράτηση, χωρίς περαιτέρω αξίωση από το κατάλυμα. Όμως συστημικά αυτά δεν συνδέονται, αφού η χρέωση γίνεται από το κατάλυμα, ενώ η κράτηση από το σύστημα κρατήσεων της booking, με αποτέλεσμα η κράτηση να φαίνεται ενεργή και ο πελάτης με οφειλή.
Εδώ έχουμε κάτι διαφορετικό: Μία κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία, που δεν ακυρώθηκε εγκαίρως για τους χ και ψ λόγους. Μόλις παρέλθει η ημερομηνία της δωρεάν ακύρωσης υπάρχει πλέον οφειλή προς το κατάλυμα και η επιχείρηση νομιμοποιείται να αξιώσει την είσπραξη της οφειλής.
Και εν πάση περιπτώσει, επειδή μου κάνει εντύπωση η διπλή ακύρωση, θα ήθελα να διαβάσω γιατί έγινε αυτή.
 

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Είναι η καινούρια εξυπνάδα που κυκλοφορεί στα φόρουμ (όχι εδώ). Έχει μάθει και η κουτσή Μαρία το booking, κλείνει μια ντουζίνα δωμάτια να υπάρχουν και τα ακυρώνει λίγο πριν το ταξίδι. Ας πούμε ότι τον κίνδυνο να ξεχαστείτε για μια μέρα και να πληρώσετε ακυρωτικά δεν τον υπολογίζετε, τον άνθρωπο με τα δωμάτια που περιμένει πελάτη και του ακυρώνετε τελευταία στιγμή δεν τον σκέφτεστε; Γι' αυτό το booking έχει καταντήσει εκεί που βρίσκεται λόγω τέτοιων μαζικών πρακτικών.
Το ταξίδι θα γίνει σε έναν μήνα από τώρα και την ακύρωση την έκανα λίγες ώρες μετά το πέρας του χρόνου (ώρα Μπαλί) δηλαδή της προθεσμίας που είχα για την δωρεάν ακύρωση. Απλά εδώ είναι 6 Ιουνίου και εκεί 7! Ωστόσο στις κρατήσεις ανέφερε μέχρι 7 Ιουνίου χωρίς να αναφέρεται κάπου ώρα Μπαλί η Ελλάδας.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@adiaforos αν δεν ήθελε ο ξενοδόχος να μην δεχόταν την κράτηση χωρίς δέσμευση του ποσού εντός 24 ωρών.

Έπαιξε και έχασε καλή του τύχη.

Παράνομο ? Όχι λάθος του ξενοδόχου
Ανήθικο και κατακριτέο για τους λόγους που ειπες? Συμφωνώ

Κρατηση non refundable = χρέωση εντός 24ωρου
Κράτηση refundable = δέσμευση ποσού εντός 24ωρου.


Νομικά (φαντάζομαι) μπορεί να κινηθεί το ξενοδοχείο, αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ καμία τέτοια υπόθεση.

@adiaforos μια ερώτηση , έχεις μαγαζί και εμπιστεύεσαι να κρατήσεις προϊόν χωρίς δέσμευση από την άλλη άκρη του κόσμου ενώ ήδη έχει απορριφθεί η προσπάθεια δέσμευσης του ποσού? Και τον εμπιστεύεσαι ακόμη?

Πολύ μεγαλόψυχος επιχειρηματίας είσαι.

Υ.Γ οι ακυρώσεις γενικά είναι στην τοπική ώρα του καταλύματος. Το γράφει.
 
Last edited:

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Έχει γίνει διαφορετική συζήτηση που δεν αφορούσε ακύρωση κράτησης , αλλά εξαρχής απόρριψη κάρτας σε κράτηση χωρίς δωρεάν ακύρωση. Αφού απορρίφθηκε η συναλλαγή, θα έπρεπε να απορριφθεί και η κράτηση, χωρίς περαιτέρω αξίωση από το κατάλυμα. Όμως συστημικά αυτά δεν συνδέονται, αφού η χρέωση γίνεται από το κατάλυμα, ενώ η κράτηση από το σύστημα κρατήσεων της booking, με αποτέλεσμα η κράτηση να φαίνεται ενεργή και ο πελάτης με οφειλή.
Εδώ έχουμε κάτι διαφορετικό: Μία κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία, που δεν ακυρώθηκε εγκαίρως για τους χ και ψ λόγους. Μόλις παρέλθει η ημερομηνία της δωρεάν ακύρωσης υπάρχει πλέον οφειλή προς το κατάλυμα και η επιχείρηση νομιμοποιείται να αξιώσει την είσπραξη της οφειλής.
Και εν πάση περιπτώσει, επειδή μου κάνει εντύπωση η διπλή ακύρωση, θα ήθελα να διαβάσω γιατί έγινε αυτή.
Οι κρατήσεις έγιναν με δωρεάν ακύρωση μέχρι 7 του μήνα και χωρίς προπληρωμη. Η ακύρωση έγινε λόγο αλλαγής σχεδίων καθώς αποφασίσαμε να αλλάξουμε την σειρά τον περιοχών που θα μείνουμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Απλά είχα βάλει ειδοποίηση να τις ακυρώσω σήμερα το πρωί 6 του μήνα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.609
Απλά εδώ είναι 6 Ιουνίου και εκεί 7! Ωστόσο στις κρατήσεις ανέφερε μέχρι 7 Ιουνίου χωρίς να αναφέρεται κάπου ώρα Μπαλί η Ελλάδας.
Πάντα αναφέρει ημερομηνια και ωρα της πολης αφιξης πολυ ξεκαθαρα.
Μπορεις να το δεις και στην επομενη κρατηση σου στο πεδιο Manage your bookings.
Σε δικη μου κρατηση λεει και για ποσες μερες και λεπτα ειναι η κρατηση free.
Μετα απο αυτο το διαστημα προφανως δεν θα λεει free
 
Last edited:

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Πάντα αναφέρει ημερομηνια και ωρα της πολης αφιξης πολυ ξεκαθαρα.
Μπορεις να το δεις και στην επομενη κρατηση σου στο πεδιο Manage your bookings.
ΝΑΙ στο email επιβεβαίωσης όχι στο πεδίο των κρατήσεων όπου αναφέρει απλά την ημερομηνία λήξης την δωρεάν ακύρωσης!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.609
ΝΑΙ στο email επιβεβαίωσης όχι στο πεδίο των κρατήσεων όπου αναφέρει απλά την ημερομηνία λήξης την δωρεάν ακύρωσης!
Σε ολων των πελατων το λεει στο manage your booking. Ισως θα επρεπε να μαθεις το σαιτ καλυτερα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
@adiaforos αν δεν ήθελε ο ξενοδόχος να μην δεχόταν την κράτηση χωρίς δέσμευση του ποσού εντός 24 ωρών.

Έπαιξε και έχασε καλή του τύχη.

Παράνομο ? Όχι λάθος του ξενοδόχου
Ανήθικο και κατακριτέο για τους λόγους που ειπες? Συμφωνώ

Κρατηση non refundable = χρέωση εντός 24ωρου
Κράτηση refundable = δέσμευση ποσού εντός 24ωρου.

Νομικά μπορεί να κινηθεί το ξενοδοχείο, αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ καμία τέτοια υπόθεση.
Εγώ έγραψα ότι η επιχείρηση νομιμοποιείται να αξιώσει την είσπραξη της οφειλής. Αν θα το πράξει νομικά είναι άλλο θέμα. Εφόσον η κάρτα είναι έγκυρη,μπορεί να αξιώνει την χρέωση της οφειλής στην κάρτα, για όσο διάστημα επιτρέπεται από το ισχύον πλαίσιο τραπεζικών συναλλαγών.

Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι άσχετα, και με τη λογική σου θα καταλήξουμε «ας μην υπάρχει κράτηση χωρίς προπληρωμή». Δεν έπαιξε -προφανώς- (κανείς δεν παίζει με τη δουλειά του) και δεν έχασε (ίσως όμως χάσει τελικά, ή έχει ήδη συνυπολογίσει μέρος της χασούρας. Είχε και τη δικλείδα ασφαλείας να μην μπορεί να ακυρωθεί η κράτηση δωρεάν μέχρι την τελευταία στιγμή, αλλά ένα μήνα πριν για να μπορέσει να ξαναδιαθέσει το κατάλυμα). Όμως δεν θα χάσει αυτός τελικά, θα χάσει και ο καταναλωτής, που με τέτοιες πρακτικές θα εξελιχθούν οι όροι κράτησης από δυσβάστακτοι ως καταχρηστικοί. Ήδη έχουν αυξηθεί τα ξενοδοχεία που στις κρατήσεις με δωρεάν ακύρωση χρεώνουν το ποσό και το επιστρέφουν μετά, εφόσον ακυρώσεις. Στην ουσία έτσι, δικά σου χρήματα, τα εκμεταλλεύεται η επιχείρηση. Εσύ μπορεί να είσαι πρόθυμος, εγώ δεν είμαι.

Οι κρατήσεις έγιναν με δωρεάν ακύρωση μέχρι 7 του μήνα και χωρίς προπληρωμη. Η ακύρωση έγινε λόγο αλλαγής σχεδίων καθώς αποφασίσαμε να αλλάξουμε την σειρά τον περιοχών που θα μείνουμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Απλά είχα βάλει ειδοποίηση να τις ακυρώσω σήμερα το πρωί 6 του μήνα.
Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις με απευθείας επικοινωνία με τα καταλύματα, κάποιο από αυτά ίσως δεχόταν αλλαγή ημερομηνιών.
 

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Σε ολων των πελατων το λεει στο manage your booking. Ισως θα επρεπε να μαθεις το σαιτ καλυτερα.
Ευχαριστώ για την όχι και τόσο χρήσιμη συμβουλή σου, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με κατά κρίνεται ενω ο ρόλος του φόρουμ είναι βοηθητικός? Δηλαδή μπήκες στην διαδικασία να μου απαντήσεις μάθε το σαιτ καλύτερα? Ευχαριστώ θα το έχω υπόψη μου
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.609
Ευχαριστώ για την όχι και τόσο χρήσιμη συμβουλή σου, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με κατά κρίνεται ενω ο ρόλος του φόρουμ είναι βοηθητικός? Δηλαδή μπήκες στην διαδικασία να μου απαντήσεις μάθε το σαιτ καλύτερα? Ευχαριστώ θα το έχω υπόψη μου
Αφου ειπες οτι δεν προκειται να πληρωσεις παροτι παρηλθε η ημερομηνια ακυρωσης, σε τι να βοηθησει το φορουμ; Η λυση βρεθηκε. Ευχες για καλη τυχη.
 

Angelika.M14

Member
Μηνύματα
9
Likes
2
Εγώ έγραψα ότι η επιχείρηση νομιμοποιείται να αξιώσει την είσπραξη της οφειλής. Αν θα το πράξει νομικά είναι άλλο θέμα. Εφόσον η κάρτα είναι έγκυρη,μπορεί να αξιώνει την χρέωση της οφειλής στην κάρτα, για όσο διάστημα επιτρέπεται από το ισχύον πλαίσιο τραπεζικών συναλλαγών.

Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι άσχετα, και με τη λογική σου θα καταλήξουμε «ας μην υπάρχει κράτηση χωρίς προπληρωμή». Δεν έπαιξε -προφανώς- (κανείς δεν παίζει με τη δουλειά του) και δεν έχασε (ίσως όμως χάσει τελικά, ή έχει ήδη συνυπολογίσει μέρος της χασούρας. Είχε και τη δικλείδα ασφαλείας να μην μπορεί να ακυρωθεί η κράτηση δωρεάν μέχρι την τελευταία στιγμή, αλλά ένα μήνα πριν για να μπορέσει να ξαναδιαθέσει το κατάλυμα). Όμως δεν θα χάσει αυτός τελικά, θα χάσει και ο καταναλωτής, που με τέτοιες πρακτικές θα εξελιχθούν οι όροι κράτησης από δυσβάστακτοι ως καταχρηστικοί. Ήδη έχουν αυξηθεί τα ξενοδοχεία που στις κρατήσεις με δωρεάν ακύρωση χρεώνουν το ποσό και το επιστρέφουν μετά, εφόσον ακυρώσεις. Στην ουσία έτσι, δικά σου χρήματα, τα εκμεταλλεύεται η επιχείρηση. Εσύ μπορεί να είσαι πρόθυμος, εγώ δεν είμαι.


Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις με απευθείας επικοινωνία με τα καταλύματα, κάποιο από αυτά ίσως δεχόταν αλλαγή ημερομηνιών.
Εννοείται ότι έχω στείλει ήδη μήνυμα και στα δύο με τα αιτήματα που έχουν αναφερθεί ήδη, αλλά αν δεν υπάρχουν ημερομηνίες δεν θα πληρώσω την ακύρωση.

Αφου ειπες οτι δεν προκειται να πληρωσεις παροτι παρηλθε η ημερομηνια ακυρωσης, σε τι να βοηθησει το φορουμ; Η λυση βρεθηκε. Ευχες για καλη τυχη.
Μπορεί να βοηθήσει εάν χρήστες έχουν παρόμοιες εμπειρίες και πως το αντιμετώπισαν.
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.571
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom