paefstra
Member
- Μηνύματα
- 14.133
- Likes
- 45.603
Με αφορμη το τοπικ " Φωτογραφιες μεσα απο αεροπλανα"
Aπαντω στον jimp, κανεις νομιζω δεν λεει οτι οι ευρωπαιοι τα κανουν ολα καλα και οτι δεν εχουν ευθυνες κι αυτοι. Ομως η πρωταρχικη ευθυνη ανηκει σε εμας. Γιατι εδω ζουμε και επειδη δεν ειμαστε και τοσοι πολλοι,ολοι ξερουμε προσωπικες ιστοριες βολεματος και αλισβερισι με τους πολιτικους.Για τις παχυλες συνταξεις στα 40-45 σε στρατιωτικους και αλλους ολοι εχουμε κατι ακουσει...
Επομενως ας δουμε τον εαυτο μας στον καθρεφτη και ας παρουμε τα θετικα της ευρωπης και οχι τα,αρνητικα για να γινουμε καλυτεροι
Παιδιά καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά να εχουμε. Καθότι πρώην στρατιωτικός με 16 χρόνια υπηρεσίας συνολικά θα ήθελα να αναφέρω μερικά δεδομένα που ισχύουν και όχι ανακρίβειες και γενικότητες όπως διάβασα στο τοπικ. Πρώτα απ όλα να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Η κατάσταση από το 2010 και έπειτα έχει αλλάξει πάρα πολύ σε θεματσ πρόωρης συνταξιοδότησης κτλ. Οσον αφορά τις άδειες τα πράγματα έχουν αλλάξει και εκεί αλλά με δεδομένο ότι πχ οι άδειες δεν έχουν κόστος οι αλλαγές είναι ηπιότερες. Και εξηγούμαι. Προ 2010 επιτρεπόταν η συνταξιοδότηση με 25 ελάχιστο χρόνια υπηρεσίας. Εδώ να επισημάνω ότι οι στρατιωτικές σχολές το 80 ή πριν δέχονταν μαθητές από την ηλικία των 15 16 ετών καθότι τότε δεν περιλαμβάνονταν στις πανελλήνιες εξετάσεις και υπήρχε υποχρέωση μονάχα βασικής σχολικής εκπαίδευσης , γυμνάσιο. Η σύνταξη αυτή πχ αν ο άλλος είχε εισαχθεί στα 16 προφανώς γινόταν στα 41. Ακόμα όμως και αν εξαντλούνταν τα 35 χρόνια υπηρεσίας το μέγιστο δλδ για ένστολο τότε, η σύνταξη στα 50+ πάλι φαινόταν υπερβολική συγκριτικά με τα 65 η 67 η μετέπειτα. Επίσης να αναφέρω ότι τα μετοχικά ταμεία ήταν υγιέστατα και τα εφάπαξ ήταν σαν ποσα λογικά και ανταποκρινόταν πλήρως στις εισφορές. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν φυσικά ότι το συνεχώς μειούμενο με τα χρόνια προσωπικό έπρεπε να συντηρουσε τις συντάξεις για πολλά χρόνια. Επίσης υπήρχαν τα παράθυρα με 21 χρόνια υπηρεσίας και 3 ανήλικα τέκνα με δυνατότητα σύνταξης αλλά προφανώς μειωμένης αφού και ο βαθμός ήταν αντίστοιχα μικρότερος. Οι αδειες κυησεως δε, ήταν και παραμένουν 14 μήνες ανα περίπτωση συνολικά. Άδεια ανατροφής δεν υπήρχε, καθιερώθηκε έπειτα και είναι διάρκειας 8 μηνών μόνο στη περίπτωση που η μητερα, εκτός ενόπλων δυνάμεων, δεν μπορεί να λάβει. Εξαίρεση αποτελούσαν και αποτελούν τα μαχιμα τμήματα του κάθε σώματος, πχ ιπτάμενοι, βατραχάνθρωποι κτλ των οποίων τα χρόνια μετρούν δίπλα και μπορούσαν να φύγουν ακόμα νωρίτερα με δυνατότητα σύνταξης μειωμένης.Κατεβα λιγο... Συζυγος φιλου 49 ετων ειναι συνταξιουχος εδω και 14 χρονια...απο 35 ετων, 3 ανηλικα. Υπηρεσια 15 ετων.( - βεβαια τις κυησεως, αναρρωτικες κλπ συνολο >6χρονια...)
Αν το δούμε αντικειμενικά και το ότι γίνεται μετρό στη Θεσσαλονίκη της Ελλάδας μιας χρεωμένης χώρας είναι επίτευγμα. Δεν υπάρχουν πολλές μικρότερες σε πληθυσμό ευρωπαϊκές πόλεις που να έχουν μετρό και όσες έχουν βρίσκονται σε χώρες πολύ πλουσιότερες και μεγάλες από εμάς (πχ Λωζάνη, Μπρέσια, Ρεν, Μπιλμπάο).Εεε έρχεται το νέο μας μετρό... View attachment 259832
Η Brescia εχει μητροπολιτικη περιοχη πανω απο 1,5 εκατ. Ατυχης οποιαδηποτε σύγκριση. Το αν ειναι επιτευγμα η οχι θα φανει. Αλλοι κουτοφραγκοι θεωρουν οτι το μετρο δεν βγαινει σε τοσο πλυθυσμο κ επενδυουν πολυ μικροτερα ποσα σε αλλα μέσα τραμ, light rail, ηλεκτρικα μεσα κλπ. Εμεις βεβαια που ειμαστε πιο εξυπνοι κ πιο λαρτζ οικονομικα θα παμε το μετρό σε καθε γωνια της Θεσσαλονικης.Δεν υπάρχουν πολλές μικρότερες σε πληθυσμό ευρωπαϊκές πόλεις που να έχουν μετρό Μπρέσια, .
Και 3,5 εκατομμυρια στη μητροπολιτικη περιοχη της...πχ Νυρεμβέργη με 500 χιλιάδες πληθυσμο
Και επίσης το θέμα είναι τι πληθυσμό και ανάγκες είχαν όλες οι πόλεις όταν απέκτησαν μετρό και όχι τώρα που έχουν διπλασιάσει και τριπλασιάσει τον πληθυσμό τους.Στη Γαλλία πχ πόλεις του 1 η 1,5 εκατομμυριου πληθυσμού δεν έχουν μετρό;
Ρωτάω γιατι αλλού πχ Νυρεμβέργη με 500 χιλιάδες πληθυσμο έχουν 2 και 3 γραμμές μετρό, συν λεωφορεία συν τραμ συν προαστιακούς