• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

The Official Offtopic v5

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

arabickostas

Member
Μηνύματα
515
Likes
1.801
Aπαντω στον jimp, κανεις νομιζω δεν λεει οτι οι ευρωπαιοι τα κανουν ολα καλα και οτι δεν εχουν ευθυνες κι αυτοι. Ομως η πρωταρχικη ευθυνη ανηκει σε εμας. Γιατι εδω ζουμε και επειδη δεν ειμαστε και τοσοι πολλοι,ολοι ξερουμε προσωπικες ιστοριες βολεματος και αλισβερισι με τους πολιτικους.Για τις παχυλες συνταξεις στα 40-45 σε στρατιωτικους και αλλους ολοι εχουμε κατι ακουσει...
Επομενως ας δουμε τον εαυτο μας στον καθρεφτη και ας παρουμε τα θετικα της ευρωπης και οχι τα,αρνητικα για να γινουμε καλυτεροι
Κατεβα λιγο... Συζυγος φιλου 49 ετων ειναι συνταξιουχος εδω και 14 χρονια...απο 35 ετων, 3 ανηλικα. Υπηρεσια 15 ετων.( - βεβαια τις κυησεως, αναρρωτικες κλπ συνολο >6χρονια...)
Παιδιά καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά να εχουμε. Καθότι πρώην στρατιωτικός με 16 χρόνια υπηρεσίας συνολικά θα ήθελα να αναφέρω μερικά δεδομένα που ισχύουν και όχι ανακρίβειες και γενικότητες όπως διάβασα στο τοπικ. Πρώτα απ όλα να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Η κατάσταση από το 2010 και έπειτα έχει αλλάξει πάρα πολύ σε θεματσ πρόωρης συνταξιοδότησης κτλ. Οσον αφορά τις άδειες τα πράγματα έχουν αλλάξει και εκεί αλλά με δεδομένο ότι πχ οι άδειες δεν έχουν κόστος οι αλλαγές είναι ηπιότερες. Και εξηγούμαι. Προ 2010 επιτρεπόταν η συνταξιοδότηση με 25 ελάχιστο χρόνια υπηρεσίας. Εδώ να επισημάνω ότι οι στρατιωτικές σχολές το 80 ή πριν δέχονταν μαθητές από την ηλικία των 15 16 ετών καθότι τότε δεν περιλαμβάνονταν στις πανελλήνιες εξετάσεις και υπήρχε υποχρέωση μονάχα βασικής σχολικής εκπαίδευσης , γυμνάσιο. Η σύνταξη αυτή πχ αν ο άλλος είχε εισαχθεί στα 16 προφανώς γινόταν στα 41. Ακόμα όμως και αν εξαντλούνταν τα 35 χρόνια υπηρεσίας το μέγιστο δλδ για ένστολο τότε, η σύνταξη στα 50+ πάλι φαινόταν υπερβολική συγκριτικά με τα 65 η 67 η μετέπειτα. Επίσης να αναφέρω ότι τα μετοχικά ταμεία ήταν υγιέστατα και τα εφάπαξ ήταν σαν ποσα λογικά και ανταποκρινόταν πλήρως στις εισφορές. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν φυσικά ότι το συνεχώς μειούμενο με τα χρόνια προσωπικό έπρεπε να συντηρουσε τις συντάξεις για πολλά χρόνια. Επίσης υπήρχαν τα παράθυρα με 21 χρόνια υπηρεσίας και 3 ανήλικα τέκνα με δυνατότητα σύνταξης αλλά προφανώς μειωμένης αφού και ο βαθμός ήταν αντίστοιχα μικρότερος. Οι αδειες κυησεως δε, ήταν και παραμένουν 14 μήνες ανα περίπτωση συνολικά. Άδεια ανατροφής δεν υπήρχε, καθιερώθηκε έπειτα και είναι διάρκειας 8 μηνών μόνο στη περίπτωση που η μητερα, εκτός ενόπλων δυνάμεων, δεν μπορεί να λάβει. Εξαίρεση αποτελούσαν και αποτελούν τα μαχιμα τμήματα του κάθε σώματος, πχ ιπτάμενοι, βατραχάνθρωποι κτλ των οποίων τα χρόνια μετρούν δίπλα και μπορούσαν να φύγουν ακόμα νωρίτερα με δυνατότητα σύνταξης μειωμένης.

Φυσικά μετά το 2010 όλα άλλαξαν . Κλιμακωτά απαγορεύθηκε η δυνατότητα συνταξιοδότησης στα 25 χρόνια υπηρεσίας και όλοι όσοι εκείνη τη στιγμή είχαν λιγότερα από 20 έτη αυτομάτως απέκτησαν ελάχιστο απαιτούμενο τα 35 χρόνια υπηρεσίας ώστε να μπορούν να συνταξιοδοτηθούν. Μάλιστα αυτό θα είναι ακόμα πιο μεγάλο αφού θα απαιτείται η παραμονή 40 ετών αλλιώς θα ζητείται η εξαγορά των 5 ετών πράγμα που θα κάνει ασύμφορη τη συνταξιοδότηση στα 35 χρόνια. Οι συντάξεις αυτών που στα 40ς είχαν φύγει με 25 χρόνια έχουν περικοπεί δραματικά και πλέον δεν διαφέρουν τοοοοσο πολύ όσο οι κανονικές συντάξεις πχ του ΙΚΑ που λαμβάνει ο πατέρας μου.

Σε γενικές γραμμές οι στρατιωτικοί είναι όπως και άλλες κατηγορίες επάγγελματων ιδιαιτέρος κλάδος μιας και σκοπός τους είναι να επιχειρήσουν αν χρειαστει κάποτε.

Προσωπικώς έχοντας αποχωρήσει , χωρίς σύνταξη φυσικά για να προλάβω ορισμένους, δεν νιώθω ότι ήμουν δημόσιος υπάλληλος. .μπήκα στη Σχολή Ικάρων με πανελλήνιες, χωρις να με διορισει κανεις, τελείωσα 4 χρόνια και πλήρωνα ότι έπρεπε να πληρώνω καθώς αμοιβομουν ανάλογα.

Τέλος, εδώ στην Αμερική που πλέον ζω, θλίβομαι πολύ όταν βλέπω την αναγνώριση και το θαυμασμό που έχουν οι στρατιωτικοί επειδή η κοινωνία εδώ τους κατατάσσει σε κάτι πολύ ιδιαίτερο.

Θα χαρώ να ακούσω απόψεις σας η να διεύκρινισω κάτι που διατύπωσα λάθος. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία πανω απ όλα!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Εεε έρχεται το νέο μας μετρό... View attachment 259832
Αν το δούμε αντικειμενικά και το ότι γίνεται μετρό στη Θεσσαλονίκη της Ελλάδας μιας χρεωμένης χώρας είναι επίτευγμα. Δεν υπάρχουν πολλές μικρότερες σε πληθυσμό ευρωπαϊκές πόλεις που να έχουν μετρό και όσες έχουν βρίσκονται σε χώρες πολύ πλουσιότερες και μεγάλες από εμάς (πχ Λωζάνη, Μπρέσια, Ρεν, Μπιλμπάο).
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Ναι εεε, να πούμε κι ευχαριστώ δηλαδή!
Για πες μου πόσες ευρωπαϊκές πόλεις μεγαλύτερες η μικρότερες έχουν ξεμείνει με αστικές συγκοινωνίες με αυτό το μαύρο χάλι που επικρατεί εδώ.
στην Αθήνα λόγω Ολυμπιάδας το λύσανε το θέμα αυτό.
Μάλλον πρέπει κι εμείς εδώ να φτάσουμε τα 4 εκατομμυρια πληθυσμο για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.
Θα μπορούσαμε να έχουμε θαλάσσιες συγκοινωνίες, τραμ, κ. α. αλλά τίποτα δεν έγινε.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Σωστά τα λες υπάρχουν εναλλακτικά μέσα που χρησιμοποιούνται επιτυχημένα σε ευρωπαϊκές πόλεις αντίστοιχου μεγέθους. Αντ' αυτού έπρεπε να δαπανήσουν ένα δις ευρώ για μία γραμμή δεκαπέντε χιλιομέτρων.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Δυστυχώς κανέναν δεν άκουσα να αναρωτιέται τι αστικές συγκοινωνίες θα είχαμε εδώ και καιρό στη πόλη αν δαπανουσαμε αυτό το ιλλιγιωδες ποσό.
Κάποιοι κάποτε αποφάσισαν μετρό κι αυτό ήταν. Το κόστος δεν τους ενδιέφερε και τόσο πολύ, κάτι που δεν ισχύει μόνο για το μετρό της Θεσσαλονίκης.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Δεν υπάρχουν πολλές μικρότερες σε πληθυσμό ευρωπαϊκές πόλεις που να έχουν μετρό Μπρέσια, .
Η Brescia εχει μητροπολιτικη περιοχη πανω απο 1,5 εκατ. Ατυχης οποιαδηποτε σύγκριση. Το αν ειναι επιτευγμα η οχι θα φανει. Αλλοι κουτοφραγκοι θεωρουν οτι το μετρο δεν βγαινει σε τοσο πλυθυσμο κ επενδυουν πολυ μικροτερα ποσα σε αλλα μέσα τραμ, light rail, ηλεκτρικα μεσα κλπ. Εμεις βεβαια που ειμαστε πιο εξυπνοι κ πιο λαρτζ οικονομικα θα παμε το μετρό σε καθε γωνια της Θεσσαλονικης.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Η αληθεια ειναι πως δυσκολα βρισκεις σε πολη του βεληνεκους της Θεσσαλονικης μετρο. Ομως ακομα πιο δυσκολα βρισκεις πολη του Δυτικου κοσμου με τις τραγικες αστικες συγκοινωνιες του ΟΑΣΘ και το κυκλοφοριακο χαος του κεντρου της Θεσσαλονικης.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Στη Γαλλία πχ πόλεις του 1 η 1,5 εκατομμυριου πληθυσμού δεν έχουν μετρό;
Ρωτάω γιατι αλλού πχ Νυρεμβέργη με 500 χιλιάδες πληθυσμο έχουν 2 και 3 γραμμές μετρό, συν λεωφορεία συν τραμ συν προαστιακούς
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.298
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Πολεις με 1-1,5 εκατομμυριο κατοικους εχουν. Πολεις πληθυσμιακα παρομοιες με τη Θεσσαλονικη 700-800 χιλιαδες, μονο η Ρεν οπως αναφερθηκε παραπανω.

Οι αλλες ομως εχουν αλλα μεσα αστικης συγκοινωνιας οπως τραμ.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.707
Στη Γαλλία πχ πόλεις του 1 η 1,5 εκατομμυριου πληθυσμού δεν έχουν μετρό;
Ρωτάω γιατι αλλού πχ Νυρεμβέργη με 500 χιλιάδες πληθυσμο έχουν 2 και 3 γραμμές μετρό, συν λεωφορεία συν τραμ συν προαστιακούς
Και επίσης το θέμα είναι τι πληθυσμό και ανάγκες είχαν όλες οι πόλεις όταν απέκτησαν μετρό και όχι τώρα που έχουν διπλασιάσει και τριπλασιάσει τον πληθυσμό τους.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.165
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom