• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ryanair Ryanair news

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
501
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
μου κανει εντυπωση πως ενας τουριστας πυ θα ρθει με 20Ε με το Λιγδη θα χαλασει 1000Ε΅στις διακοπες του...
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
να σου πω, μιας και πετάω συχνά με τον Λίγδη. Έχω 200 ευρώ για διακοπές, προτιμώ να σκάσω 20 ευρώ αεροπορικά και με τα 180 να περάσω καλά κάπου, παρά 100 ευρώ αεροπορικά, και να μετράω τις μέρες.
 

demkri

New Member
Μηνύματα
4
Likes
4
... και εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάνουν όλα αυτά εντύπωση στους συμπατριώτες μου!

Πρώτον...
πολύ ύποπτο μου κάνει το άρθρο δεδομένου ότι αν μπει μια εταιρεία στα δρομολόγια εσωτερικού τότε ,πέρα από του εξωτερικού που τα έχει ήδη "λιανίσει", κάποιοι συν-Ελληνάρες "αιγαιοπελαγισιοι" θα αναγκαστούν να δουλέψουν και με ποιο λογικό κόστος και αυτό φαίνεται πονάει...
Ελληνάρες που είχαν μάθει με επιδοτήσεις, αστακομακαρονάδες και καπέλο-αέρα στο οτιδήποτε μέχρι και την τσίχλα, και τώρα πρέπει να μάθουν να ζουνε στον πραγματικό κόσμο.
Και πολλοί Έλληνες τσιμπάνε από τα παπαγαλάκια των media...

Δεύτερον...
δεν κατάλαβα τι περίεργα ήθη φέρνει ο Λίγδης;
Δεν θέλεις να δώσεις ότι σου ζητάνε κύριε;
Πολύ καλά!... Μην δέχεσαι την Rynair!!!
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα μια εταιρεία...
Καλά λένε οι Καταριανοί ... "Εσείς δεν ψάχνετε επενδυτές, ψάχνετε μαζοχιστές!!!"
Αλλά μόνο σε μια Ελλάδα με νοοτροπία ΔΥ ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα με μότο "θα κάνω αυτή την δουλειά και θα ΜΕ πληρώνεις ΤΟΣΟ (!!!)" μπορείς να τα δεις αυτά τα παρακμιακά.
(όπου ιδιωτικός τομέας βλ. επιδοτήσεις, προμηθευτές Δημοσίου, κλειστά επαγγέλματα κ.α., δλδ ο Θεός να τον κάνει ιδιωτικό...)
Δεν τους δίνετε όσα θέλουν;;; ... Τι σας νοιάζει που δεν δέχεται;;;
Για να σας νοιάζει μάλλον ΕΜΕΙΣ τους έχουμε ανάγκη και ΕΜΕΙΣ έχουμε το άδικο αφού δεν είδα κανένα να σέρνει τον Λίγδη δικαστικώς, άρα είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ!

Τρίτον...
ο Λίγδης μας δείχνει πως δουλεύει ο κόσμος, κάτι που ο Έλληνας (καλομαθημένος κάποτε στις γερμανικές -μέσω ΕΕ- επιδοτήσεις) ακόμα και σήμερα αρνείται να ακολουθήσει.
Αν θέλεις κάτι και πολύ πιθανόν ο ένας δρώντας δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να το καλύψει οικονομικά, ίσως συμφέρει όλοι να τσοντάρουν από λίγο δεδομένου ότι όλοι θα ωφεληθούν.
Αν κάποιος κρίνει ότι δεν ωφελείται απλά "δεν υπογράφει το συμβόλαιο"!
Που το παράξενο;
Εσείς θα τσοντάρατε με το ζόρι σε κάτι που κατά την γνώμη σας δεν αξίζει;
Ο άλλος γιατί να το κάνει δλδ;
Μήπως να κάνουμε και διάβημα στον ΟΗΕ ή να κρατικοποιήσουμε τα εν Ελλάδι αεροπλάνα του αλά Τσάβες; (αυτό το ζώο που επίσης ποτέ δεν κατάλαβε πως λειτουργεί ο κόσμος και μια πλούσια σε πετρέλαια χώρα υποφέρει - πιθανόν η μοναδική στον κόσμο...).

Επίσης τι σας κάνει εντύπωση στο πόσα θα ξοδέψει ο τουρίστας του Λίγδη;
Ποιος είναι πλουσιότερος ο Φιατ ή ο Φερράρι;
Ο Αρμάνι ή ο ΖΑΡΑ;
Ο ΙΚΕΑ ή ο ΝΑΤUZZI;
Αν θελεις να βγάλεις χρήμα πούλα στην μάζα των φτωχών...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Πρώτον...
πολύ ύποπτο μου κάνει το άρθρο δεδομένου ότι αν μπει μια εταιρεία στα δρομολόγια εσωτερικού τότε ,πέρα από του εξωτερικού που τα έχει ήδη "λιανίσει", κάποιοι συν-Ελληνάρες "αιγαιοπελαγισιοι" θα αναγκαστούν να δουλέψουν και με ποιο λογικό κόστος και αυτό φαίνεται πονάει...
Ελληνάρες που είχαν μάθει με επιδοτήσεις, αστακομακαρονάδες και καπέλο-αέρα στο οτιδήποτε μέχρι και την τσίχλα, και τώρα πρέπει να μάθουν να ζουνε στον πραγματικό κόσμο.
Και πολλοί Έλληνες τσιμπάνε από τα παπαγαλάκια των media...
Και ποιος την εμποδάει ρε αρχηγέ να κάνει δρομολόγια στο εσωτερικό της Ελλάδας? Άμα γουστάρει μπαίνει κανονικότατα και τα κάνει... για να μην τα κάνει πάει να πει ότι είναι δυσκοίλια και ψάχνει γιατρικό, βλέπε μπικικίνια από τα κορόιδα... εσύ βέβαια βλέπεις ότι δίνεις 10€ για την Θεσσαλονίκη και πανηγυρίζεις... δεν σου κόβει ότι τα λεφτά του ο Λίγδης τα παίρνει από την τοπική αυτοδιοίκηση που βέβαια την πληρώνουμε όλοι εμείς κανονικότατα...

Το λογικό κόστος για να πάει και να έρθει κάποιος από Αθήνα Θεσσαλονίκη για σένα ποιο είναι? 30€? Με τριάντα ευρώπουλα αγόρι μου πάω και έρχομαι μέχρι την Μαλακάσα και εσύ μας λες ότι υπάρχει σοβαρή εταιρία που μπορεί να πουλάει την Θεσσαλονίκη με αυτά τα λεφτά να είναι ασφαλής και βιώσιμη?
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
demkri said:
Επίσης τι σας κάνει εντύπωση στο πόσα θα ξοδέψει ο τουρίστας του Λίγδη;
Ποιος είναι πλουσιότερος ο Φιατ ή ο Φερράρι;
Ο Αρμάνι ή ο ΖΑΡΑ;
Ο ΙΚΕΑ ή ο ΝΑΤUZZI;
Αν θελεις να βγάλεις χρήμα πούλα στην μάζα των φτωχών...
Δεν εχει νόημα αυτο που εγραψες. Θα ειχε νόημα αν έλεγες ότι ο Λιγδης ειναι πιο πλούσιος απο τους ιδιοκτήτες των άλλων εταιριών...

Ας υποθέσουμε ότι είσαι Γερμανός και κατοικεις στη Φρανκφούρτη και θες να έρθεις διακοπές στην Ελλάδα. Έχεις βάλει μπατζετ 1.000€ για 5 μέρες. Θα πας 200χμ μακριά να πεταξεις με μια loco που σου χρεώνει και τις αποσκευές ή θα πάρεις μια κανονικη εταιρία και θα φύγεις απο το αεροδρόμιο που ειναι δίπλα στην πόλη σου και θα πας κύριος με αποσκευές κλπ?

Αν το μπατζετ σου ειναι 200€ για πέντε μέρες, θα πάρεις ενα σάκο και θα έρθεις. Παιζει να ξοδεύεις και 10€ τη μερα σε σάντουιτς και καφέδες...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.656
Ας υποθεσουμε τωρα οτι εισαι γερμανος και μενεις σε ενα απο τα μικρα χωρια γυρω απο το Hahn και βλεπεις τιμη πηγαινε-ελα 19 ευρω. Ή ακομα και μεσα στην πολη της Φρανκφουρτης ή στο Μαινζ.
Δε λες στην παρεα σου να πατε ολοι μαζι μιας και η τιμη ειναι φθηνη και δεν θα χρειαστει να χαλασετε τα 200 απο Frankfurt και να τα ξοδεψετε αυτα σε ξενοδοχειο ή σε διαφορες αλλες δραστηριοτητες στο μερος που θα πατε; Δεν ειναι ενα παραπανω συν το φθηνο εισιτηριο;
Αλλα υπαρχει περιπτωση το μπατζετ για 5 μερες να ειναι μονο 200 ευρω; Μονο το ξενοδοχειο για 5 βραδιες θα ειναι 500 ευρω, οποτε σιγουρα θα ξοδεψεις πολλα παραπανω. Αντε να μην ειναι 500 να ειναι 350 τουλαχιστον.

Αλλα δεν βγαζει πουθενα αυτη η κουβεντα. Το θεμα ειναι οτι πολλοι που δεν θα μπορουσαν να πεταξουν εχουν πεταξει μαζι της και πολλοι που θα εβλεπαν Αθηνα στο προγραμμα τους και θα τους εκανε ενα κλικ παραπανω να ερθουν, ιδιαιτερα αν δουν και φθηνο εισιτηριο, δεν μπορουν να ερθουν.

Αλλα ποτε δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να επικεντρωθουμε μονο σε οσους μπορουν και θελουν να χαλασουν 1000 ευρω και πανω;
Ποιον χαλαει να ερθουν 4 που δεν θα ερχονταν με εισιτηρια των 200 ευρω, των 150 ευρω, και να χαλασουν απο 500 ευρω;

Κερδος ειναι το ενα και κερδος ειναι και το αλλο. Γιατι να αποκλεισεις το ενα;

Και για να σου δωσω ενα απλο παραδειγμα, ο Βολος εχει 3 προορισμους, τους δυο τους εχω παει, Μιλανο και Φρανκφουρτη. Τα αεροπλανα γεματα και στο πηγαινε και στο ελα. Χαλασε κανενα στο Βολο που ηρθαν καποιοι για διακοπες που δεν υπηρχε περιπτωση να ερθουν αν δεν πετουσε για εκει η Ryanar;
Ή μηπως χαλασε τους αντιστοιχους σε Ιταλια και Γερμανια που πηγαν εκει οι Ελληνες;
Ή μηπως θα ειχε την δυνατοτητα οι πλειοψηφια του κοσμου που εκανε αυτα τα ταξιδια να τα κανει διαφορετικα;

Αρα δεν υπαρχει λογος να συγκρινει κανεις τους δυο διαφορετικους τροπους ταξιδιου και φυσικα να τους αποκλειει.
Αλλα οπως ξαναεγραψα να γινεται αυτο με τους ιδιους ορους για ολες τις εταιρειες.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Αυτός που θα κανει 250χμ πήγαινε έλα για να φύγει απο το Hahn και να γλυτωσει 100€ σε εισιτήριο αεροπλάνου και στον προορισμό που θα παει είναι σίγουρο ότι τα λεφτα θα τα βγάλει με μεγαλη δυσκολία.

Η λύση της Ryan έστω και μέσω επιδότησης δεν είναι κακή για τα περιφερειακά αεροδρόμια όπως ανεφερες του Βόλου για παράδειγμα, που κανονικη εταιρία δεν πατάει με τίποτα. Και αυτό μόνο με την προϋπόθεση ότι τα λεφτα δν προέρχονται απο τον απλό κοσμο, αλλα απο επιχειρηματίες της περιοχής που πιστεύουν ότι η εταιρια θα βοηθήσει τις δουλειές τους (ξενοδόχοι, εστιάτορες ή οτιδήποτε άλλο). Για την Αθήνα όμως οχι.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.656
Βρε συ οσα ξοδεψει ο τουριστας, τι στο καλο μας χαλανε και τα 400 ευρω που θα αφησει καποιος τουριστας σε ενα ερμο ξενοδοχειο που ειναι ετοιμο να κλεισει και τωρα μπορει να το προτιμησει ο jimp για παρα πολυ οικονομικες διακοπες;

Για την Αθηνα γιατι δεν ειναι;

Πραγματικα δεν μπορω να σε καταλαβω. Ξερω τοσους που δεν πανε ενα ταξιδι γιατι τα αεροπορικα τα θεωρουν ακριβα. Δεν θα κατσω να αναλυσω μαζι τους αν ειναι οντως ακριβα ή αν αυτοι τα φανταζονται ακριβα, αλλα σιγουρα αν πετουσε η Ryanair απο την Αθηνα δεν θα τη θεωρουσαν ακριβη και σιγουρα θα εκαναν και καποιο ταξιδι μαζι της.

Θα τους εδινε τη δυνατοτητα η εταιρεια αφου το βενιζελος χαμηλωνε τους φορους, και στις αλλες εταιρειες, να ταξιδεψουν μαζι της μεσα απο τις χαμηλες τιμες εισιτηριων που εχει.
Δεν λεω να ταξιδεψουν μαζι της τον ιουλιο για Λονδινο και να νομιζουν οτι θα εχει εισιτηριο 80 ευρω πηγαινε-ελα ουτε στα παραπονα που θα κανουν οταν δεν θα εχουν εκτυπωσει το pass ουτε οταν θα βρεθουν να πληρωνουν προστιμο για τη μεγαλη βαλιτσα, γιατι κατι τετοια τα εζησα στο Βολο απο ανθρωπους που δεν ηξεραν με τι εταιρεια πετανε.
Αλλα θα εχει τη δυνατοτητα μεγαλος αριθμος ανθρωπων να πανε ενα ταξιδι που υπο φυσιολογικες συνθηκες δεν θα το σκεφτονταν.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Το ζήτημα είναι ότι ζητάει μείωση φόρων στην Αθήνα μόνο για την πάρτη της και μηδενισμό οπουδήποτε αλλού!!!! Αν της αρέσει να έρθει έτσι να πετάει. Χωρίς ειδική μεταχείριση για να σκοτωθεί ο ανταγωνισμός.

Κι αν ήθελε να επιδοτήσει το αεροδρόμιο μια εταιρία, που γενικα το θεωρω λάθος τακτική, να επιδοτουσε την εταιρία που το έχει hub.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.166
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom