Και ποιος την εμποδάει ρε αρχηγέ να κάνει δρομολόγια στο εσωτερικό της Ελλάδας? Άμα γουστάρει μπαίνει κανονικότατα και τα κάνει... για να μην τα κάνει πάει να πει ότι είναι δυσκοίλια και ψάχνει γιατρικό, βλέπε μπικικίνια από τα κορόιδα... εσύ βέβαια βλέπεις ότι δίνεις 10€ για την Θεσσαλονίκη και πανηγυρίζεις... δεν σου κόβει ότι τα λεφτά του ο Λίγδης τα παίρνει από την τοπική αυτοδιοίκηση που βέβαια την πληρώνουμε όλοι εμείς κανονικότατα...Πρώτον...
πολύ ύποπτο μου κάνει το άρθρο δεδομένου ότι αν μπει μια εταιρεία στα δρομολόγια εσωτερικού τότε ,πέρα από του εξωτερικού που τα έχει ήδη "λιανίσει", κάποιοι συν-Ελληνάρες "αιγαιοπελαγισιοι" θα αναγκαστούν να δουλέψουν και με ποιο λογικό κόστος και αυτό φαίνεται πονάει...
Ελληνάρες που είχαν μάθει με επιδοτήσεις, αστακομακαρονάδες και καπέλο-αέρα στο οτιδήποτε μέχρι και την τσίχλα, και τώρα πρέπει να μάθουν να ζουνε στον πραγματικό κόσμο.
Και πολλοί Έλληνες τσιμπάνε από τα παπαγαλάκια των media...
Δεν εχει νόημα αυτο που εγραψες. Θα ειχε νόημα αν έλεγες ότι ο Λιγδης ειναι πιο πλούσιος απο τους ιδιοκτήτες των άλλων εταιριών...demkri said:Επίσης τι σας κάνει εντύπωση στο πόσα θα ξοδέψει ο τουρίστας του Λίγδη;
Ποιος είναι πλουσιότερος ο Φιατ ή ο Φερράρι;
Ο Αρμάνι ή ο ΖΑΡΑ;
Ο ΙΚΕΑ ή ο ΝΑΤUZZI;
Αν θελεις να βγάλεις χρήμα πούλα στην μάζα των φτωχών...