• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ryanair Ryanair news

paefstra

Member
Μηνύματα
13.893
Likes
44.640

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.980
Και η έγκυρη ενημέρωση που εξηγεί τα πάντα...

Makeleio.gr: ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗ SKY EXPRESS: ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ RYANAIR ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΓΡΥΛΟ! ΤΟΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΣΙΜΠΗΣΕ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ! ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛ. ΒΕΝΙ.
ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗ SKY EXPRESS: ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ RYANAIR ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΓΡΥΛΟ! ΤΟΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΣΙΜΠΗΣΕ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ! ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ!
 

Grtraveler

Member
Μηνύματα
368
Likes
431
Δεν τις βλέπω τις επιστολές οέο .....άλλο η θέση του δημοσιογράφου που παραθέτει τα γεγονότα και άλλο τα δεδομένα πάνω στα οποία βασίζεται το ρεπορτάζ......ας βγιυνε στη δημοσιότητα αυτούσιες οι επιστολές να τις διαβάσουμε όλοι....
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Αυτο το "Θα θελα να 'μαι ο πρωτος αλλα ερχομαι τριτος", καποιοι το 'χουν παθει με γκομενα
Δεν προκύπτει από πουθενά ότι επιδίωκε να είναι πρώτη αλλά βγήκε τρίτη, εξάλλου αντικειμενικά είναι αδύνατο βάσει των αεροσκαφών που διαθέτει στο αεροδρόμιο και το πλήθος των δρομολογίων, θα έπρεπε να καθηλωθούν τα 3/4 του στόλου της Aegean/Olympic Air για να γίνει αυτό, δεν είναι ανάγκη να είσαι αναλυτής για να δεις το προφανές. Τώρα οι αναλυτές του capital απλά θολώνουν τα νερά για τους δικούς τους πέτσινους λόγους. Εδώ δεν προκύπτει καν ότι επειδή έχασε μερίδιο της αγοράς έχασε και έσοδα, ιδιαίτερα αν οι πτήσεις είχαν υψηλή πληρότητα (που μάλλον είχαν). Όμως είναι γεγονός ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ακριβό, υπάρχει κορεσμός από δρομολόγιο σε δημοφιλείς προορισμούς (Λονδίνο, Βουδαπέστη, Βιέννη, Βερολίνο, Μιλάνο), έχει ανταγωνισμό σε άλλους προορισμούς (π.χ. Σόφια, Παρίσι), δεν θα πάρει άλλη επιδότηση για νέους προορισμούς, ενώ με το ευρύτερο μάρκετινγκ των 9,99€ για μερίδα των εισιτηρίων το αεροδρόμιο της Αθήνας καθίσταται ασύμφορο. Μου αρέσει που το άλλο ρεπορτάζ γράφει ότι και άλλες φορές έχει πει τα ίδια και φέρνει παράδειγμα τα Χανιά, που επανήλθε μετά τριετίας. Τι μας λένε δηλαδή οι "αναλυτές", δεν μπα να φύγει και τρία χρόνια από Αθήνα, έτσι κι αλλιώς θα ξαναγυρίσει, καταπληκτική λογική. Σχεδιασμός με νόημα.
Edit: Να ξεκαθαρίσω για να μην παρερμηνευτώ ότι δεν αναφέρθηκα σε ενδεχόμενο εκβιασμό της εταιρείας, αυτονόητο ότι είναι κατακριτέο κάτι τέτοιο και αλίμονο αν μια πολυεθνική εκβιάζει την όποια κυβέρνηση, αλλά στις εσκεμμένες μπαρούφες των αναλυτών, ότι και καλά η εταιρεία φεύγει από την Ελλάδα επειδή δεν κατάφερε να βγει πρώτη, τοποθέτηση με προφανή αποπροσανατολιστικό στόχο και προστασία αυτών που πιάστηκαν απροετοίμαστοι.
 
Last edited:

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
είναι γεγονός ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ακριβό,
ας ειναι. αδιανοητο το μεγαλυτερο αεροδρομιο της χωρας να εκβιαζεται. σχεδον ολος ο πολιτικος κοσμος τωρα κ παλαιοτερα εχει εκφραστει κατα των εκβιασμων της συγκεκριμενης εταιρειας οποτε αφηστε την πολιτικη, δεν εχει σχεση εδω. με τη γενικοτερη πολιτικη κινητρων για ολους, χαμηλα τελη για ολους φυσικα ναι. ομως η Αθηνα δεν ειναι Comiso η Trapani να πληρωνει με μετρητα ξυπολητους. στο καλο λοιπον. μονο στην επαρχια θα λειψουν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.893
Likes
44.640
Δεν προκύπτει από πουθενά ότι επιδίωκε να είναι πρώτη αλλά βγήκε τρίτη, εξάλλου αντικειμενικά είναι αδύνατο βάσει των αεροσκαφών που διαθέτει στο αεροδρόμιο και το πλήθος των δρομολογίων, θα έπρεπε να καθηλωθούν τα 3/4 του στόλου της Aegean/Olympic Air για να γίνει αυτό, δεν είναι ανάγκη να είσαι αναλυτής για να δεις το προφανές. Τώρα οι αναλυτές του capital απλά θολώνουν τα νερά για τους δικούς τους πέτσινους λόγους. Εδώ δεν προκύπτει καν ότι επειδή έχασε μερίδιο της αγοράς έχασε και έσοδα, ιδιαίτερα αν οι πτήσεις είχαν υψηλή πληρότητα (που μάλλον είχαν). Όμως είναι γεγονός ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ακριβό, υπάρχει κορεσμός από δρομολόγιο σε δημοφιλείς προορισμούς (Λονδίνο, Βουδαπέστη, Βιέννη, Βερολίνο, Μιλάνο), έχει ανταγωνισμό σε άλλους προορισμούς (π.χ. Σόφια, Παρίσι), δεν θα πάρει άλλη επιδότηση για νέους προορισμούς, ενώ με το ευρύτερο μάρκετινγκ των 9,99€ για μερίδα των εισιτηρίων το αεροδρόμιο της Αθήνας καθίσταται ασύμφορο. Μου αρέσει που το άλλο ρεπορτάζ γράφει ότι και άλλες φορές έχει πει τα ίδια και φέρνει παράδειγμα τα Χανιά, που επανήλθε μετά τριετίας. Τι μας λένε δηλαδή οι "αναλυτές", δεν μπα να φύγει και τρία χρόνια από Αθήνα, έτσι κι αλλιώς θα ξαναγυρίσει, καταπληκτική λογική. Σχεδιασμός με νόημα.
Edit: Να ξεκαθαρίσω για να μην παρερμηνευθώ ότι δεν αναφέρθηκα στον εκβιασμό της εταιρείας, αυτονόητο ότι ειναι κατακριτέος και αλίμονο αν μια πολυεθνική εκβιάζει την όποια κυβέρνηση, αλλά στις εσκεμμένες μπαρούφες των αναλυτών, ότι και καλά η εταιρεία φεύγει από την Ελλάδα επειδή δεν κατάφερε να βγει πρώτη, τοποθέτηση με προφανή αποπροσανατολιστικό στόχο και προστασία αυτών που πιάστηκαν απροετοίμαστοι.
Ολα αυτα τα αρθρα ειναι αστεια, γι αυτο και εκανα χιουμοριστικο σχολιο. Δεδομενου οτι ερχεται ενεργειακος Αρμαγεδωνας, να δουμε τι θα γινει τον χειμωνα, ποσα αεροπλανα θα γεμιζουν ολες οι εταιρειες.
 

agmi

Member
Μηνύματα
532
Likes
2.682
Η κυβερνηση η τωρινη ΑΛΛΑ ΚΑΙ η τεως εξυπηρετει 2-3 οικογενειες. Η τωρινη ισως περισσοτερο τις Κρητικες, μεν μεγαλοεμπορο αυτοκινητων κλπ. Η Fraport κοιταζει την οικονομα οπως κ'η κυβερνηση να παρει τα εγγυημενα κεφαλαια μιας που ενα μεγαλο ποσοστο φοροδιαφευγει σε συγκριση με αλλες χωρες. Οσο για τα MOU συμφωνιες και υποσχεσεις αυτα πανε περιπατο και να σας το πω χοντρα χοντρα, αν τα καζανακια στο αεροδρομιο των Χανιων δεν λειτουργουν η δεν υπαρχει χαρτι φταιει η fraport. Οχι το κρατος, σα κανει και κανεις δημ. υπαλληλος της ΥΠΑ συχνο ελεγχο, στις τουαλετες κλπ τα Σαββατοκυριακα! Υστερα οι χρεωσεις (φοροι κλπ) ειναι ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟΙ απο το ενα αεροδρομιο με τα αλλο. Καταλαβαινω οτι η Θεσ/κη ειναι η συμπρωτευουσα, με τεραστο δυναμικο κ'πιθανοτητες αναπτυξης αλλα τα τελη/φοροι ειναι κατα πολυ λιγοτερα των Χανιων! Ναι μεν διαβαζω για εκβιασμό της Ryan αλλα το €9.99 - 12.99 CHQ>ATH και πισω πεθανε! Εμεινε η sky και η Aegean και τα'χουνε κανει πλακακια, μαζι με την ΑΝΕΚ! Παλι καλα που μεiνε η Θεσ/κη και η Παφος απ'τα Χανια με την Ryan για τον χειμωνα σε ενα νησι που ζει απ'το τουρισμο και μονο γιατι με τις τιμες του λαδιου, καλιτερα να αγοραζει κανεις το τυποποιημενο απ'το σουπερμαρκετ.
Οσο για τον πυργο στο αεροδρομιο Χανιων, τον οποιο ειναι συμφωνημενο να γινει δαπανη της Fraport, ειναι διακοσμητικό στοιχειο, ακομη να βγαλουνε ακρη τι ρανταρ θα βαλουνε και οι Γερμανοι λενε οτι φταει η ΥΠΑ η ΥΠΑ λεει οτι φταει η πολ. αεροπορια. Ενας πυργος αδειος τοσα χρονια με ψευτικες υποσχεσεις του καθενος πολιτικου οτι θα μεσολαβησει να λυθει το προβλημα κ'να μοιωθουν οι χρεωσεις! Και να μην πηγαινω μακρια οταν ο Ελληνας που δουλευει στον τουρισμο 31μερες η 4 ρεπο τον μηνα, 5μερο δεν θα'χει διαθεση να δουλεψει τον χειμωνα! Κατα τα αλλα οι αλλες χωρες ειναι πιο πονηρες και δεν μιλω για την εξ. ανατολας αλλα απο Ιταλια και παμε περα και ειναι ολα τα αεροδρομια γεματα με αεροπλανα της Ryan! Αυτες οι χωρες δεν εκβιαζονται;

Οσο για τα μεριδια/ποσοστα που λεει το αρθρο που αναφερεται ο @dammys ειναι πρασινα αλογα, οταν οι πρωινες πτησεις, και μιλαω για τα Χανια, ειναι πιασμενες απο την Aegean κ'τη Sky τι να κανει η Ryan με πρωτη πτηση για Αθηνα στις 10; Γιατι ο επαρχιωτης για να παει πανω να κανει τις δουλειες του η να δει κανα γιατρο, θα'ναι καλες 12 στο κεντρο και πολλα connecting flights για Ευρωπη εχουν ηδη αναχωρησει. Ευελπιστω σε 10 χρονια σα γινει το Καζαντζάκης 2 στο Καστελι να λυθει το προβλημα, μιας που κ'του Ηρακλειου το αεροδρομιο ισως ειναι το δευτερο σε κινηση στην Ελλαδα!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.980
Last edited:

Grtraveler

Member
Μηνύματα
368
Likes
431

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.980

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.104
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom