• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

thanosth

Member
Μηνύματα
3.457
Likes
7.863
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Τις προάλλες είδα μια τηλεοπτική έρευνα για τον Οργανισμό μας Σιδηροδρόμων Ελλάδας και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!!!
Ο λόγος;
αυτά που αποκάλυπτε η δημοσιογραφική έρευνα, με εκανε να συνειδοτοποιήσω πόσο τυχερός ήμουν τους τελευταίους μήνες που έτυχε για προσωπικούς λόγους να ταξιδεύω 2 φορές το μήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το τραίνο και δεν έπαθα κάτι και είμαι ακόμα σώος και αρτιμελής εδώ και μπορώ να καταγράφω τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες.

Τι εμαθα;
Ο σιδηρόδρομος είναι και κατά 7 φορές πιο ασφαλής από το ΙΧ, όχι στην Ελλάδα, στο εξωτερικό. Βασίλης Προφυλλίδης, Διευθυντής Τομέα Συγκοινωνιακών Έργων και Μεταφορών, Δημοκρίτειο Πολυτεχνείο της Θράκης
Καταφέραμε και εδώ το ακατόρθωτο: το συγκριτικό πλεονέκτημα του σιδηροδρόμου που είναι η ασφάλεια το μετατρέψαμε σε μειονέκτημα…
Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε στην Ελλάδα 23 σοβαρά σιδηροδρομικά ατυχήματα με νεκρούς και τραυματίες, ενώ τα προηγούμενα 20 χρόνια μόνο 3.
Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα αυτό το τρένο που περνά με 160 χλμ/ώρα το κόκκινο φανάρι της σήμανσης θα προκαλούσε τουλάχιστον πανικό. Όχι όμως εδώ.
Στην Ελλάδα, όταν ο ραδιοασύρματος που έχει στην διάθεσή του ο μηχανοδηγός δεν λειτουργεί, ισχύει το μοναδικό φαινόμενο να επικοινωνεί μέσα από το τρένο με τον σταθμάρχη και να συνεννοείται για να περάσει το κόκκινο φανάρι με κινητό τηλέφωνο.
Με λίγα λόγια το τρένο περνάει με κόκκινο τα φανάρια του ή περνάει συνέχεια απο χαλασμένα φανάρια που δειχνουν κόκκινο.
Διαβάστε τη συνέχεια αυτής της φαύλης και επικίνδυνης κατάστασης:

Ανδρέας Βασιλόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, συνδικαλιστής:
Φτάνει ένας συνάδελφος μηχανοδηγός με το τραίνο μπροστά από ένα φανάρι που το σήμα είναι κόκκινο, το φανάρι πολλές φορές δεν λειτουργεί, ο μηχανοδηγός πολλές φορές δεν ξέρει αν λειτουργεί δεν λειτουργεί, και δέχεται μία εντολή από τον προηγούμενο σταθμό ή τον επόμενο στο κινητό τηλέφωνο: αγνόησέ το, πέρασε με κόκκινο σαν να ήταν πράσινο
Ο μηχανοδηγός αναγκάζεται να μπει σε αυτή τη διαδικασία διότι και τα περισσότερα συστήματα φωτοσήμανσης στο δίκτυο δεν λειτουργούν.



Οι Νέοι Φάκελοι διέσχισαν τα 100 περίπου χλμ. από την Τανάγρα έως τη Δαύλεια και διαπίστωσαν ότι η φωτοσήμανση δεν λειτουργεί, τα φανάρια ήταν πάντα κόκκινα. Το ίδιο και στην απόσταση Παλαιοφάρσαλο έως Μεζούρλο, 50 χλμ περίπου, αλλά και από Κατερίνη έως το Πλατύ, κάπου 100 χλμ. Στη μισή σχεδόν διαδρομή της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης η φωτοσήμανση δεν λειτουργεί.Στην κατοχή των Νέων Φακέλων βρίσκεται έγγραφο μηχανοδηγού που αρνήθηκε να υπακούσει σε εντολή από κινητό.

«Ο σταθμάρχης έδωσε εντολή να υπερβεί ερυθρό φωτόσημο και ο μηχανοδηγός αρχικά προφασίστηκε ότι δεν ακούει και στην συνέχεια είπε ότι η κυκλοφορία δεν γίνεται από κινητό».
Οι Νέοι Φάκελοι διαθέτουν επίσης έγγραφο μηχανοδηγού που καταγγέλλει από τον Δεκέμβριο του 2007 ότι δεν λειτουργούν σωστά τα φανάρια από την Τανάγρα έως και την Δαύλεια. Τρεις ακριβώς μήνες μετά , τον Μάρτιο του 2008 γίνεται ατύχημα με 28 τραυματίες λίγο έξω από τη Λάρισα ακριβώς επειδή μηχανοδηγός πέρασε από κόκκινο φανάρι, μπήκε σε άλλη πορεία και το τρένο εκτροχιάστηκε.
Καταλάβετε αγαπητοί συνφορουμίτες γιατί τόσα πολλά και δήθεν ανεξήγητα ατυχήματα στον αγαπημένο μας ΟΣΕ;
Και η δημοσιογράφος ρωτάει για το μειζον αυτό θέμα ασφάλειας τον αρμόδιο υπουργό και τι απαντηση δίνει ο κύριος;
Σοφία Παπαϊωάννου, ρεπόρτερ:
---Έχουν γίνει πάρα πολλά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν τόσες αφύλαχτες διαβάσεις, αυτό το πρωτοφανές φαινόμενο ο μηχανοδηγός να μιλάει στο τηλέφωνο και τρέχοντας με 160 χλμ. να περνάει το κόκκινο…
---Κώστας Χατζηδάκης, υπουργός Μεταφορών
Για να είμαστε ακριβείς, στην ασφάλεια δεν είμαστε οι καλύτεροι στην Ευρώπη, είμαστε κάτω από το μέσο όρο, αλλά υπάρχουν και χειρότεροι από εμάς.
Μάλιστα, αυτο είχε να μας πει ο υπουργός για την ασφάλεια δεκαδων χιλιαδων ταξιδιωτων με το τρένο...
Οτι υπάρχουν και χειρότεροι από μας. Μάλιστα... Να σχολιάσω; η να μην σχολιάσω; Καλύτερα όχι γιατι με βλέπω να τρώω ban εδώ και τώρα!:haha:

Μετά απο όλα τα παραπάνω θα το σκεφτώ πολυ αν ταξιδέψω ξανά με τρένο του ΟΣΕ εν Ελλάδι...εχοντας στο μυαλο μου αυτή την σκανδαλώδη κατάσταση


Δεν θα σχολιάσω τα υπολοιπα θέματα που θίχτηκαν στην δημοσιογραφική έρευνα για το τεράστιο χρέος του ΟΣΕ που ολοι μας ως φορολογούμενοι το επωμιζόμαστε, ούτε για την τριτοκοσμική ανάπτυξη του ΟΣΕ σε ένα συγχρονο μοντέρνο περιβάλλον μεταφορών και συγκοινωνιών!

Ολη η ερευνα υπάρχει εδώ:
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=154&tr=1
 

tania

Member
Μηνύματα
203
Likes
179
Επόμενο Ταξίδι
δεν ξέρω!
Ταξίδι-Όνειρο
Το επόμενο ταξίδι
Θάνο, ταξίδευα συχνά με τρένο και ευτυχώς που διάβασα το post σου.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.457
Likes
7.863
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Tανια το θεμα ειναι κατα την γνωμη μου να ταξιδεύουμε με το τρενο, αλλά με ασφάλεια.
Προτιμώ να ταξιδεύω με το τρένο παρά με οποιαδηποτε αλλο μέσο: πχ αυτοκινητο, αεροπλάνο, καράβι, ΚΤΕΛ...

Η ωραία μας Ελλάδα εχει τόσες μοναδικές σε ομορφιά σιδηροδρομικές διαδρομές απο την Αλεξανδρούπολη ως την Καλαμάτα, που το θέμα δεν ειναι να πάψουμε να ταξιδευουμε με το τρένο...

Θα έπρεπε νομίζω καποιος επικεφαλής να πάρει την κατάστασή του στα χέρια και να ασχοληθει με το σοβαρότατο πρόβλημα των κόκκινων φαναριών.
Τι χρειάζεται να γίνει, ποσα χρήματα πρεπει να ξοδευτούν κοκ;
Για αλλου και αλλου βρισκουν χρηματα, πχ διορισμούς, προμήθεις κοκ, για αυτο το μειζον θεμα ασφάλειας των μετακινήσεων δεν υπαρχει Ευρώ;! :roll:


Το τρένο το αγαπάω, και σκοπός του ποστ δεν ήταν να αποτραπεί η χρήση του.
 

agelada

Member
Μηνύματα
59
Likes
7
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
Β. Περού -Εκ-Γκαλάπαγκος
δυστυχώς ήμουν ενήμερη για το τραγικό επίπεδο του ΟΣΕ από ένα καλοκαιρινό ρεπορτάζ του Βήματος, το οποίο και είχα διαβάσει -ενθυμουμαι- με ιδιαίτερο ενδιαφέρον κατόπιν της άσχημης εμπειρίας που είχα ταξιδευοντας για τα Μετέωρα.. Μάλιστα εξηγούσε ότι το σημαντικό ατύχημα που είχε προκληθεί νωρίτερα φέτος οφειλόταν σε ελλειπή μέτρα ασφάλειας... Αλλά σταματώ γιατί θα γίνω δυσάρεστη αν επεκταθώ.. είθε όταν (εάν) συνειδητοποιήσουμε ότι η προχειρότητα και η ανοργανωσιά δεν είναι αρετές, να μην είναι πολύ αργά...
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.136
Likes
2.083
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
""Ο σιδηρόδρομος είναι και κατά 7 φορές πιο ασφαλής από το ΙΧ, όχι στην Ελλάδα, στο εξωτερικό. Βασίλης Προφυλλίδης, Διευθυντής Τομέα Συγκοινωνιακών Έργων και Μεταφορών, Δημοκρίτειο Πολυτεχνείο της Θράκης""
Γνωρίζω προσωπικά τον Προφυλλίδη, ήταν συμφοιτητής μου. Πρόκειται για σοβαρότατο άτομο με βαθειά γνώση των σιδηροδρόμων, έχει διατελέσει και τεχνικός διευθυντής Ο.Σ.Ε. επομένως γνωρίζει και από τα ενδότερα την κατάσταση. Για να τα λέει έτσι, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
 

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.049
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Μόνο το θέμα του ΟΣΕ είναι τραγικό στην Ελλάδα μας?? Οταν "κάνεις οικονομία" στα πάντα, φυσικό είναι να "κάνεις οικονομία" και στην ασφάλεια του κόσμου. Αλλά συμπαθάτε με, το ξέχασα, οι έχοντες και κατέχοντες δεν χρησιμοποιούν τέτοια μέσα μεταφοράς.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Απορώ πραγματικά πως γίνεται (τουλάχιστον στην Γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης) να είναι πάντα γεμάτες οι αμαξοστοιχίες, να μην βρίσκεις μέρες πριν εισιτήριο για να ταξιδέψεις και παρόλα αυτά και να είναι από τις πιο αργές γραμμές στον κόσμο αλλά και να μην είναι ασφαλείς. Νομίζω το θέμα είναι διαχειριστικό και γι' αυτό και στο τέλος καταλήγει να είναι και οικονομικό αλλά και θέμα ασφάλειας.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.457
Likes
7.863
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Αναρωτιέμαι αν οι κύριοι που διοικούνε τον πολυπαθητο ΟΣΕ μας,
τολμούσαν να καθήσουν με τα κοστούμια τους σε ενα απο τα παρακάτω παγκάκια του ΟΣΕ
οπως ειναι αυτά στον Σιδηροδρομικό Σταθμό (ΣΣ) της Θεσσαλονίκης στις γραμμές των τρένων.
aimg81.imageshack.us_img81_7228_dsc04390640x480ef8.th.jpg ,

Μια εικόνα αθλια, παρακμιακή και φυσική ανεπίτρεπτη για συγχρονη εν ετη 2009 επιχείρηση μαζικών μεταφορών που σεβεται τους πελάτες της - ταξιδιώτες!!!
Και που δεν εχει να κανει μονο με την ελλειψη χρημάτων, αλλα με την παντελή αδιαφορία των ιθυνόντων!
Αν αγαπούσαν αυτον τον οργανισμό, αν παραδειγματίζονταν απο τις εγκαταστάσεις στο εξωτερικό, αν σέβονταν τον κοσμο που χρησιμοποιεί αυτές τις εγκαταστάσεις, δεν θα επετρεπαν να υπαρχουν τέτοιες εικόνες!

Φυσικα δεν ειναι το μόνο σημειο που χρηζει επιδιόρθωσης και καλλωπισμού στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης μας!!!
Υπάρχει κ ενα εργοτάξιο στο πίσω μέρος του σταθμού κ των γραμμών που θεωρητικά ειναι υπο κατασκευήν για να εξυπηρετηθεί μελλοντικα ολος αυτός ο κόσμος που τον βολευει να εισέρχεται στον ΣΣ απο την πισω πλευρά. Ε, αυτο το εργοταξιο βρισκεται εκει πανω απο μια διετια χωρις την παραμικρή εξελιξη. Αποτέλεσμα ολοι οι ενδιαφερομενοι να σερνουν τις αποσκευές τους μεσα απο τις γραμμές! Κατάσταση φυσικά απαράδεκτη και μερικές φορές επικίνδυνη.
Επίσης μία βόλτα στις ντουαλέτες, η η αναμονή στις γραμμές των τρένων θα πεισουν κ τον πιο δυσπιστο ταξιδιώτη!:(
 

Attachments

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
411
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Μιας και το φέρε η κουβέντα ας πούμε και το κορυφαίο για τον ΟΣΕ.
Στις γραμμές του προαστιακού από Κιάτο για Αθήνα- Πειραιά λειτουργούν μια χαρά τρένα με όλες τις ανέσεις για τα άταμα με ειδικές ανάγκες.
Μόνο όμως για Αθήνα- Πειραιά!
Αν κάποιος τώρα με ειδικές ανάγκες θέλει να κατευθυνθεί προς Κηφισιά- Αεροδρόμιο είναι αδύνατον να το κάνει χωρίς βοήθεια!
Κάποιος από τους ιθύνοντες στον ΟΣΕ είχε τη φαεινή ιδέα να βάλει στη διαδρομή Άνω Λιόσια- Νερατζιώτισσα (τα Λιόσια και η Νερατζιώτισσα είναι σταθμοί- κόμβοι μετεπιβίβασης για όσους δεν το γνωρίζουν) τρένα παλαιού τύπου με 2 σκαλάκια τα οποία είναι και ιδιαίτερα στενά!
Να σημειώσω δε ότι για την συγκεκριμμένη διαδρομή Άνω Λιόσια- Νερατζιώτισσα- Άνω Λιόσια απαιτούνται ένα με δύο τρένα την ημέρα για την εκτέλεση των δρομολογίων!
Ήθελα να ήξερα δεν τους έχει κάνει κανείς παράπονα ώστε να αναγκαστουν να τα αλλάξουν?
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Σιγά μην τους ενδιαφέρει! Εδώ βλέπεις ότι στην διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι γεμάτες οι αμαξοστοιχίες εβδομάδες πριν το ταξίδι σε πολλές περιπτώσεις (Σαββατοκύριακα, ειδικά όταν είναι κοντά σε αργίες) και παρόλα αυτά αντί να αυξήσουν τα δρομολόγια, τα μειώνουν. Προφανώς, δε την έχουν ανάγκη την πελατεία και την διώχνουν! :-D
 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
96
Τεράστιες οι ευθύνες κυβέρνησης - διοίκησης
Το ζήτημα των συνθηκών εργασίας στον ΟΣΕ θίγει Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ, με αφορμή το τελευταίο ατύχημα
Τεράστιες ευθύνες στην κυβέρνηση και στη διοίκηση του ΟΣΕ αποδίδουν οι βουλευτές του ΚΚΕ Σπ. Στριφτάρης, Ν. Γκατζής και Α. Τζέκης, σε Ερώτησή τους σχετικά με το τελευταίο σοβαρό εργατικό ατύχημα που έγινε σε ράγες του ΟΣΕ στο Μενίδι. Η Ερώτηση απευθύνεται στους υπουργούς Μεταφορών και Επικοινωνιών και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Το ατύχημα έγινε στις 27 Αυγούστου, με θύμα τον 37χρονο εργάτη γραμμής Γρ. Σταθόπουλο, πατέρα δύο παιδιών, του οποίου πολτοποιήθηκε το πόδι, κατά τη διάρκεια εργασιών, στις οποίες δεν παρίστατο μηχανικός ασφάλειας. Οι βουλευτές τονίζουν ότι το ατύχημα επιβεβαιώνει την εκτίμηση πως η κυβέρνηση, προετοιμάζοντας την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, επιδιώκει να συμπιέσει το κόστος «αδιαφορώντας πλήρως για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων».
Σημειώνεται ακόμη ότι για να μειωθεί το κόστος, κυβέρνηση και διοίκηση «αναθέτουν τη συντήρηση και την ανακαίνιση της γραμμής σε ιδιώτες εργολάβους, οι οποίοι δε διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και τα αναγκαία μηχανήματα και δε λαμβάνουν τα επιβαλλόμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας».
Επιπλέον, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πρόσθετες οι ευθύνες, καθώς «δε φρόντισαν να αντικατασταθεί ο αδειούχος μηχανικός, που επιβλέπει το έργο, με άλλον ανάλογου διπλώματος. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η διοίκηση του ΟΣΕ αρχικά προσπάθησε ν' αποκρύψει το ατύχημα - και πάντως δεν το ανακοίνωσε - και στη συνέχεια φαίνεται διατεθειμένη να επιρρίψει ευθύνες στον ίδιο τον εργαζόμενο για το ατύχημα, αντί ν' αναλάβει τις ευθύνες για την εγκληματική παντελή έλλειψη μέτρων ασφαλείας».
Οι υπουργοί ερωτώνται ποια μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση και πότε ώστε:
«Να διερευνηθούν και να καταλογιστούν οι τυχόν ποινικές ή άλλες ευθύνες για το ατύχημα, κατά το οποίο ο άτυχος Γρ. Σταθόπουλος έχασε το πόδι του; Να υποχρεωθεί η διοίκηση του ΟΣΕ να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας για τους εργαζόμενους του Οργανισμού; Να τερματιστεί η πρακτική ανάθεσης εργασιών του Οργανισμού σε ιδιώτες εργολάβους και να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις, προκειμένου ο ΟΣΕ να είναι σε θέση να τις πραγματοποιεί μόνος του, με το κατάλληλο προσωπικό και σε ασφαλές εργασιακό περιβάλλον;».
Ξ‘Ξ™Ξ–ΞŸΞ£Ξ Ξ‘Ξ£Ξ?Ξ—Ξ£ : Ξ?ΡράστιΡς ΞΏΞΉ ΡυθύνΡς κυβέρνησης - διοίκησης
 
Last edited by a moderator:

thanosth

Member
Μηνύματα
3.457
Likes
7.863
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
τι ειναι αυτοι στον ΟΣΕ ρε;:roll:
μπαινεις στο σάιτ του εθνικού μας οργανισμού σιδηροδρόμων
ψαχνεις να βρεις ενα δρομολόγιο, πχ θεσσαλονικη φλωρινα για το σαββατο
και σου βγάζει δρομολόγια γιοκ!
το ιδιο εγινε και για αθηνα θεσσαλονίκη!

Αναρωτιέμαι τι σόι προγραμματιστές σχεδίασαν και λειτούργησαν αυτό το προβληματικότατο σάιτ.
Ουτε καν βασικές πληροφορίες δεν μπορεί να δείξει!
Οχι να κλείσεις ονλάιν εισιτήριο!:D
Ιδού κ η απόδειξη!

aimg12.imageshack.us_img12_5247_osefenomeno.th.jpg
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.657
Μηνύματα
906.745
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom