thanosth
Member
- Μηνύματα
- 3.494
- Likes
- 8.056
- Επόμενο Ταξίδι
- Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
- Ταξίδι-Όνειρο
- Happy Slam, AO
Τις προάλλες είδα μια τηλεοπτική έρευνα για τον Οργανισμό μας Σιδηροδρόμων Ελλάδας και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!!!
Ο λόγος;
αυτά που αποκάλυπτε η δημοσιογραφική έρευνα, με εκανε να συνειδοτοποιήσω πόσο τυχερός ήμουν τους τελευταίους μήνες που έτυχε για προσωπικούς λόγους να ταξιδεύω 2 φορές το μήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το τραίνο και δεν έπαθα κάτι και είμαι ακόμα σώος και αρτιμελής εδώ και μπορώ να καταγράφω τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες.
Τι εμαθα;
Διαβάστε τη συνέχεια αυτής της φαύλης και επικίνδυνης κατάστασης:
Και η δημοσιογράφος ρωτάει για το μειζον αυτό θέμα ασφάλειας τον αρμόδιο υπουργό και τι απαντηση δίνει ο κύριος;
Οτι υπάρχουν και χειρότεροι από μας. Μάλιστα... Να σχολιάσω; η να μην σχολιάσω; Καλύτερα όχι γιατι με βλέπω να τρώω ban εδώ και τώρα!
Μετά απο όλα τα παραπάνω θα το σκεφτώ πολυ αν ταξιδέψω ξανά με τρένο του ΟΣΕ εν Ελλάδι...εχοντας στο μυαλο μου αυτή την σκανδαλώδη κατάσταση
Δεν θα σχολιάσω τα υπολοιπα θέματα που θίχτηκαν στην δημοσιογραφική έρευνα για το τεράστιο χρέος του ΟΣΕ που ολοι μας ως φορολογούμενοι το επωμιζόμαστε, ούτε για την τριτοκοσμική ανάπτυξη του ΟΣΕ σε ένα συγχρονο μοντέρνο περιβάλλον μεταφορών και συγκοινωνιών!
Ολη η ερευνα υπάρχει εδώ:
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=154&tr=1
Ο λόγος;
αυτά που αποκάλυπτε η δημοσιογραφική έρευνα, με εκανε να συνειδοτοποιήσω πόσο τυχερός ήμουν τους τελευταίους μήνες που έτυχε για προσωπικούς λόγους να ταξιδεύω 2 φορές το μήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το τραίνο και δεν έπαθα κάτι και είμαι ακόμα σώος και αρτιμελής εδώ και μπορώ να καταγράφω τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες.
Τι εμαθα;
Με λίγα λόγια το τρένο περνάει με κόκκινο τα φανάρια του ή περνάει συνέχεια απο χαλασμένα φανάρια που δειχνουν κόκκινο.Ο σιδηρόδρομος είναι και κατά 7 φορές πιο ασφαλής από το ΙΧ, όχι στην Ελλάδα, στο εξωτερικό. Βασίλης Προφυλλίδης, Διευθυντής Τομέα Συγκοινωνιακών Έργων και Μεταφορών, Δημοκρίτειο Πολυτεχνείο της Θράκης
Καταφέραμε και εδώ το ακατόρθωτο: το συγκριτικό πλεονέκτημα του σιδηροδρόμου που είναι η ασφάλεια το μετατρέψαμε σε μειονέκτημα…
Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε στην Ελλάδα 23 σοβαρά σιδηροδρομικά ατυχήματα με νεκρούς και τραυματίες, ενώ τα προηγούμενα 20 χρόνια μόνο 3.
Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα αυτό το τρένο που περνά με 160 χλμ/ώρα το κόκκινο φανάρι της σήμανσης θα προκαλούσε τουλάχιστον πανικό. Όχι όμως εδώ.
Στην Ελλάδα, όταν ο ραδιοασύρματος που έχει στην διάθεσή του ο μηχανοδηγός δεν λειτουργεί, ισχύει το μοναδικό φαινόμενο να επικοινωνεί μέσα από το τρένο με τον σταθμάρχη και να συνεννοείται για να περάσει το κόκκινο φανάρι με κινητό τηλέφωνο.
Διαβάστε τη συνέχεια αυτής της φαύλης και επικίνδυνης κατάστασης:
Καταλάβετε αγαπητοί συνφορουμίτες γιατί τόσα πολλά και δήθεν ανεξήγητα ατυχήματα στον αγαπημένο μας ΟΣΕ;Ανδρέας Βασιλόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, συνδικαλιστής:
Φτάνει ένας συνάδελφος μηχανοδηγός με το τραίνο μπροστά από ένα φανάρι που το σήμα είναι κόκκινο, το φανάρι πολλές φορές δεν λειτουργεί, ο μηχανοδηγός πολλές φορές δεν ξέρει αν λειτουργεί δεν λειτουργεί, και δέχεται μία εντολή από τον προηγούμενο σταθμό ή τον επόμενο στο κινητό τηλέφωνο: αγνόησέ το, πέρασε με κόκκινο σαν να ήταν πράσινο
Ο μηχανοδηγός αναγκάζεται να μπει σε αυτή τη διαδικασία διότι και τα περισσότερα συστήματα φωτοσήμανσης στο δίκτυο δεν λειτουργούν.
Οι Νέοι Φάκελοι διέσχισαν τα 100 περίπου χλμ. από την Τανάγρα έως τη Δαύλεια και διαπίστωσαν ότι η φωτοσήμανση δεν λειτουργεί, τα φανάρια ήταν πάντα κόκκινα. Το ίδιο και στην απόσταση Παλαιοφάρσαλο έως Μεζούρλο, 50 χλμ περίπου, αλλά και από Κατερίνη έως το Πλατύ, κάπου 100 χλμ. Στη μισή σχεδόν διαδρομή της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης η φωτοσήμανση δεν λειτουργεί.Στην κατοχή των Νέων Φακέλων βρίσκεται έγγραφο μηχανοδηγού που αρνήθηκε να υπακούσει σε εντολή από κινητό.
«Ο σταθμάρχης έδωσε εντολή να υπερβεί ερυθρό φωτόσημο και ο μηχανοδηγός αρχικά προφασίστηκε ότι δεν ακούει και στην συνέχεια είπε ότι η κυκλοφορία δεν γίνεται από κινητό».
Οι Νέοι Φάκελοι διαθέτουν επίσης έγγραφο μηχανοδηγού που καταγγέλλει από τον Δεκέμβριο του 2007 ότι δεν λειτουργούν σωστά τα φανάρια από την Τανάγρα έως και την Δαύλεια. Τρεις ακριβώς μήνες μετά , τον Μάρτιο του 2008 γίνεται ατύχημα με 28 τραυματίες λίγο έξω από τη Λάρισα ακριβώς επειδή μηχανοδηγός πέρασε από κόκκινο φανάρι, μπήκε σε άλλη πορεία και το τρένο εκτροχιάστηκε.
Και η δημοσιογράφος ρωτάει για το μειζον αυτό θέμα ασφάλειας τον αρμόδιο υπουργό και τι απαντηση δίνει ο κύριος;
Μάλιστα, αυτο είχε να μας πει ο υπουργός για την ασφάλεια δεκαδων χιλιαδων ταξιδιωτων με το τρένο...Σοφία Παπαϊωάννου, ρεπόρτερ:
---Έχουν γίνει πάρα πολλά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν τόσες αφύλαχτες διαβάσεις, αυτό το πρωτοφανές φαινόμενο ο μηχανοδηγός να μιλάει στο τηλέφωνο και τρέχοντας με 160 χλμ. να περνάει το κόκκινο…
---Κώστας Χατζηδάκης, υπουργός Μεταφορών
Για να είμαστε ακριβείς, στην ασφάλεια δεν είμαστε οι καλύτεροι στην Ευρώπη, είμαστε κάτω από το μέσο όρο, αλλά υπάρχουν και χειρότεροι από εμάς.
Οτι υπάρχουν και χειρότεροι από μας. Μάλιστα... Να σχολιάσω; η να μην σχολιάσω; Καλύτερα όχι γιατι με βλέπω να τρώω ban εδώ και τώρα!
Μετά απο όλα τα παραπάνω θα το σκεφτώ πολυ αν ταξιδέψω ξανά με τρένο του ΟΣΕ εν Ελλάδι...εχοντας στο μυαλο μου αυτή την σκανδαλώδη κατάσταση
Δεν θα σχολιάσω τα υπολοιπα θέματα που θίχτηκαν στην δημοσιογραφική έρευνα για το τεράστιο χρέος του ΟΣΕ που ολοι μας ως φορολογούμενοι το επωμιζόμαστε, ούτε για την τριτοκοσμική ανάπτυξη του ΟΣΕ σε ένα συγχρονο μοντέρνο περιβάλλον μεταφορών και συγκοινωνιών!
Ολη η ερευνα υπάρχει εδώ:
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=154&tr=1