• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Απ΄ότι κατάλαβα κάνανε την εξής βλακεία:

Βάλανε το πεδίο με τις ημερομηνίες στο πρόγραμμα και τα δρομολόγια εντάσσονται στις αντίστοιχες ημερομηνίες (τα οποία δρομολόγια βέβαια είναι ίδια για την κάθε μέρα).

Προφανώς λοιπόν χρειάζεται να κάνουν κάθε φορά ένα copy - paste του προγράμματος αυτού και στις παρακάτω ημερομηνίες, αλλά είτε βαριούνται, είτε το ανέθεσαν σε εταιρεία που απαιτεί κάθε φορά την αντίστοιχη μίζα για να ξαναενημερώσει την σελίδα!

3 μπιρντς γουέρε σίτινγκ δηλαδή! :lol:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Από την 1η Αυγούστου καταργείται το ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ 47/48 που συνδέει τη Δυτική Θεσσαλία με την Αθήνα. Το δρομολόγιο αυτό είναι το πρώτο ιστορικά απευθείας δρομολόγιο, που από το 2001 συνδέει το νομό Τρικάλων με την πρωτεύουσα.
Περισσότερες πληροφορίες και σχόλια
από την πηγή:
http://www.trikalanews.gr/article/2824/
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Αντί να επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους, τα κόβουν! Έλεος με αυτόν τον ΟΣΕ!

Εν τω μεταξύ, αναμένονται κι άλλες αλλαγές, κι αν θέλει κάποιος να κάνει το πρόγραμμά του για τον Σεπτέμβρη, δεν μπορεί να ξέρει αν θα αλλάξουν τα δρομολόγια και θα έρθουν και πάλι τα πάνω κάτω! Άσε δε που στην ιστοσελίδα τους δεν βρίσκεις πλέον πληροφορίες για τα δρομολόγια εδώ και καιρό, αφού δεν ανανεώνουν την βάση δεδομένων (κι απορώ γιατί επέλεξαν τον συγκεκριμένο τρόπο που τα βγάζουν και δεν το άφησαν όπως ήταν παλιότερα που απλά επέλεγες την διαδρομή που ήθελες και έπαιρνες τις απαντήσεις τους! Το σύστημα με τις ημερομηνίες τους μάρανε τους άχρηστους!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
ενώ θα έπρεπε να στρώσουν τον πωπό τους κάτω και να δουν πως μπορούν να αξιοποιήσουν την εν λογω γραμμή τουριστικο-οικονομικά με τα Μετέωρα δίπλα από τα Τρίκαλα, ωστε να γίνει βιώσιμη η γραμμή,
αυτοί, πονάει χέρι, κόβει χέρι...:(
Γιατί ως γνωστό, δεν είναι λίγοι οι αλλοδαποι επισκέπτες της χώρας μας αλλά και Έλληνες ταξιδιώτες που επισκέπτονται τους βράχους των Μετεώρων...
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να μπαίνει μέσα μια επιχείρηση που "διώχνει συνέχεια πελατεία" λόγω πληρότητας, ακόμη και μέρες πριν γίνουν τα δρομολόγια!

Χάλια τα κάνουν....να ξηλωθούν οι μάνατζερ άμεσα!!! Και οι υπουργοί μαζί!

(κρατήθηκα και δεν τα είπα τα μπινελίκια όπως θα ήθελα...γμτ, πάλι καταπιέστηκα :haha: )
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
σκέφτομαι ώρες ώρες αν οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Γερμανοί ή οι Ιάπωνες που έχουν αρκετά ανεπτυγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, είχαν τα δικά μας μέρη, παραλίες και ορεινούς προορισμούς, πως θα τα είχαν αξιοποιήσει σιδηροδοδρομικά!:roll:

φαντάζομαι να είχαν βάλει τρενάκι προς τον Ολυμπο, οπως έχουν κάνει οι Γερμανοί στην Zugspitze σχεδόν προλεμικά,η οι Ισπανοί προς το όρος Μονσερά.

η θα υπήρχει άμεση σιδηροδρομική πρόσβαση προς τους Αμμόλοφους από Θεσσαλονίκη, Σέρρες η Δράμα.

Και μετά δεν είναι μόνο η κατασκευή η υπαρξη ενός δικτύου. Θα πρέπει αυτό να είναι και αξιόπιστο σαν λειτουργία, αλλά και επικοινωνιακά να γίνει γνωστό στους πολίτες-ταξιδευτές ώστε να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτό...



αχ αυτή η ζέστη καλοκαιριάτικα τι ζημιά κάνει...:haha:
 

toumpiotis

Member
Μηνύματα
892
Likes
650
Ταξίδι-Όνειρο
LENSOIS MARAHENSES
Εγώ τι να πώ βρε παιδιά :(......θέλω να ταξιδέψω την Παρασκευή που μας έρχεται (31/7)για Κωνσταντινούπολη απο Θεσσαλονίκη (και μετά πετάω από εκεί για Σιγκαπούρη)και ακόμη δεν έχουν βγεί προς πώληση τα εισιτήρια .Μου φαίνεται τελικά θα πάω με το Λεωφορείο.......
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Μα...γι' αυτό τους βρίζουμε κι εμείς!

Δεν είναι γελοίοι;
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
«Φωτιά» στα εισιτήρια του ΟΣΕ
Εως και 33% θα αυξηθούν οι τιμές. Ανά 8μηνο οι δύο επόμενες δόσεις. Συρρικνώνονται τα δρομολόγια «E»

«Φωτιά» θα πάρουν τα εισιτήρια του σιδηροδρόμου από το ερχόμενο Σάββατο 1η Αυγούστου, καθώς εν μέσω θέρους και οικονομικής κρίσης η κυβέρνηση εφαρμόζει την πρώτη από τις τρεις δόσεις της αύξησης στον ΟΣΕ.


Πρόκειται ουσιαστικά για υπερδιπλασιασμό των κομίστρων του σιδηροδρόμου, αφού στόχος είναι αυτά να φτάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου των ΚΤΕΛ για τις αντίστοιχες διαδρομές, όταν μέχρι σήμερα είναι στο 40%.
Ετσι, από την 1η του μήνα οι τιμές των εισιτηρίων θα αυξηθούν:

Κατά 33% στα απλά τρένα (επονομαζόμενα και τρένα του λαού), τα οποία εμφανίζουν τις μεγαλύτερες πληρότητες, καθώς τα προτιμούν τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα.
Κατά 13% στα Ιντερσίτι και
Κατά 7% στα Ιντερσίτι Εξπρές.

Πρόκειται για το πρώτο κύμα αυξήσεων, καθώς η δεύτερη δόση αντίστοιχου (αλλά στην πραγματικότητα μεγαλύτερου) ποσοστού θα εφαρμοστεί την 1η Απριλίου του 2010 και η τρίτη οκτώ μήνες μετά, δηλαδή την 1η Δεκεμβρίου του 2010.
Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι τα έσοδα του ΟΣΕ από τη νέα τιμολογιακή πολιτική να φτάσουν τα 39 εκατομμύρια ευρώ, καθώς μέχρι σήμερα τα έσοδα του σιδηροδρόμου καλύπτουν το 38% των λειτουργικών εξόδων των επιβατικών μεταφορών, όπως είχε δηλώσει ο υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Από τις αυξήσεις θα εξαιρεθούν τα εισιτήρια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (Αεροδρόμιο - Κιάτο/ Πειραιάς, Αθήνα - Οινόη/ Χαλκίδα, Λάρισα - Θεσσαλονίκη), τα οποία είχαν αυξηθεί το 2006.
Αντιθέτως κατά 5% θα αυξηθούν τα κόμιστρα των εμπορευματικών τρένων, ενώ θα καταργηθούν και οι μεγάλες εκπτώσεις που γίνονταν έως τώρα από τους διευθυντές και έφταναν έως και το... 80%. Στο εξής οι εκπτώσεις δεν θα ξεπερνούν το 40% και θα αγγίζουν το 50% μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του διευθύνοντος συμβούλου.
Ταυτόχρονα με τις αυξήσεις, η διοίκηση του ΟΣΕ θα προβεί στην άμεση συρρίκνωση ορισμένων δρομολογίων του σιδηροδρόμου, στο πλαίσιο των σταδιακών περικοπών, οι οποίες με την ολοκλήρωσή τους θα θέσουν... εκτός τροχιάς έως και το 65% του συνόλου σε ορισμένα δίκτυα, όπως αυτό της Πελοποννήσου.
Εντυπωσιακό είναι, πάντως, ότι έως και το τέλος της περασμένης εβδομάδας ο ΟΣΕ δεν είχε οριστικοποιήσει το πρόγραμμα των πρώτων αλλαγών.
Σύμφωνα με το εσωτερικό σημείωμα, πάντως, το οποίο είχε αποσταλεί και στο υπουργείο, στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα υπάρξουν περικοπές κατά 20%, στη γραμμή Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης κατά 40%, ενώ στις γραμμές Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλίας οι περικοπές δρομολογίων θα φτάσουν το 50%.
πηγή:
v4.ethnos.gr -
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
τι κόβουν δρομολόγια, δεν τα καταργούν τελείως να ησυχάσουμε?μήπως και τώρα εξυπηρετούν τον κόσμο?όταν γυρίσαμε απο βαρκελώνη,πήγαμε να πάρουνε τον προαστιακό για κιάτο απο το αεροδρόμιο και μας είπαν ότι έπρεπε να περιμένουμε στο κιάτο ως τις 9.30μμ(θα φτάναμε εκεί γύρω στις 7.00μμ)για να πάρουμε τρένο για πάτρα!!!!!!!!!!!το φαντάζεσαι?αεροδρόμιο-πάτρα με τρένο σε επτά ώρες!!!!τέλειο μπράβο στον ΟΣΕ:clap::clap:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
γενικά είναι για μοιρολόγια ο ΟΣΕ συγκρινόμενοs με renfe, DB, ÖBB, SNCF
:(

κ το δικό μας Ιντερσίτι, αντιστοιχεί με δικό τους τοπικό εξπρές!:(
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.352
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom