• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Ενα ακόμη ...παραλίγο συμβάν που οδηγεί στο συμπέρασμα που διατυπώθηκε στην αρχή αυτού του τόπικ απο ειδικο αναλυτή, οτι ο ΟΣΕ δεν είναι απο τους ασφαλέστερους σιδηροδρόμους στην Ευρώπη

Στο παρά πέντε αποφεύχθηκε σιδηροδρομικό ατύχημα το βράδυ της Κυριακής.


Όπως αποκαλύφθηκε, δύο αμαξοστοιχίες Ιντερσίτι, που εκτελούσαν αντίθετα δρομολόγια (Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα) βρέθηκαν στην ίδια γραμμή.
Τα τρένα ακινητοποιήθηκαν την τελευταία στιγμή σε απόσταση περίπου 35 μέτρων το ένα από το άλλο, ενώ επέβαιναν σε αυτά συνολικά 300 άτομα.
Το σιδηροδρομικό ατύχημα απεφεύχθη κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή χάρη στην ετοιμότητα των δύο μηχανοδηγών.
Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν δύο σταθμάρχες ως υπεύθυνοι για τον έλεγχο της γραμμής, ενώ το θέμα διερευνάται από τον ΟΣΕ και τον Εθνικό Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ).
Πηγή:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=23403140
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Υπάρχει κ ενα εργοτάξιο στο πίσω μέρος του σταθμού κ των γραμμών που θεωρητικά ειναι υπο κατασκευήν για να εξυπηρετηθεί μελλοντικα ολος αυτός ο κόσμος που τον βολευει να εισέρχεται στον ΣΣ απο την πισω πλευρά. Ε, αυτο το εργοταξιο βρισκεται εκει πανω απο μια διετια χωρις την παραμικρή εξελιξη. Αποτέλεσμα ολοι οι ενδιαφερομενοι να σερνουν τις αποσκευές τους μεσα απο τις γραμμές! Κατάσταση φυσικά απαράδεκτη και μερικές φορές επικίνδυνη.
επιτέλους υπήρξε θετική εξέλιξη σε αυτο το θέμα οπως διαπιστώθηκε χτες βράδυ ιδίοις όμμασι.
στο εν λόγω τμήμα του εργοταξίου οι επιβάτες μπορούν πλέον να εισέρχονται στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό από την πίσω πλευρά χωρίς να σέρνουν τις αποσκευές από τις γραμμές!

Μπράβο στον ΟΣΕ!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
ακομη 1 εκτροχιασμός στο ενεργητικό του ΟΣΕ
με την απαραίτητη συνοδευόμενη ταλαιπωρία για τους επιβάτες!!!

Κανονικά πραγματοποιούνται, από τις 4.15 το απόγευμα, όλα τα δρομολόγια των τρένων του ΟΣΕ από και προς την Αλεξανδρούπολη. Η κυκλοφορία είχε διακοπεί το πρωί λόγω εκτροχιασμού εμπορικής αμαξοστοιχίας που μετέφερε παλιά σίδερα από τη Βουλγαρία.
Η αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε στις εννέα το πρωί, στη Ροδόπολη Σερρών. Δεν υπήρξαν θύματα ή τραυματισμοί, εξαιτίας όμως του ατυχήματος διεκόπησαν τα δρομολόγια των τρένων από Θεσσαλονίκη προς Αλεξανδρούπολη.

Οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών μεταφέρονταν με λεωφορεία του ΟΣΕ στους προορισμούς τους, ενώ η διοίκηση του ΟΣΕ διέταξε τη συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια του εκτροχιασμού.
Πηγή:
Ελευθεροτυπία | Απογευματινή Αδέσμευτη Εφημερίδα
 

tita

Member
Μηνύματα
732
Likes
223
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
κάθε φορά να διερευνηθούν τα αίτια...καμιά βελτίωση της προκοπής γίνεται;
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Δυστυχως συμφωνω απολυτα με ολα τα λεγομενα παραπανω. Οσοι απο εμας εχουμε ζησει σε προηγμενες χωρες μας πιανει απελπισια βλεποντας τα χαλια μας. Εγω προσωπικα οριζω ως προηγμενο κρατος αυτο που εχει δυο βασικα απλα χαρακτηριστικα:

Α. Δεν εχει αστυφιλια (δεν ειναι ολοι μαζεμενοι σε μια μεγαλουπολη, αλλα ειναι διασπαρτοι σε ολη τη χωρα)
Β. Εχει αξιοπιστο σιδηροδρομο ως κυριο μεσο μετακινησης σε ολη την επικρατεια

Πριν μου πειτε «τι λεει τουτος…?» σκεφτειτε οτι ολοκληρη Γερμανια των 90.000.000 κατοικων ποσες μεγαλουπολεις εχει με πληθυσμο 500.000 εως 1.000.000. Αντιθετα με εμας το Μεξικο και πολλες αφρικανικες χωρες που ολοι ειναι μαζεμενοι στη «πρωτευουσα». Ενς απο τους κυριους λογους ειναι οτι τοσα χρονια δεν υπηρχε σιδηροδρομικη υποδομη για να μετακινηθεις γρηγορα και με ασφαλεια. Θα θυμαστε ολοι οτι στις Ελληνικες ταινιες του ’60 ολοι οι «επαρχιωτες» ερχοντουσαν μετα απο μεγααααλο ταγιδι απο την «εξωτικη» Πελοποννησο – δηλαδη αποσταση που γινεται σε 1-2 ωρες σημερα. Μαλιστα δεν θα ξεχασω πιτσιρικας που ειχαμε παει απο Αθηνα στον πυργο με το τραινο το 1975 – ειχαμε κανει 8 ωρες!!! (οσο Αθηνα – Σιγκαπουρη που θα ελεγε και ο Χαρυ Κλυν). Μαλιστα στο στρατο ολοι λεγαμε για τη «Γκατζολια» (Εβρος) αφου για να πας ηθελες 1 ολοκληρη ημερα, ενω για παρομοιες αποστασεις στην Ευρωπη ηθελες 3-4 ωρες. Φυσικα δεν εχω την απαιτηση να εχουμε το Γαλλιο TGV, ουτε το Κινεζικο Μaglev που κανουν πλακα σε μια Bugatti που πηγαινει με 400! Αν ομως σκεφτουμε τις λαμογιες που εχουν γινει (θυμηθειτε τους εργατοπατερες του ΟΣΕ που τα «επιαναν» για να επιτρεπουν σε προσθετα βαγονια να ταξιδευουν βραδυ με αδηλωτα εμπορευματα, που φυσικα αφου θα γινει ΕΔΕ δεν θα μαθουμε ποτε τι εγινε) και το οτι το χρεος του ΟΣΕ και του ΟΑΣΑ ξεπερνουν τα 12 δισ. (http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=23121149) ειναι προφανες οτι μας κοροιδευουν. Φυσικα μη ξεχναμε οτι την εποχη του ’50 και ’60 ο καθε πολιτευτης ή βουλετακος εβαζε μεσον να ποερασει το τραινο ΚΑΙ απο ττη περιοχη του – εκλογικη περιφερεια βλεπετε – ετσι αντι να πηγαινει ευθεια, η γραμμη πηγαινε τεθλασμενη. Αθανατοι νεοελληνες σε ολο τους το μεγαλειο.

Φανταστειτε οτι κανονικα θα επρεπε να γινεται η αποσταση Αθηνα – Θεσ/κη σε λιγοτερο απο 2 ώρες, αλλα οποτε δοκιμασαν νατρεξουν τον «Αιολο» με ταχυτητες της ταξης των 180 χλμ/ω φεβγανε τα μπουλονια απο τις ραγες!!! Βλεπετε ειναι απο την εποχη του Τρικουπη (ο μονος πρωθυπουργος που πεθανε στη ψαθα – δεν θα υπαρξει αλλος!). Επισης η αποσταση Αθηνα – Αλεξ/λη θα επρεπε να γινεται σε λιγοτερο απο 4 ώρες, Πειτε μου τοτε εσεις τι θα περνατε: το αμαξι σας ή το τραινο? Βαλτε το κοστος, την ταλαιπωρια, τα διοδια. Εδω να υπενθυμησω στους μη γνωριζοντες οτι στη Γρεμανια με πιθανως τπους καλυτερους αυτοκινητοδρομους στον κοσμο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ!

Οσο για τα περισσοτερα ατυχηματα / δυστυχηματα γινονται γιατι οπως παντου στο Ελληνικο Δημοσιο, οταν τελιωσει η βαρδια τους οι φυλακες στις διαβασεις φευγουν και δεν υπαρχουν αντικαταστατες. Φυσικα προσληψεις γινονται συνεχεια, αλλα μετα απο 2-3 χρονια ο «φυλακας» βαζει μεσον και παει να κοιμαται σε κανενα γραφειο καποιας υπηρεσιας του ΟΣΕ. Ετσι φτου κι απο την αρχη.

Πλεονοι κυριοι του ΟΣΕ μαζι με εκεινους των ΕΛΤΑ, ειναι πλεον οι «αρχοντες» του «στρατου κατοχης της χωρας» (βλεπε δημοσιοι υπαλληλοι). Εκεινοι της ΟΑ μετα απο τοσα χρονια υπεροχης περασανε στο περιθωριο βλεπετε.


ΥΓ Αν παρεξηγηθηκε κανενας δημοσιος υπαλληλος δεν με ενδιαφερει καθολου. Οσο ζω θα με εχουν απεναντι τους. Εμεις ολα αυτα τα δηθεν μεγαλα εργα τα καναμε με πολλαπλασιο κοστος αρκετες δεκαετιες μετα απο ολη την προηγμενη Ευρωπη. Ως παραγειγμα σας ενημερωνω οτι η Northern Line στο μετρο του Λονδινου που ενωνει το Βορειο με το Νοτιο τμημα της πολης περασε κατω απο τον Ταμεση το 1855!!!!!!! – τα σχολια δικα σας. Εμεις φτιαξαμε το μονο μετρο μεγαλουπολης που δεν φτανει στο αερδρομιο.

Εβγαλα το αχτι μου…
 

Rebequita

Member
Μηνύματα
408
Likes
159
Ταξίδι-Όνειρο
Peru
Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με την τελευταια φραση για την συνδεση αεροδρομιου - σταθμου Λαρισης. Περσι που εκανα αυτην την διαδρομη, το δρομολογιο του μετρο ειχε διακοπει λογω εργασιων στην γραμμη, ακομα δεν υπαρχει συνδεση και γινεται μεσω του προαστιακου? Και κατι ακομα, ποση ωρα περιπου να υπολογισω για την διαδρομη αυτη για να κλεισω το σωστο εισιτηριο τρενου για Θεσσαλονικη, μην ξεμεινω στην Αθηνα?
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με την τελευταια φραση για την συνδεση αεροδρομιου - σταθμου Λαρισης. Περσι που εκανα αυτην την διαδρομη, το δρομολογιο του μετρο ειχε διακοπει λογω εργασιων στην γραμμη, ακομα δεν υπαρχει συνδεση και γινεται μεσω του προαστιακου? Και κατι ακομα, ποση ωρα περιπου να υπολογισω για την διαδρομη αυτη για να κλεισω το σωστο εισιτηριο τρενου για Θεσσαλονικη, μην ξεμεινω στην Αθηνα?
Το μετρό εκτελεί πλέον τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο.

Για τους χρόνους των δρομολογίων μπορείς να πάρεις μια εικόνα εδώ... ΑΜΕΛ - λειτουργία ΜΕΤΡΟ Αθήνας:Πίνακες Δρομολογίων
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με την τελευταια φραση για την συνδεση αεροδρομιου - σταθμου Λαρισης. Περσι που εκανα αυτην την διαδρομη, το δρομολογιο του μετρο ειχε διακοπει λογω εργασιων στην γραμμη, ακομα δεν υπαρχει συνδεση και γινεται μεσω του προαστιακου? Και κατι ακομα, ποση ωρα περιπου να υπολογισω για την διαδρομη αυτη για να κλεισω το σωστο εισιτηριο τρενου για Θεσσαλονικη, μην ξεμεινω στην Αθηνα?
Για σταθμό Λαρίσης, έτσι κι αλλιώς είναι προτιμότερος ο προαστιακός από το μετρό. 50 λεπτά ακριβώς, και σ' αφήνει μέσα στο σταθμό Λαρίσης, αλλά με δρομολόγια μόνο κάθε μια ώρα. Αν φτάσεις κοντά στην ώρα αναχώρησης (δες ποιές είναι αυτές στο ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) αξίζει να το περιμένεις, αλλιώς με το μετρό (45 λεπτά διαδρομή, 55-60 λεπτά με τις αναμονές και αλλαγές πλατφόρμας, αλλά και περισσότερη ταλαιπωρία.
 

mfish

Member
Μηνύματα
1.378
Likes
1.281
Ταξίδι-Όνειρο
ολη η γη
Αν δε κανω λαθος ουτε ο προαστειακος παει απευθειας σταθμο Λαρισης....αλλαζεις τρενο στα Ανω Λιοσια, απλα εχει αμεση ανταποκριση. Οποτε παλι εχεις μια αλλαγη.

Το καλο ειναι οτι σε αφηνει μεσα στο σταθμο και γλιτωνεις το ανεβασμα βαλιτσας απο τις σκαλες, αν πας με μετρο ειναι ο μονος σταθμος που δεν εχει κυλιομενες!:(
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Αν δε κανω λαθος ουτε ο προαστειακος παει απευθειας σταθμο Λαρισης....αλλαζεις τρενο στα Ανω Λιοσια, απλα εχει αμεση ανταποκριση. Οποτε παλι εχεις μια αλλαγη.
Άμεση ανταπόκριση, και από την ίδια πλατφόρμα. Δεν κουβαλάς βαλίτσες...
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...

EvNick

Member
Μηνύματα
177
Likes
132
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
USA - JAPAN - AUS
Να ήταν μόνο ο ΟΣΕ με τα φαγοπότια...καλά θα ήταν! ΕΡΤ, Siemens...και άλλα πολλά που θα αποκαλυφθούν στην συνέχεια...σε τέτοια χώρα ζούμε...:(
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.355
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom