themischar
Member
- Μηνύματα
- 503
- Likes
- 4.765
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Λίμνη Garda
- Λίμνη Garda II
- Verona - Innsbruck
- Innsbruck
- One Day Trip
- Innsbruck II
- Innsbruck - Salzburg
- Hallein, Abtenau, Hallstatt
- Dachstein Mountains - Salzburg
- Salzburg
- Salzburg - Karlovy Vary
- Karlovy Vary - Dresden
- Dresden
- Dresden - Wroclaw
- Wroclaw
- Wroclaw II
- Wroclaw - Gdansk
- Gdansk - Kaunas
- Kaunas
- Kaunas - Riga
- Riga
- Riga II
- Riga III
- Riga IV
- Riga - Tallin
- Tallin
- Tallin II
- Tallin II
- Tallin III
- Tallin IV
- Tallin V
- Tallin - Rezekne
- Rezekne - Vilnius
- Vilnius
- Vilnius II
- Vilnius - Warsaw
- Warsaw
- Warsaw II
- Warsaw III
- Warsaw IV
- Warsaw V
- Warsaw - Krakow
- Krakow - Wieliczka
- Krakow II
- Auschwitz
- Auschwitz[B] [/B] II
- Krakow III
- Krakow - Zakopane
- Zakopane
- Zakopane - Budapest
- Vilkonec
- Budapest
- Budapest II
- Budapest III
- Budapest IV
- Budapest - Novi Sad - Nis
- Nis - Λίμνη Κερκίνη - Αθήνα
Για την καταγραφή του παρόντος ταξιδιωτικού με παρότρυναν τα γλυκύτατα λόγια της road traveler @Grerena στο https://www.travelstories.gr/community/threads/Στο-trojmiasto-tricity-της-Βαλτικής-Θάλασσας.61959/
όπου η
Το συγκεκριμμένο, Road Trip, το συζητούσαμε συχνά πυκνά για κάποια χρόνια και όλο έπαιρνε αναβολές (είτε λόγω της χρονικής διάρκειας που απαιτούσε, είτε λόγω εμβόλιμων νέων και πιο διαχειρίσημων πλάνων, είτε ... και πάει λέγοντας).
Αυτές οι αναβολές είχαν εν τέλει και τη θετική τους πλευρά γιατί καταφέραμε και αυξήσαμε κατά ένα τέταρτο τις μέρες του ταξιδιού από το πρωταρχικό πλάνο.
Μόλις κλείσαμε την πιθανή διάρκεια του ταξιδιού, άρχισαν ευθύς αμέσως οι επιμέρους συζητήσεις για το που ακριβώς να πάμε και τι θα μπορέσουμε να δούμε με στόχο, τον καλύτερο αλλά και τον πλέον ευέλικτο σχεδιασμό. Με συνθέσεις αξιόλογων διαδρομών και ατέλειωτες ώρες μπλα μπλα και ψαξίματος μετά της Μάτας (η οποία, παρεπιπτόντως, αγόγγυστα ακολουθεί & συμμετέχει σ’ όλα εκτός της οδήγησης moto).
Και το καλό στην προκειμένη περίπτωση είναι πως αυτό δεν είναι το πρώτο μας ταξίδι στο Εξωτερικό με moto, οπότε το παλεύουμε με σχετική ευχέρεια και το κακό είναι πως έτσι γμτ αυξάνουμε τα θέλω μας , , , παραμερίζοντας ή ζορίζοντας -όσο να᾽ναι- τις αντοχές μας.
Ο χρόνος, ως συνήθως αμείλικτος, κουλουριάστηκε και πέρασε γρήγορα και το σεργιάνι του moto ταξιδιού-διακοπών πήρε την τελική μορφή των 37 ημερών για ΑΘΗΝΑ - TALLINN - ΑΘΗΝΑ, χωρίς Διαβατήρια & VISA.
https://drive.google.com/open?id=1jndsD3B8iv8oTJZT_NGULGLC5kbfoJPu&usp=sharing
Ωραία και τώρα?
Τώρα, τρεχάτε ποδαράκια μου για:
Και, με όλα αυτά να εναλλάσσονται δεν άργησε να έλθει η πολυπόθητη ημέρα.
1η ημέρα, ΑΘΗΝΑ – ΠΑΤΡΑ & 212Km
Πρωϊνό ξύπνημα, για το μάζεμα και των τελευταίων. Ένα δροσερό (όσο μπορείς να το πεις αυτό καλοκαιριάτικα) μπάνιο και άμεσα φόρτωμα για τη φευγάλα.
Λίγο αργότερα, στην άκρη του πεζόδρομου, αρχίζω το φόρτωμα της moto.
Κατά τις 7:58, με κέφι, γυρίζω την μἰζα της moto όπως φαίνεται στο φωτισμένο καντράν της και το κοντέρ της να δείχνει τα ήδη διανυθέντα χλμ, (τα περισσότερα εκ των οποίων ταξιδιωτικά).
Και κάπως έτσι ξεκινάνε οι ονειρικἐς μας διακοπές.
Τα χιλιόμετρα δεν ¨φεύγουν¨ σβέλτα στον γνωστό αυτοκινητόδρομο ΑΘΝ - Πατρών που είχε ακόμη, τότε, τα χάλια του και νωρίς το μεσημέρι έγινε η άφιξή μας στο λιμάνι της Πάτρας.
Στη συνέχεια, στις 14.30 (στην ώρα του λέμε !) έγινε η αναχώρηση του Ferryboat για την Ancona (Ιταλία) για τα 530 Nautical Miles.
Ίσα που έλυσε το Ferryboat και όντας αραχτός, ακούω τη φωνή της.
- <<ε, όχι δεν είναι δυνατόν>>
- μπα λέω κάποιον θα είδε . . . γυρνάω για να δω κι’ εγώ, και την βλέπω?
Με μια έκφραση έκπληξης και συνάμα απορίας μου εξηγεί πως, μάλλον, δεν πήραμε μαζί μας την action camera αφού δεν είναι στη συνηθισμένη της θέση στο σακίδιο πλάτης.
Τι να γίνει ?
Συνέβη, όλα μπορούν να συμβούν !
Και όντως όπως αποδείχτηκε αργότερα, κάνοντας άνω-κάτω όλα τα μπαγκάζια, δεν είχε κάνει λάθος !
2η ημέρα, Στο Ferryboat για Ancona + Ancona – Verona (Ιταλία) & 360Km
https://drive.google.com/open?id=1V3iFiO_y6pGlEXFvysDxZfNdOvLFJoAB&usp=sharing
Οι ώρες στο πλοίο έφυγαν ¨νεράκι¨ συνηθισμένοι γαρ από το εθιστικό μας σούρτα φέρτα, τουλάχιστον επτά φορές το χρόνο, Πειραιάς - Κρήτη - Πειραιάς.
Μεσημέριασε όταν εδέησε και έδεσε το Ferryboat στην προβλήτα της Ancona. Πήγε η ώρα 12.30 μμ.
Να και μου για να κατέβουμε από το πλοίο ώστε να αφήσουμε πίσω μας τα περισσότερα Ι.Χ, φορτηγά κλπ (είναι πασίγνωστο τι γίνεται στα γκαράζ του πλοίου με τα καυσαέρια) και επιτέλους βγαίνουμε στην, απαστράπτουσα κάτω από τον μεσημεριανό ήλιο, Autostrade με αρχική κατεύθυνση την Μπολόνια και εν συνεχεία προς την πόλη της Verona.
Γιατί Verona?
Μα για να δούμε την πόλη το απόγευμα - βράδυ και την επόμενη να πάμε μια ολοήμερη βόλτα στην παρακείμενη λίμνη Garda, τόσο απλά.
Άνετα και άνετοι φθάσαμε στη Verona. Άμεσα ξεφόρτωμα, κουβάλημα, ¨άπλωμα¨ των γνωστών συμπράκαλων και πάμε για μια mini επίσκεψη στην όχι και μικρή πόλη.
Η Αρένα της Verona, πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη αρένα στον κόσμο, η οποία κατά την εποχή που χτίστηκε είχε χωρητικότητα 30.000 θεατών. Βρίσκεται στην Piazza Bra και είναι από τα καλύτερα διατηρημένα αρχαία οικοδομήματα του είδους της.
Τελευταίως, στην αρένα, γίνονται οι καλύτερες και σημαντικότερες παραστάσεις μουσικής όχι μόνο της Ιταλίας αλλά και ολόκληρου του κόσμου.
ΟΙ πλατείες Piazza Delle Erbe & Piazza dei Signiori, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των κατοίκων και από τα πρώτα σημεία αναφοράς των επισκεπτών.
Η Piazza Delle Erbe είναι μια από τις ιστορικότερες και γραφικότερες πλατείες όχι μόνο της πόλης της Verona αλλά και ολόκληρης της Ιταλίας. Η λέξη “erbe” στα Ιταλικά σημαίνει “βότανο” και ουσιαστικά στην Piazza Delle Erbe και στους διπλανούς δρόμους της πωλούνται σχεδόν όλα τα είδη βοτάνων και μπαχαρικών.
Η Piazza dei Signiori είναι δικαίως γνωστή ως “Σαλόνι της Verona” καθώς πρόκειται για μια πολύ όμορφη πλατεία η οποία περιβάλλεται από μνημειώδη κτίρια.
Η Piazza dei Signiori, επίσης, είναι γνωστή και ως πλατεία τού Δάντη όπου βρίσκεται και το άγαλμά του από το 1865.
Το εσωτερικό του, ωραία διακοσμημένου, Καθεδρικού Ναού της Verona.
Βεβαίως, βεβαίως και επισκεφθήκαμε το αρχοντικό των Καπουλέτων, με το ίσως πιο γνωστό μπαλκόνι του παγκόσμιου θεάτρου αυτό, της Ιουλιέτας.
Κρίμα όμως, ότι είδαμε (που δεν καλοείδαμε) ἠταν πίσω από την κλειστή καγκελόπορτα !
Στα ήσυχα, σκοτεινά νερά του Αδίγη (Adige) ) ποταμού καθρεφτίζεται ένα μέρος της πόλης δίνοντας μια άλλη διάσταση στη βραδυνή ζωή.
όπου η
´Ετσι, αφού κατάφερα και έβαλα σε μια τάξη στα ατάκτως ερριμμένα δρώμενα του όχι και τόσο μακρυνού έτους 2016, δεν άργησα και πολύ να ενδώσω στην πρόκληση.Πάρα πολύ ωραίο το ταξίδι σας και η παρουσίασή του.
Το Gdansk είναι μέσα στα άμεσα σχέδιά μου και γενικότερα η Πολωνία και το forum είχε ανάγκη από αναλυτικές πληροφορίες σαν τις δικές σου.
Και οι φωτογραφίες σου επίσης είναι καταπληκτικές.
Εκτός όμως από το Gdansk με ξεσήκωσε πολύ και η αναφορά σου στο road trip έως το Ταλίν.
Μπορεί να μην είναι σωστό να σε ρωτήσω μέσα στην παρούσα ιστορία, αλλά επειδή πράγματι "καίγομαι" για πληροφορίες σχετικά με οδικό στο Ταλίν θα ήθελα να μάθω το πρόγραμμά σου από το Gdansk και πάνω (βλέπω ότι έφτασες στο Ταλίν από διαφορετικό δρόμο απ' ότι γύρισες Βαρσοβία). Πως είναι οι δρόμοι εκεί; Στο google βλέπω μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και "ανησυχώ". Μπορείς επιγραμματικά (εδώ ή αλλού) να μου γράψεις το πως χώρισες τις ημέρες στο κομμάτι Gdansk - Kaunas Riga - Tallinn - Vilnius - Warsaw;
Επίσης, πόσο εύκολη είναι η διεύλευση των συνόρων ανάμεσα στις Βαλτικές; Συνάντησες ουρές;
Το συγκεκριμμένο, Road Trip, το συζητούσαμε συχνά πυκνά για κάποια χρόνια και όλο έπαιρνε αναβολές (είτε λόγω της χρονικής διάρκειας που απαιτούσε, είτε λόγω εμβόλιμων νέων και πιο διαχειρίσημων πλάνων, είτε ... και πάει λέγοντας).
Αυτές οι αναβολές είχαν εν τέλει και τη θετική τους πλευρά γιατί καταφέραμε και αυξήσαμε κατά ένα τέταρτο τις μέρες του ταξιδιού από το πρωταρχικό πλάνο.
Μόλις κλείσαμε την πιθανή διάρκεια του ταξιδιού, άρχισαν ευθύς αμέσως οι επιμέρους συζητήσεις για το που ακριβώς να πάμε και τι θα μπορέσουμε να δούμε με στόχο, τον καλύτερο αλλά και τον πλέον ευέλικτο σχεδιασμό. Με συνθέσεις αξιόλογων διαδρομών και ατέλειωτες ώρες μπλα μπλα και ψαξίματος μετά της Μάτας (η οποία, παρεπιπτόντως, αγόγγυστα ακολουθεί & συμμετέχει σ’ όλα εκτός της οδήγησης moto).
Και το καλό στην προκειμένη περίπτωση είναι πως αυτό δεν είναι το πρώτο μας ταξίδι στο Εξωτερικό με moto, οπότε το παλεύουμε με σχετική ευχέρεια και το κακό είναι πως έτσι γμτ αυξάνουμε τα θέλω μας , , , παραμερίζοντας ή ζορίζοντας -όσο να᾽ναι- τις αντοχές μας.
Ο χρόνος, ως συνήθως αμείλικτος, κουλουριάστηκε και πέρασε γρήγορα και το σεργιάνι του moto ταξιδιού-διακοπών πήρε την τελική μορφή των 37 ημερών για ΑΘΗΝΑ - TALLINN - ΑΘΗΝΑ, χωρίς Διαβατήρια & VISA.
https://drive.google.com/open?id=1jndsD3B8iv8oTJZT_NGULGLC5kbfoJPu&usp=sharing
Ωραία και τώρα?
Τώρα, τρεχάτε ποδαράκια μου για:
- Έλεγχο και συμπλήρωμα του πάσης φύσεως ταξιδιωτικού εξοπλισμού (πάντα, κάτι τις καινούργιο θέλεις).
- Κλείσιμο εισιτηρίων Ferryboat για Ιταλία μόνο για το πήγαινε.
- Επιλογή ξενοδοχείων για όλες τις πόλεις παραμονής- διανυκτέρευσης (τουλάχιστον για 2-3 καταλύματα ώστε να αποφευχθεί το ψάξιμο της τελευταίας δύσκολης στιγμής και όπου αυτό θα μπορούσε να γίνει) & βέβαια κλείσιμο -μόνον αυτά- των δύο πρώτων ημερών με τα γνωστά κριτήρια (χαμηλό κόστος+ κοντά ή μέσα στην πόλη+ άνετα+ με πρωινό+ Ι.Χ πάρκινγκ).
- Μεγάλο service της moto & βεβαίως αλλαγή των ελαστικών της.
Και, με όλα αυτά να εναλλάσσονται δεν άργησε να έλθει η πολυπόθητη ημέρα.
1η ημέρα, ΑΘΗΝΑ – ΠΑΤΡΑ & 212Km
Πρωϊνό ξύπνημα, για το μάζεμα και των τελευταίων. Ένα δροσερό (όσο μπορείς να το πεις αυτό καλοκαιριάτικα) μπάνιο και άμεσα φόρτωμα για τη φευγάλα.
Λίγο αργότερα, στην άκρη του πεζόδρομου, αρχίζω το φόρτωμα της moto.
Κατά τις 7:58, με κέφι, γυρίζω την μἰζα της moto όπως φαίνεται στο φωτισμένο καντράν της και το κοντέρ της να δείχνει τα ήδη διανυθέντα χλμ, (τα περισσότερα εκ των οποίων ταξιδιωτικά).
Και κάπως έτσι ξεκινάνε οι ονειρικἐς μας διακοπές.
Τα χιλιόμετρα δεν ¨φεύγουν¨ σβέλτα στον γνωστό αυτοκινητόδρομο ΑΘΝ - Πατρών που είχε ακόμη, τότε, τα χάλια του και νωρίς το μεσημέρι έγινε η άφιξή μας στο λιμάνι της Πάτρας.
Στη συνέχεια, στις 14.30 (στην ώρα του λέμε !) έγινε η αναχώρηση του Ferryboat για την Ancona (Ιταλία) για τα 530 Nautical Miles.
Ίσα που έλυσε το Ferryboat και όντας αραχτός, ακούω τη φωνή της.
- <<ε, όχι δεν είναι δυνατόν>>
- μπα λέω κάποιον θα είδε . . . γυρνάω για να δω κι’ εγώ, και την βλέπω?
Με μια έκφραση έκπληξης και συνάμα απορίας μου εξηγεί πως, μάλλον, δεν πήραμε μαζί μας την action camera αφού δεν είναι στη συνηθισμένη της θέση στο σακίδιο πλάτης.
Τι να γίνει ?
Συνέβη, όλα μπορούν να συμβούν !
Και όντως όπως αποδείχτηκε αργότερα, κάνοντας άνω-κάτω όλα τα μπαγκάζια, δεν είχε κάνει λάθος !
2η ημέρα, Στο Ferryboat για Ancona + Ancona – Verona (Ιταλία) & 360Km
https://drive.google.com/open?id=1V3iFiO_y6pGlEXFvysDxZfNdOvLFJoAB&usp=sharing
Οι ώρες στο πλοίο έφυγαν ¨νεράκι¨ συνηθισμένοι γαρ από το εθιστικό μας σούρτα φέρτα, τουλάχιστον επτά φορές το χρόνο, Πειραιάς - Κρήτη - Πειραιάς.
Μεσημέριασε όταν εδέησε και έδεσε το Ferryboat στην προβλήτα της Ancona. Πήγε η ώρα 12.30 μμ.
Να και μου για να κατέβουμε από το πλοίο ώστε να αφήσουμε πίσω μας τα περισσότερα Ι.Χ, φορτηγά κλπ (είναι πασίγνωστο τι γίνεται στα γκαράζ του πλοίου με τα καυσαέρια) και επιτέλους βγαίνουμε στην, απαστράπτουσα κάτω από τον μεσημεριανό ήλιο, Autostrade με αρχική κατεύθυνση την Μπολόνια και εν συνεχεία προς την πόλη της Verona.
Γιατί Verona?
Μα για να δούμε την πόλη το απόγευμα - βράδυ και την επόμενη να πάμε μια ολοήμερη βόλτα στην παρακείμενη λίμνη Garda, τόσο απλά.
Άνετα και άνετοι φθάσαμε στη Verona. Άμεσα ξεφόρτωμα, κουβάλημα, ¨άπλωμα¨ των γνωστών συμπράκαλων και πάμε για μια mini επίσκεψη στην όχι και μικρή πόλη.
Η Αρένα της Verona, πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη αρένα στον κόσμο, η οποία κατά την εποχή που χτίστηκε είχε χωρητικότητα 30.000 θεατών. Βρίσκεται στην Piazza Bra και είναι από τα καλύτερα διατηρημένα αρχαία οικοδομήματα του είδους της.
Τελευταίως, στην αρένα, γίνονται οι καλύτερες και σημαντικότερες παραστάσεις μουσικής όχι μόνο της Ιταλίας αλλά και ολόκληρου του κόσμου.
ΟΙ πλατείες Piazza Delle Erbe & Piazza dei Signiori, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των κατοίκων και από τα πρώτα σημεία αναφοράς των επισκεπτών.
Η Piazza Delle Erbe είναι μια από τις ιστορικότερες και γραφικότερες πλατείες όχι μόνο της πόλης της Verona αλλά και ολόκληρης της Ιταλίας. Η λέξη “erbe” στα Ιταλικά σημαίνει “βότανο” και ουσιαστικά στην Piazza Delle Erbe και στους διπλανούς δρόμους της πωλούνται σχεδόν όλα τα είδη βοτάνων και μπαχαρικών.
Η Piazza dei Signiori είναι δικαίως γνωστή ως “Σαλόνι της Verona” καθώς πρόκειται για μια πολύ όμορφη πλατεία η οποία περιβάλλεται από μνημειώδη κτίρια.
Η Piazza dei Signiori, επίσης, είναι γνωστή και ως πλατεία τού Δάντη όπου βρίσκεται και το άγαλμά του από το 1865.
Το εσωτερικό του, ωραία διακοσμημένου, Καθεδρικού Ναού της Verona.
Βεβαίως, βεβαίως και επισκεφθήκαμε το αρχοντικό των Καπουλέτων, με το ίσως πιο γνωστό μπαλκόνι του παγκόσμιου θεάτρου αυτό, της Ιουλιέτας.
Κρίμα όμως, ότι είδαμε (που δεν καλοείδαμε) ἠταν πίσω από την κλειστή καγκελόπορτα !
Στα ήσυχα, σκοτεινά νερά του Αδίγη (Adige) ) ποταμού καθρεφτίζεται ένα μέρος της πόλης δίνοντας μια άλλη διάσταση στη βραδυνή ζωή.
Last edited: