• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

themischar

Member
Μηνύματα
504
Likes
4.769






Οι mobile μπιραρίες- μπιροποδήλατα, δίνουν χρώμα και ηχόχρωμα στους δρόμους που κυκλοφορούν με τους ¨θαμώνες¨ στο τσακίρ κέφι που το μεταδίδουν με τον τρόπο τους και στους περαστικούς.





Η Πλατεία των Ηρώων, έγινε προς τιμή και μνήμη των μεγάλων ηρώων της Ουγγρικής ιστορίας και στη μέση το μνημείο της Χιλιετίας που κτίσθηκε για τον εορτασμό της επετείου των χιλίων χρόνων από την κατάκτηση των Μαγυάρων.









Ήταν η τελευταία μας παράσταση σε γάμο του road trip μας.



Ο χαμογελαστός, Fat Policeman.



Η Εκκλησία του Άγ. Στεφάνου (Szent Istvan Bazilika), χρειάστηκε 50 χρόνια για να κατασκευαστεί και είναι η μεγαλύτερη εκκλησία της Ουγγαρίας. Αν και δεν είναι βασιλικού ρυθμού το τεράστιο μέγεθος της, της έχει δώσει αυτό το χαρακτηρισμό. Η κατασκευή της διήρκησε κάτι παραπάνω από μισό αιώνα και συνολικά τρεις αρχιτέκτονες.







Και μια motoπαρέα Ελλήνων, που είχαν σταθευμέσει απέναντι από την εκκλησία. Στάθηκε όμως αδύνατο να τους συναντήσουμε στα 3/4 της ώρας που ήμασταν εκεί γύρω.





Το μουσείο Terror, περιγράφει τις θηριωδίες που υπέστησαν οι κάτοικοι της χώρας τόσο από τον κομουνισμό όσο και από τους ναζί (δηλ. είναι εμφανής η προσπάθεια για όλα στο ίδιο καλαθάκι).



Και κλειδωμένο, παρακαλώ, για να μπορεί να συνυπάρχει και το χθες μαζί με το σήμερα.



Δεν καταλάβαινα, οπότε, ρώτησα και έμαθα.
Είναι το ιππικό της αστυνομίας που επέστρεφε από δοκιμαστική παρέλαση.




Δεν μισθώσαμε τη λιμουζίνα για την ομαλή επιστροφή μας στο ξενοδοχείο και δεν λησμονήσαμε να αποχαιρετήσουμε την Budapest.
 

themischar

Member
Μηνύματα
504
Likes
4.769
34η ημέρα, Budapest (Ουγγαρία) – Novi Sad (Σερβία) & 359Km



https://drive.google.com/open?id=1kqEMMD099R1pFr5256sqvYWMcuVv_G4l&usp=sharing
Ένα ακόμη θεσπέσιο τελετουργικό πρωινό και ξεκίνημα με τη άοκνη αρωγή του GPS για να βγούμε από την πόλη.
Όσοι έχετε βρεθεί οδηγώντας στην Budapest γνωρίζετε, πολύ καλά, τι εννοώ.
Διανύοντας το καταπληκτικό και γρήγορο δίκτυο προς τα σύνορα μπαίνουμε Σερβία. Όμως, είχαμε ένα ξάφνιασμα πικρόχολο. Ο αυτοκινητόδρομος Α75 μέσα στη Σερβία έγινε ένας εντελώς κλειστός αυτοκινητόδρομος και απέκτησε, επιπλέον, και διόδια ! ! !
Με τις αλλαγές που ήταν εμφανείς, λίγο έλειψε να χάσουμε την έξοδο για το Novi Sad (κι ας το’ λεγε από μακριά η μεγάλη και ευανάγνωστη πινακίδα κατεύθυνσης, εδώ είναι η EXIT) αλλά που εγώ; Θυμόμουν ότι στρίβω καμιά 4km παρακάτω.

Το Novi Sad είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Σερβίας και μία από τις σημαντικότερες πόλεις της χώρας. Είναι χτισμένη στις όχθες του Δούναβη και ιδρύθηκε για να εξυπηρετεί ως ενδιάμεση στάση στις εμπορικές συναλλαγές. Εξαιτίας δε, του εμπορίου που αναπτύχθηκε τόσο πολύ την αποκαλούσαν και ως την "Αθήνα της Σερβίας".




Το Novi Sad είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Σερβίας και μία από τις σημαντικότερες πόλεις της χώρας. Είναι χτισμένη στις όχθες του Δούναβη και ιδρύθηκε για να εξυπηρετεί ως ενδιάμεση στάση στις εμπορικές συναλλαγές. Εξαιτίας δε, του εμπορίου που αναπτύχθηκε τόσο πολύ την αποκαλούσαν και ως την "Αθήνα της Σερβίας".

Το Petrovaradinska tvrdava (Φρούριο Πετροβαραντίν) βρίσκεται στη δεξιά όχθη του Δούναβη και πρόκειται για ένα από τα πολλά οχυρά που χτίστηκαν από τους Ρωμαίους για την προστασία των παραδουνάβιων πόλεων που βρίσκονταν τότε υπό την κατοχή τους.
Ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στους χώρους του Κάστρου, να μπει στα τούνελ που υπάρχουν κάτω από όλο το Φρούριο, να πιει καφέ στις καφετέριες και και να δειπνήσει στα εστιατόρια που λειτουργούν μέσα στο κάστρο.
Εκεί διοργανώνεται κάθε χρόνο και το μουσικό φεστιβάλ EXIT.






Θέα του Novi Sad, από το φρούριο.



Σημαντικό σημείο του Φρουρίου είναι το ρολόι, του οποίου οι δείκτες είναι ανάποδα, δηλαδή ο μεγάλος δείκτης δείχνει την ώρα και ο μικρός τα λεπτά, κάτι που έγινε για να βλέπουν από μακριά τι ώρα είναι, οι ψαράδες στο ποτάμι.



Φροντίσαμε επιμελώς να το ρίξουμε έξω σε gourmet kitchen, έως το μεταμεσονύκτιο, με το τοπικό κρασί να ρέει άφθονο.






35η ημέρα, Novi Sad (Σερβία) – Nis (Σερβία) & 328Km



https://drive.google.com/open?id=1XUlIYEztlu1eSrEPi3zXAw02W2RQfBha&usp=sharing
Πρωί- πρωί, ντριν ντριν το τηλέφωνο είναι το φιλαράκι, ο Γιώργος, από τη Nis.
<<- Ει, καλημέρα, που είσαστε ?>>
<< Πότε θα έλθετε? >>
<<Να σας περιμένω για καφέ ή κατ΄ ευθείαν για φαγητό?>>
- Βρε Γιωργάκη μου καλέ, 7 η ώρα το πρωί ?
- Τι, να σου πω ?
Άντε, λοιπόν, να τα μαζεύουμε μια ώρα αρχύτερα μήπως και είμαστε εκεί πριν το μεσημέρι αφού η εντολή ήταν ρητἠ :
<<Χωρίς στάση και το Beograd να το περάσετε περιφερειακά, εντάξει>>

Έτσι, ο 2oς καφές της μέρας έλαβε χώρα στη Nis, στην αυλή του σπιτιού του Γιώργου (άλλος ένας ερωτικός μετανάστης, κοντά τρεις δεκαετίες) που δεν έχασε την ευκαιρία να ασκήσει το βέτο του σπιτονοικοκύρη.
<< Φιλαράκια, ενα κλεφτό μπανάκι κάντε και πάμε Sokobanja να δούμε μαζί την οικογένεια που παραθερίζει, τι να κάνουμε εδώ πέρα.>>

Η υπόλοιπη οικογένεια -που κάνει πάντα τα μπάνια της κάθε Ιούλιο στο Πολύχρονο Χαλκιδικής, συνεχίζει μετά τις διακοπές της σε αυτό το μέρος.
Η Sokobanja, βρίσκεται σε μια ορεινή περιοχή, περίπου 60km βορειανατολικά από τη Nis.
Είναι ένα ορεινό παραθεριστικό κέντρο, άλλης εποχής.
Εδώ, με το φιλαράκι, σε στάση ανάπαυλας !




Είχαμε δεν είχαμε τα κάναμε και σήμερα τα επιπλέον κm (πάλι καλά, δεν οδηγούσα) αλλά έτσι, είδαμε και τους υπόλοιπους κάποιες ώρες και την παραθεριστική περιοχή που ζεί σε ρυθμούς της πάλαι ποτέ Γιουγκοσλαβίας και αργά το βράδυ επιστρέψαμε πάλι στη Nis.


TIPS : Τα πρόφατα νέα για την οδήγηση στον διεθνή αυτοκινητόδρομο της Σερβίας είναι η απαιτούμενη ΠΡΟΣΟΧΗ στα όρια ταχύτητας. Οι ατυνομικοί μπορεί να ελοχεύουν στα διόδια και να τσεκάρουν την ώρα στις κάρτες διέλευσης δηλ. από σταθμό σε σταθμό τόση ώρα?οπότε ανάλογα δίνουν ή δεν δίνουν μπουναμά.
 

themischar

Member
Μηνύματα
504
Likes
4.769
36η ημέρα, Nis (Σερβία) – Κερκίνη (Ελλάδα) & 387Km



https://drive.google.com/open?id=1nKmB8CA7yUPNvjg_ne0vl1qb_Saevy1h&usp=sharing

Πρωί - πρωί με τη δροσούλα ακόμη, αποχαιρετούμε το φίλο μας και δρόμο για τα σύνορα της Δοϊράνης.
Ο δρόμος συγκριτικά, πάντα με το πρόσφατο παρελθόν, έχει μια καλυτέρευση και δείχνει σε πολλά σημεία σημάδια βελτίωσης από τα έργα που εκτελούνται.

Στην πρώην Fyrom, κλασσικά τα τελευταία δεν ξέρω πόσα χρόνια δε σταματάμε. Ίσως να τύχει υποχρεωτικά για καύσιμα ή αναγκαστικά από την Police. Έτσι έγινε και αυτή τη φορά. Ευτυχώς, ήταν ένα μπες - βγες.

Χωρίς καμιά βιασύνη και με ευκολία στις αντίστοιχες συνοριακές διατυπώσεις (όλοι έφευγαν κανείς δεν επέστρεφε, εκτός από μας ! ) φθάσαμε στη Λίμνη Κερκίνης - Εθνικό Πάρκο (στο βορειοδυτικό άκρο της λεκάνης των Σερρών).












Η Κερκίνη, τεχνητή λίμνη από το 1932 (φράγμα του ποταμού Στρυμόνα), προστατευμένος υδροβιότοπος σπάνιας ομορφιάς με θέα το βουνό Μπέλες και την κοιλάδα των Σερρών.
Η παρόχθια βλάστηση με τα παραποτάμια δάση από άγριες ιτιές και τα νούφαρα που επιπλέουν δημιουργούν μια εικόνα γαλήνης και χαρίζουν μια μοναδική γοητεία στην περιοχή.

Ο καιρός κρατούσε και έτσι πραγματοποιήσαμε και μια διόλου ευκαταφρόνητη παρόχθια βόλτα.












Αργότερα και ύστερα από συνεννόηση με τον ξενοδόχο η επόμενη βολτίτσα, (ομαδικό horse riding λέμε), που ακολούθησε άνοιξε, για καλά, την όρεξη και φυσικό επακόλουθο ήταν ένα καλό τοπικό βουβαλίσιο δείπνο.



Μάλιστα ήταν ότι έπρεπε και στην ώρα του, μιας κι΄ ο ουρανός κάνοντας απρόσκοπτα τη δουλειά του μάζευε σύννεφα και συννεφάκια.

Κι´έτσι απλά, λίγο αργότερα που έπιασε μια ανεμοβροχή, τύπου Μακεδονίας, εμείς τα μαζέψαμε για ύπνο.




37η ημέρα, Κερκίνη – Αθήνα & 590Km



https://drive.google.com/open?id=1oK-CFo3VhS59iPpBo7Bb7jKwOBI38Dpz&usp=sharing
Ξεκινάμε κατά τις 09.15πμ με ανάμεικτα συναισθήματα, τελευταία ημέρα γαρ και με καιρό αρκετά καταλαγιασμένο αφού όλο το βράδυ λυσσομανούσε κάνοντας παράλληλα μια καλή μπουγάδα και στη moto.
Μα και στην Ελλάδα ?
Ε, ναι, και στην Ελλάδα.




Δυνατά, μέσω Bluetooth, ακούγεται στ´αυτιά μας το τραγούδι ¨ I' m going home ¨ των Ten Years After με την πειθήνια φωνή του Alvin Lee και η επιστροφή μας πλέον ρολάρει μέσω Παλαιόκαστρου με, παναθεμά τους, πλάγιο-άβολους ανέμους.

Ύστερα από μια στάση για ανεφοδιασμό καυσίμων με ταυτόχρονο ξεμούδιασμα καταφέραμε και¨φάγαμε¨ τα km, στην παραφουσκωμένη με διόδια Εθνική οδό (Ε75), φτάνοντας στην ΑΘΝ στις 15.43μμ και σπίτι μου σπιτάκι μου.




Κάπου εδώ, τέλειωσαν κι΄ αυτές οι διακοπές, εκτός & εντός Ελλάδος, ευτυχώς χωρίς απρόοπτα με απολογισμό:

Τις 13 χώρες σεργιάνι μαζί με την Ελλάδα,
- Τα 8.823 Km οδήγησης & από αυτά τα 1.407km σε γύρω-τριγύρω βόλτες από τις πόλεις
προορισμού,
- Τα 530 Nautical Miles με το Ferryboat,
- Τις 2.718 Photos,
- Τα 950,70 € Συνολικό κόστος μετακίνησης (που από αυτά ήταν : τα 178,40 € εισιτήρια
F/B Πάτρα – Ancona, τα 569,50 € σε 95άρα αμόλυβδη βενζίνη, τα 106,80 € Διόδια+
Βινιέτες διέλευσης & τα 96,00 € η αλλαγή λαδιών κ.λπ
),
- Και, βέβαια τα . . . . , 00 € που ήταν όλα, μα όλα, τα υπόλοιπα.


Πολλές ευχές, για καλά ταξίδια, σε όλους.
 
Last edited:

vasiliss

Member
Μηνύματα
965
Likes
8.816
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Θέμη σε ευχαριστούμε που έκανες τον κόπο να γράψεις για αυτό το όμορφο ταξίδι σας. Πολύ μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια, εμένα ακόμη περισσότερο αυτά που γίνονται με μηχανή. Οπότε δεν θα μας χάλαγε να μας αφηγηθείς και κανένα ακόμη, αν έχεις την όρεξη βέβαια. ;) :) :)
Υγεία και καλά ταξίδια εύχομαι και στους δυο σας.
 

themischar

Member
Μηνύματα
504
Likes
4.769
Θέμη σε ευχαριστούμε που έκανες τον κόπο να γράψεις για αυτό το όμορφο ταξίδι σας. Πολύ μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια, εμένα ακόμη περισσότερο αυτά που γίνονται με μηχανή. Οπότε δεν θα μας χάλαγε να μας αφηγηθείς και κανένα ακόμη, αν έχεις την όρεξη βέβαια. ;) :) :)
Υγεία και καλά ταξίδια εύχομαι και στους δυο σας.
Βασίλη, σ' ευχαριστούμε από καρδιάς. Όσο για την πρόταση, οψόμεθα.
Να' μαστε όλοι καλά για να μπορούμε και να ταξιδεύουμε.
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.376
Likes
4.402
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Είναι το είδος της ταξιδιωτικής περιγραφής που απολαμβάνω! Με φωτογραφίες, πληροφορίες και συναισθήματα. Και επίσης σε ωραία ελληνική γλώσσα :)
Πολύ μας αρέσουν τα οδικά ταξίδια, εμένα ακόμη περισσότερο αυτά που γίνονται με μηχανή
Κι εμένα Βασίλη αλλά επειδή φοβάμαι τις μηχανές δεν ανεβαίνω ποτέ. o_O
Απολαμβάνω όμως να βλέπω φωτογραφίες τραβηγμένες από μοτοσυκλέτα και να διαβάζω ανάλογες ιστορίες.
Ομολογώ φίλε Θέμη πως κάποιες φορές φοβήθηκα για εσάς και κάποιες άλλες ζήλεψα και σας καμάρωσα.:) Θα το ξαναπώ: Αποκαλύπτομαι.
 

themischar

Member
Μηνύματα
504
Likes
4.769
Είναι το είδος της ταξιδιωτικής περιγραφής που απολαμβάνω! Με φωτογραφίες, πληροφορίες και συναισθήματα. Και επίσης σε ωραία ελληνική γλώσσα :)

Κι εμένα Βασίλη αλλά επειδή φοβάμαι τις μηχανές δεν ανεβαίνω ποτέ. o_O
Φίλη μας Ντίνα,
Ποτέ να μη λες ποτέ, γιατί ποτέ δεν ξέρεις ... !
Σ' ευχαριστούμε πολύ για τα επαινετικά σου λόγια. Χαρά μας που μοιραστήκαμε το ταξίδι, έστω και καθυστερημένα, μαζί σας.
Σου ευχόμαστε, πάντα, να είσαι καλοτάξιδη και να μας ταξιδεύεις με τον μοναδικό σου τρόπο.
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.238
Likes
27.305
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Επιτέλους!

Η ιστορία που έψαχνα σε αυτό το φόρουμ!

Θα κάνουμε τον γύρω της Πολωνίας μαζί με Λιθουανία το καλοκαίρι με το αγόρι μου (roadtrip με αμάξι) και ήθελα παρόμοιες εμπειρίες!
Δεν σου δίνουμε πληροφορίες αν δεν υποσχεθείς πρώτα πως θα γράψεις ταξιδιωτική ιστορία μόλις επιστρέψεις. :) :) :) :)
 

Evi_Stav

Member
Μηνύματα
361
Likes
874
Δεν σου δίνουμε πληροφορίες αν δεν υποσχεθείς πρώτα πως θα γράψεις ταξιδιωτική ιστορία μόλις επιστρέψεις. :) :) :) :)
χαχαχαχα... το υπόσχομαι! Θα έχει αρκετό ζουμί πιστεύω :cool:

Επομένως, αφού το υποσχέθηκα, οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη

Περισσότερο θα ήθελα πληροφορίες για την περιοχή της Μαζουρίας στην Πολωνία.

Δεν μπορώ να βρω πολύ εύκολα πληροοφορίες αλλού.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.811
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom