• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Η βιομηχανία του τουρισμού (σκέψεις για το παρόν και το μέλλον)

tatooine

Member
Μηνύματα
2.495
Likes
10.844
Ναι έχεις δίκιο ..1,5 είναι για μηχανές..πάντως όταν το άφησα μου είπε για 2 ευρώ τη μέρα μετά τη βδομάδα..
Και σε περίοδο πληρότητας το πάνε 5 η και παραπάνω. Την έχουμε πατήσει. Όχι με το συγκεκριμένο φυσικά.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.436
Likes
2.256
7 μέρες + κάτι ώρες 35 ευρώ και μετά 2 ευρώ τη μέρα..δηλαδή 27 πχ μέρες 75 ευρώ..


Πάντως σε λεωφορεία και ειδικά τρόλεϊ που ανέβαινα τελευταία ούτε οι μισοί δεν πληρώνουν.. το έχετε παρατηρήσει φαντάζομαι.. εννοείται πληρώνουμε κανονικά ενισχύουμε τις δημόσιες μεταφορές...
Ισως γιατι για να φτασουν στις δουλειες του ο κοσμος απο κει που θελε 1 ωρα,τωρα θελει 3 ωρες σου λεει θα σε πληρωσω κ απο πανω??για να μη συζητησω για τη συχνοτητα και την τηρηση δρομολογιων που ναι για κλαματα...κ πριν ακουσω καμια δικαιολογια,οχι δε φταινε τα οχηματα,ουτε οτι δεν εχουν προσωπικο απλα το 90% που δουλευει στον οασα νομιζει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλακος και πρεπει μονο να τον πληρωνουμε χωρις να δουλευει...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.566
Likes
47.309
Πάντως σε λεωφορεία και ειδικά τρόλεϊ που ανέβαινα τελευταία ούτε οι μισοί δεν πληρώνουν.. το έχετε παρατηρήσει φαντάζομαι.. εννοείται πληρώνουμε κανονικά ενισχύουμε τις δημόσιες μεταφορές...
Εκτος του Χ95 του αεροδρομιου εχω να δω χρονια ελεγκτη σε λεωφορειο, λογω ελλειψης προσωπικου. Αυτο το ξερουν ολοι πια.
Αν καποιος για εναν χρονο δεν πληρωνει εισιτηριο αλλα τον πετυχει μια μονο φορα ελεγκτης και πεσει προστιμο, βγαινει κερδισμενος.
ΔΕΝ ενισχυουμε τις δημοσιες μεταφορες αν δεν προσλαβουν προσωπικο και δεν αγορασουν οχηματα. Σημερα ημουν 40 λεπτα σε λεωφορειο με χαλασμενο κλιματισμο. Μετανιωσα που πληρωσα.
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.218
Likes
4.211
4 χρόνια στην Αθήνα, που χρησιμοποιώ αρκετά συχνά τα αστικά λεωφορεία, πέτυχα μόνο μια φορά τις προάλλες ελεγκτή στο Β5, ο οποίος βέβαια δεν έγραφε αλλά τους έλεγε να ακυρώσουν το εισιτήριο. Το πιστολιασμα πάει σύννεφο. Τα ίδια μου λένε οι γονείς και στη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους οι εταιρίες αυτές. Χωρίς ελεγκτή δεν θα πληρώνει μεγάλο μέρος του κόσμου. Είμαι σίγουρος ότι ο ελεγκτής θα έβγαζε το κόστος μισθοδοσίας του. Αναρωτιέμαι γιατί δεν κάνουν κάποιες έστω συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Ίσως κάποια στιγμή τα αναθέσουν και αυτά σε εργολάβο, όπως τόσες και τόσες δουλειές.
 

alma

Member
Μηνύματα
4.288
Likes
18.420
Στο μετρό έχω πετύχει ελεγχο και να γράφουν πρόστιμα πάνω από 3-4 φορές τους τελευταίους μήνες και δεν το παίρνω ούτε μια φορά τη βδομάδα πια.Πάντως στο μετρό πάνω από το 90% χτυπά εισητήριο.
Σε λεωφορεία μία φορά τους τελευταίους μήνες είδα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.566
Likes
47.309
Οπότε μόνο ο αριθμός των επιβατών που μπορεί να εξυπηρετήσει να φτάσει πάνω απο 40 εκατομμύρια το 2033. Οπότε γενικά σε όλη τη χώρα προβλέπω πιο σύντομα άνετα να προσεγγίσουν τον αριθμό 50 εκατομμύρια αφίξεων απο το εξωτερικό που σας έγραφα στη πρώτη σελίδα νομίζω.Απίστευτος αριθμός για μια μικρή σε έκταση χώρα.

Καλό θα είναι να είναι έτοιμοι να κερδίσουμε απο αυτή τη άνοδο του παγκόσμιοτ τουρισμού όσες περισσότερες περιοχές της όμορφης μας πατρίδα με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Βέβαια δεν αδιαφορώ για κάποιες παραμέτρους όπως σκουπίδια , ενόχληση μονιμων κατοικων σε περιοχες με υπερτουρισμό , ελπίζω να μην υποβαθμίσουμε την ποιότητα ζωής {υγεία και εκπαίδευση} αλλά αντίθετα να αποτελέσει ευκαιρία για γρήγορη βελτίωση των υποδομών μας σε όλη τη χώρα .
Δεν ξερω ποτε θα παρουμε δικαννα για την "τουριστικη περιοδο"
Σαντορίνη: Ζήτησαν "περιορισμό μετακινήσεων" λόγω απόβασης τουριστών
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.216
Likes
55.330
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Στο μετρό έχω πετύχει ελεγχο και να γράφουν πρόστιμα πάνω από 3-4 φορές τους τελευταίους μήνες και δεν το παίρνω ούτε μια φορά τη βδομάδα πια.Πάντως στο μετρό πάνω από το 90% χτυπά εισητήριο.
Σε λεωφορεία μία φορά τους τελευταίους μήνες είδα.
Ισχυει στο μετρό γινονται ελεγχοι πολυ πιο συχνα πια, ειδικα στους κεντρικους σταθμους. Στο αεροδρομιο δε, με ελεγξαν τις 3 απο τις τελευταιες 5 φορες που πηγα.
 
Last edited:

fotast

Member
Μηνύματα
9.834
Likes
15.397
Αν κανει κάτι ή Βουλγαρία είναι απλά να κατεβάζει το μέσο όρο ημερών και δαπάνης. H αύξηση δαπάνης έγινε από τους άλλους προορισμούς, ένα ενδεικτικό είναι η κίνηση των γραφείων εξερχόμενου τουρισμού που έγινε της μουρλής, με μάλιστα μεγάλη αύξηση σε νέους πελάτες (και μείωση μέσου όρου ηλικίας)
Ανεβαίνει η κίνηση των γραφείων με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας;Κάποια εξήγηση για αυτό υπάρχει;
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.216
Likes
55.330
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Ανεβαίνει η κίνηση των γραφείων με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας;Κάποια εξήγηση για αυτό υπάρχει;
Eίναι τάση εδώ και πολύ καιρό: περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα (και αύξηση αγοραστικής δύναμης, ακόμη κι αν συμπεριλάβεις τον πληθωρισμό), ποσοστιαία αύξηση μακρινών ταξιδιών (όπου ακόμη και νέοι ταξιδιωτες προτιμούν να πάνε οργανωμένα σε αντίθεση με τα "κοντινά") για διάφορους λόγους (μόδα, social media, αυξημένο awareness, κόστος με διακοπές στην Ελλάδα ειδικά το καλοκαίρι, αν και κυρίως η αύξηση στους μακρινούς προορισμούς είναι εκτός καλοκαιρινών μηνών), αλλαγή τάσεων γενικώς (πχ πριν 15 χρόνια ένα νέο ζευγάρι ξόδευε περισσότερα στο γάμο, τώρα πολύ περισσότερα στο γαμήλιο ταξίδι). Είναι πολλοί οι λόγοι, αλλά αν δεις οργανωμένες εκδρομές εκτός Ευρώπης πια το 50% είναι άνθρωποι κάτω των 45 , πράγμα ανήκουστο πριν κάποια χρόνια, έχει αλλάξει εντελώς και η εικόνα με συντάξεις( πια οι συνταξιουχοι είναι η μειοψηφία στα γκρουπ, δεν τους παίρνει οικονομικά), συντάξεις χηρείας, επιχειρηματικότητα νέων συν μια μικρή αναλογικά αλλά αναγνωρίσιμη τάση νέων που βρίσκονται στο εξωτερικό ή εργάζονται στην Ελλάδα εξ αποστάσεως να πηγαίνουν με ελληνικά πρακτορεία, χρησιμοποιώντας μισθούς αλλοδαπής (είναι περίπου το 2-3% στα διηπειρωτικά). Εγώ βλέπω και απείρως καλύτερη ενημέρωση και συμπεριφορά από το 2015 κι έπειτα (και καμία σχέση με την τραγωδία προ 2005 που είχαμε συχνά εξαγωγή ντροπής). Και άλλες απαιτήσεις πια και με το δίκιο τους, ο σημερινός τριαντάρης δεν αρκείται σε τουριστοεστιατόρια-τουριστοσόου, χαζοπληροφορίες που βρίσκει μόνος του, "στάσεις για ψώνια με κτπώσεις μονο για σας", έχει αλλάξει όλη η εικόνα. Προορισμοί δε που κάποτε θεωρούνταν "ότι δεν πουλάνε" λόγω κόστους κι έβγαζαν 3 γκρουπ το χρόνο πλέον έχουν παλαβούς αριθμούς για τα ελληνικά δεδομένα (πχ Ιαπωνία, υπάρχει πρακτορείο που βγάζει γκρουπ κάθε τρεις μέρες, πριν κάποια χρόνια ήταν....3 το χρόνο). Γενικώς η μεγάλη αύξηση στα διηπειρωτικά είναι στην Ασία (Ινδοκίνα, Άπω Ανατολή, Κίνα, Κεντρική Ασία, Ινδία, πραγματικά χαμός, αισθητά και σε Εμιράτα, Σ.Αραβία), μετά Αφρική και τελευταία η αμερικάνικη ήπειρος (με τις ΗΠΑ να σημειώνουν μείωση).
 

alma

Member
Μηνύματα
4.288
Likes
18.420
Όταν είχαμε πάει Πέτρα Ιορδανία, είχαμε συναντηθεί με ένα τεράστιο οργανωμένο γκρουπ από Ελλάδα και οι περισσότεροι ήταν στη δική μου ηλικία (στη δεκαετία των 30).
Υπήρχαν μάλιστα 2-3 ελληνικά γκρουπ ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο.

Αν και προτιμώ το ανοργάνωτο, επειδή εμείς ταξιδεύαμε κυρίως για Άγιους Τόπους και περνούσαμε σύνορα συχνά, αλλά και επειδή είχα και συγγενείς μεγαλύτερους μαζί, πήγαμε οργανωμένο.
Στο δικό μας γκρουπ που ήταν κυρίως για προσκύνημα Άγιους Τόπους, είχαμε όλες τις ηλικίες αλλά και ακόμη νεότερους από το άλλο γκρουπ.
Αν θυμάμαι καλά άρχιζαν από 26-28 ετών.

Το ίδιο και σε άλλα μέρη τα τελευταία χρόνια συναντιόμαστε με οργανωμένα από Ελλάδα. Προσωπικά δεν περίμενα να πηγαίνουν οργανωμένα τόσοι Πορτογαλία που είναι εύκολος προορισμός.

Κι όμως εμείς που πάμε στη χώρα πάντα μόνοι μας, ένας στους δύο Έλληνες που συναντάμε εκεί, πάει οργανωμένα...
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.006
Μηνύματα
923.379
Μέλη
39.719
Νεότερο μέλος
MadoGk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom