chrisbd
Member
- Μηνύματα
- 2.957
- Likes
- 19.373
Ναι έχεις δίκιο ..1,5 είναι για μηχανές..πάντως όταν το άφησα μου είπε για 2 ευρώ τη μέρα μετά τη βδομάδα..Μετά το πέρας μιας εβδομάδας έως και την συμπλήρωση ενός μήνα, η χρέωση είναι 3€ / ΗΜΕΡΑ
Ναι έχεις δίκιο ..1,5 είναι για μηχανές..πάντως όταν το άφησα μου είπε για 2 ευρώ τη μέρα μετά τη βδομάδα..Μετά το πέρας μιας εβδομάδας έως και την συμπλήρωση ενός μήνα, η χρέωση είναι 3€ / ΗΜΕΡΑ
Και σε περίοδο πληρότητας το πάνε 5 η και παραπάνω. Την έχουμε πατήσει. Όχι με το συγκεκριμένο φυσικά.Ναι έχεις δίκιο ..1,5 είναι για μηχανές..πάντως όταν το άφησα μου είπε για 2 ευρώ τη μέρα μετά τη βδομάδα..
Ισως γιατι για να φτασουν στις δουλειες του ο κοσμος απο κει που θελε 1 ωρα,τωρα θελει 3 ωρες σου λεει θα σε πληρωσω κ απο πανω??για να μη συζητησω για τη συχνοτητα και την τηρηση δρομολογιων που ναι για κλαματα...κ πριν ακουσω καμια δικαιολογια,οχι δε φταινε τα οχηματα,ουτε οτι δεν εχουν προσωπικο απλα το 90% που δουλευει στον οασα νομιζει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλακος και πρεπει μονο να τον πληρωνουμε χωρις να δουλευει...7 μέρες + κάτι ώρες 35 ευρώ και μετά 2 ευρώ τη μέρα..δηλαδή 27 πχ μέρες 75 ευρώ..
Πάντως σε λεωφορεία και ειδικά τρόλεϊ που ανέβαινα τελευταία ούτε οι μισοί δεν πληρώνουν.. το έχετε παρατηρήσει φαντάζομαι.. εννοείται πληρώνουμε κανονικά ενισχύουμε τις δημόσιες μεταφορές...
Εκτος του Χ95 του αεροδρομιου εχω να δω χρονια ελεγκτη σε λεωφορειο, λογω ελλειψης προσωπικου. Αυτο το ξερουν ολοι πια.Πάντως σε λεωφορεία και ειδικά τρόλεϊ που ανέβαινα τελευταία ούτε οι μισοί δεν πληρώνουν.. το έχετε παρατηρήσει φαντάζομαι.. εννοείται πληρώνουμε κανονικά ενισχύουμε τις δημόσιες μεταφορές...
5,5€- 2,70€ το μειωμενο.6€ κάνει πια το λεωφορείο,
Δεν ξερω ποτε θα παρουμε δικαννα για την "τουριστικη περιοδο"Οπότε μόνο ο αριθμός των επιβατών που μπορεί να εξυπηρετήσει να φτάσει πάνω απο 40 εκατομμύρια το 2033. Οπότε γενικά σε όλη τη χώρα προβλέπω πιο σύντομα άνετα να προσεγγίσουν τον αριθμό 50 εκατομμύρια αφίξεων απο το εξωτερικό που σας έγραφα στη πρώτη σελίδα νομίζω.Απίστευτος αριθμός για μια μικρή σε έκταση χώρα.
Καλό θα είναι να είναι έτοιμοι να κερδίσουμε απο αυτή τη άνοδο του παγκόσμιοτ τουρισμού όσες περισσότερες περιοχές της όμορφης μας πατρίδα με σεβασμό προς το περιβάλλον.
Βέβαια δεν αδιαφορώ για κάποιες παραμέτρους όπως σκουπίδια , ενόχληση μονιμων κατοικων σε περιοχες με υπερτουρισμό , ελπίζω να μην υποβαθμίσουμε την ποιότητα ζωής {υγεία και εκπαίδευση} αλλά αντίθετα να αποτελέσει ευκαιρία για γρήγορη βελτίωση των υποδομών μας σε όλη τη χώρα .
Ισχυει στο μετρό γινονται ελεγχοι πολυ πιο συχνα πια, ειδικα στους κεντρικους σταθμους. Στο αεροδρομιο δε, με ελεγξαν τις 3 απο τις τελευταιες 5 φορες που πηγα.Στο μετρό έχω πετύχει ελεγχο και να γράφουν πρόστιμα πάνω από 3-4 φορές τους τελευταίους μήνες και δεν το παίρνω ούτε μια φορά τη βδομάδα πια.Πάντως στο μετρό πάνω από το 90% χτυπά εισητήριο.
Σε λεωφορεία μία φορά τους τελευταίους μήνες είδα.
Ανεβαίνει η κίνηση των γραφείων με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας;Κάποια εξήγηση για αυτό υπάρχει;Αν κανει κάτι ή Βουλγαρία είναι απλά να κατεβάζει το μέσο όρο ημερών και δαπάνης. H αύξηση δαπάνης έγινε από τους άλλους προορισμούς, ένα ενδεικτικό είναι η κίνηση των γραφείων εξερχόμενου τουρισμού που έγινε της μουρλής, με μάλιστα μεγάλη αύξηση σε νέους πελάτες (και μείωση μέσου όρου ηλικίας)
Eίναι τάση εδώ και πολύ καιρό: περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα (και αύξηση αγοραστικής δύναμης, ακόμη κι αν συμπεριλάβεις τον πληθωρισμό), ποσοστιαία αύξηση μακρινών ταξιδιών (όπου ακόμη και νέοι ταξιδιωτες προτιμούν να πάνε οργανωμένα σε αντίθεση με τα "κοντινά") για διάφορους λόγους (μόδα, social media, αυξημένο awareness, κόστος με διακοπές στην Ελλάδα ειδικά το καλοκαίρι, αν και κυρίως η αύξηση στους μακρινούς προορισμούς είναι εκτός καλοκαιρινών μηνών), αλλαγή τάσεων γενικώς (πχ πριν 15 χρόνια ένα νέο ζευγάρι ξόδευε περισσότερα στο γάμο, τώρα πολύ περισσότερα στο γαμήλιο ταξίδι). Είναι πολλοί οι λόγοι, αλλά αν δεις οργανωμένες εκδρομές εκτός Ευρώπης πια το 50% είναι άνθρωποι κάτω των 45 , πράγμα ανήκουστο πριν κάποια χρόνια, έχει αλλάξει εντελώς και η εικόνα με συντάξεις( πια οι συνταξιουχοι είναι η μειοψηφία στα γκρουπ, δεν τους παίρνει οικονομικά), συντάξεις χηρείας, επιχειρηματικότητα νέων συν μια μικρή αναλογικά αλλά αναγνωρίσιμη τάση νέων που βρίσκονται στο εξωτερικό ή εργάζονται στην Ελλάδα εξ αποστάσεως να πηγαίνουν με ελληνικά πρακτορεία, χρησιμοποιώντας μισθούς αλλοδαπής (είναι περίπου το 2-3% στα διηπειρωτικά). Εγώ βλέπω και απείρως καλύτερη ενημέρωση και συμπεριφορά από το 2015 κι έπειτα (και καμία σχέση με την τραγωδία προ 2005 που είχαμε συχνά εξαγωγή ντροπής). Και άλλες απαιτήσεις πια και με το δίκιο τους, ο σημερινός τριαντάρης δεν αρκείται σε τουριστοεστιατόρια-τουριστοσόου, χαζοπληροφορίες που βρίσκει μόνος του, "στάσεις για ψώνια με κτπώσεις μονο για σας", έχει αλλάξει όλη η εικόνα. Προορισμοί δε που κάποτε θεωρούνταν "ότι δεν πουλάνε" λόγω κόστους κι έβγαζαν 3 γκρουπ το χρόνο πλέον έχουν παλαβούς αριθμούς για τα ελληνικά δεδομένα (πχ Ιαπωνία, υπάρχει πρακτορείο που βγάζει γκρουπ κάθε τρεις μέρες, πριν κάποια χρόνια ήταν....3 το χρόνο). Γενικώς η μεγάλη αύξηση στα διηπειρωτικά είναι στην Ασία (Ινδοκίνα, Άπω Ανατολή, Κίνα, Κεντρική Ασία, Ινδία, πραγματικά χαμός, αισθητά και σε Εμιράτα, Σ.Αραβία), μετά Αφρική και τελευταία η αμερικάνικη ήπειρος (με τις ΗΠΑ να σημειώνουν μείωση).Ανεβαίνει η κίνηση των γραφείων με νέους πελάτες μικρότερης ηλικίας;Κάποια εξήγηση για αυτό υπάρχει;