American Airlines ποτέ ξανά με american airlines!!!!

liana78

Member
Μηνύματα
7
Likes
6
Aπό την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία με την american airlines, έχω να πω πως δεν θα ξαναταξιδέψω με τη συγκεκριμένη εταιρεία!!!!

Με την american airlines χάσαμε μια βαλίτσα στο μαϊάμι και ήρθε μετά από 24 ώρες στην τζαμάικα και επίσης στο γυρισμό η ίδια εταιρεία είχε 4 ώρες καθυστέρηση από τζαμάικα γιατί το πλήρωμα ξεκουραζόταν!!!!!! με αποτέλεσμα να χάσουμε όλες τις επόμενες πτήσεις μας και να φτάσουμε ελλάδα μετά από 2,5 μέρες!!! δεν συζητάω ότι αυτή η εταιρεία δεν προσφέρει ούτε φαγητό και το πλήρωμά της δεν είναι και τόσο ευγενικό....
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
1.Για την βαλίτσα που χάθηκε δεν φταίει η εταιρία αλλά το αεροδρόμιο...

2.Δεν κατάλαβα τα θαυμαστικά δίπλα από "πλήρωμα ξεκουραζόταν"... αν είχε συμπληρώσει ώρες πτήσεις έκανε μια χαρά και ξεκουραζόταν... εκτός αν ήθελες να παίξεις την ζωή σου κορώνα γράμματα και να πετάξεις με έναν κατάκοπο κυβερνήτη...

3.Καμιά Αμερικανική εταιρία δεν προσφέρει φαγητό στις κοντινές πτήσεις, όχι μόνο η ΑΑ...

4.Είναι γνωστό ότι όλες οι Αμερικανικές εταιρίες έχουν τα χάλια τους από πλευράς service... αν σε παρηγορεί το γεγονός, έχω γνωρίσει κι εγώ από κοντά το περίφημο service της ΑΑ και σου δίνω δέκα δίκια, αλλά δυστυχώς τα πράγματα είναι έτσι και δεν αλλάζουν... απλά άλλη φορά να ξέρεις... ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΌ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...
 

liana78

Member
Μηνύματα
7
Likes
6
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα ξαναταξιδεψει με αμερικανικη εταιρεια... Αλλα επειδη ταξιδεψα και με delta, ειδα μεγαλη διαφορα στην αντιμετωπιση των αεροσυνοδων σε σχεση με την ΑΑ.

Δεν νομιζω οτι φταιει το αεροδρομιο και οχι η εταιρεια οταν η βαλιτσα μενει εκτος αεροσκαφους, οταν εντοπιζεται απο τον υπολογιστη της εταιρειας οτι εχει ξεμεινει πισω και οταν ερχεται μια μερα μετα στον προορισμο σου με την ιδια εταιρεια.

Οσον αφορα τα θαυμαστικα, φυσικα και δεν θα εμπιστευομουν εναν κατακοπο κυβερνητη και δεν θα θελα να πεταξω με ασχημες συνθηκες! Τα θαυμαστικα πηγαιναν στο οτι ισως θα μπορουσε να υπαρχει προσωπικο που να αντικαθιστα σε τετοιες περιπτωσεις, απο το να υπαρχει πολυωρη καθυστερηση σε ενδιαμεση πτηση και με τον περισσοτερο κοσμο να χανει τις επομενες πτησεις για τους τελικους προορισμους.

Εννοειται οτι ...αλλη φορα θα το ξερω και θα τις αποφυγω.
 

michalism1

Member
Μηνύματα
80
Likes
18
Επόμενο Ταξίδι
Dubai & Abu Dhabi
Ταξίδι-Όνειρο
Σύδνευ
Μία φορά είχα τη χαρά να ταξιδέψω με Delta και είπα ποτέ ξανά! Το αεροσκάφος ήταν συλλεκτικό κομμάτι, το service χάλια, παραλίγο να μας αφήσουν εκτός πτήσης στην επιστροφή λόγο overbooking και το καμπανάκι για την αεροσυνοδό είχε κολλήσει και χτυπούσε καθ όλη τη διάρκεια της πτήσης (καθόμουν στο τέλος και είχα φρικάρει).
Η μια δε αεροσυνοδός θα έπρεπε να είχε πάρει σύνταξη αρκετά χρόνια πριν, οπότε υπολόγιζα ότι σε περίπτωση emergency θα έπρεπε να τη βοηθήσω τη γυναίκα να βγει!!!!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα ξαναταξιδεψει με αμερικανικη εταιρεια... Αλλα επειδη ταξιδεψα και με delta, ειδα μεγαλη διαφορα στην αντιμετωπιση των αεροσυνοδων σε σχεση με την ΑΑ.
Τα ίδια χάλια να μην σου πω και χειρότερα έχει όχι μόνο η Delta αλλά όλες οι Αμερικανικές εταιρίες...

Δεν νομιζω οτι φταιει το αεροδρομιο και οχι η εταιρεια οταν η βαλιτσα μενει εκτος αεροσκαφους, οταν εντοπιζεται απο τον υπολογιστη της εταιρειας οτι εχει ξεμεινει πισω και οταν ερχεται μια μερα μετα στον προορισμο σου με την ιδια εταιρεια.
Να νομίζεις... είπαμε δεν φταίει η αεροπορική εταιρία, η εταιρία handling φταίει...

Τα θαυμαστικα πηγαιναν στο οτι ισως θα μπορουσε να υπαρχει προσωπικο που να αντικαθιστα σε τετοιες περιπτωσεις, απο το να υπαρχει πολυωρη καθυστερηση σε ενδιαμεση πτηση και με τον περισσοτερο κοσμο να χανει τις επομενες πτησεις για τους τελικους προορισμους.
Τώρα μάλλον λες κουφά... είναι δυνατόν να υπάρχει εφεδρικό πλήρωμα σε κάθε προορισμό για να καλύψει τυχόν καθυστερήσεις? Οκ ενδεχομένως η εταιρία μπορεί να φταίει για την καθυστέρηση, κι αυτό μην το δένεις γιατί υπάρχουν δεκάδες παράγοντες που μπορεί να οφείλεται μια καθυστέρηση, αλλά μην της φορτώνουμε τώρα και ότι μας κατέβει... ταλαιπορήθηκες το καταλαβαίνω, αλλά ας υπάρχει και λίγη λογική...

Η μια δε αεροσυνοδός θα έπρεπε να είχε πάρει σύνταξη αρκετά χρόνια πριν, οπότε υπολόγιζα ότι σε περίπτωση emergency θα έπρεπε να τη βοηθήσω τη γυναίκα να βγει!!!!
Σωστά τα είπες όλα εκτός από το τελευταίο... κι εγώ γουστάρω να βλέπω δίμετρες γκομενάρες στα ταξίδια μου, αλλά σε περίπτωση στραβής να είσαι σίγουρος ότι περισσότερη εμπιστοσύνη πρέπει να έχεις σε μια "γιαγιά" των πενηνταφεύγα με χιλιάδες ώρες πτήσης στην πλάτη της, παρά σε μια ωραία κοπελίτσα 22 χρονών που μόλις βγήκε στον αέρα και δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα...
 

CaveTravel

Member
Μηνύματα
102
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περου-Χιλη
2.Δεν κατάλαβα τα θαυμαστικά δίπλα από "πλήρωμα ξεκουραζόταν"... αν είχε συμπληρώσει ώρες πτήσεις έκανε μια χαρά και ξεκουραζόταν... εκτός αν ήθελες να παίξεις την ζωή σου κορώνα γράμματα και να πετάξεις με έναν κατάκοπο κυβερνητη..
Οσο μεγαλη υπευθυνοτητα δειχνει αυτο για το πληρωμα αλλη τοση ανευθυνοτητα δειχνει για την εταιρεια.
Ειναι δυνατον μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες στον κοσμο να βαζει να πεταξει πληρωμα που εχει συμπληρωσει ωρες πτησεις και να μην εχει την δυνατοτητα να το αντικαταστησει?Για να μην πληρωσει εξτρα ωρες θα πρεπει οι επιβατες να χασουν πτησεις και να ταλαιπωρουνται στα αεροδρομια?
 

gmavro75

Member
Μηνύματα
436
Likes
563
Ταξίδι-Όνειρο
Ταξίδι στο χρόνο
Να πω και γω?
Είμαι στο Los Angeles για πτήση επιστροφής στην Αθήνα. Η κοπελίτσα στο γκισέ της American Airlines μας λέει πολύ φυσικά ότι τα εισητήρια ακυρώθηκαν γιατί μου στείλανε mail -λέει- πριν από 20 μέρες στο οποίο με ειδοποιούσαν ότι η πτήση άλλαξε ώρα (κατά 15 λεπτά) και αν δεν είχα πρόβλημα έπρεπε να απαντήσω στο mail και να επιβεβαιώσω ότι εξακολουθώ να θέλω τη πτήση. το ότι δεν απάντησα το ερμήνευσαν ότι δεν τη θέλουμε και μας ακυρώσανε! Εγώ ποτέ δε το είχα δει αυτό το mail (μη σας πω τι spamάρισμα είχα φάει από την ώρα που έκλεισα τα εισητήρια και πόσο δύσκολο θα ήταν να εντοπίσω το σημαντικό mail ανάμεσα σε εκατοντάδες αδιάφορα για προσφορές που μου είχαν έρθει παρότι είχα ξετικάρει το σχετικό κουτάκι + ήμουν ήδη σε ταξίδι και δεν έτρεχα να διαβάζω mail). Η επόμενη πτήση την άλλη μέρα, ξενοδοχείο δε μας έδιναν, τα λεφτά μας πίσω δε μας έδιναν, ήρθε μια αγενέστατη προιστάμενη η οποία μας έβαλε και τις φωνές που δε διαβάζουμε τα mail μας, και όταν ύψωσα φωνή κατάληξα να με πετάνε έξω από το LAX κάτι οπλισμένοι φουσκωτοί. Τους ξέφυγα και ξαναγύρισα, έμπηξα κάτι φωνές και κατέβασα κάτι καντίλια που δεν το έχω ξανακάνει στη ζωή μου, μαζεύτηκε όλο το upper management του αεροδρομίου και τελικά μας έκλεισαν πτήση σε συνεργασία με τη British Arways που αφού έκατσαν να ασχοληθούν βρήκαν ότι φεύγει μετά από τρεις ώρες. Χάλια εμπειρία!
 

michalism1

Member
Μηνύματα
80
Likes
18
Επόμενο Ταξίδι
Dubai & Abu Dhabi
Ταξίδι-Όνειρο
Σύδνευ
Είναι περίεργο πάντως που είχανε crew rest 4 ώρες. Συνήθως είναι 8 ώρες οπότε ίσως άλλο ήταν το πρόβλημα. Η αντιμετώπιση τους είναι χάλια όμως έτσι κι αλλιώς
Όσο για τις αεροσυνοδούς, έχω πετάξει και με άλλες εταιρίες που δεν είχαν ούτε μια μικρή κοπέλα, και τα πάντα ήταν μια χαρά. Η εμπειρία του πληρώματος φαίνεται και σου δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. όταν όμως βλέπεις μια κυρία 65 φεύγα δεν είναι και ότι καλύτερο. Για κάποιο λόγο σε όλες τις σοβαρές εταιρίες το πλήρωμα παίρνει νωρίς σύνταξη και σίγουρα αυτό δεν είναι για αισθητικούς λόγους. Το πλήρωμα καμπίνας είναι κυρίως για την ασφάλεια μας εκεί και το ξέρω πολύ καλά. όταν ξέρεις λοιπόν ότι η αεροσυνοδός δεν θα μπορεί να ανοίξει την έξοδο σε ένα emergency, ε δεν είναι και ότι καλύτερο
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Οσο μεγαλη υπευθυνοτητα δειχνει αυτο για το πληρωμα αλλη τοση ανευθυνοτητα δειχνει για την εταιρεια.
Ειναι δυνατον μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες στον κοσμο να βαζει να πεταξει πληρωμα που εχει συμπληρωσει ωρες πτησεις και να μην εχει την δυνατοτητα να το αντικαταστησει?Για να μην πληρωσει εξτρα ωρες θα πρεπει οι επιβατες να χασουν πτησεις και να ταλαιπωρουνται στα αεροδρομια?
Δεν το ξέρεις το θέμα και βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα... πρώτον δεν ξέρεις που οφείλεται η καθυστέρηση... και δεύτερον και κυριότερο να είσαι σίγουρος ότι από αυτή την ιστορία η εταιρία χάνει και δεν κερδίζει... πληρώνει ξενοδοχεία και διατροφή για το πλήρωμα, πληρώνει διατροφή για τους επιβάτες και τέλος πληρώνει για να διώξει τους επιβάτες της με άλλες εταιρίες...

Ρώτα λοιπόν,μάθε και μετά βγάζεις συμπεράσματα...
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
.. αν είχε συμπληρώσει ώρες πτήσεις έκανε μια χαρά και ξεκουραζόταν... εκτός αν ήθελες να παίξεις την ζωή σου κορώνα γράμματα και να πετάξεις με έναν κατάκοπο κυβερνήτη...
Τι μου θυμησες ρε trav.
Για οσους δεν το ξερουν, πριν καποια χρονια η παλαια κρατικη (και καταχρεωμενη) Ολυμπιακη εκανε τη πτηση Αθηνα – Μπανγκοκ – Μελβουρνη καθε τρεις ημερες. Επειδη λοιπον (και σωστα) επρεπε να ξεκουραστει το πληρωμα, οι «παλιοσειρες» ειχαν καταφερει να πετανε μονο αυτες τις πτησεις. Ετσι αραζανε 3 ημερες στο Sheraton της Μπανγκοκ περιμενοντας να πεταξουν το επομενο αεροσκαφος για Μελβουρνη, μετα αλλες 3 ημερες χαλαρα στη Μελβουρνη, παλι 3 ημερες στη Μπανγκοκ κα μετα πισω Αθηνα. Ετσι καθε μηνα κανανε δυο πηγαινε / ελα προς Μελβουρνη κανοντας στην ουσια διακοπες. Α ρε εποχες … Θα τις αναπολουν τωρα που αναγκαζονται και να δουλευουν σκληρα και να μη «βγαινουν τακουκια» στη νεα ΟΑ.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.968
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Τι μου θυμησες ρε trav.
Για οσους δεν το ξερουν, πριν καποια χρονια η παλαια κρατικη (και καταχρεωμενη) Ολυμπιακη εκανε τη πτηση Αθηνα – Μπανγκοκ – Μελβουρνη καθε τρεις ημερες. Επειδη λοιπον (και σωστα) επρεπε να ξεκουραστει το πληρωμα, οι «παλιοσειρες» ειχαν καταφερει να πετανε μονο αυτες τις πτησεις. Ετσι αραζανε 3 ημερες στο Sheraton της Μπανγκοκ περιμενοντας να πεταξουν το επομενο αεροσκαφος για Μελβουρνη, μετα αλλες 3 ημερες χαλαρα στη Μελβουρνη, παλι 3 ημερες στη Μπανγκοκ κα μετα πισω Αθηνα. Ετσι καθε μηνα κανανε δυο πηγαινε / ελα προς Μελβουρνη κανοντας στην ουσια διακοπες. Α ρε εποχες … Θα τις αναπολουν τωρα που αναγκαζονται και να δουλευουν σκληρα και να μη «βγαινουν τακουκια» στη νεα ΟΑ.
Άλλες εταιρίες, πάλι, μεταφέρουν το πλήρωμα ως επιβάτες στην επόμενη πτήση, για να ξεκουράζονται μια και καλή στο hub της εταιρίας...

Στην περίπτωση που συζητάμε, η American θα μπορούσε να είχε στείλει και δεύτερο πλήρωμα στην εισερχόμενη πτήση προς Τζαμάικα, ως επιβάτες, για να μπορέσει να εκτελεστεί εγκαίρως η πτήση της επιστροφής...
 

CaveTravel

Member
Μηνύματα
102
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περου-Χιλη
Δεν το ξέρεις το θέμα και βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα... πρώτον δεν ξέρεις που οφείλεται η καθυστέρηση... και δεύτερον και κυριότερο να είσαι σίγουρος ότι από αυτή την ιστορία η εταιρία χάνει και δεν κερδίζει... πληρώνει ξενοδοχεία και διατροφή για το πλήρωμα, πληρώνει διατροφή για τους επιβάτες και τέλος πληρώνει για να διώξει τους επιβάτες της με άλλες εταιρίες...

Ρώτα λοιπόν,μάθε και μετά βγάζεις συμπεράσματα...
Τι ακριβως θελεις να ρωτησω?
Εγω ειμαι σιγουρος οτι η εταιρεια χανει απο την καθυστερηση.
Εσυ εισαι σιγουρος οτι η εταιρεια προετεψε τους πιλοτους να ξεκουραστουν η αυτοι καναν χρηση δικαιωματος που τους δινουν κανονισμοι της FAA κοντρα σε αυτο που ηθελε η εταιρεια?
Δεν γνωριζεις πως σε μονιμη βαση οι πιλοτοι διεκδικουν περισσοτερες ωρες ξεκουρασης,πως η FAA βγαζει κανονισμους για να τους προστατευουν και πως οι εταιρειες μονιμως ψαχνουν για παραθυρακια για να τους βαζουν να εργαζονται περισσοτερες ωρες?
Στην συγκεκριμενη περιπτωση σαφως κ δεν ξερω που οφειλοταν η καθυστερηση.Θα μπορουσε να μην φταιει η εταιρεια.Αλλα σαν γενικος κανονας ισχυει το παραπανω.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.737
Μηνύματα
910.479
Μέλη
39.472
Νεότερο μέλος
Στέλιος Μίκυ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom