Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας ότι αυτός είναι ο γενικός κανόνας...Στην συγκεκριμενη περιπτωση σαφως κ δεν ξερω που οφειλοταν η καθυστερηση.Θα μπορουσε να μην φταιει η εταιρεια.Αλλα σαν γενικος κανονας ισχυει το παραπανω.
Τα πράγματα είναι απλά... είπαμε το πλήρωμα πρέπει να ξεκουραστεί... αν η εταιρία είχε ένα technical ας πούμε 4-5 ωρών και το πλήρωμα είχε συμπληρώσει τις ώρες του το αεροπλάνο δεν φεύγει με το ίδιο πλήρωμα ο κόσμος να χαλάσει... η εταιρία λοιπόν αναγκάζεται να το σεβαστεί αυτό και να φεσωθεί όλα τα έξοδα και του πληρώματος και των επιβατών... το να έχει μια εταιρία εφεδρικά πληρώματα παντού είναι ανέφικτο και σαχλαμάρα και μόνο που το συζητάμε... η ουσία λοιπόν είναι ότι η εταιρία από τέτοιες καταστάσεις έχει χασούρα και τίποτε περισσότερο...