• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ισπανία οργανωση ταξιδιου

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
H μια μέρα έγινε μικρό χρονικό περιθώριο και τώρα έγινε μια ώρα! τι να πω, συνεχίστε να συμβάλλετε δημιουργικά στην πληροφόρηση των συμφορουμιτών...
Borealis σε αγαπάω σε εκτιμάω, αλλά το να επισημαίνεις σε κάθε ευκαιρία ότι τα connections μεταξύ loco εταιριών είναι high risk δεν είναι ούτε μονότονο ούτε παραπληροφόριση... το ότι εσύ γουστάρεις να ανεβάζεις την αδρεναλίνη σου φτιάχνοντας τα connections τσίμα τσίμα δεν σημαίνει ότι είσαι και το μέτρο... πολλοί συμφορμίτες εντυπωσιάζονται από τις φτηνές τιμές των loco και ρισκάρουν... ε δεν νομίζω να καταντά κουραστικό να επισημαίνει κάποιος το αυτονόητο, ότι οι loco είναι εταιρίες point to point και ότι σε περίπτωση καθυστέρισης μένεις αμανάτι... αν εσύ μέχρι στιγμής ησουν τυχερός και δεν σου έκατσε στραβή δεν σημαίνει πως πάντα είναι έτσι... εγώ προσωπικά θα συμβούλευα τους συμφορμίτες να αποφεύγουν γενικά τα connections με loco και αν αυτό δεν είναι δυνατόν να υπολογίζουν τουλάχιστον τέσσερις ώρες...
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.707
Ναι αλλα αν η επόμενη πτήση είναι την επόμενη μέρα, δε νομίζω ότι η easyjet θα πληρώσει και τη διαμονή, όπως θα έκανε οποιαδήποτε εταιρία προσφέρει κανονικές ανταποκρίσεις.

Επίσης σύμφωνα με την ίδια την easyjet:
Σύμφωνα με την παράγραφο (β) που ακολουθεί, εάν καθυστερήσετε να φτάσετε στο αεροδρόμιο για την Πτήση επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι θα φτάσετε εντός 2 ωρών από την αρχική ώρα αναχώρησης της Πτήσης σας, καταβάλλοντας το Σχετικό Τέλος μπορείτε να μεταφερθείτε στην επόμενη Πτήση (που μπορεί να είναι την ίδια ή την επόμενη ημέρα με την Πτήση, στην οποία έχετε πραγματοποιήσει Κράτηση) εφόσον η επόμενη Πτήση έχει διαθέσιμες θέσεις και εφόσον δεν θα προκληθεί καθυστέρηση στην αναχώρηση αυτής.
(α) Θα πρέπει να έχετε ήδη πραγματοποιήσει ένα δρομολόγιο μετάβασης με την easyJet και να επιστρέφετε στο αρχικό σημείο αναχώρησης από τον αρχικό προορισμό. Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, εάν το αρχικό σημείο αναχώρησης είναι αεροδρόμιο του Λονδίνου και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, επιτρέπεται η επιστροφή σας σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο του Λονδίνου (δηλαδή Gatwick, Luton ή Stansted).

και το κόστος ανέρχεται στα 60ευρώ.
Πολύ κατατοπιστικά και ενδιαφέροντα αυτά όλα που αντέγραψες (από το σάιτ της ηζυ φαντάζομαι).
Για να δούμε στην πράξη τώρα: Από το SKG κυρίως χρησιμοποιούμε το Μαλπένσα για αλλαγή γιατί από εκεί πετάει παντού. Οι περισσοτεροι προορισμοί έχουν από δύο έως τρεις (οι σπουδαιότεροι) πτήσεις την ημέρα. Με λίγα λόγια από Θεσσαλονίκη φτάνεις 1 και 50 και βρίσκεις πτήσεις και στις 8 το βράδυ για δημοφιλείς προορισμούς.
Εγώ έχασα την απογευματινή για Παρίσι και με προώθησαν με 50 ευρώ στη βραδυνή (εσύ βρήκες ότι είναι 60, συγγνώμη δεν κρατώ ημερολόγιο αυξήσεων της ήζυ).
Για να τελειώνω αν φτάνεις στις 2 και φοβάσαι να πάρεις μια πτήση των 8 εξαιτίας καθυστέρησης, τότε μπορεί ακόμη χειρότερα να πέσει το αεροπλάνο ή να γίνει αεροπειρατεία. Όλα έχουν το ρίσκο τους και όσοι είναι ενήλικες μπορούν να το υπολογίσουν και να πράξουν παρά να άγονται και να φέρονται.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.707
Borealis σε αγαπάω σε εκτιμάω, αλλά το να επισημαίνεις σε κάθε ευκαιρία ότι τα connections μεταξύ loco εταιριών είναι high risk δεν είναι ούτε μονότονο ούτε παραπληροφόριση... το ότι εσύ γουστάρεις να ανεβάζεις την αδρεναλίνη σου φτιάχνοντας τα connections τσίμα τσίμα δεν σημαίνει ότι είσαι και το μέτρο... πολλοί συμφορμίτες εντυπωσιάζονται από τις φτηνές τιμές των loco και ρισκάρουν... ε δεν νομίζω να καταντά κουραστικό να επισημαίνει κάποιος το αυτονόητο, ότι οι loco είναι εταιρίες point to point και ότι σε περίπτωση καθυστέρισης μένεις αμανάτι... αν εσύ μέχρι στιγμής ησουν τυχερός και δεν σου έκατσε στραβή δεν σημαίνει πως πάντα είναι έτσι... εγώ προσωπικά θα συμβούλευα τους συμφορμίτες να αποφεύγουν γενικά τα connections με loco και αν αυτό δεν είναι δυνατόν να υπολογίζουν τουλάχιστον τέσσερις ώρες...
Νομίζω ότι δεν λέμε τίποτα διαφορετικο, και το παράδειγμα που αναφέρω στην παραπάνω απάντηση στα δικά σου λόγια καταλήγει.
Το θέμα είναι ο πλήρης αφορισμός των πολλαπλών πτήσεων που επιχειρείται από ορισμένους και επαναλαμβάνεται μονότονα, λυπάμαι αν δεν το διακρίνεις.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.608
Likes
29.877
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Νομίζω ότι δεν λέμε τίποτα διαφορετικο, και το παράδειγμα που αναφέρω στην παραπάνω απάντηση στα δικά σου λόγια καταλήγει.
Το θέμα είναι ο πλήρης αφορισμός των πολλαπλών πτήσεων που επιχειρείται από ορισμένους και επαναλαμβάνεται μονότονα, λυπάμαι αν δεν το διακρίνεις.
Αφού δεν είναι connecting flights, προφανώς και ο "αφορισμός" είναι "πλήρης". Ο γαίδαρος δεν πετάει, πως να το κάνουμε δηλαδή. Αν αντί να πεις π.χ. "πετάω για Λιανοκλάδι μέσω Αυλώνα" πεις "πετάω για Αυλώνα και μετά από κει για Λιανοκλάδι" είσαι πιο σωστός.

Το ρίσκο των επάλληλων πτήσεων δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις.
Δεν είναι π.χ. μόνο να χάσεις την επόμενη πτήση. Τι γίνεται π.χ. αν δεν έρθει η βαλίτσα σου από την πρώτη πτήση? Η υποχρέωση της εταιρίας είναι να σου την παραδώσει στο αεροδρόμιο προορισμού της πρώτης πτήσης ή κάπου κοντά σ' αυτό, όχι να σε γυρεύει ανά την Ευρώπη..

Επίσης, κάποια πράγματα γϊνονται απλά επειδή είσαι Ευρωπαίος και πετάς με την εταιρία μόνο εντός Ε.Ε./Σέγκεν, που τα σύνορα είναι ανοικτά για σένα. Δεν τίθενται θέματα immigration στον ενδιάμεσο προορισμό. Για παράδειγμα αν πετούσες π.χ. Παρίσι - Στοκχόλμη "μέσω" Λούτον, και το διαβατήριό σου δεν ήταν Ευρωπαϊκό - πρώτου κόσμου (π.χ. Τούρκικο), θα χρειαζόσουν και μια βίζα για το UK, σε αντίθεση με μια κανονική εταιρία για την οποία το transit δεν προϋποθέτει είσοδο στην ενδιάμεση χώρα.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.020
Likes
28.195
@Τι γίνεται π.χ. αν δεν έρθει η βαλίτσα σου από την πρώτη πτήση? Η υποχρέωση της εταιρίας είναι να σου την παραδώσει στο αεροδρόμιο προορισμού της πρώτης πτήσης ή κάπου κοντά σ' αυτό, όχι να σε γυρεύει ανά την Ευρώπη..

Η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να σου την παραδωσει στην διευθυνση που θα τους
υποδειξεις.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.707
Αφού δεν είναι connecting flights, προφανώς και ο "αφορισμός" είναι "πλήρης". Ο γαίδαρος δεν πετάει, πως να το κάνουμε δηλαδή. Αν αντί να πεις π.χ. "πετάω για Λιανοκλάδι μέσω Αυλώνα" πεις "πετάω για Αυλώνα και μετά από κει για Λιανοκλάδι" είσαι πιο σωστός.

Το ρίσκο των επάλληλων πτήσεων δεν είναι μόνο αυτό που περιγράφεις.
Δεν είναι π.χ. μόνο να χάσεις την επόμενη πτήση. Τι γίνεται π.χ. αν δεν έρθει η βαλίτσα σου από την πρώτη πτήση? Η υποχρέωση της εταιρίας είναι να σου την παραδώσει στο αεροδρόμιο προορισμού της πρώτης πτήσης ή κάπου κοντά σ' αυτό, όχι να σε γυρεύει ανά την Ευρώπη..

Επίσης, κάποια πράγματα γϊνονται απλά επειδή είσαι Ευρωπαίος και πετάς με την εταιρία μόνο εντός Ε.Ε./Σέγκεν, που τα σύνορα είναι ανοικτά για σένα. Δεν τίθενται θέματα immigration στον ενδιάμεσο προορισμό. Για παράδειγμα αν πετούσες π.χ. Παρίσι - Στοκχόλμη "μέσω" Λούτον, και το διαβατήριό σου δεν ήταν Ευρωπαϊκό - πρώτου κόσμου (π.χ. Τούρκικο), θα χρειαζόσουν και μια βίζα για το UK, σε αντίθεση με μια κανονική εταιρία για την οποία το transit δεν προϋποθέτει είσοδο στην ενδιάμεση χώρα.
1. Πολύ σωστά δεν είναι connecting flights, ο καθένας σύμφωνα με την πείρα του αποφασίζει αν θα τις κάνει τέτοιες. Οι υπόλοιποι καλό είναι να κατσουν σπίτι τους ή να βρουν μια άλλη εταιρία για να γλιτώνουμε από τη μουρμούρα. Και ναι, έχω δει πολλούς γαιδάρους να πετάνε.
2. για τη βαλίτσα σου απάντησε ο Pan Pan
3. Αν και είμαι διεθνιστής και πιστεύω στο κοινό αγώνα των εργαζομένων, πολύ λίγο με ενδιαφερει πως θα τα βγάλει πέρα ο Τούρκος με τις πτήσεις της ήζυ. Πιθανότατα κάποιο άλλο τρόπο βρήκαν και έχουν πλημμυρίσει την Ευρώπη.

Για να τελειώνουμε, η ήζυ δεν είναι για σένα που έχεις την άνεση να ταξιδεύεις κάθε δυο βδομάδες με μπίζνες στη Λουφτχάνσα ή για κάποιον που ταξιδεύει ελάχιστα και περιμένει τα χριστούγεννα ή να παντρευτεί για να κάνει το ταξίδι της ζωής του. Είναι για αυτούς (στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι) που θέλουν να μπορούν συχνά να κάνουν ένα τριήμερο-τετραήμερο στην Ευρώπη και μάλιστα σε συγκεκριμένους προορισμούς, χωρίς να ζητάνε πολυτέλειες. (προφανώς επειδή δεν τους περισσεύουν). Επίσης είναι για αυτούς που ζουν κοντά σε περιφερειακά αεροδρόμια (οπως είναι και της Θεσσαλονίκης) πράγμα το οποίο εσείς όχι μόνο δεν καταλαβαίνετε πως είναι, αλλά δεν κάνετε καν μια προσπάθεια.
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
1. Πολύ σωστά δεν είναι connecting flights, ο καθένας σύμφωνα με την πείρα του αποφασίζει αν θα τις κάνει τέτοιες. Και αν δεν έχει πείρα και προσπαθεί να ενημερωθεί μέσω travelstories?Οι υπόλοιποι καλό είναι να κατσουν σπίτι τους ή να βρουν μια άλλη εταιρία για να γλιτώνουμε από τη μουρμούρα. Να μουρμουρίζει όποιος δε χρησιμοποιεί ποτέ low cost. Όσοι είναι συχνοί πελάτες δικαιούνται να σχολιάζουν και τα θετικά και τα αρνητικά. Και ναι, έχω δει πολλούς γαιδάρους να πετάνε.
2. για τη βαλίτσα σου απάντησε ο Pan Pan
3. Αν και είμαι διεθνιστής και πιστεύω στο κοινό αγώνα των εργαζομένων, πολύ λίγο με ενδιαφερει πως θα τα βγάλει πέρα ο Τούρκος με τις πτήσεις της ήζυ. Πιθανότατα κάποιο άλλο τρόπο βρήκαν και έχουν πλημμυρίσει την Ευρώπη. Οπότε ελπίζουμε ο τόπικ στάρτερ ή οι αναγνώστες να μην έχουν τουρκικό διαβατήριο.

Για να τελειώνουμε, η ήζυ δεν είναι για σένα που έχεις την άνεση να ταξιδεύεις κάθε δυο βδομάδες με μπίζνες στη Λουφτχάνσα ή για κάποιον που ταξιδεύει ελάχιστα και περιμένει τα χριστούγεννα ή να παντρευτεί για να κάνει το ταξίδι της ζωής του. Είναι για αυτούς (στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι) που θέλουν να μπορούν συχνά να κάνουν ένα τριήμερο-τετραήμερο στην Ευρώπη και μάλιστα σε συγκεκριμένους προορισμούς, χωρίς να ζητάνε πολυτέλειες. (προφανώς επειδή δεν τους περισσεύουν). Επίσης είναι για αυτούς που ζουν κοντά σε περιφερειακά αεροδρόμια (οπως είναι και της Θεσσαλονίκης) πράγμα το οποίο εσείς όχι μόνο δεν καταλαβαίνετε πως είναι, αλλά δεν κάνετε καν μια προσπάθεια.
Τα μπερδεύεις, δεν είναι travel war regular-low cost εδώ, άλλο πράγμα συζητάμε. Κι εγώ 100% υπέρ low cost είμαι, για τους λόγους που προανέφερες. Επίσης δεν έχω δυνατότητα να πετάω κάθε δύο βδομάδες μπίζνες, ούτε ζω Αθήνα, ούτε καν Θεσσαλονίκη. Αυτό που σχολιάστηκε εξ'αρχής ήταν ότι οι low cost δεν είναι connecting flights (διευκρίνιση γιατί ΔΕΝ το γνωρίζουν όλοι, φαντάζομαι θα έχεις δει τόσο καιρό στο φόρουμ να εκτιμούν την πληροφορία κάποιοι νέοι ταξιδιώτες). Και τονίσαμε ότι πρέπει να το λαμβάνει αυτό υπ'όψιν κάποιος πριν κλείσει δύο πτήσεις την ίδια μέρα, ούτως ώστε αν μη τι άλλο να φροντίζει να υπάρχουν πολλές ώρες αναμονής ενδιάμεσα. Ή να μην κλείνει καν την ίδια μέρα. Σε κάθε περίπτωση, να αποφασίζει γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα.
Αυτό είπαμε, τώρα γιατί αρπάχτηκες και θεωρείς ότι βαλλόμαστε κατά των low cost (τις οποίες λόγω SKG χρησιμοποιώ τουλάχιστον εγώ συχνότατα) κατ'εξακολούθηση ειλικρινά δεν το κατάλαβα.
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Τα μπερδεύεις, δεν είναι travel war regular-low cost εδώ, άλλο πράγμα συζητάμε. Κι εγώ 100% υπέρ low cost είμαι, για τους λόγους που προανέφερες. Επίσης δεν έχω δυνατότητα να πετάω κάθε δύο βδομάδες μπίζνες, ούτε ζω Αθήνα, ούτε καν Θεσσαλονίκη. Αυτό που σχολιάστηκε εξ'αρχής ήταν ότι οι low cost δεν είναι connecting flights (διευκρίνιση γιατί ΔΕΝ το γνωρίζουν όλοι, φαντάζομαι θα έχεις δει τόσο καιρό στο φόρουμ να εκτιμούν την πληροφορία κάποιοι νέοι ταξιδιώτες). Και τονίσαμε ότι πρέπει να το λαμβάνει αυτό υπ'όψιν κάποιος πριν κλείσει δύο πτήσεις την ίδια μέρα, ούτως ώστε αν μη τι άλλο να φροντίζει να υπάρχουν πολλές ώρες αναμονής ενδιάμεσα. Ή να μην κλείνει καν την ίδια μέρα. Σε κάθε περίπτωση, να αποφασίζει γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα.
Αυτό είπαμε, τώρα γιατί αρπάχτηκες και θεωρείς ότι βαλλόμαστε κατά των low cost (τις οποίες λόγω SKG χρησιμοποιώ τουλάχιστον εγώ συχνότατα) κατ'εξακολούθηση ειλικρινά δεν το κατάλαβα.
Πες τα βρε battered! Το να ενημερώμουμε κάποιους που δε ταξιδεύουν συχνά, που πρόκειται να ταξιδέψουν με αυτές τις εταιρίες και νομίζουν λοτι θα ακολουθήσουν τη διαδικασία των κανονικών εταιριών δε νομίζω ότι έβλαψε κανέναν. Κανείς δεν τάχθηκε κατά των low cost, απλά πληροφοριακά αναφέρθηκε ότι δεν κάνουν connection και αν κάποιος επιθυμεί να συνδυασεί 2 πτήσεις με αυτές θα πρέπει να προσέξει 2-3 πραγματάκια.
 

MOSXRI

Member
Μηνύματα
395
Likes
96
Ταξίδι-Όνειρο
Κάθε επόμενο!
ρε παιδια εχει δημιουργηθει ενα θεμα απο το μηδεν!πρωτα απο ολα σαν νεοπας στα ταξιδια που ειμαι δεν γνωριζα για την αναξιοπιστια ορισμενων εταιριων!και στην τελικη αν δεν παθεις δε θα μαθεις!αλλα και παλι εχω αναφερει οτι ναι μεν πεταω για βαρκελωνη μεσω μιλανου με ιζυ αλλα η πτηση μιλανο-βαρκελωνη ειναι την επομενη μερα (θελουμε να κανουμε κατι δουλειες στο μιλανο και θα μινουμε περιπου 20 ωρες) οποτε δεν παιζει να τη χασω!
τελος κι ενω δημιουργησα ενα θεμα για οργανωση ταξιδιου στην ισπανια, κανεις περα απο ενα δυο ποστ, δεν εχει ασχοληθει με την ουσια!
και επανερχομαι ζητωντας συμβουλες ωστε να κανουμε την καλυτερη δυνατη οργανωση ταξιδιου (ποσες μερες να μεινουμε βαρκελωνη, ποσες μαδριτη,αν χρειαζεται να νοικιασουμε αμαξι κ.λ.π.)?
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.819
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Αν κινηθείτε μόνο σε Βαρκελώνη και Μαδρίτη, δεν χρειάζεστε αμάξι. Τα ΜΜΜ δουλεύουν μια χαρά. Και, εδώ που τα λέμε, με 7 μέρες που ούτε 7 δεν είναι, μάλλον καλύτερα μόνο εκεί να κινηθείτε.
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
ρε παιδια εχει δημιουργηθει ενα θεμα απο το μηδεν!πρωτα απο ολα σαν νεοπας στα ταξιδια που ειμαι δεν γνωριζα για την αναξιοπιστια ορισμενων εταιριων!και στην τελικη αν δεν παθεις δε θα μαθεις!αλλα και παλι εχω αναφερει οτι ναι μεν πεταω για βαρκελωνη μεσω μιλανου με ιζυ αλλα η πτηση μιλανο-βαρκελωνη ειναι την επομενη μερα (θελουμε να κανουμε κατι δουλειες στο μιλανο και θα μινουμε περιπου 20 ωρες) οποτε δεν παιζει να τη χασω!
τελος κι ενω δημιουργησα ενα θεμα για οργανωση ταξιδιου στην ισπανια, κανεις περα απο ενα δυο ποστ, δεν εχει ασχοληθει με την ουσια!
και επανερχομαι ζητωντας συμβουλες ωστε να κανουμε την καλυτερη δυνατη οργανωση ταξιδιου (ποσες μερες να μεινουμε βαρκελωνη, ποσες μαδριτη,αν χρειαζεται να νοικιασουμε αμαξι κ.λ.π.)?
Συγνώμη φίλε μου, έχεις δίκιο μπ*&^$*λο στο κάναμε το θέμα!! Χαχα! Απλώς σημειώνω ότι δεν εννοούσαμε ότι είναι αναξιόπιστες οι συγκεκριμένες εταιρείες, ίσα ίσα μια χαρά είναι και συνήθως δεν καθυστερούν κιόλας. Απλώς ξεκίνησε μια κουβέντα για τα connections.
Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω στο αρχικό σου ερώτημα αλλά δε γνωρίζω :( Ο άνθρωπός σου όμως είναι ο panpan!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.607
Μηνύματα
903.934
Μέλη
39.356
Νεότερο μέλος
Annaki7

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom