• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

ακυρωση πτησης λογω απεργιας!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

McElk

Member
Μηνύματα
1.136
Likes
2.083
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Latina, δεν γνωρίζω αν έχεις δει αυτό easyJet.com - Ξ�Ξ±Ξ½ΞΏΞ½ΞΉΟ�ΞΌΞΏΞ― Ο�ΞΏΟ� Ξ�Ξ΅Ο�Ξ±Ο�ΞΏΟ�Ξ*Ξ± και αυτό ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και μια και είσαι φοιτήτρια νομικής διάβασε αυτό http://www.sakkoulas.gr/g_detail.asp?uid=993&aa=0&it=1&page=1&toc=1 για να μας δίνεις τις νομικές συμβουλές σου σε ανάλογες περιπτώσεις (δωρεάν βέβαια μέχρι να πάρεις το πτυχίο :)). Καλή επιτυχία στην πρώτη σου υπόθεση. Θα περιμένουμε να μας ενημερώσεις για την έκβαση.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.518
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Με τους τυφώνες στην Κουβα φέτος οι αεροπορικές εταιρείες που δεν κατάφεραν να πετάξουν (μερικές για δυο η και τρεις ημερες) έδιναν δωρεάν διαμονή και διατροφή στους επιβάτες τους, "πaροτι" προφανώς δεν ήταν ευθύνη τους η μη πραγματοποίηση της πτήσης. Μιλαw για την Iberia, την Κουμπάνα, την "αερομεχικο" κι ενδεχομένως και άλλες (δεν τις τσέκαρα όλες). Δεν ξέρω κατά ποσο είναι υποχρεωμένες, αλλα από τι στιγμή που δεν ήθελαν να αφήσουν κανέναν δυσαρεστημένο το έκαναν. Στα πλαίσια του ανταγωνισμού, όταν κάνει μια όταν κάνει μια εταιρεία κάτι, πολλές φορες είναι υποχρεωμένες να ακολουθήσουν και οι άλλες. Πριν λίγα χρονια καθυστέρησε (πολλές ώρες) μια πτήση lo-co με αποτέλεσμα να χάσω την επομενη πτήση μου, που ήταν με άλλη lo-co. Η δεύτερη (προς τιμήν της) μου επέτρεψε να πετάξω με την επομενη πτήση της για κοντινό προορισμό, χωρίς κανένα extra κόστος. Δεν κάνει ποτε κακό να ζητάς κάτι, ακόμη κι αν δεν είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να σου το προσφέρει, πολλές φορες στα πλαίσια της καλής εξυπηρέτησης πελατών γίνονται και extra παροχές. Από κει και πέρα, είναι σημαντικό να ξέρει κανεις κανεις ποτε του κάνουν χάρη και ποτε διεκδικεί κατοχυρωμένο δικαίωμα, διότι ο τρόπος αντιμετώπισης είναι διακριτά διαφορετικός ανά περίπτωση.
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
είναι σημαντικό να ξέρει κανεις κανεις ποτε του κάνουν χάρη και ποτε διεκδικεί κατοχυρωμένο δικαίωμα, διότι ο τρόπος αντιμετώπισης είναι διακριτά διαφορετικός ανά περίπτωση.
πολύ καλό
;);););)


Θα βάλω και εγώ την άποψή μου, καθαρά προαωπική, χωρίς πραγματική εμπειρία καθώς δεν είχα περιστατικό να ξεμείνω σε ξένο μέρος (μέχρι τώρα ευτυχώς).

Νόμίζω ότι πρπει να κάνουμε διαχωρισμό 2 πραγμάτων (προς latina)

  1. φροντίδα του πελάτη κατα την υποχρεωτική παραμονή του στο ταξίδι.
    [*]αποζημίωση της ζημίας που του έγινε, επιπλέον της φροντίδας κατά το ταξίδι.


Νομίζω ότι φροντίδα πρέπει να παραχθεί στον επιβάτη, περιλαμβανομένης
  1. δωρεάν μεταφοράς του με την επόμενη πτήση της ίδιας η άλλης εταιρίας.
  2. δωρεάν διαμονή σε αξιοπρεπες (?) κατάλυμα μέχρι την επόμενη δωρεάν πτήση
  3. διατροφή μέχρι την επόμενη δωρεάν πτήση
  4. μεταφορά (ταξί) απο το αεροδρόμιο (που περίμενε την πτήση) στο κατάλυμμα A/R.

Δεν νομίζω ότι πρεπει να παρασχεθεί απο την μεταφορική εταιρία (επιπλέον) αποζημίωση για (τυχόν άλλη μεγάλη) ζημία που του έγινε (πχ η καθυστέρηση αποδεδειγμένα του στοίχισε σημαντικό ποσό επειδή έλειψε την συγκεκριμένη ημερομηνία απ την εργασία του). Επειδή τέτοια αποζημίωση πρέπει να αναζητηθεί απο τον πραγματικό υπαίτιο της καθυστέρησης (σύλλογο υπαλλήλων ΥΠΑ στην προκειμένη, που κύρηξε την απεργία, οχι την ίδια την ΥΠΑ).

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
(latina συνεχίζεις)...



ΥΓ
Facebook

Εχει γραφτεί σχετικό topic για το facebook.

Αν υποθέσουμε ότι η latina γράφει αυτά τα πράγματα στο facebook με το πραγματικό της όνομα, και γράφει πχ στο προφίλ της :
"latina γυρισε απο berlin!περασε τελεια!"
δικαιούται αποζημίωση εφ όσον πέρασε τέλεια (κατά τη δήλωσή της), χωρίς φροντίδα και η οποιαδήποτε ζημία δεν της έκανε πολύ κακό;

Να μια παρενέργεια που μπορεί να έχει το facebook όπου δεν έχει κανείς ανωνυμία (ενω έχει στο travelstories).
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Νομίζω ότι φροντίδα πρέπει να παραχθεί στον επιβάτη, περιλαμβανομένης
  1. δωρεάν μεταφοράς του με την επόμενη πτήση της ίδιας η άλλης εταιρίας.
  2. δωρεάν διαμονή σε αξιοπρεπες (?) κατάλυμα μέχρι την επόμενη δωρεάν πτήση
  3. διατροφή μέχρι την επόμενη δωρεάν πτήση
  4. μεταφορά (ταξί) απο το αεροδρόμιο (που περίμενε την πτήση) στο κατάλυμμα A/R.
Όλα αυτά ισχύουν και μου έχουν συμβεί... Καθυστέρηση 14 ώρες από Λονδίνο για Αβάνα και η Cubana έκανε ότι έπρεπε να κάνει... Μεταφορά, ξενοδοχείο, φαγητό... Έφταιγε και πλήρωσε...

Η Easy νομίζετε ότι είναι φιλόπτωχο ταμείο και θα πληρώσει διαμονή και διατροφή σε 160 τόσα άτομα για μια απεργία της ΥΠΑ χωρίς να είναι υποχρεωμένη να το κάνει?

Μακάρι ρε παιδιά... είπαμε καλοφάγωτα...
 

pinelopi

Member
Μηνύματα
265
Likes
43
Επόμενο Ταξίδι
Βρεττάνη , Λίγηρας
Ταξίδι-Όνειρο
Παντού..αρκεί να φεύγω
Να ρωτήσω κάτι ; Στην περίπτωση που κανονίζεις μία πτήση για κάπου με σκοπό να πάρεις άλλη πτήση διαφορετικής εταιρείας στη συνέχεια για άλλο τελικό προορισμό και καθυστερεί η πρώτη με αποτέλεσμα να χάσεις τη δεύτερη πτήση σου, τι γίνεται σ΄αυτήν την περίπτωση; Η πρώτη εταιρεία της οποίας η καθυστέρηση ήταν ο λόγος που έχασες την επόμενη αναλαμβάνει την ευθύνη και τι γίνεται; Δεν μου έχει τύχει κάτι σχετικό όμως κοίταζοντας για Δουβλίνο μέσω Λονδίνου βρίσκω καλές τιμές μέ Easy Jet και μετά με Ryanair ή Aer Lingus. Οι πτήσεις έχουν διαφορά μεταξύ τους ένα δίωρο, όμως άν καθυστερήσει η Easy Jet τι γίνεται;
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.136
Likes
2.083
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Η Easy νομίζετε ότι είναι φιλόπτωχο ταμείο και θα πληρώσει διαμονή και διατροφή σε 160 τόσα άτομα για μια απεργία της ΥΠΑ χωρίς να είναι υποχρεωμένη να το κάνει?
Η κοινή λογική λέει όχι. Οι κανονισμοί όμως της εταιρείας αφήνουν κάποιο παραθυράκι easyJet.com - ΞšΞ±Ξ½ΞΏΞ½ΞΉΟƒΞΌΞΏΞ― του ΞœΞ΅Ο„Ξ±Ο†ΞΏΟΞ­Ξ± Βέβαια οι παράγραφοι 16.2 και 16.3 κάπου φάσκουν και αντιφάσκουν.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Απλό, χάνεις εισιτήριο και λεφτά...

Απόλυτα καλυμμένη είσαι μόνο αν έχεις βγάλει ένα ενιαίο εισιτήριο...
Αν π.χ έχεις βγάλει ΑΤΗ-NYC με Βritish μέσω LON και καθυστερήσει το ΑΤΗ-LON και χάσεις την ανταπόκριση σου η εταιρία είναι υποχρεωμένη να σε στείλει με την αμέσως επόμενη πτήση και να καλύψει τα έξοδα σου...

Αν όμως έχεις βγάλει ξεχωριστό εισιτήριο ΑΤΗ-LON με άλλη εταιρία (βλέπε easy ή Ο.Α) και καθυστερήσει η πτήση και χάσεις την ανταπόκριση για το LON-NYC τότε μένεις με τον μουτζούρη στο χέρι... κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η κοινή λογική λέει όχι. Οι κανονισμοί όμως της εταιρείας αφήνουν κάποιο παραθυράκι easyJet.com - Ξ�Ξ±Ξ½ΞΏΞ½ΞΉΟ�ΞΌΞΏΞ― Ο�ΞΏΟ� Ξ�Ξ΅Ο�Ξ±Ο�ΞΏΟ�Ξ*Ξ± Βέβαια οι παράγραφοι 16.2 και 16.3 κάπου φάσκουν και αντιφάσκουν.
Αγαπητέ McElk πράγματι οι 2 παράγραφοι φάσκουν και αντιφάσκουν αλλά σίγουρα είναι μεταφραστικό λάθος... Η 16.3 μάλλον θα αφορά περιπτώσεις που η εταιρία ακυρώσει μια πτήση για δικούς της λόγους...

Έχω κι εδώ παράδειγμα... Φίλος μου πέταγε με Easy από Λονδίνο σε Παρίσι με την τελευταία βραδινή πτήση... Αυτή λοιπόν δεν έγινε ποτέ για επιχειρησιακούς λόγους και η εταιρία ως όφειλε τάισε και κοίμισε όλη την πτήση... Μην ανησυχείτε γνωρίζουν άριστα τις υποχρεώσεις τους και τα δικαιώματά τους... Αν κάποιος τους πιάσει λάθος μπορεί να τους τραβάει στα δικαστήρια και να τους γδύσει ζητώντας αποζημιώσεις επί αποζημιώσεων...

Στην περίπτωση που κουβεντιάζουμε δικαιούσαι μόνο επιλογή μεταφοράς με άλλη πτήση ή επιστροφή χρημάτων...

Αυτό είναι και το λογικό και το σωστό...
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Εγώ δεν βλέπω καμμία αντίφαση.

Η παρ 16.2 αναφέρει:
Εάν η πτήση σας ακυρωθεί λόγω...Έλεγχοι της εναέριας κυκλοφορίας...Θα σας προσφέρουμε μεταφορά....Εφόσον επιλέξετε να μεταφερθείτε με άλλη πτήση ...Θα σας παρέχουμε γεύματα...
Η παρ. 16.3 αφορά αποζημίωση επιπλέον της φροντίδας. Και αναφέρει για αποζημίωση 250-400, όχι για την φροντίδα, που όπως την προδιόρισα, και έτσι αναφέρεται στο κανονισμό, είναι υποχρεωτική.

Επιμένω για τον διαχωρισμό-κλειδί φροντίδας-αποζημίωσης, μην τα συγχέουμε. Το ένα είναι επιπλέον του άλλου, δεν είναι το ίδιο, ούτε υποκαθιστώνται.

Η latina ποτέ δεν ζήτησε αποζημίωση !!!!! Μόνο φροντίδα !!!!!

Η Easy νομίζετε ότι είναι φιλόπτωχο ταμείο και θα πληρώσει διαμονή και διατροφή σε 160 τόσα άτομα για μια απεργία της ΥΠΑ χωρίς να είναι υποχρεωμένη να το κάνει?
Διαφωνώ με το πνεύμα traveller. Υποννοείς ότι ο μεταφορέας αν νομίζει ότι είναι υποχρεωμένος για κάτι απο τον νόμο τότε θα το κάνει οπωσδήποτε. Λάθος. Ισως ναι, ίσως όχι. Εξαρτάται απο το "ηθος" του μεταφορέα, και ίσως και του αρμόδιου υπαλλήλου !

Πριν πολλά χρόνια, πριν πάρω την απόφαση να μην ξαναπετάξω με Ολυμπιακή, καθυστέρησε η πτήση και έχασα το connection στην Αθήνα προς Μιλάνο, επόμενο την άλλη μέρα. Ζήτησα όλα αυτά που λές ότι σου παρείχαν άλλοι μεταφορείς, με τίποτα δεν ήθελαν να πεισθούν. Μόνο όταν είδαν ότι σοβαρά το λέω ότι θα κινηθώ δικαστικά (άρχισα να ζητάω αποδείξεις για την αναβολη της πτήσης) μου υπέδειξαν ξενοδοχείο που θα πλήρωναν οι ίδιοι. Οταν ζήτησα το ξενοδοχείο να είναι full board και λεφτά για ταξί, με κοίταξαν με άκρως περιφρονητικό ύφος, που δεν είχα τη γαλαντομία να τα πληρώσω απ τη τσέπη μου, και συμφώνησαν να πληρώσουν το ταξί και το εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Εχω την εντύπωση ότι ακριβώς επειδή
θα πληρώσει διαμονή και διατροφή σε 160 τόσα άτομα
"κάνει την πάπια" και περιμένει να δει πόσοι θα κινηθούν δικαστικά, και την τελευταία στιγμή να τους δώσει τα έξοδα φροντίδας (οχι αποζημίωση). Εννοείται ότι θα δώσει μόνο σε εκείνους που θα απειλήσουν σοβαρά με δικαστική διαδικασία, στους άλλους θα εξακολουθήσει να "κάνει την πάπια".

  • Οσοι δεν τύχουν φροντίδας θα έχουν την εντύπωση ότι απλά δεν την δικαιούνται, και η Easyjet είναι σωστή...και θα ξαναπάνε με Easyjet! :)
    [*]Οσοι έχουν φροντίδα θα πούν "τελικά καλά περάσαμε, ας ξαναπάμε με την Easyjet, θα τούς ξαναδείξουμε αν κάνουν καμμιά στραβή"...και θα ξαναπάνε με Easyjet επίσης ! :)


Δεν νομίζεις Traveller ότι αυτή η τακτική την συμφέρει, γιατί να μην την κάνει;

Εγώ δεν βλέπω πουθενά
Αν κάποιος τους πιάσει λάθος μπορεί να τους τραβάει στα δικαστήρια και να τους γδύσει ζητώντας αποζημιώσεις επί αποζημιώσεων...
η πιθανότητα είναι νομίζω 1 στο εκατομμύριο για τέτοιυ είδους δικαστήριο, οπότε και πάλι συμφέρει. :shock:

Ετσι
  • μονά δεν πληρώνουν τίποτε
  • ζυγά πληρώνουν λίγους
σε καμμία περίπτωση δεν πληρώνουν όλους και δεν σε χάνουν απο πελάτη. :bleh:

(υπ όψη η Eaqsyjet δεν είναι η χειρότερη, υπάρχουν κι αλλες...)

Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα "συναλλακτικών ηθών" και δεν πρέπει να είμαστε αφελείς ότι "οι μεγάλες εταιρίες θα κάνουν το καθήκον τους"
Εντάξει, έχουν προβλήματα εμπορικο-οκονομικά, και μπορούμε να δείξουμε κατανόηση.
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Latina, δεν γνωρίζω αν έχεις δει αυτό easyJet.com - Ξ�Ξ±Ξ½ΞΏΞ½ΞΉΟ�ΞΌΞΏΞ― Ο�ΞΏΟ� Ξ�Ξ΅Ο�Ξ±Ο�ΞΏΟ�Ξ*Ξ± και αυτό ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και μια και είσαι φοιτήτρια νομικής διάβασε αυτό http://www.sakkoulas.gr/g_detail.asp?uid=993&aa=0&it=1&page=1&toc=1 για να μας δίνεις τις νομικές συμβουλές σου σε ανάλογες περιπτώσεις (δωρεάν βέβαια μέχρι να πάρεις το πτυχίο :)). Καλή επιτυχία στην πρώτη σου υπόθεση. Θα περιμένουμε να μας ενημερώσεις για την έκβαση.
α!σευχαριστω πολυ για τον κανονισμο!δεν τον ειχα δει!λεει τα ιδια με αυτα που λεει και ο κανονισμος 260/2004!μια χαρα με εξυπηρετει!κεγω αυτα τους ζηταω διαμονη και ενα γευμα την ημερα!αυτα τα χρηματα ζηταω και εχω κρατησει και τις αποδειξεις!οχι αποζημιωση γενικα και αοριστα(χρηματικη αποζημιωση θα μου οφειλαν μονο αν ακυρωνοταν η πτηση απο υπαιτιοτητα της easy)!οσο για το βιβλιο, το εχω βρει κεγω και θα φροντισω να επενδυσω σε αυτο στο μελλον, προς το παρον επενδυω στα βιβλια που χρειαζομαι για την σχολη και που δεν μας παρεχουν δωρεαν πλεον!!(δωρεαν παιδεία!!αχαχαχα!!:haha:)!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.379
Μέλη
39.403
Νεότερο μέλος
snapthreads9

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom