interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.200
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Μέρα 22η: Χόγκα
“Καλημέρα σας κύριε `(το επίθετό μου με τέλεια προφορά)’. Πως περάσατε χθες; Φάγατε τοπικό ψαράκι που σας είπα;” με χαιρέτησε ο μουστακαλής ρεσεψιονίστ.
Για καλή μου τύχη εκείνη την ώρα έφτασε ένα ζευγαράκι τουριστών και έτσι πήρα το μηχανοταξί που τους άφησε για να πάω στο λιμάνι. Κάπου στην μέση του δρόμου ένας τύπος με ντουντούκα και άλλοι 2-3 γύρω του, σε κάτι που έμοιαζε με ερήμην διαδήλωση. Ο οδηγός δεν καταλάβαινε Αγγλικά, αλλά αργότερα έμαθα ότι όντως ήταν διαδήλωση “γιατί ο κόσμος στην περιοχή είναι δυσαρεστημένος με τις τοπικές αρχές”. Ή στο καραόκε θα είναι ή θα κάνουν κοντρούλες με την εξουσία... Μου φαίνεται δεν κάθονται στα αυγά τους οι Γουαντσιανοί.
Στο λιμάνι συνάντησα τον Άντζελο και την Ίντι, τα παιδιά από το ταξί χθες, και περιμέναμε υπομονετικά το ταχύπλοο που θα μας πάει στην Καλεντούπα (το δεύτερο νησί και το Κα στο Γουακατόμπι). Είχαμε ακούσει τουλάχιστον τρεις διαφορετικές εκδοχές για την ώρα αναχώρησης (από τον ταξιτζή χθες, από τον ρεσεψιονίστ, και από το internet) και τελικά έφυγε άλλη ώρα. Ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα τα παιδιά: Ο Άντζελο μάνατζερ ξενοδοχείων στο Λονδίνο, και διαβασμένος μουσικά (πόσοι στην εποχή μας ξέρουν τον κιθαρίστα των Φανκαντέλικ Έντυ Χέιζελ; ) και η Ίντι, με την οποία γνωριστήκανε σε ταξίδι, είναι από το Μαρόκο (αρχικά νόμιζα από Λ. Αμερική γιατί το όνομά της φέρνει σε Ίνκας). Στο καράβι κουνηθήκαμε λίγο. Οι ντόπιοι ξεσκιστήκαν στις προσευχές και εγώ απλά περίμενα να περάσει, κοιτώντας ένα σταθερό σημείο, όπως που είχαν πει. Φτάσαμε στην Καλεντούπα και από εκεί αμέσως αλλάξαμε καραβάκι για την Χόγκα.
Η Χόγκα είναι ένα μικρό νησάκι 15 λεπτά με ταχύπλοο από την Καλεντούπα. Οι νομάδες της θάλασσας, Μπατζάο πιστεύουν ότι είναι στοιχειωμένο, κατοικεί ο διάβολος και άλλα τέτοια, και δεν θέλουν να πατήσουν το πόδι τους! Πλησιάζοντας από την θάλασσα, πάντως, φαίνεται ως ένας μικρός τροπικός παράδεισος. Με οκτώ χιλιόμετρα περίμετρο, θεωρητικά περπατιέται όλο σε ένα απόγευμα με την χαμηλή παλίρροια. Ο κύριος λόγος επίσκεψης τουριστών είναι το κοράλλι του που είναι πολύ αξιοπρεπές (μίλησε ο ειδικός!) αν και με σημάδια καταστροφής. Κάποτε μάλιστα ο Κουστώ παρομοίωνε τους βυθούς των νησιών Γουακατόμπι με “υποθαλάσσια νιρβάνα” και το θεωρούσε καλύτερο μέρος για καταδύσεις στον κόσμο...
Η Geertje (καταφέρατε να το προφέρετε; εγώ ακόμα...) είναι μια Ολλανδέζα στα 60 της (δεν της φαίνεται καθόλου!) που έχει χτίσει μόνη της ένα παραθεριστικό κέντρο με μπανγκαλόουζ, σε πλήρη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον. Από την παραλία, διακρίνονται μόλις 2-3 ξαπλώστρες και ένα ξύλινο στέγαστρο και όλα τα άλλα καλύπτονται από παρθένο δάσος. Η μαγείρισσα και γενικός μάνατζερ Βία, με ένα επιτελείο εργατικών γυναικών και την κορούλα της, μας ετοίμασε ένα φρεσκότατο και πλουσιότατο γεύμα και μας οδήγησε στα μπανγκαλόουζ. Μαζί μας με το ταχύπλοο έφτασε και ένας Αυστραλός, συνταξιούχος δάσκαλος μουσικής, ο Τζέφρυ, με τον οποίο θα έπρεπε να μοιραστούμε το μπανγκαλόου. Έλα όμως που το κρεβάτι ήταν διπλό. Ο Τζέφρυ πρότεινε να κοιμηθεί στην παραλία, ένας ανέφερε τα μικρά Κομόντο που κυκλοφορούν και δαγκώνουν την νύχτα, και τελικά η Βία έδωσε την Σολομώντεια λύση αλλάζοντας δωμάτια στο προσωπικό για να μείνει ένα μικρό μπανγκαλόου ελεύθερο για τον Τζέφρυ.
Έτσι δεν είχαμε ούτε τραυματισμούς από Κομόντο, ούτε άλλα απρόοπτα και η υπόλοιπη μέρα πέρασε με σνόρκελ και κουβεντούλα, ενώ πλέον φαινόταν και με γυμνό μάτι απέναντι η Σαμπέλα, το χωριό των Μπατζάο – σε απόσταση επαφής πλέον από τους νομάδες μου.
Όταν πιάσαν τα κύματα προσευχηθήκαμε σε Θεούς που πιστεύουμε και δεν πιστεύουμε.
Όλα ξεχαστήκαν όμως όταν φτάσαμε εδώ:
Το νησί του διαβόλου (κατά τους Μπατζάο) ή ο παράδεισος επί γης;
Αφιερωμένο στην @go2dbeach
Η θέα από το μπανγκαλόου.
Και η θέα κάτω από το μπανγκαλόυ, στον δρόμο που πάω τουαλέτα το βράδυ. Δεν μας δουλεύανε όταν μας είπανε ότι έχει μικρούς βαράνους.
Γουέλ ντιζέρβντ ξεκούραση που λένε και οι Εγγλέζοι.
“Καλημέρα σας κύριε `(το επίθετό μου με τέλεια προφορά)’. Πως περάσατε χθες; Φάγατε τοπικό ψαράκι που σας είπα;” με χαιρέτησε ο μουστακαλής ρεσεψιονίστ.
Για καλή μου τύχη εκείνη την ώρα έφτασε ένα ζευγαράκι τουριστών και έτσι πήρα το μηχανοταξί που τους άφησε για να πάω στο λιμάνι. Κάπου στην μέση του δρόμου ένας τύπος με ντουντούκα και άλλοι 2-3 γύρω του, σε κάτι που έμοιαζε με ερήμην διαδήλωση. Ο οδηγός δεν καταλάβαινε Αγγλικά, αλλά αργότερα έμαθα ότι όντως ήταν διαδήλωση “γιατί ο κόσμος στην περιοχή είναι δυσαρεστημένος με τις τοπικές αρχές”. Ή στο καραόκε θα είναι ή θα κάνουν κοντρούλες με την εξουσία... Μου φαίνεται δεν κάθονται στα αυγά τους οι Γουαντσιανοί.
Στο λιμάνι συνάντησα τον Άντζελο και την Ίντι, τα παιδιά από το ταξί χθες, και περιμέναμε υπομονετικά το ταχύπλοο που θα μας πάει στην Καλεντούπα (το δεύτερο νησί και το Κα στο Γουακατόμπι). Είχαμε ακούσει τουλάχιστον τρεις διαφορετικές εκδοχές για την ώρα αναχώρησης (από τον ταξιτζή χθες, από τον ρεσεψιονίστ, και από το internet) και τελικά έφυγε άλλη ώρα. Ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα τα παιδιά: Ο Άντζελο μάνατζερ ξενοδοχείων στο Λονδίνο, και διαβασμένος μουσικά (πόσοι στην εποχή μας ξέρουν τον κιθαρίστα των Φανκαντέλικ Έντυ Χέιζελ; ) και η Ίντι, με την οποία γνωριστήκανε σε ταξίδι, είναι από το Μαρόκο (αρχικά νόμιζα από Λ. Αμερική γιατί το όνομά της φέρνει σε Ίνκας). Στο καράβι κουνηθήκαμε λίγο. Οι ντόπιοι ξεσκιστήκαν στις προσευχές και εγώ απλά περίμενα να περάσει, κοιτώντας ένα σταθερό σημείο, όπως που είχαν πει. Φτάσαμε στην Καλεντούπα και από εκεί αμέσως αλλάξαμε καραβάκι για την Χόγκα.
Η Χόγκα είναι ένα μικρό νησάκι 15 λεπτά με ταχύπλοο από την Καλεντούπα. Οι νομάδες της θάλασσας, Μπατζάο πιστεύουν ότι είναι στοιχειωμένο, κατοικεί ο διάβολος και άλλα τέτοια, και δεν θέλουν να πατήσουν το πόδι τους! Πλησιάζοντας από την θάλασσα, πάντως, φαίνεται ως ένας μικρός τροπικός παράδεισος. Με οκτώ χιλιόμετρα περίμετρο, θεωρητικά περπατιέται όλο σε ένα απόγευμα με την χαμηλή παλίρροια. Ο κύριος λόγος επίσκεψης τουριστών είναι το κοράλλι του που είναι πολύ αξιοπρεπές (μίλησε ο ειδικός!) αν και με σημάδια καταστροφής. Κάποτε μάλιστα ο Κουστώ παρομοίωνε τους βυθούς των νησιών Γουακατόμπι με “υποθαλάσσια νιρβάνα” και το θεωρούσε καλύτερο μέρος για καταδύσεις στον κόσμο...
Η Geertje (καταφέρατε να το προφέρετε; εγώ ακόμα...) είναι μια Ολλανδέζα στα 60 της (δεν της φαίνεται καθόλου!) που έχει χτίσει μόνη της ένα παραθεριστικό κέντρο με μπανγκαλόουζ, σε πλήρη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον. Από την παραλία, διακρίνονται μόλις 2-3 ξαπλώστρες και ένα ξύλινο στέγαστρο και όλα τα άλλα καλύπτονται από παρθένο δάσος. Η μαγείρισσα και γενικός μάνατζερ Βία, με ένα επιτελείο εργατικών γυναικών και την κορούλα της, μας ετοίμασε ένα φρεσκότατο και πλουσιότατο γεύμα και μας οδήγησε στα μπανγκαλόουζ. Μαζί μας με το ταχύπλοο έφτασε και ένας Αυστραλός, συνταξιούχος δάσκαλος μουσικής, ο Τζέφρυ, με τον οποίο θα έπρεπε να μοιραστούμε το μπανγκαλόου. Έλα όμως που το κρεβάτι ήταν διπλό. Ο Τζέφρυ πρότεινε να κοιμηθεί στην παραλία, ένας ανέφερε τα μικρά Κομόντο που κυκλοφορούν και δαγκώνουν την νύχτα, και τελικά η Βία έδωσε την Σολομώντεια λύση αλλάζοντας δωμάτια στο προσωπικό για να μείνει ένα μικρό μπανγκαλόου ελεύθερο για τον Τζέφρυ.
Έτσι δεν είχαμε ούτε τραυματισμούς από Κομόντο, ούτε άλλα απρόοπτα και η υπόλοιπη μέρα πέρασε με σνόρκελ και κουβεντούλα, ενώ πλέον φαινόταν και με γυμνό μάτι απέναντι η Σαμπέλα, το χωριό των Μπατζάο – σε απόσταση επαφής πλέον από τους νομάδες μου.
Όταν πιάσαν τα κύματα προσευχηθήκαμε σε Θεούς που πιστεύουμε και δεν πιστεύουμε.
Όλα ξεχαστήκαν όμως όταν φτάσαμε εδώ:
Το νησί του διαβόλου (κατά τους Μπατζάο) ή ο παράδεισος επί γης;
Αφιερωμένο στην @go2dbeach
Η θέα από το μπανγκαλόου.
Και η θέα κάτω από το μπανγκαλόυ, στον δρόμο που πάω τουαλέτα το βράδυ. Δεν μας δουλεύανε όταν μας είπανε ότι έχει μικρούς βαράνους.
Γουέλ ντιζέρβντ ξεκούραση που λένε και οι Εγγλέζοι.