Turkish Airlines Τurkish Airlines - ερωτήσεις, εντυπώσεις

marian90

Member
Μηνύματα
96
Likes
25
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Καλησπέρα σας, έχει πάρει κανείς αποζημίωση από την Turkish για καθυστέρηση πτήσης; Είχαμε πάνω από 4 ώρες καθυστέρησης. Μπήκαμε σε μια φόρμα στην ιστοσελίδα της αεροπορικής και κάναμε refund request form και δε μας ζήτησε να προσθέσουμε άτομο άρα το άλλο άτομο θα κάνει ξεχωριστά, ούτε ξέρουμε α χρειάζεται να ανεβάσουμε κάτι.
 

marian90

Member
Μηνύματα
96
Likes
25
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Καλησπέρα σας, έχει πάρει κανείς αποζημίωση από την Turkish για καθυστέρηση πτήσης; Είχαμε πάνω από 4 ώρες καθυστέρησης. Μπήκαμε σε μια φόρμα στην ιστοσελίδα της αεροπορικής και κάναμε refund request form και δε μας ζήτησε να προσθέσουμε άτομο άρα το άλλο άτομο θα κάνει ξεχωριστά, ούτε ξέρουμε α χρειάζεται να ανεβάσουμε κάτι.
Έκανα το πρώτο αλλά λέμε μήπως είναι λάθος και θέλει το δεύτερο να κάνουμε
Screenshot_20241227_191843_com.android.chrome.jpg
 

taniakar

Member
Μηνύματα
375
Likes
613
Επόμενο Ταξίδι
Vienna, Bratislava!
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
Skg-jnb μεσω ist δε βγάζει κάρτες επιβίβασης, μου λέει ότι πρέπει να γίνει παραλαβή από το αεροδρόμιο. Το έχει αντιμετωπίσει άλλος αυτό?
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.155
Likes
54.411
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Skg-jnb μεσω ist δε βγάζει κάρτες επιβίβασης, μου λέει ότι πρέπει να γίνει παραλαβή από το αεροδρόμιο. Το έχει αντιμετωπίσει άλλος αυτό?
Όχι σε αυτή τη διαδρομή, αλλά ναι.
 
Μηνύματα
2.535
Likes
3.385
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Skg-jnb μεσω ist δε βγάζει κάρτες επιβίβασης, μου λέει ότι πρέπει να γίνει παραλαβή από το αεροδρόμιο. Το έχει αντιμετωπίσει άλλος αυτό?
Ναι,ούτε στο skg ist και το ανάποδο μπορούσα να κάνω on line checin, ,,, όχι μόνο εγώ και πολλοί άλλοι, κολλάει το σύστημα τους;;;δεν ξέρω τι συμβαίνει Μ αρέσει που το διαφημίζουν για αποφυγή ταλαιπωρίας τρομάρα τους και αναγκάζεσαι και μόνο με χειραποσκευη να στήνεται στην ουρά,το τσεκιν λένε 2 ώρες πριν την πτήση αλλά ανοίγει..νωριτερα...και επειδή ακριβώς μαζεύεται πολύς κόσμος που περιμένει λόγω αυτής της ανοησίας ..πήγαινε νωρίτερα,αρκετά νωρίτερα εφ όσον έχεις και διπλή πτήση,για να διαλέξεις και θέση...
 
Last edited:

Zinoviap

Member
Μηνύματα
90
Likes
145
Έκανα το πρώτο αλλά λέμε μήπως είναι λάθος και θέλει το δεύτερο να κάνουμε
View attachment 483527
Εγω είχα επισης καθυστερηση 5,5 ωρες και θα στειλω μειλ για την αποζημιωση των 600€ στην εξυπηρετηση πελατων οταν γυρισω απο το ταξιδι μου
Αν δεν βγαλω ακρη θα παω μεσω μιας εταιριας απο τις πολλες που κανουν αυτη την δουλεια για καποιο fee οπως ανεφερε το μελος tattooine σε προηγουμενο ποστ
 

L33T

Member
Μηνύματα
206
Likes
322
Επόμενο Ταξίδι
Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
2024 Japan->2025 again?
Έκανα το πρώτο αλλά λέμε μήπως είναι λάθος και θέλει το δεύτερο να κάνουμε
αν βγάλεις άκρη πες μου και εμένα. Έχει μήνες που έχω στείλει διάφορα email ,για πτήση που καθυστερησε και μας πήγε επόμενη μέρα κτλ. αλλά δεν πήρα τίποτα και αντιθέτως δεν απάντησαν καν στα email μου :)
 

Porfyria

Member
Μηνύματα
258
Likes
861
Επόμενο Ταξίδι
Λωζάννη
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού
αν βγάλεις άκρη πες μου και εμένα. Έχει μήνες που έχω στείλει διάφορα email ,για πτήση που καθυστερησε και μας πήγε επόμενη μέρα κτλ. αλλά δεν πήρα τίποτα και αντιθέτως δεν απάντησαν καν στα email μου :)
Πριν από 5 χρόνια η πτήση μου από Βαρκελώνη για Κωνσταντινούπολη είχε καθυστέρηση πάνω από 2 ώρες με αποτέλεσμα να χάσω την ανταπόκριση για Αθήνα και να πάρω την επόμενη πτήση. (Αν και δεν με χάλασε και πολύ καθώς δεν είχα υποχρεώσεις κι απόλαυσα το υπέροχο lounge.)
Δεν θυμάμαι πώς είχα επικοινωνήσει μαζί τους τότε αλλά είχα λάβει την εξής απάντηση.

We’re sorry that your travel plans were disrupted.

Flight TK1856 Barcelona/Istanbul on 5th September, 2019, was delayed for 2 hours 9 minutes due to technical reasons. As a result, you were unable to board your onward flight, and you completed your journey with flight TK1845 Istanbul/Athens on later that day.

After our investigation, we found that we provided the meal/accommodation service we were required to during this delay. However, if you didn’t receive these services during this delay, in order to compensate you for your expenses, we ask that you send us the relevant invoice(s). You can do this by checking the “Previous feedback” option on our feedback page. We’ll review your invoice(s) and let you know about your payment as soon as possible.

In addition, as your flight was disrupted due to operational/technical reasons, we’d like to inform you that we’ve issued you an electronic travel voucher (EMD) as a token of our apologies for any inconvenience caused:

Passenger: xxxxxxxx xxxxxxx
EMD number: 235 xxxxxxxxxx
EMD value: 400 EUR
EMD date of issue: 20th September, 2019

EMD terms of use:

This EMD can be used for ticket purchases, ticket reissues or excess baggage payments within one year of being issued.
It can only be used for flights operated by Turkish Airlines.
The name on the EMD cannot be changed, and it cannot be transferred to another person.
A fare refund can be issued within 2 years of the EMD being issued.
It cannot be used on online channels. To use this EMD, please visit your nearest sales office. (If you’d prefer to have your fare refunded, we recommend you contact the sales office before your visit.)
We look forward to serving you better on your next flight with us.

Τους απάντησα την επόμενη μέρα ότι δεν θα ήθελα EMD αλλά χρηματική αποζημίωση την οποία και πέρασαν στο λογαριασμό μου την ίδια μέρα αφού μου ζήτησαν διαβατήριο και ΙΒΑΝ.

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε και πιθανότατα η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών να μην είναι η ίδια...Ενδεικτικά αναφέρω ότι είχα ξεχάσει πέρσι το παιδικό καροτσάκι και μου απάντησαν μετά από πολλές μέρες να πάω να το πάρω κι ενώ το είχα ήδη παραλάβει απευθείας στο αεροδρόμιο...

Σε κάθε περίπτωση να επιμείνετε. Δοκιμάστε να καλέσετε και στο 211992313 ή στείλτε email στο [email protected]
 

L33T

Member
Μηνύματα
206
Likes
322
Επόμενο Ταξίδι
Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
2024 Japan->2025 again?
Πριν από 5 χρόνια η πτήση μου από Βαρκελώνη για Κωνσταντινούπολη είχε καθυστέρηση πάνω από 2 ώρες με αποτέλεσμα να χάσω την ανταπόκριση για Αθήνα και να πάρω την επόμενη πτήση. (Αν και δεν με χάλασε και πολύ καθώς δεν είχα υποχρεώσεις κι απόλαυσα το υπέροχο lounge.)
Δεν θυμάμαι πώς είχα επικοινωνήσει μαζί τους τότε αλλά είχα λάβει την εξής απάντηση.

We’re sorry that your travel plans were disrupted.

Flight TK1856 Barcelona/Istanbul on 5th September, 2019, was delayed for 2 hours 9 minutes due to technical reasons. As a result, you were unable to board your onward flight, and you completed your journey with flight TK1845 Istanbul/Athens on later that day.

After our investigation, we found that we provided the meal/accommodation service we were required to during this delay. However, if you didn’t receive these services during this delay, in order to compensate you for your expenses, we ask that you send us the relevant invoice(s). You can do this by checking the “Previous feedback” option on our feedback page. We’ll review your invoice(s) and let you know about your payment as soon as possible.

In addition, as your flight was disrupted due to operational/technical reasons, we’d like to inform you that we’ve issued you an electronic travel voucher (EMD) as a token of our apologies for any inconvenience caused:

Passenger: xxxxxxxx xxxxxxx
EMD number: 235 xxxxxxxxxx
EMD value: 400 EUR
EMD date of issue: 20th September, 2019

EMD terms of use:

This EMD can be used for ticket purchases, ticket reissues or excess baggage payments within one year of being issued.
It can only be used for flights operated by Turkish Airlines.
The name on the EMD cannot be changed, and it cannot be transferred to another person.
A fare refund can be issued within 2 years of the EMD being issued.
It cannot be used on online channels. To use this EMD, please visit your nearest sales office. (If you’d prefer to have your fare refunded, we recommend you contact the sales office before your visit.)
We look forward to serving you better on your next flight with us.

Τους απάντησα την επόμενη μέρα ότι δεν θα ήθελα EMD αλλά χρηματική αποζημίωση την οποία και πέρασαν στο λογαριασμό μου την ίδια μέρα αφού μου ζήτησαν διαβατήριο και ΙΒΑΝ.

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε και πιθανότατα η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών να μην είναι η ίδια...Ενδεικτικά αναφέρω ότι είχα ξεχάσει πέρσι το παιδικό καροτσάκι και μου απάντησαν μετά από πολλές μέρες να πάω να το πάρω κι ενώ το είχα ήδη παραλάβει απευθείας στο αεροδρόμιο...

Σε κάθε περίπτωση να επιμείνετε. Δοκιμάστε να καλέσετε και στο 211992313 ή στείλτε email στο [email protected]
αυτό το email δεν το ήξερα.

Εμένα μου έστειλαν το εξής :


Dear ,

We’re sorry that we were unable to reply to you in a timely manner.

We've completed our reinvestigation in line with your feedback and we've found out that flight TK 51 Tokyo / Istanbul dated 28th of September, 2024 was delayed for 1 hour 23 minutes due to late arrival of previous aircraft and 6 minutes due to air traffic control, as a result you've missed your onward flight and completed your journey with next available flight.
In relation to your feedback, we unfortunately cannot meet your compensation claim, as there is no civil aviation legislation applicable to the flight irregularity that has taken place at your departure point.

We are sorry once again for the inconvenience, and with hopes that we can offer you flawless service on your subsequent travels.

Sincerely Yours,
Can E.

Customer Representative
 

georgi d

Member
Μηνύματα
356
Likes
817
Κάτι σαν να έχουν αλλάξει


Στις 10 Δεκεμβρίου, το τουρκικό Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών εισήγαγε χρηματική αποζημίωση για τους επιβάτες των καθυστερημένων πτήσεων. Τόσο οι τοπικές όσο και οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες που πετούν από ή προς την Τουρκία, καθώς και εντός της χώρας, πρέπει να καταβάλουν αποζημίωση. Ωστόσο, η καθυστέρηση πρέπει να οφείλεται σε τεχνικά ή λειτουργικά προβλήματα και η καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων δεν θα αποτελεί λόγο πληρωμής.

Η αποζημίωση οφείλεται σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης για περισσότερες από 3 ώρες. Το μέγεθος εξαρτάται από την απόσταση πτήσης. Για πτήσεις εσωτερικού το ποσό θα είναι 100 EUR , για διεθνείς πτήσεις εντός 1500 km - 250 EUR . Για αποστάσεις από 1500 έως 3500 km, η αποζημίωση αυξάνεται στα 400 EUR και για πτήσεις άνω των 3500 km - έως και 600 EUR . Η πληρωμή θα μεταφερθεί στον λογαριασμό του επιβάτη σε τουρκικές λίρες με την τρέχουσα ισοτιμία, αναφέρει η Resmi Gazete
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.976
Μηνύματα
921.047
Μέλη
39.677
Νεότερο μέλος
Whirlwind

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom