Defkalion
Administrator
- Μηνύματα
- 11.461
- Likes
- 17.546
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αλάσκα
Παραμείνετε on topic please και αποφύγετε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις. Αλλιώς πάμε για διαγραφές κλπ.
ΤΩΡΑ το αναφέρεις αυτό...άρα Συμφωνούμε......απλά προσπαθούσες να το περάσεις μούχτι διότι ΤΩΡΑ αναφέρεις ότι είναι λογικό αν υπάρχουν τέτοιες τιμές να ταξιδέψει κάποιος....γιαυτό το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ λοιπόν μιλάω εγώ που κάποιοι το θεωρούσατε και αυτό λάθος.....ΤΩΡΑ άλλαξες τα λόγια σου.
Βάση της δικής σου απάντησης παραπάνω.......ΔΕΝ με ενδιαφέρει πόσο πουλάει στην Αθήνα στην Κεφαλλονιά και στον Αραξο διότι καρντιά μου εγώ μένω Θεσσαλονίκη.......και 500 ευρώ να το πάει το εισητήριο στις πόλεις που αναφέρεις καρφί δεν μου καίγετε....Στην Αθήνα όμως που επιχορηγήσεις δεν υπάρχουν, όπως και στην Κεφαλλονιά ή τον Άραξο, ο Λιγδάκος πουλάει στο Θεό...
Λάθος και στα 2.....Είμαι μικρός και είμαι χαχόλος της θύρας 4 όντως.τα ρέστα τώρα περί αλλαγής πόλης τι τα θέλεις... μεγάλος άνθρωπος είσαι υποθέτω, όχι χαχόλος της θύρας 4...
βασει του αρχικου ποστ, το θεμα αφορα και τη νεα βαση στην Αθηνα και τα εκατομμυρια επιβατων που προσμενει η εταιρεια να μεταφερει. επ' αυτου σχολιαζουμε και ειμαστε ον τοπικ. με τέτοιες τιμες στην Αθηνα δεν θα εχει την "τυχη" της Θεσσαλονικης. όπου εξαλλου εχει κινηση και θα εχει όσο τα παιρνει από το Δήμο. μολις σταματησει η αμφισβητουμενη σφοδρά (από την αντιπολιτευση και όχι μονο) επιδοτηση, είναι σιγουρο ότι οι τιμες θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Κεφαλονιας και του Αραξου, όπου με μολις 250 Ε πας Μπεργκαμο. γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.ΔΕΝ με ενδιαφέρει πόσο πουλάει στην Αθήνα στην Κεφαλλονιά και στον Αραξο διότι καρντιά μου εγώ μένω Θεσσαλονίκη.......
Ok μήνυμα ελήφθει... κουβέντα τέλος...Λάθος και στα 2.....Είμαι μικρός και είμαι χαχόλος της θύρας 4 όντως.
Νάτος ο Γιωργάκης ο δεύτερος ο κουβαρντάς... χαλάρωσε λίγο παλλικάρι μου που μοιράζεις τρακοσοπενηνταριές... για το αν το ποσό ήταν της πλάκας πες το στους ξενοδόχους της Κεφαλονιάς... αυτοί άφησαν τα κουβαρνταλίκια για την πάρτη σου και ρίξανε πόρτα στο Λίγδη... δεν το συζητάω εσύ ξέρεις καλύτερα βέβαια, αλλά είδες ότι υπάρχουν και κάποιοι ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες "επενδύσεις" ??Να μαζευτούμε,να συγκεντρώσουμε 350 χιλ να έρθει η αλιτάρια η η αιρ ουαν να κάνει τις πτήσεις
με 15ευρώ.Και αναφέρομαι στις 106 πτήσεις από Θεσσαλονίκη.
Το ποσό είναι τεράάάάστιο και θα τρέξουν σίγουρα.
Σου ΞΑΝΑλέω ΚΑΙ εδώ....ότι ΑΥΤΟ κάνουμε.(Χαιρόμαστε τις τιμές και πετάμε)γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.
Τώρα μου την είπες και στεναχωρέθηκα.Νάτος ο Γιωργάκης ο δεύτερος ο κουβαρντάς... χαλάρωσε λίγο παλλικάρι μου που μοιράζεις τρακοσοπενηνταριές... για το αν το ποσό ήταν της πλάκας πες το στους ξενοδόχους της Κεφαλονιάς... αυτοί άφησαν τα κουβαρνταλίκια για την πάρτη σου και ρίξανε πόρτα στο Λίγδη... δεν το συζητάω εσύ ξέρεις καλύτερα βέβαια, αλλά είδες ότι υπάρχουν και κάποιοι ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες "επενδύσεις" ??
1. Εγώ δεν έψαξα ούτε λίγες ημερομηνίες ούτε εισιτήρια κράχτες. Έψαξα τα εισιτήρια και των δύο εταιρειών από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο για αναχωρήσεις τετάρτη και επιστροφή κυριακή. Και μάλιστα για μία περίοδο που μέχρι τέλος Ιουνίου η Aegean έχει και προσφορά. Είναι νομίζω ένα πολύ καλό δείγμα.Λες εσύ τώρα ε? Μα δεν τα γράφω για σένα ούτε για μένα... για τα παλικάρια που γράφουν παραπάνω τα γράφω με την μεγάλη φαντασία...
Μην λέμε συνεχώς τα ίδια... φυσικά και ο Λίγδης έβγαλε (1)ορισμένα εισιτήρια κράχτες σε περιορισμένο αριθμό και σε περιορισμένες μέρες... αυτό που είπα είναι ότι (2)περίμενα πολύ περισσότερα σε προσφορές, που δεν έγιναν γιατί το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει τρομακτικούς φόρους... με την σειρά μου μπορώ να σου βρω κι εγώ πάρα πολλές ημερομηνίες που ο Λίγδης είναι ακριβότερος από τον Θόδωρα ειδικά στα δρομολόγια προς Χανιά και Ρόδο...
Το θέμα των επιδοτήσεων δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις Samion, τουλάχιστον για τη Θεσσαλονίκη που γνωρίζω. Η επιδότηση στη Ryanair αποφασίστηκε από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στον οποίον συμμετέχουν και ο Δήμος και η Περιφέρεια και η ένωση ξενοδόχων. Την εποχή που πάρθηκε η απόφαση για την επιδότηση, πράγματι πρόεδρος του Οργανισμού ήταν ο Μπουτάρης, τώρα όμως είναι ο Τσαμασλής (της ΝΔ) αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και η επιδότηση μετά το (γενναίο) κούρεμα που συμφωνήθηκε καταβάλλεται κανονικά. Υπενθυμίζω ότι η συμφωνία ήταν 350.000 € ετησίως και οι πληροφορίες μιλούν για κούρεμα τουλάχιστον 60%. Τα χρήματα αυτά καταβάλλονται από όλα τα μέρη (δηλ. ένα σημαντικό μέρος και από ιδιώτες-ξενοδόχους κλπ), τα δε χρήματα του δήμου και της περιφέρειας προορίζονται ούτως ή άλλως από τους προϋπολογισμούς για τουριστική προβολή και όχι για άλλους σκοπούς όπως κοινωνική πολιτική ή κοινωφελή έργα κλπ.βασει του αρχικου ποστ, το θεμα αφορα και τη νεα βαση στην Αθηνα και τα εκατομμυρια επιβατων που προσμενει η εταιρεια να μεταφερει. επ' αυτου σχολιαζουμε και ειμαστε ον τοπικ. με τέτοιες τιμες στην Αθηνα δεν θα εχει την "τυχη" της Θεσσαλονικης. όπου εξαλλου εχει κινηση και θα εχει όσο τα παιρνει από το Δήμο. μολις σταματησει η αμφισβητουμενη σφοδρά (από την αντιπολιτευση και όχι μονο) επιδοτηση, είναι σιγουρο ότι οι τιμες θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Κεφαλονιας και του Αραξου, όπου με μολις 250 Ε πας Μπεργκαμο. γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.
Ναι τι να σου πω άλλη σκορδοκαείλα δεν είχα για να στην πω... δεν σκέφτονται όλοι σαν εσένα παλλικάρι μου... απλά έχω την εντύπωση ότι έχω το δικαίωμα να γράφω όταν δεν συμφωνώ με αυτά που λες...Τώρα μου την είπες και στεναχωρέθηκα.
Μήπως εσύ ξέερεις τα 350000 ευρώ αν τα διαιρέσεις με τον αριθμό που μετακίνησε η ράυαν από Θεσσαλονίκη πόσα αντιστοιχούν σε κάθε επιβάτη; Για να δούμε ποση είναι αυτή η επιδότηση.
Είναι νόμιμη η όχι;