Τι γίνεται με τη booking όταν το δωμάτιο είναι απαράδεκτο;;

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Εχθες το βραδυ φτασαμε στο Bergamo για να διανυκτερευσουμε ωστε να παρουμε πτηση σημερα το πρωι για Αθηνα. Παροτι δεν ξανακλεινω απο Booking εδω και 5ετια, βρισκω ενα Bed and Breakfast με ΠΟΛΥ καλες κριτικες, λεω ας παει το παλιαμπελο.

Πεφτουμε για υπνο χθες βραδυ και βλεπω ενα εντομακι στο σεντονι. Το σκοτωνω, αναβω φως, βλεπω δευτερο. Μετα παρελαση απο αλλα 3. Κοριοι!
Τηλεφωνω στην ιταλιδα κυριουλα, δεν καταλαβαινει γρυ, στελνω μηνυμα που μπορει να μεταφρασει. Ερχεται μετα απο μιση ωρα.
Εν τω μεταξυ τηλεφωνω στο customer service λεγοντας οτι δεν ξερουμε που να κοιμηθουμε. Πεφτω σε πολυ ψυχοπονιαρα τηλεφωνητρια που επι 10 λεπτα λεει συνεχεια "αχ τι κακο σας βρηκε, ειναι φοβερο" αλλα δεν προτεινει ΤΙΠΟΤΕ. Ζηταω εστω τα λεφτα πισω γιατι θα τη βγαλουμε στο αεροδρομιο η στο μπαλκονι. Ειπε οτι θα στειλει μειλ για refund. Ως εκει.
Εννοειται οτι τη βγαλαμε στους κοινοχρηστους χωρους ως το ξημερωμα. Εχω τσεκαρει ξσνα και ξανα τις κριτικες, κανενα παραπονο. Α, ειναι και sold out, αποψε θα ειναι αλλος ο τυχερος

1) Σοβαρα τωρα, αυτη ειναι η "εξυπηρετηση πελατων"? Αντε γεια απο μενα για αλλη μια 5ετια.
2) Σβηνουν κριτικες? Αυτη η παρελαση εντομων δεν προκυπτει σε μια νυχτα. Εχω τσεκαρει 3 φορες, κανεις δεν εχει γραψει οτι το κρεβατι εχει κοριους.
 
Last edited:

Hayate

Member
Μηνύματα
936
Likes
6.052
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Εχθες το βραδυ φτασαμε στο Bergamo για να διανυκτερευσουμε ωστε να παρουμε πτηση σημερα το πρωι για Αθηνα. Παροτι δεν ξανακλεινω απο Booking εδω και 5ετια, βρισκω ενα Bed and Breakfast με ΠΟΛΥ καλες κριτικες, λεω ας παει το παλιαμπελο.

Πεφτουμε για υπνο χθες βραδυ και βλεπω ενα εντομακι στο σεντονι. Το σκοτωνω, αναβω φως, βλεπω δευτερο. Μετα παρελαση απο αλλα 3. Κοριοι!
Τηλεφωνω στην ιταλιδα κυριουλα, δεν καταλαβαινει γρυ, στελνω μηνυμα που μπορει να μεταφρασει. Ερχεται μετα απο μιση ωρα.
Εν τω μεταξυ τηλεφωνω στο customer service λεγοντας οτι δεν ξερουμε που να κοιμηθουμε. Πεφτω σε πολυ ψυχοπονιαρα τηλεφωνητρια που επι 10 λεπτα λεει συνεχεια "αχ τι κακο σας βρηκε, ειναι φοβερο" αλλα δεν προτεινει ΤΙΠΟΤΕ. Ζηταω εστω τα λεφτα πισω γιατι θα τη βγαλουμε στο αεροδρομιο η στο μπαλκονι. Ειπε οτι θα στειλει μειλ για refund. Ως εκει.
Εννοειται οτι τη βγαλαμε στους κοινοχρηστους χωρους ως το ξημερωμα. Εχω τσεκαρει ξσνα και ξανα τις κριτικες, κανενα παραπονο. Α, ειναι και sold out, αποψε θα ειναι αλλος ο τυχερος

1) Σοβαρα τωρα, αυτη ειναι η "εξυπηρετηση πελατων"? Αντε γεια απο μενα για αλλη μια 5ετια.
2) Σβηνουν κριτικες? Αυτη η παρελαση εντομων δεν προκυπτει σε μια νυχτα. Εχω τσεκαρει 3 φορες, κανεις δεν εχει γραψει οτι το κρεβατι εχει κοριους.
Booking αρχισα να την εγκαταλείπω κιεγω δειλά δειλά.. Μεχρι και ακριβότερες τιμές βλέπω εκτός των άλλων.. Προνομια genius 3 σε σχέση με παλιότερα καμία σχέση.. Κατι κουπονια έκπτωσης σαν τακτικος πελάτης δεν πλέον.. Επιλογες που εμφανίζονται με έκπτωση πριν κανεις log in εξαφανιζονται μετα το log in, τι ειναι παλι αυτο.. @paefstra ποια πλατφόρμα θα προτεινες ως εναλλακτική??
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Εγω χρησιμοποιω χρονια τη Hotels. Com και καμια αλλη, λογω επιβραβευσης και οτι δεν βαζει τον καθε ψωριαρη που νοικιαζει την παραγκα του με βαθμολογια 3 η 4.
Το χθεσινο ειχε 8,5.
Δεν γινονται αυτα.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Εν τω μεταξυ τηλεφωνω στο customer service λεγοντας οτι δεν ξερουμε που να κοιμηθουμε. Πεφτω σε πολυ ψυχοπονιαρα τηλεφωνητρια που επι 10 λεπτα λεει συνεχεια "αχ τι κακο σας βρηκε, ειναι φοβερο" αλλα δεν προτεινει ΤΙΠΟΤΕ.
Και η δική μου εμπειρία είναι ότι είναι ευγενικοί και χρησιμοποιούν τεχνητή ενσυναίσθηση αλλά δεν προτείνουν ποτέ τίποτα ως λύση, πέρα από το refund. Ακόμα και αν αναγκαστείς να κλείσεις κάτι πιο ακριβό σου λένε να τους στείλεις ότι έξοδα χρειάστηκε να κάνεις για να τα μοιραστούν με το κατάλυμα (αφήνουν να εννοηθεί ότι θα σε αποζημιώσει το πρώτο κατάλυμα, κάτι που αμφιβάλλω αν ισχύει).

Θεωρώ ότι όλα αυτά είναι τεχνικές του playbook που έχουν για να μην χαλάνε λεφτά.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Εγω ειχα τελειωσει μ αυτους προ 5ετιας που σε -5 βαθμους το ξενοδοχειο αρνηθηκε να βαλει θερμανση και πληρωσαμε σε αλλο διπλη τιμη τελευταιας στιγμης κρατηση. Κανενα refund, λιγο πιο ωμα "στα τετοια μας" ειπαν τοτε. Τωρα βαζουν και φιοριτουρες.
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.518
Likes
8.315
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Και η δική μου εμπειρία είναι ότι είναι ευγενικοί και χρησιμοποιούν τεχνητή ενσυναίσθηση αλλά δεν προτείνουν ποτέ τίποτα ως λύση, πέρα από το refund. Ακόμα και αν αναγκαστείς να κλείσεις κάτι πιο ακριβό σου λένε να τους στείλεις ότι έξοδα χρειάστηκε να κάνεις για να τα μοιραστούν με το κατάλυμα (αφήνουν να εννοηθεί ότι θα σε αποζημιώσει το πρώτο κατάλυμα, κάτι που αμφιβάλλω αν ισχύει).

Θεωρώ ότι όλα αυτά είναι τεχνικές του playbook που έχουν για να μην χαλάνε λεφτά.
Με εκπλήσουν αυτά που διαβάζω.
Εγώ πάντως που τους χρειάστηκα ως τώρα 2 φορές και προτάσεις μου έκαναν (βασισμένες σ' αυτά που ήθελα εγώ) και το κλείσιμο των νέων καταλυμμάτων το έκαναν μόνοι τους και refund άμεσο μου έκαναν. Ειδικά την 2η φορά (Ιούνιος 2022) πλήρωσαν 3 φορές πάνω το ποσό που είχα αρχικά δώσει. Έστειλα τις αποδείξεις και σε 1 εργάσιμη τα είχα πάρει όλα πίσω.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Με εκπλήσουν αυτά που διαβάζω.
Εγώ πάντως που τους χρειάστηκα ως τώρα 2 φορές και προτάσεις μου έκαναν (βασισμένες σ' αυτά που ήθελα εγώ) και το κλείσιμο των νέων καταλυμμάτων το έκαναν μόνοι τους και refund άμεσο μου έκαναν. Ειδικά την 2η φορά (Ιούνιος 2022) πλήρωσαν 3 φορές πάνω το ποσό που είχα αρχικά δώσει. Έστειλα τις αποδείξεις και σε 1 εργάσιμη τα είχα πάρει όλα πίσω.
Απο τα 68 ευρω ηρθε χθες refund 7,70 ευρω.
Τα εχω κανει λαμπογυαλο στο τηλ. στην εξυπηρετηση πελατων.
Δεν φανταστηκαν οτι ηθελα full refund, λεει.
Επισης ειπα οτι θα το γραψω στην κριτικη και μου ειπαν "προσεκτικα γιατι ο ιδιοκτητης μπορει να αφαιρεσει τα προσβλητικα σχολια". Ετσι εξηγειται γιατι δεν υπαρχει κακο σχολιο μαλλον.
 
Last edited:

pepakos

Member
Μηνύματα
216
Likes
539
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινή 🇦🇷
Επισης ειπα οτι θα το γραψω στην κριτικη και μου ειπαν "προσεκτικα γιατι ο ιδιοκτητης μπορει να αφαιρεσει τα προσβλητικα σχολια". Ετσι εξηγειται γιατι δεν υπαρχει κακο σχολιο μαλλον.
Να τους κάνεις και στο google κριτικη !
Εκεί έχω την εντύπωση δεν μπορούν να την αφαιρέσουν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Πριν λιγο απαντηση: εμεις ως εξυπηρετηση πελατων τους ρωτησαμε αν θα δωσουν full refund και δεν δεχθηκαν.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ.
Με ακουσε ολη η γειτονια.
Να καλειτε την αστυνομια.
Η booking μονο θα "καταλαβαινει τι περνατε".
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.386
Likes
2.182
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Δεν νομίζω ότι δικαιολογείται να σβήνονται σχόλια σχετικά με κοριούς...δεν εμπίπτει στην κατηγορία των υβριστικών και έχω διαβάσει αντίστοιχα σε άλλα καταλύμματα.
Γενικά, σε πιο Light θέματα που είχα χρειαστεί την εξυπηρέτηση της Booking με βοήθησαν άμεσα...παρόλα αυτά στο Bergamo είχα κ εγώ μια περιπέτεια με δωμάτιο που από τύχη έστειλα μια μέρα πριν επιβεβαίωση ώρας αφιξης για να διαπιστώσω ότι το δωμάτιο δεν ήταν διαθέσιμο, ενώ η πληρωμή είχε γίνει μια εβδομάδα πριν! Μου είχε προτείνει τότε ο ιδιοκτήτης refund (αλλά είχαν ξεφυγει οι τιμές μια μέρα πριν) ή να μείνω σε ένα άλλο δικό του...παίζει να ήταν κ το σπίτι του! Το οποίο φαινόταν μια χαρά στις φώτο αλλά από καθαριότητα ας μην περιγράψω. Κάπως με τούμπαρε ο Ιταλός κ δεν έστειλα κάποιο παράπονο στην booking, αλλά αργότερα το μετανιωσα.

Τα 7,70 που έδωσαν refund σε τι ακριβώς αντιστοιχεί στο πρωινο??
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Δεν νομίζω ότι δικαιολογείται να σβήνονται σχόλια σχετικά με κοριούς...δεν εμπίπτει στην κατηγορία των υβριστικών και έχω διαβάσει αντίστοιχα σε άλλα καταλύμματα.
Γενικά, σε πιο Light θέματα που είχα χρειαστεί την εξυπηρέτηση της Booking με βοήθησαν άμεσα...παρόλα αυτά στο Bergamo είχα κ εγώ μια περιπέτεια με δωμάτιο που από τύχη έστειλα μια μέρα πριν επιβεβαίωση ώρας αφιξης για να διαπιστώσω ότι το δωμάτιο δεν ήταν διαθέσιμο, ενώ η πληρωμή είχε γίνει μια εβδομάδα πριν! Μου είχε προτείνει τότε ο ιδιοκτήτης refund (αλλά είχαν ξεφυγει οι τιμές μια μέρα πριν) ή να μείνω σε ένα άλλο δικό του...παίζει να ήταν κ το σπίτι του! Το οποίο φαινόταν μια χαρά στις φώτο αλλά από καθαριότητα ας μην περιγράψω. Κάπως με τούμπαρε ο Ιταλός κ δεν έστειλα κάποιο παράπονο στην booking, αλλά αργότερα το μετανιωσα.

Τα 7,70 που έδωσαν refund σε τι ακριβώς αντιστοιχεί στο πρωινο??
Δεν εχω ιδεα. Επισης εμαθα οτι στις 11 το βραδυ "ηταν αργα για relocation, που να μας τρεχουν" και οτι επρεπε να το ζητησουμε εμεις απο την Ιταλιδα.
Δηλαδη δεν υπαρχει εξυπηρετηση πελατων.
 
Last edited:

barkour

Member
Μηνύματα
1.265
Likes
6.082
άμεσα...παρόλα αυτά στο Bergamo είχα κ εγώ μια περιπέτεια με δωμάτιο που από τύχη έστειλα μια μέρα πριν επιβεβαίωση ώρας αφιξης για να διαπιστώσω ότι το δωμάτιο δεν ήταν διαθέσιμο, ενώ η πληρωμή είχε γίνει μια εβδομάδα πριν!

Εμας στο Bergamo , ειχε ερθει μια τύπισσα με Saab cabrio να μας παρει απο το αεροδρομιο :haha:
αλλα το δωματιο ηταν με κοινο μπανιο και ενα σκοινι για ντουλαπα.... ευτυχως ηταν για 12 ωρες διαμονη
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.133
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom