• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Τι γίνεται με τη booking όταν το δωμάτιο είναι απαράδεκτο;;

panlek30

Member
Μηνύματα
1.672
Likes
4.332
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Δεν ξέρω τι παίζει με τις βαθμολογίες...έχω μείνει σε ξενοδοχείο με 8,1 πάλι στη Βενετία και ήταν επίσης σαν σπιρτόκουτο και βρώμικο,ακόμα θυμάμαι τα αίματα από τα κουνούπια στους τοίχους...μήπως βάζουν δικούς τους να βάζουν δεκαρια να ανεβάζουν το μέσο όρο...δεν ξέρω...
Μια φορά βέβαια μου συνέβη με άνω του οκτώ που ήταν για δύο, αλλά συνέβη.
Θελει σχολαστικο ψαξιμο. Διασταυρωση κριτικων και φωτογραφιων απο επισκεπτες σε booking, google και tripadvisor. Επισης βαζε φιλτρο αυτες με τη χαμηλοτερη βαθμολογια. Πολλες φορες γραφονται κ υπερβολες. Τελος, οσο πιο πολλες κριτικες τοσο το καλυτερο. 20 κριτικες με μεσο ορο 9.5 δεν λεει τιποτα!
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.087
Likes
20.590
Επίσης στο booking ΔΕΝ μπορείς να γράψεις κριτική εάν δε μείνεις στο κατάλυμα. Δηλαδή μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο για χψ λόγους και δε μπορείς να τους κράξεις. Θέλει διασταύρωση όπως πολύ σωστά ειπώθηκε και από άλλα μέσα. Γενικώς όμως, καταλύματα με πολλές κριτικές και καλή βαθμολογία προσφέρουν ασφαλή εκτίμηση για το κατάλυμα, απλά όχι στο 100%.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.672
Likes
4.332
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Επίσης στο booking ΔΕΝ μπορείς να γράψεις κριτική εάν δε μείνεις στο κατάλυμα. Δηλαδή μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο για χψ λόγους και δε μπορείς να τους κράξεις. Θέλει διασταύρωση όπως πολύ σωστά ειπώθηκε και από άλλα μέσα. Γενικώς όμως, καταλύματα με πολλές κριτικές και καλή βαθμολογία προσφέρουν ασφαλή εκτίμηση για το κατάλυμα, απλά όχι στο 100%.
Απο την αλλη στη google μπορει να γραψει ο καθενας ελευθερα, με αποτελεσμα να υπαρχουν και πολλες πλασματικες "αριστες" κριτικες. Θελει γενικα φιλτραρισμα...
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
449
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Απο την αλλη στη google μπορει να γραψει ο καθενας ελευθερα, με αποτελεσμα να υπαρχουν και πολλες πλασματικες "αριστες" κριτικες. Θελει γενικα φιλτραρισμα...
Το να βάζουν δικούς τους οι ξενοδόχοι να "κλείνουν" μέσω της πλατφόρμας ώστε να μπορούν να γράφουν άριστες κριτικές στη booking για να ανεβάσουν το μέσο όρο, είναι απίθανο;
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.672
Likes
4.332
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Το να βάζουν δικούς τους οι ξενοδόχοι να "κλείνουν" μέσω της πλατφόρμας ώστε να μπορούν να γράφουν άριστες κριτικές στη booking για να ανεβάσουν το μέσο όρο, είναι απίθανο;
Απλα θα πληρωνουν 20% της κρατησης στη booking αν το κανουν αυτο...
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.227
Likes
6.283
Απο την αλλη στη google μπορει να γραψει ο καθενας ελευθερα, με αποτελεσμα να υπαρχουν και πολλες πλασματικες "αριστες" κριτικες. Θελει γενικα φιλτραρισμα...
Το να βάζουν δικούς τους οι ξενοδόχοι να "κλείνουν" μέσω της πλατφόρμας ώστε να μπορούν να γράφουν άριστες κριτικές στη booking για να ανεβάσουν το μέσο όρο, είναι απίθανο;
Επειδή το έχω δει να γίνεται σε επιχείρηση, όντως μπορεί να γίνει αλλά οι κριτικές αυτές επηρεάζουν όσο ο συνολικός αριθμός των κριτικών είναι μικρός. Σε ένα κατάλυμα στην Βενετία σε μερικούς μήνες οι πραγματικές κριτικές θα είναι λογικά εκατοντάδες οπότε οι παραπλανητικές ως ποσοστό θα είναι μικρό και θα επηρεάζουν ελάχιστα τον μέσο όρο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.697
Το δωματιο με τους κοριους στο Μπεργκαμο ειχε βαθμολογια 9. Επρεπε να σκαψεις πολυ στα σχολια να βρεις οτι ειχαν πει κι αλλοι για τους κοριους εδω και μηνες. Απορω ακομη πως βρεθηκαν τοσες δεκαδες 10ρια, πιστευω οτι ειναι ψευτικα.
Το οτι εφαγα ξεχεσμα απαντηση στο σχολιο μιυ, οπως και οσοι λενε για τους κοριους δειχνει θρασυτατο ατομο που δεν κολωνει σε τιποτε.
Φυσικα και μπορει να ειναι θρασυτατοι καποιοι

Και πρωτα η booking που με εγραψε κανονικα, δεν αποζημιωσε και φυσικα ζει και βασιλευει το δωματιο στην πλατφορμα ενω εστειλα φωτογραφιες οπως και ολοι οσοι μειναμε.
 
Μηνύματα
2.006
Likes
6.350
Απο την αλλη στη google μπορει να γραψει ο καθενας ελευθερα, με αποτελεσμα να υπαρχουν και πολλες πλασματικες "αριστες" κριτικες. Θελει γενικα φιλτραρισμα...
Και πλασματικές άσχημες, επίσης. Ανάλογα την όρεξη 😁
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.087
Likes
20.590
Η booking θα έλεγα ότι είναι προκλητικά ελαστική με τους ξενοδόχους στη πλατφόρμα της.
Άσε που δε ξέρω αν παίρνει καν χαμπάρι τα κόλπα με την επιτόπου ακύρωση της κράτησης με αίτημα του ξενοδόχου αν και ο πελάτης θα μείνει.
Τραγική εξυπηρέτηση πελατών.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.110
Likes
28.911
Άσε που δε ξέρω αν παίρνει καν χαμπάρι τα κόλπα με την επιτόπου ακύρωση της κράτησης με αίτημα του ξενοδόχου αν και ο πελάτης θα μείνει.
Υπάρχει δυνατότητα ελέγχου, αλλά να φανταστείς μιλάμε για χιλιάδες κρατήσεις καθημερινά.
Πολλές τους φεύγουν από την προσοχή τους. Αν το βρουν τρώει μπανάρισμα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.682
Likes
10.392
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Πάντως, έχοντας δουλέψει τους τελευταίους 2 μήνες στο ξενοδοχειακό τομέα στη Σαντορίνη και βλέποντας τα πράγματα από την άλλη μεριά, έχω να πω ότι η booking εύκολα αφήνει ξεκρέμαστο και τον ξενοδόχο. Ανεξαρτήτως ποσού από 2ψηφιο μέχρι 4ψηφιο προσπαθεί να κρατάει αποστάσεις και να πετάει το μπαλάκι σε ιδιοκτήτη και πελάτη να τα βρουν μεταξύ τους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.748
Μηνύματα
911.027
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom