Ταξιδιωτική ασφάλεια

MaryK

Member
Μηνύματα
8
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλησπέρα , και εμένα με ενδιαφέρει, αν υπάρχει κάποια γνώμη για την addvalue. Φαίνεται όντως οικονομική με καλές καλύψεις. (Για οικογενειακο ταξιδι Καναδα ενδιαφερομαι)
 

Travelsafe

Member
Μηνύματα
124
Likes
125
Επόμενο Ταξίδι
Όχι στον ... άλλο κόσμο!
Ταξίδι-Όνειρο
3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
Οντως καλές παροχες & σχετικά οικονομική. Διάβασε τους όρους του προϊόντος που σκέπτεσαι ν αγοράσεις. Είναι δίγλωσσοι. Το αγγλικό κείμενο είναι πιό σαφές κι επακριβέστερο. Στα ελληνικά έχει κάποιες ερμηνευτικές ακροβασίες. Στη διένεξη μιάς αποζημίωης τραβιέσαι με Κύπρο. Δεν είναι παπούτσι από το τόπο σου. Χριστός Ανέστη.
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
@Travelsafe Θα εκτιμούσα τη συμβουλή σου στο παρακάτω: Σε περίπτωση απαίτησης για ακύρωση ταξιδιού (πχ λόγω ασθένειας) η ασφάλιση θα έπρεπε να είναι σε ισχύ πριν από την κράτηση του ταξιδιού (πχ ετήσια) ή δεν έχει σημασία? Δηλαδή, για κράτηση τον Δεκέμβριο, που μπορεί να κλείσω αεροπορικά από τώρα, πρέπει να κάνω πριν ετήσια ασφάλιση ή αρκεί να κάνω για τις ημέρες του ταξιδιού (πχ 20 ημέρες)?
 

Travelsafe

Member
Μηνύματα
124
Likes
125
Επόμενο Ταξίδι
Όχι στον ... άλλο κόσμο!
Ταξίδι-Όνειρο
3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
Θα πω την αμαρτία μου, κινδυνεύοντας να παρεξηγηθώ.
Όταν ψάχνεται κάποιος για on line αγορά ασφαλιστηρίου προϊόντος (όχι μόνο ταξιδιωτική ασφάλιση, αλλά πχ αυτοκινήτου, πυρός κλπ) μήν μένετε μόνο στη ρημάδα τη τιμή αλλά διαβάστε τους όρους του συμβολαίου πριν το αγοράσετε.
Διαφορετικά αποταθείτε σ ένα επαγγελματία συνάδελφο που υποχρεούταιο ν απαντήσει σε όσα τον ρωτήσετε, διώκεται δε από το Αστικό Δίκαιο, για λάθη, αμέλεια ή παραλείψεις κατά την εκτέλεση της εργασίας του.
Στις on line αγορές οι πωλητές ασφ/κών προϊόντων καλύπτονται α) γιατί για να προχωρήσεις στην αγορά πρώτα τικάρεις το σχετικό κουτάκι οτι "κατανόησες τους όρους" ασφάλισης -όπως η add value β) Είναι επίσης αναρτημένοι στο site τους οι όροι. Κανείς όμως δε μπαίνει στο κόπο να τους κατεβάσει και διαβάσει.. Αυτό όμως δεν είναι δικαιολογία στα μάτια του Νομοθέτη & του Δικαστή.
Στο προκείμενο. Απαντώ από επαγγέλματική διαστροφή.!
Οι οροι είναι 68 δελίδες. Οι πρώτες 34 στα ελληνικά με πλημελή google μετάφραση...
Δεν έχει τη ρήτρα τύπου Μόντιαλ που απαιτεί την αγορά της κάλυψης ακυρωτικών το αργότερο 48 ώρες μετά την αγορά των ταξιδιωτικών υπηρεσιών (για αποφυγή ασφαλιστικής απάτης εκ μέρους του ταξιδεύοντα). Εδώ αντίθετα Σελ. 19 - Ρήτρες ακυρωτικών Παρ. 6.1 (3) θεωρεί προϋπάρχουσα την όποια σου ασθένεια, εφ όσον η αγορά της ασφάλισης γίνεται 3 μέρες πριν την αναχώρηση...
Επί πλέον: Τα κεφάλαια κάλυψης των ακυρωτικών είναι μικρά. 500, 750 και 1000 € /άτομο στα πακέτα Basic, Standard & Luxury ανρίστοιχα.
Σου δίνω το link των όρων. ΟΡΟΙ AddValue

Αν λοιπόν το πακέτο των υπηρεσιών σου είναι ακριβό, θα συμβούλευα: Αγόρασε το Basic που 1 μύριο€ δεν είναι μικρό και αγόρασε σκέτα τα ακυρωτικά από τη Μόντιαλ που μπορεί χωρίς απαλλαγές να καλύψεις ακυρωτικά μέχρι 10.000€ /άτομο. Το κόστος δεν είναι χαμηλό, είναι 6,77% της αξίας του ταξιδιού, αλλά έχει νόημα.

Τέλος να πώ κάτι ακόμη. Η Mondial Assistance είναι ο leader στη Παγκόσμια αγορά ταξιδιωτικών ασφαλίσεων. Οι περισσότεροι οργανισμοί (Μεσίτες& Ασφαλιστικές - ονόματα δεν κάνω) αντιγράφουν την Μ.Α. και προσφέρουν τις ίδιες ή παραπλήσιες παροχές, με χαμηλότερα κεφάλαια κάλυψης, είτε με μεγαλύτερες απαλλαγές και το κυριότερο πιό δυσμενείς όρους. Αλλά ποιός διαβάζει... Είναι μέχρι να σου κάτσει η στραβή.

Χριστός Ανέστη και καλοτάξιδος!
 

L33T

Member
Μηνύματα
133
Likes
239
Επόμενο Ταξίδι
δεν χρειάζεται
Ταξίδι-Όνειρο
it happened ! Japan!
Καλησπέρα, προς όλους!

Η ερώτηση μου είναι ,ότι λόγω πληροφοριών έχω μπερδευτεί πραγματικά.
Έχει ένα κάρο ασφαλιστικές εταιρείες ,και οι περισσότερες γράφουν 'ζήτησε προσφορά' + έκπροσωπος, δηλαδή να δίνω αβέρτα data προσωπικά,και να αρχίσουν τις κλήσεις μετά Non-stop.

Υπάρχει κάποια εταιρειά που ξέρετε , η οποία είναι ευρέως γνωστή που χρησιμοποιόυν οι περισσότεροι λόγω καλύψεων;

(Ταξίδι Ιαπωνία το χρειάζομαι για καλό κακό ,και θα ήθελα να βάλω όσες περισσότερες καλύψης γίνονται, θα μου πείς αν θες έτσι τότε μπορεί να σου βγεί και 1000€, είπαμε όμως ... όχι και έτσι! Πιστεύω για 1 μήνα καλύψεις με 150-300€ για μια υπέρ κομπλέ δεν θεωρούνται αρκετά; )
Είδα anytime 149€ η premium +120€ για να ασφαλίσης τα εισητήρια και διαμονή σε περίπτωση άκυρωσης.
Allianz και generalli , 220 και 258€ αντίστοιχα αλλά δεν καλύπτουν πράγματα που καλύπτει η anytime...)

Γενικά ,θα ήθελα πληροφορίες αν έχει κάποιος ;

Ευχαριστώ

(ευχαριστώ και για το merge στο thread)
 
Last edited:

LULLU

Member
Μηνύματα
3.601
Likes
8.128
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Καλησπέρα, προς όλους!

Η ερώτηση μου είναι ,ότι λόγω πληροφοριών έχω μπερδευτεί πραγματικά.
Έχει ένα κάρο ασφαλιστικές εταιρείες ,και οι περισσότερες γράφουν 'ζήτησε προσφορά' + έκπροσωπος, δηλαδή να δίνω αβέρτα data προσωπικά,και να αρχίσουν τις κλήσεις μετά Non-stop.

Υπάρχει κάποια εταιρειά που ξέρετε , η οποία είναι ευρέως γνωστή που χρησιμοποιόυν οι περισσότεροι λόγω καλύψεων;

(Ταξίδι Ιαπωνία το χρειάζομαι για καλό κακό ,και θα ήθελα να βάλω όσες περισσότερες καλύψης γίνονται, θα μου πείς αν θες έτσι τότε μπορεί να σου βγεί και 1000€, είπαμε όμως ... όχι και έτσι! Πιστεύω για 1 μήνα καλύψεις με 150-300€ για μια υπέρ κομπλέ δεν θεωρούνται αρκετά; )
Είδα anytime 149€ η premium +120€ για να ασφαλίσης τα εισητήρια και διαμονή σε περίπτωση άκυρωσης.
Allianz και generalli , 220 και 258€ αντίστοιχα αλλά δεν καλύπτουν πράγματα που καλύπτει η anytime...)

Γενικά ,θα ήθελα πληροφορίες αν έχει κάποιος ;

Ευχαριστώ

(ευχαριστώ και για το merge στο thread)
αν θελεις ομως και καλυψη ιατρικη που μαλλον ειναι απαραιτητη για ενα μηνα ταξιδι, δες που θα πανε τα ποσα....
 

L33T

Member
Μηνύματα
133
Likes
239
Επόμενο Ταξίδι
δεν χρειάζεται
Ταξίδι-Όνειρο
it happened ! Japan!
αν θελεις ομως και καλυψη ιατρικη που μαλλον ειναι απαραιτητη για ενα μηνα ταξιδι, δες που θα πανε τα ποσα....
το θέμα είναι να βρώ κάτι...
 

Ppetran

Member
Μηνύματα
181
Likes
53
Οι οροι είναι 68 δελίδες. Οι πρώτες 34 στα ελληνικά με πλημελή google μετάφραση...
Δεν έχει τη ρήτρα τύπου Μόντιαλ που απαιτεί την αγορά της κάλυψης ακυρωτικών το αργότερο 48 ώρες μετά την αγορά των ταξιδιωτικών υπηρεσιών (για αποφυγή ασφαλιστικής απάτης εκ μέρους του ταξιδεύοντα). Εδώ αντίθετα Σελ. 19 - Ρήτρες ακυρωτικών Παρ. 6.1 (3) θεωρεί προϋπάρχουσα την όποια σου ασθένεια, εφ όσον η αγορά της ασφάλισης γίνεται 3 μέρες πριν την αναχώρηση...
Επί πλέον: Τα κεφάλαια κάλυψης των ακυρωτικών είναι μικρά. 500, 750 και 1000 € /άτομο στα πακέτα Basic, Standard & Luxury ανρίστοιχα.
Σου δίνω το link των όρων. ΟΡΟΙ AddValue
Τελικά η addvalue πόσο αξιόπιστη είναι? Οταν χρειάστηκε κάποιος βοήθεια ήταν εκεί? Με τα ιατρικά (ειδικότερα νοσηλεία) πως τα πάει? Με το τηλέφωνο της αγγλίας βγάζεις εύκολα άκρη?
 

Travelsafe

Member
Μηνύματα
124
Likes
125
Επόμενο Ταξίδι
Όχι στον ... άλλο κόσμο!
Ταξίδι-Όνειρο
3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
Με αφομή τα δικά σας δημοσιεύματα έκανα επισταμένη έρευνα.
1. Το προϊόν είναι Άγγλου μεσίτη των Lloyd's, είναι o KEMTER που εδερεύει στη Κύπρο.
2. Add Value είναι ο διακριτικός τίτλος του ασφαλιστικού πράκτορα που έχει φέρει τα προϊόντα του στη χώρα μας.
3. Τόν συνάντησα επαγγελματικά και βρεθήκαμε συνάδελφοι με πολλά κοινά και υπαγόμαστε σε κάποια μεγάλη ασφαλιστική στο ίδιο δίκτυο. Απλά δεν μου πήγαινε στο μυαλό το ποιός ήταν, και είναι κύριος.
4. Η προσωπική μου επιλογή είναι να διαλέγω κατά βάση προγράμματα ασφαλιστικών εταιρειών και όχι μεσιτών. Ο λόγος; Διαφορετικά αντιμετωπίζουν τις μεγάλες ζημιές οι ασφαλιστικές από τους μεσίτες, που είναι ικανοί ν' αλλάξουν ή και να καταργήσουν ένα προϊόν μόνο και μόνο γιατί "μπήκαν μέσα" από μία ζημιά. Όχι οτι δεν θα τη πληρώσουν.
5. Ο κόσμος περιμένει ν' αποζημιωθεί όταν του συμβεί ένας καλυπτόμενος κίνδυνος. Μου αναφέρθηκες σε σοβαρά περιστατικά που έχουν συμβεί και οι πελάτες καλύφθηκαν απ'ευθείας στο εξωτερικό. (Ατυχήματα με κόστη στα 300.000€ /άτομο).
6. Όντως είναι οικονομικά προγράμματα και συμφέρουν γα ταξίδια ΗΠΑ/ΚΑΝΑΔΑ και μακρινές χώρες, με μεγάλης χρονικής διάρκειας και ακόμη σε μεγάλες ηλικίες.
7. Οι όροι είναι σωστοί και δεν αφήνουν πράγματα στη τύχη, όπως εξ άλλου πρέπει να είναι.
Μπορεί να ξενίσουν πχ τα "οφελήματα" σε κάποιες περιπτώσεις που είναι μετάφραση του "benefits" που κατ ουσία σε σωστά ελληνικά είναι οι ασφαλιστικές παροχές (που αφορά την παροχή και μετά το κεφάλαιο κάλυψης της παροχής). Αν δεν σου "καθεται η μετάφραση στην ελληνική, διάβασε το Αγγλικό προτότυπο κείμενο.
8. Όλα αυτά με οδήγησαν να πάρω την απόφαση και να συνεργαστώ. Από τα μέσα Ιουλίου έχω πλέον ασφαλίσει περί τα 18 άτομα με 12 συμβόλαια. Δεν έχει συμβεί κάποιο περιστικό για να διαπιστώσω εξ ιδίων τη συμπεριφορά, πάνω στη ζημιά.
9. Κάτι πολύ σημαντικό: Τα 3 single trip προγράμματα, ανεξάρτητα από το ποιό διαλέγεις, ενσωματώνουν την ακύρωση αναχώρησης, όλα μέχρι τα 5.000€ / άτομο. Άλλες εταιρείες την ακύρωση, άν την δίνουν, τη προσφέρουν ξεχωριστά και με υψηλή χρέωση. Έτσι μπορείς ν ασφαλιστείς για το ταξίδι σου ακόμη και την ημέρα της αναχώρησης.
Με τον KEMTER, επειδή θέλουν ν' αποφύγουν τη μαϊμουδιά - που δεν είναι σπάνιο φαινόμενο - θέλουν ο πελάτης να ασφαλίζεταιο τουλάχιστον 2-3 μέρες πριν την αναχώρηση. Στη περίπτωση που διαπιστώσουν οτι "σήμερα ασφαλίζομαι και ταξιδεύω αυθημερόν ή αύριο", ακυρώνουν το συμβόλαιο επί τόπου και επιστρέφουν άμεσα τα ασφάλιστρα στη τράπεζα ή στη κάρτα που χρησιμοποίησες.
10. Δες τα και μέσα από το www.travelsafe.gr για την όποια απορία έχεις μη διστάσεις να επικοινωνήσεις.
Αν προσωπικά δεν αισθανόμουν καλά, δεν θα τόλμαγα να "κάψω" τη καλή μου φήμη που με κόπο και θυσίες έχτισα, χρόνια τώρα.
Αυτάαααα.. Καλημέρα και πάλι
 

Travelsafe

Member
Μηνύματα
124
Likes
125
Επόμενο Ταξίδι
Όχι στον ... άλλο κόσμο!
Ταξίδι-Όνειρο
3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
Καλησπέρα, προς όλους!

Η ερώτηση μου είναι ,ότι λόγω πληροφοριών έχω μπερδευτεί πραγματικά.
Έχει ένα κάρο ασφαλιστικές εταιρείες ,και οι περισσότερες γράφουν 'ζήτησε προσφορά' + έκπροσωπος, δηλαδή να δίνω αβέρτα data προσωπικά,και να αρχίσουν τις κλήσεις μετά Non-stop.

Υπάρχει κάποια εταιρειά που ξέρετε , η οποία είναι ευρέως γνωστή που χρησιμοποιόυν οι περισσότεροι λόγω καλύψεων;

(Ταξίδι Ιαπωνία το χρειάζομαι για καλό κακό ,και θα ήθελα να βάλω όσες περισσότερες καλύψης γίνονται, θα μου πείς αν θες έτσι τότε μπορεί να σου βγεί και 1000€, είπαμε όμως ... όχι και έτσι! Πιστεύω για 1 μήνα καλύψεις με 150-300€ για μια υπέρ κομπλέ δεν θεωρούνται αρκετά; )
Είδα anytime 149€ η premium +120€ για να ασφαλίσης τα εισητήρια και διαμονή σε περίπτωση άκυρωσης.
Allianz και generalli , 220 και 258€ αντίστοιχα αλλά δεν καλύπτουν πράγματα που καλύπτει η anytime...)

Γενικά ,θα ήθελα πληροφορίες αν έχει κάποιος ;

Ευχαριστώ

(ευχαριστώ και για το merge στο thread)
Καλησπέρα, προς όλους!

Η ερώτηση μου είναι ,ότι λόγω πληροφοριών έχω μπερδευτεί πραγματικά.
Έχει ένα κάρο ασφαλιστικές εταιρείες ,και οι περισσότερες γράφουν 'ζήτησε προσφορά' + έκπροσωπος, δηλαδή να δίνω αβέρτα data προσωπικά,και να αρχίσουν τις κλήσεις μετά Non-stop.

Υπάρχει κάποια εταιρειά που ξέρετε , η οποία είναι ευρέως γνωστή που χρησιμοποιόυν οι περισσότεροι λόγω καλύψεων;

(Ταξίδι Ιαπωνία το χρειάζομαι για καλό κακό ,και θα ήθελα να βάλω όσες περισσότερες καλύψης γίνονται, θα μου πείς αν θες έτσι τότε μπορεί να σου βγεί και 1000€, είπαμε όμως ... όχι και έτσι! Πιστεύω για 1 μήνα καλύψεις με 150-300€ για μια υπέρ κομπλέ δεν θεωρούνται αρκετά; )
Είδα anytime 149€ η premium +120€ για να ασφαλίσης τα εισητήρια και διαμονή σε περίπτωση άκυρωσης.
Allianz και generalli , 220 και 258€ αντίστοιχα αλλά δεν καλύπτουν πράγματα που καλύπτει η anytime...)

Γενικά ,θα ήθελα πληροφορίες αν έχει κάποιος ;

Ευχαριστώ

(ευχαριστώ και για το merge στο thread)
- Με Mondial Assistance από 103 έως 141 € /άτομο 1 μήνα Ιαπωνία. δίνω κόστος γιατί στη ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ δεν απαιτεί ηλικία. Άλλες όμως την θέλουν.
- GENERALI πάσχει πολύ σοβαρά στο συντονιστικό της κέντρο και αποζημιώνει απολογιστικά (Δλδ πληρώνεις τα πάντα, έχεις κάνει βέβαι αναγγελία του περιστατικού και σε αποζημιώνει μετά την υποβολή τους). Έχω στανματήσει να την προτείνω.
- AIG έχει ενδιαφέρουσες παροχές αλλά στα κόστη, μόνο όσον αφορά στις ΗΠΑ /ΚΑΝΑΔΑ είναι ανταγωνιστική και ξεκινά με χαμηλά όρια κάλυψης.
- Anytime = Interamerican. "Αντιγράφει" ουσιαστικά τη Μόντιαλ. Προσφέρει τις ίδιες περίπου παροχές αλλά με μικρότερα κεφάλαια κάλυψης, μεγαλύτερε απαλλαγές και φθηνότερα ασφάλιστρα για να την ανταγωνοστεί. Λίγο μπελαλίδικη στη διαδικασία των αποζημιώσεων που είναι επίσης απολογιστική.

Στείλε μου την ημερομηνία γέννησηςγια να δω με εταιρείς που κοστολογούν ΚΑΙ με βάση την ηλικία.
Θα μπορούσα να δώσω 2 εναλλακτικές.

Κάτι ακόμη: Είτε το προϊόν το αγοράσεις μέσω ασφαλιστή που εμπιστεύεσαι (κάπου έχεις ασφαλισμένο το αυτοκίνμητο ή το σπίτι σου) είτε μέσω επαγγελματία το κόστος δεν αλλάζει.
Αυτό που αλλάζεικαι σε βαρύνει είναι η ΕΥΘΥΝΗτης επιλογής...
Τέλος μπορείς να αρνηθείς τα διάφορα cookies etc για να μη σου έρχονται emails, newsletters etc.
Λάβε τέλοςυπ όψιν οτι οι επαγγελματίες ασφαλιστές είναι απ το νόμο υποχρεωμένοι να προστατεύουν τα πρ. δεδομένα των πελατών τους. Ο πέλεκυς είναι πολύ βαρύς στη διαρροή.
Οπότε κι ενμείς προστατευόμαστε ανάλογα.
 

L33T

Member
Μηνύματα
133
Likes
239
Επόμενο Ταξίδι
δεν χρειάζεται
Ταξίδι-Όνειρο
it happened ! Japan!
- Με Mondial Assistance από 103 έως 141 € /άτομο 1 μήνα Ιαπωνία. δίνω κόστος γιατί στη ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ δεν απαιτεί ηλικία. Άλλες όμως την θέλουν.
- GENERALI πάσχει πολύ σοβαρά στο συντονιστικό της κέντρο και αποζημιώνει απολογιστικά (Δλδ πληρώνεις τα πάντα, έχεις κάνει βέβαι αναγγελία του περιστατικού και σε αποζημιώνει μετά την υποβολή τους). Έχω στανματήσει να την προτείνω.
- AIG έχει ενδιαφέρουσες παροχές αλλά στα κόστη, μόνο όσον αφορά στις ΗΠΑ /ΚΑΝΑΔΑ είναι ανταγωνιστική και ξεκινά με χαμηλά όρια κάλυψης.
- Anytime = Interamerican. "Αντιγράφει" ουσιαστικά τη Μόντιαλ. Προσφέρει τις ίδιες περίπου παροχές αλλά με μικρότερα κεφάλαια κάλυψης, μεγαλύτερε απαλλαγές και φθηνότερα ασφάλιστρα για να την ανταγωνοστεί. Λίγο μπελαλίδικη στη διαδικασία των αποζημιώσεων που είναι επίσης απολογιστική.

Στείλε μου την ημερομηνία γέννησηςγια να δω με εταιρείς που κοστολογούν ΚΑΙ με βάση την ηλικία.
Θα μπορούσα να δώσω 2 εναλλακτικές.

Κάτι ακόμη: Είτε το προϊόν το αγοράσεις μέσω ασφαλιστή που εμπιστεύεσαι (κάπου έχεις ασφαλισμένο το αυτοκίνμητο ή το σπίτι σου) είτε μέσω επαγγελματία το κόστος δεν αλλάζει.
Αυτό που αλλάζεικαι σε βαρύνει είναι η ΕΥΘΥΝΗτης επιλογής...
Τέλος μπορείς να αρνηθείς τα διάφορα cookies etc για να μη σου έρχονται emails, newsletters etc.
Λάβε τέλοςυπ όψιν οτι οι επαγγελματίες ασφαλιστές είναι απ το νόμο υποχρεωμένοι να προστατεύουν τα πρ. δεδομένα των πελατών τους. Ο πέλεκυς είναι πολύ βαρύς στη διαρροή.
Οπότε κι ενμείς προστατευόμαστε ανάλογα.
μάλλον για anytime με βλέπω.

Μόλις σου έστειλα μήνυμα την ημερομηνία μου :)

Αμάξι κτλ. έχω anytime και Interbrokers
 

Travelsafe

Member
Μηνύματα
124
Likes
125
Επόμενο Ταξίδι
Όχι στον ... άλλο κόσμο!
Ταξίδι-Όνειρο
3 χρόνια Θιβέτ & Ινδίες
@Travelsafe Θα εκτιμούσα τη συμβουλή σου στο παρακάτω: Σε περίπτωση απαίτησης για ακύρωση ταξιδιού (πχ λόγω ασθένειας) η ασφάλιση θα έπρεπε να είναι σε ισχύ πριν από την κράτηση του ταξιδιού (πχ ετήσια) ή δεν έχει σημασία? Δηλαδή, για κράτηση τον Δεκέμβριο, που μπορεί να κλείσω αεροπορικά από τώρα, πρέπει να κάνω πριν ετήσια ασφάλιση ή αρκεί να κάνω για τις ημέρες του ταξιδιού (πχ 20 ημέρες)?
Καίριο το ερώτημα σου. Κρίμα που δεν το διάβασα νωρίτερα. Η κάλυψη της ακύρωσης ταξιδιού είναι μιά πονεμένη ιστορία για τις ασφαλιστικές. Ειδικά στη χώρα μας, που δεν είναι ριζωμένη η ασφαλιστική συνείδηση. Θέλω να πω οτι η βάση της ασφάλισης στηρίζεται στην Αρχή της outmost good faith.... Δυστυχώς ένα πολύ μεγάλο μέρος συμπολιτών πρσπαθεί να εφεύρει το περιστατικό που θα δικαιολογήση την αποζημίωση την οποία κανονικά δεν θα έπρεπε να απαιτήσει. Να το πω αλλοιώς ;; Ξέρεις πολλές ασφαλιστικές που σου εκδίδουν ασφαλιστήριο πυρός σ'ένα σπίτι που έχει πάρει ήδη φωτιά; Αντίστοιχο όταν δεν έχουμε μικτή στο αυτοκίνητο μας και προασπαθούμε να κάνουμε τομαύτο άσπρο οτι "φταίει ο άλλος" για ν αποζημιωθούμε..

Οι μαϊμού ακυυρώσεις είναι πολλές στις ασφαλίσεις. Ακόμη και σε ομαδικά συμβόλαια που προβλέπουν την ακύρωση. Ο Πελάτης ζητά συχνά τη συνέργια του ταξ/κού πράκτορα, προκειμένου ν' αλλοιώσουν το περιστατικό και ν' αποζημιωθεί.

Πως το αντιμετοπίζουν οι ασφαλιστικές:
1. Τη κάλυψη την δίνουν ξεχωριστά και δεβν την πωλούν φθηνά. Μάλιστα Μεγάλη ειδικευμένη ασφαλιστική (όνομα δεν λέω) υιοθέτησε εξ αιτίας των παραδόπιστων τη πολιτική να αποζημιώνει ΜΟΝΟ άν την αγορά της ακύρωσης ταξιδιού την κάνεις το αργότερο 48 ώρες μετά τη κράτηση των εισιτηρίων ή τη προκαταβολή που δίνεις σ' ένα πρακτορείο για το πακέτο που αγόρασες.
2. Δίνουν μικρά ποσά κάλυψης ακυρωτικών πχ 500 -1.000 ευρώ και με απαλλαγές και σε περίπτωση Covid αποζημιώνουν το 70%.
3. Άλλες με σοβαρά ποσά κάλυψης πχ 3-5.000€ Αρνούνται την αποζημίωση αν κάνεις τελευταί στγμή τη αγορά της ασφάλισης και σε 1-2 μέρες εγείρεις απάιτηση αποζημίωσης. Ακυρώνουν το συμβόλαιο και σου επιστρέφουν τα χρήματα.

Όταν Δεκέμβρη αγοράζεις πακέτο ή το δημιουργείς για ταξίδι που θα κάνεις πχ τον επόμενο Μάϊο ασφαλίσου επί τόπου. Αυτό είναι το σωστό Η περίοδος κάλυψηε σου ξεκινάει απ το Δεκέμβρη. Πόσο βέβαιοι είμαστεοτι δεν θα μας συμβεί τίποτε; Η ασφάλιση, κάθε είδους, είναι "τζόγος πιθανοτήτων" αλλά πάνω σε πραγματικά περιστατικά και όχι σε μαϊμουδιές. Έτσι πραγματικά η καλή τύχη των πολλών πληρώνει τη κακή τύχη των λίγων
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.083
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom